Skoči na vsebino

 

Zabasan izpusni siszem bmw e60

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#1

Pozdravljeni. Imam bmwja e60 2.5 letnik 2004.Sicer sem na novo lastnik in me zanima sledece: avto je bil verjetno dlje casa vozen v rezervnem programu in ko sem ga kupil sem ga takoj pri kolegu priklopil na tester, ta mi je povedal, da je treba avtu zamenjati senzor pritiska za gorivo, ter senzor za regeneracijo dpf filtra. Vse to sva zamenjala in sledece je tako, da avto zelo kadi. Preko testerja je bila sprozena tudi regeneracija dpf filtra uspesno, a mislim, da je komplet izpusni sistem ves zabasan. Zanima me sledece, ali se da kako z voznjo oz z malo bolj visjimi obrati ispihat ispusni sistem, da bi se vse te saje nekako ispihale oz isterale ven. Ce je kaksen nacin za izboljsanje ispuha bi bil vesel in hvalezen, vem pa da se vse resi z denarjem in obnovo oz menjavo le novega.
Prikaži več možnosti


bojan.u
bojan.u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 965
  • Lokacija: Žalec
  • Avtomobil: BMW E60, 530d

#2

Egr si preveril?
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 292
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#3

Daj dol DPF pa ga nesi mojstru na ciscenje, ne se tak vozit, ker ti bo se turbina sla.


Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 386
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT

#4

Na testerju se lepo vidi pretočnost dpf-ja. Oz. back pressure
Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 548
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#5

Pozor, backpressure ni 100% mirodajen podatek. Pretocnost je tista, ki ie najbolj pomembna. Vsak avto pa je med 250-300kkm se kako potreben ciscenja dpf.
Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


branislavaksentijevic
branislavaksentijevic
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E39 525d

#6

Pri meni na 530d je šla turbina zaradi zabasanega dpf-ja in me zdej čaka še obnova turbine
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#7

Egr si preveril?

egr spucan v nulo
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#8

No pa se ponovno javljam, ker se se lovim po forumu in se vcasih iscem v zvezi komunikacije. Takole je:v avtu sem nasel kupoprodajno pogodbo, katera je bila lastnica 10 let mojega bmwja. To sem izvedel tako, da sem avto dal preveriti na avto Log, ker pa nisem mogel stopiti v kontakt z to lastnico, sem se odlocil, da ji posljem vljudno pismo na naslov kateri je bil na pogodbi. Seveda sem v pismu opisal vozilo in povprasal o samem vzdrzevanju vozila, ter zapisal svojo tel-st na katero naj me poklice v dobri volji da mi pove kaj o samem vzdrzevanju avta. Prejsnji teden dobim anonimni klic na katere se obicajno ne javljam, ampak sem se slucajno oglasi, in na drugi strani se oglasi gospa, katera se predstavi, da je bila lastnica bmwja, nato pa mi da partnerja z katerim sem se lepo pogovoril okoli samega avta. O avtu mi je povedal prakticno vse in to da je bil 10 let v njunem lastnistvu in servisiran vseskozi pri Podlesniku. Avto ima vec kilometrov kot jih ima na stevcu, avto je bil vseskozi zelo lepo servisiran in sproti odpravljane tezave. Ko sta avto prodala dilerju je ta avtomaticno zavrtel kilometre ter ga prodal naprej, nato pa ga je novi lstnik imel komaj nekaj mesecev in ga prodal zopet naprej meni. Avto kot sem ze napisal ni sel nikamor, dokler ni sel na tester in smo ugotovili napake. Seveda sem porihta napake, avto lepo vlece in dela cisto normalno. Se pa mislim se malo kadi oz bistveno manj kot se je. Mislim, da so avto vozili samo po mestu, pa se to zelo kratke relacije,ker kilometrov nima prevozenih od prodaje tiste lastnice do danes. Zavrtenih je natanko 100.000km Pa da povem avto ima odstranjen dpf filter in racunalnisko kako se ze rece saniran, zamenjan ima kolektor, zadne blazine, turbina obnavljana nekaj casa nazaj, obnovljene sobe, alternator ter komplet podvozje pri Podlesniku. Na koncu hocem povedat to, da avto zjebejo taki, ki vidijo samo zasluzek in nic drugega.
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#9

Tako je po navadi, ja.

 

Glede dpf filtra pa - ce kadi, ga ni not. Ce bi bil zabit, ne bi vlekel, kadil pa prav tako ne.

 

Najprej preveri, ce ti kje pusca zrak na relaciji turbina - intercooler - EGR - sesalni kolektor, menjaj tudi gumice sesalnega kolektorja (ce je bil pred kratkim menjan kolektor, lahko to preskocis, vendar s casom otrdijo, in so ponovno potrebne menjave). Na sploh - ce kje avto masti, to postimaj. Vsaj 50% primerkov E60 je mastna cisto pri turbini - navadno pusca tesnilo med turbino in aluminijastim delom cevi, ki vodi do intercoolerja.

 

Sicer pa - na avtocesto, pa lepo 150 km/h kakih 30 km da se lepo pregreje in prepiha, pa bo ze/se malo bolje.  :ok


Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB in panki_86 uporabnikom je všeč to sporočilo


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#10

No lahko je tudi tesnilo na hladnem delu turbine katero je samo nataknjeno na turbino iz sesalne cevi zračnega filtra. To sem jaz opazil pri svojem, ko sem LMM menjal.


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#11

Tako je po navadi, ja.
 
Glede dpf filtra pa - ce kadi, ga ni not. Ce bi bil zabit, ne bi vlekel, kadil pa prav tako ne.
 
Najprej preveri, ce ti kje pusca zrak na relaciji turbina - intercooler - EGR - sesalni kolektor, menjaj tudi gumice sesalnega kolektorja (ce je bil pred kratkim menjan kolektor, lahko to preskocis, vendar s casom otrdijo, in so ponovno potrebne menjave). Na sploh - ce kje avto masti, to postimaj. Vsaj 50% primerkov E60 je mastna cisto pri turbini - navadno pusca tesnilo med turbino in aluminijastim delom cevi, ki vodi do intercoolerja.
 
Sicer pa - na avtocesto, pa lepo 150 km/h kakih 30 km da se lepo pregreje in prepiha, pa bo ze/se malo bolje.  :ok

ja okoli turbine je malo mastno a nic pretirano. Mi pa tudi rahlo zvizga turbina in nevem ali kje zrak vlece ali pa je ze malo zmatrana. Moram si cas vzeti, saj tiste plastike da vse dol posrabas in prides natancno do cevi turbine je kar nekaj.
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#12

ja okoli turbine je malo mastno a nic pretirano. Mi pa tudi rahlo zvizga turbina in nevem ali kje zrak vlece ali pa je ze malo zmatrana. Moram si cas vzeti, saj tiste plastike da vse dol posrabas in prides natancno do cevi turbine je kar nekaj.

Odstrani cev od LMM ki gre na turbino. In prideš direkt do kompresijskega impelerja. Vmes še kar menjaš ta tesnila. Dela za 20min.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 493
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#13

 
Sicer pa - na avtocesto, pa lepo 150 km/h kakih 30 km da se lepo pregreje in prepiha, pa bo ze/se malo bolje.  :ok


Tole bo prej rabil parkrat po 500km da se vsa eko navlaka prečisti. Po 30km se motor šele ogreje na delovno temperaturo. Če hočeš da počasi zgori nesnaga, ki se je nabirala leta, bo treba narediti kar nekaj km.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#14

Tole bo prej rabil parkrat po 500km da se vsa eko navlaka prečisti. Po 30km se motor šele ogreje na delovno temperaturo. Če hočeš da počasi zgori nesnaga, ki se je nabirala leta, bo treba narediti kar nekaj km.
Lp Tristan01

ja sem tudi mnenja, da bo treba kar nekaj kilometrov, da se stvar konkretno precisti. Koliko casa se je avto vozil v rezervnem programu nevem, a dvomim, da ga je resni lastnik tako vozil. Misli, da se je to dogajalo od leta konec 2018 takrat je avto prisel v neprave roke in se je z njim ravnalo tako kot se je (zelo slabo)
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#15

Mogoce je ze kje napisano, a ne najdem. Zanima me delovanje klime. Kako deluje? Ali je kaj takega, da se v meniju nastavi, ker tam se da na mrzlo in vklopi klima a ta ne hladi. Kaj bi bil vzrok? Ko klimo vklopim se zaslisi vklop kompresorja in deluje a ne hladi. Zdaj ali je plina premalo, ker ocitno tesni ker sem sprobal na ventilu in ima pritisk-ali plin, ali pa ga je se komaj toliko da nemore hladiti. Ce je gdo imel podoben primer in resil, na napise in opise, se v naprej zahvaljujem.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 314
  • Lokacija: Ljubljana

#16

Klikni tipko auto, potem pa v idrivu zavrti na 4modre crtice.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#17

Klikni tipko auto, potem pa v idrivu zavrti na 4modre crtice.

to sem ze probal pa nic. Edino ce mora biti zaporedje tako kot si napisal
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 852
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#18

ker sem sprobal na ventilu in ima pritisk-ali plin, 

1. prosim ne pocni tega. ARSO te lahko za to pocetje oglobi v konkretnih 4- do 5-mestnih stevilkah - to pocetje ni sala, in tudi ARSO se ne zajebava; S te si si tudi zmanjsal kolicino plina v sistemu;

2. s tem ne preizkusis vrakticno nicesar drugega kot samo to, da je v sistemu se tlak. Klima je lahko pri 5 barih prazna, lahko pa pri 4 barih polna, odvisno od temperature. S tem ne preizkusis koliko plina je dejansko v sistemu, saj je vecina le tega v tekoci fazi, to se na tlaku ne pozna.

 

Delovanje najbolj ziher vidis tako, da vkljucis klimo, potem pa z roko pod haubo potipas cevi klime - nizkotlacna (debela) mora bit mrzla, visokotlacna (tanka) je pogosto topla. Ce je zunaj nizja temperatura od nevem koliko, klimatske naprave ne zazene v tej meri, da bi to obcutil, ampak le za razvlazevanje zraka v kabini.

 

Klima pri e60 deluje precej zaspano. Ima moc, ampak ne bo naenkrat udarila kot npr. v Fiesti, kjer imas vse skupaj bolj mehansko, in your face. E60 si za to vzame vec casa, morda zato, da ni prevelik sok za telo. Vkljuci klimo, in pusti avto delovati kaksnih 10 minut. V tem casu bi se pa ze moralo vedeti kako in kaj. Ce ne deluje, pelji avto na servis, da ti jo napolnijo.


Prikaži več možnosti
    • Jerry in Bimmer-MB uporabnikom je všeč to sporočilo


panki_86
panki_86
  • Uporabnik
  • Sporočil: 830
  • Lokacija: Radizel
  • Avtomobil: E61 535D

#19

Mogoce je ze kje napisano, a ne najdem. Zanima me delovanje klime. Kako deluje? Ali je kaj takega, da se v meniju nastavi, ker tam se da na mrzlo in vklopi klima a ta ne hladi. Kaj bi bil vzrok? Ko klimo vklopim se zaslisi vklop kompresorja in deluje a ne hladi. Zdaj ali je plina premalo, ker ocitno tesni ker sem sprobal na ventilu in ima pritisk-ali plin, ali pa ga je se komaj toliko da nemore hladiti. Ce je gdo imel podoben primer in resil, na napise in opise, se v naprej zahvaljujem.

Če imaš pre-LCI moraš v iDrive spremeniti na mrzlo, če imaš LCI pa s tipko Auto, ali pa s tipko za smer pihanja prideš do menija za toplo/hladno, tam z iDrive gumbom spremeniš temperaturo.


Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#20

1. prosim ne pocni tega. ARSO te lahko za to pocetje oglobi v konkretnih 4- do 5-mestnih stevilkah - to pocetje ni sala, in tudi ARSO se ne zajebava; S te si si tudi zmanjsal kolicino plina v sistemu;
2. s tem ne preizkusis vrakticno nicesar drugega kot samo to, da je v sistemu se tlak. Klima je lahko pri 5 barih prazna, lahko pa pri 4 barih polna, odvisno od temperature. S tem ne preizkusis koliko plina je dejansko v sistemu, saj je vecina le tega v tekoci fazi, to se na tlaku ne pozna.
 
Delovanje najbolj ziher vidis tako, da vkljucis klimo, potem pa z roko pod haubo potipas cevi klime - nizkotlacna (debela) mora bit mrzla, visokotlacna (tanka) je pogosto topla. Ce je zunaj nizja temperatura od nevem koliko, klimatske naprave ne zazene v tej meri, da bi to obcutil, ampak le za razvlazevanje zraka v kabini.
 
Klima pri e60 deluje precej zaspano. Ima moc, ampak ne bo naenkrat udarila kot npr. v Fiesti, kjer imas vse skupaj bolj mehansko, in your face. E60 si za to vzame vec casa, morda zato, da ni prevelik sok za telo. Vkljuci klimo, in pusti avto delovati kaksnih 10 minut. V tem casu bi se pa ze moralo vedeti kako in kaj. Ce ne deluje, pelji avto na servis, da ti jo napolnijo.

ok danes probam po sluzbi. Drugace v meniju se res moras pomatrat, da najdes okoli pihanja toplo ali mrzlo. Torej prizgem avto, nato gumb AC in temperaturo obrnem na mrzlo, nato pa se v meniju spremenim crtice z toplega na hladno in bo mogla delat ce je plina. Ce sem pravilno razumel.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.