Skoči na vsebino

 

K: Prenosno avto dvigalo

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
35 odgovorov v temi
airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 871
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#21

WD40, HalTech, itd... 
 

Aja točno... Čist pozabo

Pripete slike za predogled

  • SCA_587084_hi-res.jpg
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 245
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#22

IŠČEM:

Rabljeno žirafo za motor jemat iz avta

Rabljeno vrtljivo stojalo za motor

Rabljeno dvosteberno/enosteberno dvigalo za avto. 2500kg je več kot dovolj nosilnosti... Če obstaja manj tudi prav...Načeloma lahko tud škarjasto dvigalo ampak ker vzame preveč prostora pod avtom za delo bi raje dvostebernega/enostebernega, pa še cenejši je...

 

Če ima kdo kaj... naj se prosim javi.

 

 

Hvala

 

LP



Urejal BMW4everafter, 03.03.2020, 07:35.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 795
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#23

Žirafo in stojalo za motor se ti splača vzeti v Lincosu. Je novo tako poceni, da se ne splača rabljeno kupovati. S tem, da sem z žirafo dvigoval tudi sprednji del avtomobila, ne samo motorja :)


Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 626
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#24

Izkoristim to temo. Star dvigalka za avto iz bau bau hausa mi je odpovedala. Sedaj kupujem novo pa me zanima če bo tudi zadosti 2 tonska, 2,5 tonska ali raje 3 tonska za menjavo gum pri BMW 5 F11 in BMW 7 F01. Pa še to kaj naj gledam da bo lahko napumpat dvigalko, ker sem se pri prejšnji kar malo moral potrudit. Slišal sem o nekih dvobatnih se lažje za dvigovat? Še eno slikco kakšne sorte dvigalko iščem.

Hvala za nasvete in namige.

csm_37f_69505_01_dpd-1_26e1b84a0b.jpg



Urejal uursi, 03.04.2020, 15:46.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 349
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#25

Če ti gre skozi, si kupi takšno med 150-300eur in boš kupil samo enkrat (raje med 250-300). Jaz sem te bauhaus/ldil dvigalke kupoval po 20-30eur na kos in jih v zadnjih 5ih letih zmetal stran, da bi si lahko kupil eno pošteno in jo imel še danes. Te višjecenovne lahko kupiš tudi posebaj nizke (kar je super če imaš spuščen avto). So tudi širše od teh poceni variant in zato bolj stabilne, posledično varne. Pravtako tudi dosti višje dvignejo.



Urejal E39-530d, 03.04.2020, 16:06.

Prikaži več možnosti
    • loty1825 in jocker uporabnikom je všeč to sporočilo


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 626
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#26

Kakšen namig za katero firmo dvigalk gledat da je kaj vredno. Kakšno  nosilnosti gledat ??


Prikaži več možnosti


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 140
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#27

Še moj glas za nižjo dvigalko, išči tako, ki gre starta na 7-8 cm višine. Take z gornje slike startajo na 12-14cm in je ne dobiš pod malo športnejši serijski avto. 


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 424
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#28

Jaz imam eno 2T predelano, gre res nizko in je super.
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 101
  • Lokacija: Slo

#29

Jaz imam tole 3-tonsko od Lincosa, ki se jo vidi na tej sliki in je super. Uporabljam jo že skoraj 2 leti, poleg tega, da se z njo premenjanjo gume na vseh avtih pri hiši, jo v času sezone uporabljam po večkrat tedensko, ker vedno kaj nadgrajujem na avtu. Zaenkrat nič ne spušča, dvigne zelo hitro, 5x napumpaš, pa je kolo v zraku. Pa še na dvižna površina je precej večja od klasičnega krokodilčka ter gumirana. Pride okrog 130eur.

923202193371753209520430.jpg


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 354
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#30

Sam jo imam od firme Chicago Pneumatic. Kako je to dobra firma ne vem, slišal nisem ne prej, ne kasneje nikoli za njo. Sem pa z njo zelo zadovoljen.

 

cq5dam.web.1600.1600.jpeg

 

Pred tem sem imel dvigalko za ca 30€ od Intetrdiskonta, no v bistvu jo še vedno imam in dela. Saj je bila uporabna za gume in olje, za kaj več pa nima dosti dviga. Poleg tega sem moral vedno najprej vsak vogal avta posebej dvignit z originalno dvigalko in pod kolo podstavit kos lesa, da sem potem to Interdiskont dvigalko spravil pod avto. Pa je moja E46 samo na eibach pro-kitu, sploh ni nekaj ekstremno nizka. Slabo pri tej in tudi vseh ostalih poceni dvigalkah, je tudi, da ima ročka v spodnji legi precej lufta, tako da tudi, če jo spraviš pod avto, brez predhodnega podlaganja koles, nimaš prostora, da bi "heblal" v območju, kjer ročka "grabi". Pa tudi kratka je, tako da jo je treba recimo, ko dviguješ cel sprednji ali zadnji konec porinit globoko pod avto in potem ročke ne doežeš, tudi kraka ročka pri temu nič ne pomaga. In tudi moraš sežt z roko do ramena pod avto v takšnem primeru, ko avto spuščaš in biti zelo previden, da ti avto ne uadri po rami, ko nahitro po kitajsko spusti. Tako da je treba bit zelo previden, pri supščanju avta, kadar je dvigalka globoko pod avtom. Zaradi kratke ročke tudi ni čudno, da je težko z njo dvigovat, ker ima majhen vzvod.

 

Sem takrat mislil vzet tisto profi dvigalko iz Interdiskonta, ki ima ca. pol metra dviga. Pa je imela enak problem - previsoka za pod avto in ročka precej preveč lufta. Sem šel gledat tudi v Lincos, kjer so imeli več različnih dvigalk z večjim dvigom in cenami tam do dobrih 100€, več niti nisem mislil dat. Pa je tudi tam bila samo kitajska zluftana roba.

 

Sem šel potem pogledat v podjetje, kjer prodajajo bolj profi robo za avtomehanične delavnice. Prešlatal vse dvigalke tam in v tole svojo sem se zaljubil na prvi pogled. Nizka, da gre pod avto, dolga ročka in pa najbolj pomembno, ročka brez lufta, odzivna na milimeter, v katerikoli legi. Tudi spušča lahko avto zelo počasi, da ne more po tebi udarit. Dviguje hireje - manj gibov je potrebnih, da doseže enako višino, kot cenene. Kot bonus ima pa še pedal za hiter dvig. Pa tudi končna obdelava za razliko od ostalih, ki sem jih gledal ni izgledala ravno, kot da bi en Kitajc vzel čopič v roke in na hitro malo pomalal. Pač očitno je bilo, da gre za izdelek drugačne kvalitete od najcenejše robe. Cena je sicer bila moj budget x2, še vedno pa med cenejšimi v njihovi ponuidbi. Sem se zmenil še za malo popusta takrat in je bila mislim, da slabih 200€ na koncu, točnega zneska se ne spomnim več. Meni je vsekakor vredna vsakega centa. V par letih teh 100€ razlike med solidno in tapoceni dvigalko že zdavnaj pozabiš in se nikjer ne pozna, imaš pa namesto cenenega orodja, s katerim se mučiš in te sili improvizirat, normalno orodje.

 

Edino, kar bi recimo "pograjal" pri tej dvigalki je, da je kar težka, verjetno ker ni alumijasta. Dolgo ročko, ki jo je treba odršraufat, da gre v osebni avto. Tako da je verjetno nadležno, če jo rabiš pogosto kam nosit. Tiste za 30€ so precej bolj "prenosne". Zato jo vedno tudi še imam. Pa dostikrat prideta pod avtom prav dve dvigalki, da s tisto tapoceni, samo kaj podprem in podobno. Pa dosti večja je od teh za 30€, ne moreš je ravno pospravit, na eno polico ali v omaro, tako da je če nimaš veliko prostora, v garaži ali kleti, lahko problem, da je dostikrat napoti.

 

Pa če smo res picajzlasti, rahlo škripa med uporabo. In pa, ne vem, kako naj se izrazim - kovinski rob ima, original podložna guma tega roba ne prekriva, tako da lahko ta rob pride v kontakt s karoserijo, če dviguješ avto, ki nima čepov za dvigovanje, kot BMW, ampak samo kovinski rob. In lahko potem na avtomobilu popraskaš barvo na robu za dvigovanje.  Ali pa redimo poškoduješ zaščitno plastiko pod motorjem, ko dviguješ sprednji konec. Sam sem kupil večjo podložno gumo, ki ravno paše čez rob. Ampak za to ceno tudi ne more bit popolna. Nenazadnje še vedno sodi med cenejše dvigalke na trgu. Za profi dvigalko je v bistvu zelo poceni.

 

Še slika enega drugega modela, ki pokaže, kaj mislim s to večjo podložno gumo.

 

14315-12154512.jpg

 

S tonami se jaz ne bi kaj dosti ukvarjal, razen če misliš dvigovat kaj težjega od osebnih avtomobilov. V najslabšem primeru boš dvignil avto z dvema kolesoma v zrak. Če je teža avta, dve toni, bo v tem primeru dvigalak dvignila ca. eno tono. malo več, če boš dvigoval sprednji konec. Tako, da tudi 2 toni bo povsem dovolj. Bolj pomembno je, če je dvigalka takšne oblike, da boš prišel z njo zraven in jo lahko uporabljal za dela, ki si si jih zamislil, da hočeš z njo počet. Za menjavo gum je vsekakor uporabna tudi takšna za 30€, tudi sam, ko grem recimo 2x letno mami premontirat gume, vzamem takšno s seboj, ker se mi te tavelike ne da okrog tovorit. Če imaš želje kdaj naredit še kaj več, kot samo menjat gume dvakrat letno, je pa po mojem vredno kupit dražjo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • uursi in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


naliM
naliM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 140
  • Lokacija: MB-okolica
  • Avtomobil: 2x OOOO | \X/ | ⚡

#31

Čisto podoben hec je moja, deklarirana do 5T, v živo večja, kot na slikah (poleg je 'običajna')

 

Dvigalki.png

 

 

 


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 525
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#32

Kakšen namig za katero firmo dvigalk gledat da je kaj vredno. Kakšno  nosilnosti gledat ??

V beta akcijskem katalogu, (ki sicer mislim da še ni javno objavljen ker je ravno izšel), imaš dobro ponudbo dvigalk za zelo soliden denar, dobiš komot pri nas.

Ne glej nosilnost ampak samo izvedbo dvigalke. Dve toni imaš pri kvalitetni dvigalki čez glavo dovolj, ker tudi če na celi osi dvigneš tritonski avto, dviguješ komaj tono in pol načeloma, ostalo ti podpira zadnja os, skratka dovolj.
Kaj ti pomaga neka XY ton poceni bedarija, če se vse zvija, se kolesa ne premikajo po bolj grobi podlagi med dvigom in se posledično vse zvija ali celo drsi, težko moduliraš spuščanje in le čakaš kdaj bodo razpadli prekurjeni vari.
Jaz imam eno nizko rodcraftovo aluminijasto in eno tisto večjo, ki dvigne do 80cm. Zadeve vredne zlata. Dvigala ne smem postavit v najeti garaži... Komurkoli sem jo posodil mu je bilo hitro jasno da ja, ni 20€, dviguje se pa čisto drug planet.
Nasploh z kvalitetnim orodjem je veselje delat in je smiselno delat. S poceni bedarijo iz lidla in hofra pa na koncu naredi folk več škode ko koristi, po možnosti zvije dvižne točke, udre poden ipd.  Pogosto me preseneča ko vidiš na fotkah na forumu set platišč za par jurjev in nevemkako očiščen avto, a dviguje se ga z lidl dvigalko za 19,99€, ki ima tako majhno dvižno površino da vse skrivi in se zvija, ko da je cela gumijasta. Tako dvigalko sem kupil ko 19letni mulc, imel sem jo za par dvigov in sedaj je le še za rezervo v avtu.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 101
  • Lokacija: Slo

#33

Sam jo imam od firme Chicago Pneumatic. Kako je to dobra firma ne vem, slišal nisem ne prej, ne kasneje nikoli za njo. Sem pa z njo zelo zadovoljen.

 

 

 

Pred tem sem imel dvigalko za ca 30€ od Intetrdiskonta, no v bistvu jo še vedno imam in dela. Saj je bila uporabna za gume in olje, za kaj več pa nima dosti dviga. Poleg tega sem moral vedno najprej vsak vogal avta posebej dvignit z originalno dvigalko in pod kolo podstavit kos lesa, da sem potem to Interdiskont dvigalko spravil pod avto. Pa je moja E46 samo na eibach pro-kitu, sploh ni nekaj ekstremno nizka. Slabo pri tej in tudi vseh ostalih poceni dvigalkah, je tudi, da ima ročka v spodnji legi precej lufta, tako da tudi, če jo spraviš pod avto, brez predhodnega podlaganja koles, nimaš prostora, da bi "heblal" v območju, kjer ročka "grabi". Pa tudi kratka je, tako da jo je treba recimo, ko dviguješ cel sprednji ali zadnji konec porinit globoko pod avto in potem ročke ne doežeš, tudi kraka ročka pri temu nič ne pomaga. In tudi moraš sežt z roko do ramena pod avto v takšnem primeru, ko avto spuščaš in biti zelo previden, da ti avto ne uadri po rami, ko nahitro po kitajsko spusti. Tako da je treba bit zelo previden, pri supščanju avta, kadar je dvigalka globoko pod avtom. Zaradi kratke ročke tudi ni čudno, da je težko z njo dvigovat, ker ima majhen vzvod.

 

Sem takrat mislil vzet tisto profi dvigalko iz Interdiskonta, ki ima ca. pol metra dviga. Pa je imela enak problem - previsoka za pod avto in ročka precej preveč lufta. Sem šel gledat tudi v Lincos, kjer so imeli več različnih dvigalk z večjim dvigom in cenami tam do dobrih 100€, več niti nisem mislil dat. Pa je tudi tam bila samo kitajska zluftana roba.

 

Sem šel potem pogledat v podjetje, kjer prodajajo bolj profi robo za avtomehanične delavnice. Prešlatal vse dvigalke tam in v tole svojo sem se zaljubil na prvi pogled. Nizka, da gre pod avto, dolga ročka in pa najbolj pomembno, ročka brez lufta, odzivna na milimeter, v katerikoli legi. Tudi spušča lahko avto zelo počasi, da ne more po tebi udarit. Dviguje hireje - manj gibov je potrebnih, da doseže enako višino, kot cenene. Kot bonus ima pa še pedal za hiter dvig. Pa tudi končna obdelava za razliko od ostalih, ki sem jih gledal ni izgledala ravno, kot da bi en Kitajc vzel čopič v roke in na hitro malo pomalal. Pač očitno je bilo, da gre za izdelek drugačne kvalitete od najcenejše robe. Cena je sicer bila moj budget x2, še vedno pa med cenejšimi v njihovi ponuidbi. Sem se zmenil še za malo popusta takrat in je bila mislim, da slabih 200€ na koncu, točnega zneska se ne spomnim več. Meni je vsekakor vredna vsakega centa. V par letih teh 100€ razlike med solidno in tapoceni dvigalko že zdavnaj pozabiš in se nikjer ne pozna, imaš pa namesto cenenega orodja, s katerim se mučiš in te sili improvizirat, normalno orodje.

 

Edino, kar bi recimo "pograjal" pri tej dvigalki je, da je kar težka, verjetno ker ni alumijasta. Dolgo ročko, ki jo je treba odršraufat, da gre v osebni avto. Tako da je verjetno nadležno, če jo rabiš pogosto kam nosit. Tiste za 30€ so precej bolj "prenosne". Zato jo vedno tudi še imam. Pa dostikrat prideta pod avtom prav dve dvigalki, da s tisto tapoceni, samo kaj podprem in podobno. Pa dosti večja je od teh za 30€, ne moreš je ravno pospravit, na eno polico ali v omaro, tako da je če nimaš veliko prostora, v garaži ali kleti, lahko problem, da je dostikrat napoti.

 

Pa če smo res picajzlasti, rahlo škripa med uporabo. In pa, ne vem, kako naj se izrazim - kovinski rob ima, original podložna guma tega roba ne prekriva, tako da lahko ta rob pride v kontakt s karoserijo, če dviguješ avto, ki nima čepov za dvigovanje, kot BMW, ampak samo kovinski rob. In lahko potem na avtomobilu popraskaš barvo na robu za dvigovanje.  Ali pa redimo poškoduješ zaščitno plastiko pod motorjem, ko dviguješ sprednji konec. Sam sem kupil večjo podložno gumo, ki ravno paše čez rob. Ampak za to ceno tudi ne more bit popolna. Nenazadnje še vedno sodi med cenejše dvigalke na trgu. Za profi dvigalko je v bistvu zelo poceni.

 

Še slika enega drugega modela, ki pokaže, kaj mislim s to večjo podložno gumo.

 

 

 

S tonami se jaz ne bi kaj dosti ukvarjal, razen če misliš dvigovat kaj težjega od osebnih avtomobilov. V najslabšem primeru boš dvignil avto z dvema kolesoma v zrak. Če je teža avta, dve toni, bo v tem primeru dvigalak dvignila ca. eno tono. malo več, če boš dvigoval sprednji konec. Tako, da tudi 2 toni bo povsem dovolj. Bolj pomembno je, če je dvigalka takšne oblike, da boš prišel z njo zraven in jo lahko uporabljal za dela, ki si si jih zamislil, da hočeš z njo počet. Za menjavo gum je vsekakor uporabna tudi takšna za 30€, tudi sam, ko grem recimo 2x letno mami premontirat gume, vzamem takšno s seboj, ker se mi te tavelike ne da okrog tovorit. Če imaš želje kdaj naredit še kaj več, kot samo menjat gume dvakrat letno, je pa po mojem vredno kupit dražjo.

Moja Lincos ima res nekaj tega praznega hoda, ki ga omenjaš. Oziroma ne prazen hod, če ne dvigneš ročke za nekih 10-15 stopinj recimo, ne bo dvignila. Pri vseh ostalih legah enako odzivna, prav tako so lahko spusti počasni in nadzorovani. Tisto kar sem jaz do zdaj že naredil z njo, se mi je že zdavnaj zamortizirala in važno mi je, da še zmeraj drži avto podprt na mostu z obema prednjima kolesoma v zraku tudi po več ur, če je treba (disclaimer - vedno dam spodaj tudi jack stand-e za varovanje).

Ne vem sicer kakšno zluftano kitajsko sranje si gledal pri Lincosu in koliko časa nazaj, sem tudi prepričan, da razlika v ceni med mojo in tvojo se sigurno mora nekje poznati, če ne drugega v cilindrih, samo hočem reči, da ni potrebno dati 250eur za dobro dvigalko, za domačo uporabo je tudi Lincosova top. Sem pa nasploh zadovoljen z njihovo robo, tavelike gedore sem sicer kupil Unior, ampak tamale imam pa od Lincose že 6 let, prešraufal z njimi svega i svašta, pa se mi razen nastavka za torxe in imbuse (nadomestil potem z Unior) ni polomila niti ena stvar, račna je očitno bulletproof. :ok
 


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 354
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#34

Moja Lincos ima res nekaj tega praznega hoda, ki ga omenjaš. Oziroma ne prazen hod, če ne dvigneš ročke za nekih 10-15 stopinj recimo, ne bo dvignila.

 

Ja, točno to sem imel v mislih z luftom pri vseh cenejših in tudi nekaterih dražjih dvigalkah od moje. Če dviguješ avto s strani, potem to ni problem. Recimo E46 je pa spredaj dokaj nizka in, da dosežeš sprednjo točko za dvig je treba dvigalko porinit precej pod avto in ima potem ročka zelo malo manevrskega prostora in bi moral spredaj kolesa podlagat, da bi lahko "heblal" dvigalko, ki ima v spodnji legi mrtev hod. Pri meni s tenutno dvigalko je samo kašen cenitmeter prostora med odbijačem in ročko.

 

Dvigalko imam že nekaj let, tako da sem gledal, kar so imeli pri Lincosu takrat razstavljeno v trgovini. Tudi ne vem, če se takšna dvigalka, kot jo imam sploh še dobi pri nas. Niti ni bil moj spis mišljen odgovarjati, da je tvoja dvigalka slaba ali da je Lincos roba popolnoma zanič. Odgovor sem začel pisat, preden sem videl tvojo objavo, tako da Lincos je bil omenjen zgolj zato, ker sem šel takrat tja gledat dvigalke. Imam tudi sam drugače nekaj stvari iz Lincosa, pa tudi Hoferja in Lidla. In je kar uporabna roba za svoj denar. Ni bilo mišljeno, da je treba za vse orodje za domačo uporabo brezglavo zapravljat za profesionalno. Ampak če dobiš za 200€ boljšo dvigalko od tiste za 130€, se po mojem splača tudi za domačo uporabo. Ker ni to tako velika razlika v ceni za orodje, ki bo služilo najbrž dolga leta in se bo rabilo bolj pogosto kot samo enkrat.

 

Pri nakupu dvigalke je treba dobro premislit in si naredit predstavo za kaj in kako jo boš uporabljal, izmerit višine avta na točkah, kjer ga misliš dvigovat, izmerit njihovo oddaljenost od roba avta in jih it v živo pogledat v trgovino z metrom v roki. Sam sem tako naredil, sprobal razstavljene dvigalke in ta, ki sem jo kupil je od vseh drugih primernih za domač žep, ki sem jih sprobal, edina izstopala iz povprečja.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 653
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#35

Sam jo imam od firme Chicago Pneumatic. Kako je to dobra firma ne vem, slišal nisem ne prej, ne kasneje nikoli za njo. Sem pa z njo zelo zadovoljen.


CP je ena izmed boljših cenenajboljših firm za vulkanizersko opremo ;)
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


DJ Falco
DJ Falco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 950
  • Avtomobil: MonacoBlue E92 & CBR600RR

#36

Ima kdo to dvigalko? je ok? 

https://www.enaa.com...na-80-mm-360-mm


When life speeds by... downshift.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.