Skoči na vsebino

 

Zavarovanje mladodobnika

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#1

Pozdravljeni,

 

s strani pooblaščene organizacije sem v postopku pridobitve certifikata za vozilo staro 25 let - začasni certifikat (beri jungtimer).

 

Ali ima kdo informacije iz prve roke pri kateri zavarovalnici oz kateremu zastopniku prideš čimprej skozi, brez birokratskih ovir, teženj, blabla, da si izgovoriš 90% popust na zavarovanje vozila.

 

Kaj sprememb pri Adriaticu, ki jer sedaj del Generalija?

 

Hvala za info.

 

LP

 

Zoran


Prikaži več možnosti
    • gs 1200 je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 121
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#2

youngtimer* ne pa jungtimer đizs


Prikaži več možnosti
    • bedolin in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#3

youngtimer* ne pa jungtimer đizs

Sem vedel, da se bo našel en pacient, ki se bo vtaknil v deloma poslovenjen izraz, slovenska abeceda ne pozna črke "y" in tudi ne "đ".... v osnovni šoli so nas učili, da se piše kot "dž" ali kot "dj"..... v kolikor pa dragi forumaš nimaš blage veze glede odgovora na zastavljeno vprašanje, prosim, da ne smetiš, packaš in zblodiš teme. Se opravičujem za nekoliko slengovski stil pisave ampak boš že razumel.

 

LP

 

Zoran


Prikaži več možnosti
    • Cuore Sportivo je všeč


Cuore Sportivo
Cuore Sportivo

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 284
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: E46 Compact

#4

Mladodobnik :)


Alfa Romeo - Cuore Sportivo per sempre
Prikaži več možnosti
    • bedolin in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


Volvej
Volvej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: Volvo V70R AWD

#5

In kakšnim pogojem mora avto ustrezat, da dobi certifikat pri 25 letih? 

Ker standard postopek je 30 let in oldtimer.

 

Drugače pa če imaš certifikat, bi mogel pri vsaki zavarovalnici dobit popust.


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#6

Mladodobnik :)

Se strinjam, to je pravopisni slovenski prevod. Se še ni povsem prijel tako v pravopisnem kakor tudi v pogovornem jeziku. Je pa na dobri poti, da se udomači kakor beseda starodobnik, niti ni dvomljiv njegov pomen. Mladodobnika kar hitro povežeš z milfico:)


 

 

In kakšnim pogojem mora avto ustrezat, da dobi certifikat pri 25 letih? 

Ker standard postopek je 30 let in oldtimer.

 

Drugače pa če imaš certifikat, bi mogel pri vsaki zavarovalnici dobit popust.

Pogoji isti kakor za pravega starodobnika. Certifikat dobiš za določen čas 5 let, mora biti pa "potencialno zanimivo historično vozilo". Nekako takšna je dikcija internega pravilnika pooblaščenih organizacij tako doma kakor tudi v tujini. Kar pa je zelo subjektivna ocena. Predvsem redka znamka, model ali vsaj tip.



Urejal naroz, 20.02.2020, 15:44.

Prikaži več možnosti


Volvej
Volvej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: Volvo V70R AWD

#7

Pogoji isti kakor za pravega starodobnika. Certifikat dobiš za določen čas 5 let, mora biti pa "potencialno zanimivo historično vozilo". Nekako takšna je dikcija internega pravilnika pooblaščenih organizacij tako doma kakor tudi v tujini. Kar pa je zelo subjektivna ocena. Predvsem redka znamka, model ali vsaj tip.

Hvala to pa nisem vedel da je opcija. Se pravi bi rumen Volvo 850 T-5R, ki so ga izdelali samo v 2500 primerkih (limo in karavan) bil potencialno zanimiv, da ga lahko prijaviš na pregled za začasen certifikat?


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 121
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#8

Sem vedel, da se bo našel en pacient, ki se bo vtaknil v deloma poslovenjen izraz, slovenska abeceda ne pozna črke "y" in tudi ne "đ".... v osnovni šoli so nas učili, da se piše kot "dž" ali kot "dj"..... v kolikor pa dragi forumaš nimaš blage veze glede odgovora na zastavljeno vprašanje, prosim, da ne smetiš, packaš in zblodiš teme. Se opravičujem za nekoliko slengovski stil pisave ampak boš že razumel.

 

LP

 

Zoran

Pardon, sem poslovenil. 

No da ti še odgovorim na tvoje vprašanje, Decembra sem postavljal enako vprašanje mojemu zav. agentu na Triglavu ki pravi, da 90% popusta pri osnovnem zavarovanju dobijo samo vozila, ki so stara 30let ali več. Kako je pri drugih zavarovalnicah pa žal nevem


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#9

Hvala to pa nisem vedel da je opcija. Se pravi bi rumen Volvo 850 T-5R, ki so ga izdelali samo v 2500 primerkih (limo in karavan) bil potencialno zanimiv, da ga lahko prijaviš na pregled za začasen certifikat?

Malo moraš težit pa vse gre ... edino, ko si boš izračunal za prvo leto, bo isto kot bi ga klasično zavaroval, saj moraš plačati pregled, članarino .... ampak naslednja leta pa gre. Ko pa dopolni 30 let pa imaš popust poleg zavarovanja še na cestnino. T5R je pa tako zakon....ga slučajno prodajaš?:))


Prikaži več možnosti


Volvej
Volvej

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 384
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: Volvo V70R AWD

#10

Ja to mi je jasno, da je potrebno plačati pregled, članarino, certifikat, itd. Ne nimam T-5R-a, ga pa imam željo pripeljati iz tujine.


Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#11

Pardon, sem poslovenil. 

No da ti še odgovorim na tvoje vprašanje, Decembra sem postavljal enako vprašanje mojemu zav. agentu na Triglavu ki pravi, da 90% popusta pri osnovnem zavarovanju dobijo samo vozila, ki so stara 30let ali več. Kako je pri drugih zavarovalnicah pa žal nevem

Saj zato sprašujem,...  v kolikor imaš pri isti zavarovalnici še eno vozilo, vsaj pri AS oz. Generalliju, mislim da tudi pri Savi, ne bi smelo biti problema. Bom poročal...


Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#12

Ja to mi je jasno, da je potrebno plačati pregled, članarino, certifikat, itd. Ne nimam T-5R-a, ga pa imam željo pripeljati iz tujine.

Sam sem pred parimi leti kupil XMV6, na zalogo. Želim povedat, bolje da kupiš sedaj, ker T5R verjetno že raste cena....edino DMV so oproščena vozila šele nad 30 let, država tu ne popušča, zavarovalnice so pa drugo....prekalkuliraj!


Prikaži več možnosti
    • Volvej je všeč


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 873
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#13

Žal te moram malo razočarat. Ampak kar nekaj sivih las sem že dobil ob uveljavljanju certifikata "youngtimerja".

Triglav ni šans, da tam zavaruješ, sava - bivša zavarovalnica Maribor ni pogojev.

Edino zavarovalnica Adriatic imaš vsaj osnovno šanso, če imaš še en avto pri njih, pa hišo, pa dodatno zdravstveno zav.

Ampak vsako leto strašijo, da ne bo šlo in da mora iti avto v individualno odobritev - prav izsiljujejo. Je pa tudi od agenta veliko odvisno.

Tak da se včasih človek prav nategnjenega počuti, ko daš za certifikat 180 EUR, ogled vozila 100 EUR in članarino 40 EUR. (BMW e34 530i V8 individual).

Maš certifikat (ki te je koštal več kot 300 EUR), ampak v večini primerov lahko samo mahaš z njim - koristi pa ne kaj veliko.

 

Golfi 1D, katrce, spački - to zame sploh ne zasluži restavriranja in nekega extra oldtimer čaščenja. Če pa že, pa za tisti mizerni max 1.3 motor z 50 kw res ne rabiš nekega popusta na 250 EUR polne registracije. Toti polizdelki iz bivše juge, pa so bili že takrat šrot na cestri - zdaj pa tak škoda besed. Komu se je že za vsest v avto, kjer ni klime, kjer rabiš 35s do 100 km/h in kjer se vsakič ko se pelješ več kot 20 km daleč sprašuješ, če prideš nazaj na vleki ali še sam od sebe, glede varnosti te pa že vsak 50ccm skuter ogroža...

  Za mene si certifikate zaslužijo mrcine, ki so že v 50. -  80. letih imeli 200 hp+, vsaj 3.0 motor, klimo, elektro šajbe,... - ki dejansko zasukaš glavo za njim, ko se mimo pelje in se lastniku dejansko pozna pri zavarovanju (ali 1500 EUR+/normal ali 250 EUR/starodobnik).

  Pravi oldtimer je USA V8 50. - 80. let (Chevelle ss, Oldsmobile 455, Chevy '57, Camaro, Firebird, Cadillaci,.. ), EURO specialke 70-80 let (6er, S klass, SL, Jaguar, Aston martin, Delta integrale, Capri V6, Senator V6, Thema 8.32,...) in pa kake japonske rally legende (Celica, Lancer, Impreza,...)

 

  Skratka, ker narod izkorišča status starodobnika zato, da ga vsak dan pretepa po cesti, zavarovalnice niso nič kaj navdušene nad nami "certifikatarji". Sploh pa ne sprašuj kako se kaj komplicira, če bi moral kako škodo dat popravit (šipa, luč, ogledalo, nalet živali...). No spet par sivih las več, samo ob misli na to... ;) ;) ;)

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 525
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#14

 Ko pa dopolni 30 let pa imaš popust poleg zavarovanja še na cestnino.

Ne.

Kot že tisočkrat povedano in premlevano, lahko je tvoj avto 100 let star, pa si boš s komercialnim certifikatom (ali certifikatom "youngtimerja", kot ga imenujete, čeprav tako imenovani certifikati pri nas ne obstajajo) vse skupaj nekam vtaknil za popust pri cestnini.

Za nižjo cestnino velja LE in IZKLJUČNO homologacija starodobnika v prometnem dovoljenju.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon, sash, jakeccc in 2 ostalim je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#15

Ne.
Kot že tisočkrat povedano in premlevano, lahko je tvoj avto 100 let star, pa si boš s komercialnim certifikatom (ali certifikatom "youngtimerja", kot ga imenujete, čeprav tako imenovani certifikati pri nas ne obstajajo) vse skupaj nekam vtaknil za popust pri cestnini.
Za nižjo cestnino velja LE in IZKLJUČNO homologacija starodobnika v prometnem dovoljenju.

Se strinjam, ampak za homologo rabis potrdilo (certifikat) pooblascene organizacije-SVS ali SVAMZ...
Prikaži več možnosti


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#16

Žal te moram malo razočarat. Ampak kar nekaj sivih las sem že dobil ob uveljavljanju certifikata "youngtimerja".
Triglav ni šans, da tam zavaruješ, sava - bivša zavarovalnica Maribor ni pogojev.
Edino zavarovalnica Adriatic imaš vsaj osnovno šanso, če imaš še en avto pri njih, pa hišo, pa dodatno zdravstveno zav.
Ampak vsako leto strašijo, da ne bo šlo in da mora iti avto v individualno odobritev - prav izsiljujejo. Je pa tudi od agenta veliko odvisno.

Tak da se včasih človek prav nategnjenega počuti, ko daš za certifikat 180 EUR, ogled vozila 100 EUR in članarino 40 EUR. (BMW e34 530i V8 individual).
Maš certifikat (ki te je koštal več kot 300 EUR), ampak v večini primerov lahko samo mahaš z njim - koristi pa ne kaj veliko.
 
Golfi 1D, katrce, spački - to zame sploh ne zasluži restavriranja in nekega extra oldtimer čaščenja. Če pa že, pa za tisti mizerni max 1.3 motor z 50 kw res ne rabiš nekega popusta na 250 EUR polne registracije. Toti polizdelki iz bivše juge, pa so bili že takrat šrot na cestri - zdaj pa tak škoda besed. Komu se je že za vsest v avto, kjer ni klime, kjer rabiš 35s do 100 km/h in kjer se vsakič ko se pelješ več kot 20 km daleč sprašuješ, če prideš nazaj na vleki ali še sam od sebe, glede varnosti te pa že vsak 50ccm skuter ogroža...
  Za mene si certifikate zaslužijo mrcine, ki so že v 50. -  80. letih imeli 200 hp+, vsaj 3.0 motor, klimo, elektro šajbe,... - ki dejansko zasukaš glavo za njim, ko se mimo pelje in se lastniku dejansko pozna pri zavarovanju (ali 1500 EUR+/normal ali 250 EUR/starodobnik).
  Pravi oldtimer je USA V8 50. - 80. let (Chevelle ss, Oldsmobile 455, Chevy '57, Camaro, Firebird, Cadillaci,.. ), EURO specialke 70-80 let (6er, S klass, SL, Jaguar, Aston martin, Delta integrale, Capri V6, Senator V6, Thema 8.32,...) in pa kake japonske rally legende (Celica, Lancer, Impreza,...)
 
  Skratka, ker narod izkorišča status starodobnika zato, da ga vsak dan pretepa po cesti, zavarovalnice niso nič kaj navdušene nad nami "certifikatarji". Sploh pa ne sprašuj kako se kaj komplicira, če bi moral kako škodo dat popravit (šipa, luč, ogledalo, nalet živali...). No spet par sivih las več, samo ob misli na to... ;) ;) ;)
 
LP D.

Ah, zakaj bi enostavno, ce lahko konpliciramo...ja, AS bo prvi naslov in izgleda tudi zadnji ...hvala za info ...
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 510
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#17

AS je sedaj par mesecev pod Generali, oziroma ga je slednji asimiliral, tako da vprašanje kako je z enakimi pogoji. Vsekakor poročaj kako si rešil.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • naroz je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#18

AS gre , ni panike, samo dilamo za %%%%%...:)


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 371
  • Lokacija: Koroška

#19

IMG_20200317_190007_1.jpg
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 759
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#20

Za kak avto je to? 30+ ali <30 let?


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.