Skoči na vsebino

 

Zabasan izpusni siszem bmw e60

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 386
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT

#41

Kako se ve, da avto deluje na "rezervnem" programu?


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 193
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#42

kaj pa če je kdo delu domači ''čip tjuning'' pa bog si ga vedi kako je narejena mapa?


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#43

Kako se ve, da avto deluje na "rezervnem" programu?

Laicno povedano, parametri kateri bi mogli biti v mejah normale, niso, kot se vidi na diagnostiki. In seveda po napakah, ki jih najde tester, pa tudi sam avto in njegova zamorjenost oz odzivnost pri teh kw, se apsolutno opazi, da je nekaj narobe. Pri mojem primeru je bilo vec kot ocitno, da je bilo nekaj narobe, to pa je bil senzor za pritisk goriva. Seveda bom mogu zamenjat tudi zarilne swecke in rele, a to cakam iz narocila.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#44

kaj pa če je kdo delu domači ''čip tjuning'' pa bog si ga vedi kako je narejena mapa?

Pri mojem BMWju ni. A po pogovoru z lastnikom kateri ga je imel okoli 10 let je bil z avtom vec kot zadovoljen, vedno servisiran pri Podlesniku, prvi lastnik v Slo avto pripeljan iz Nemcije leta 2008. Ko pa ga je prodal preprodajalcu, ga je ta naprej in od tam so se zacele tezave katere pa so obvladljive.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#45

Malo bi napisal tu v zvezi izpuha. Kot se ze zgoraj napisal, da mi avto po nekaj minutah ko se segreje zacne kaditi, a samo nekaj casa nato pa neha. Danes sem bil pri mehaniku in njegova teorija je taka: turbina spusti nekaj olja v dpf in tam tudi ostane, ko pa se avto shladi in ponovno zalaufa pa zakadi ponovno. Ponavadi se to zgodi naslednji dan ko je motor cisto mrzel. Avto sem dokaj zjagal, lepo gre, ne kuri olja a tista malenkost ki uide skozi turbino je moteca, da mi avto zakadi. Kaj menite je to mozno kot mehanik trdi?? Je imel gdo kaksno tako tezavo oz jo ima. Ne delam nekega baw bawa iz tega ampak me preprosto moti.
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 351
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#46

Glede na to kje je dpf pri e60 to ni možno, ker nekaj časa traja da se segreje izpuh in to ne more biti pri mrzlem vžigu. Zakadi ti lahko če ti šoba "naščije" nafto v cilinder ali pa če je motor predihan in skuri malo olja pri vžigu.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#47

Kako se ve, da avto deluje na "rezervnem" programu?


Nima moči in pojavi se opozorilo na armaturki. Se ti to dogaja?

Malo bi napisal tu v zvezi izpuha. Kot se ze zgoraj napisal, da mi avto po nekaj minutah ko se segreje zacne kaditi, a samo nekaj casa nato pa neha. Danes sem bil pri mehaniku in njegova teorija je taka: turbina spusti nekaj olja v dpf in tam tudi ostane, ko pa se avto shladi in ponovno zalaufa pa zakadi ponovno. Ponavadi se to zgodi naslednji dan ko je motor cisto mrzel. Avto sem dokaj zjagal, lepo gre, ne kuri olja a tista malenkost ki uide skozi turbino je moteca, da mi avto zakadi. Kaj menite je to mozno kot mehanik trdi?? Je imel gdo kaksno tako tezavo oz jo ima. Ne delam nekega baw bawa iz tega ampak me preprosto moti.


Če kadi zaradi olja je dim moder, ne bel. Ti kaj vode zmanjkuje, si jo kdaj dolival?
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#48

Glede na to kje je dpf pri e60 to ni možno, ker nekaj časa traja da se segreje izpuh in to ne more biti pri mrzlem vžigu. Zakadi ti lahko če ti šoba "naščije" nafto v cilinder ali pa če je motor predihan in skuri malo olja pri vžigu.


Preberi celo temo, njegov avto ima DPF odstranjen. Tako da je možno da kadi zaradi olja iz turbine, oziroma zna bit da je intercooler poln olja. Vprašanje tudi kaj je s katalizatorjem, ta bi to olje moral pokrurit tudi če je DPF off.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 351
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#49

More potem že kar orenk pošiljat olje okoli sistema da bi zaradi tega pokadil, oz. bi se na loputi ali kolektorju videlo da solzi olje ven pa še to ne vem če bi pokadil
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#50

Nima moči in pojavi se opozorilo na armaturki. Se ti to dogaja?

Če kadi zaradi olja je dim moder, ne bel. Ti kaj vode zmanjkuje, si jo kdaj dolival?

Jerry vodo ne kuri in tudi olja mi ne kuri. Mozno je pa to, da je interkuler namocen in od tam olje prilete v turbino in ga ta spusti skozi izpuh. Tudi njega bom probal precistiti, ko bom nasel cas. Je pa dim bolj modrikast in je sigurno zaradi olja.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#51

Glede na to kje je dpf pri e60 to ni možno, ker nekaj časa traja da se segreje izpuh in to ne more biti pri mrzlem vžigu. Zakadi ti lahko če ti šoba "naščije" nafto v cilinder ali pa če je motor predihan in skuri malo olja pri vžigu.

Ne kar se tice šob, kolektorja in samega motorja je vse ok. Motor je kljub kilometrom v zelo dobrem stanju, tudi turbina opravlja zelo dobro svojo nalogo zaenkrat ceprav žvižga in ima malo lufta. Se je pa dogajalo, ko je bilo pod ničlo pri mrzlem vžiganju, da zakadi zaradi fuč ogrevalnih svečk. Te sem nabavil in rele al modul kako se ze rece, samo zamenjati bi jih moral ampak tega jaz neupam, ker se bojim, da katere ne zlomim.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#52

More potem že kar orenk pošiljat olje okoli sistema da bi zaradi tega pokadil, oz. bi se na loputi ali kolektorju videlo da solzi olje ven pa še to ne vem če bi pokadil

Ponavadi pušča turbina, ta skoraj vedno pušča, ampak ponavadi katalizator tudi požge to olje, tako da ni dima. Ti motorji so itak skoraj vsi popolnoma mastni, z leti začnejo puščat vsa tesnila in veliko semeringov, čeprav vseeno kar delajo, zaradi tega motor ne bo crknil. Samo pušča vsepovsod, v motor in izven njega.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#53

Jerry vodo ne kuri in tudi olja mi ne kuri. Mozno je pa to, da je interkuler namocen in od tam olje prilete v turbino in ga ta spusti skozi izpuh. Tudi njega bom probal precistiti, ko bom nasel cas. Je pa dim bolj modrikast in je sigurno zaradi olja.

Ja, treba bo dat dol interkuler in pogledat koliko olja je v njem. Lahko da se olje od turbine nabere v interkulerju in potem pokadi vsakič dokler ga ne skuri, če je notri dosti olja lahko pokadi kljub delujočemu katalizatorju. Če bo nehal kadit ko boš očistil interkuler, je to to.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#54

Ponavadi pušča turbina, ta skoraj vedno pušča, ampak ponavadi katalizator tudi požge to olje, tako da ni dima. Ti motorji so itak skoraj vsi popolnoma mastni, z leti začnejo puščat vsa tesnila in veliko semeringov, čeprav vseeno kar delajo, zaradi tega motor ne bo crknil. Samo pušča vsepovsod, v motor in izven njega.

Pri mojemu spusca pri vsisevalnem kolektorju eno malenkost, pri izpusnemu kolektorju pa ne, ker je saniran z tamocnim kolektorjem ja pri turbini pa res malo spusca. Verjetno se vse da resit z denarjem hehe, a ce bi to reseval bi moral obnoviti turbino in nove vmesne podlozke, zamenjati gumice na vsisnem kolektorju, prepucat interkuler in bi potem bilo. A me od vsega moti samo to da mi zakadi.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#55

Ja, treba bo dat dol interkuler in pogledat koliko olja je v njem. Lahko da se olje od turbine nabere v interkulerju in potem pokadi vsakič dokler ga ne skuri, če je notri dosti olja lahko pokadi kljub delujočemu katalizatorju. Če bo nehal kadit ko boš očistil interkuler, je to to.

Ja apsolutno se spravim na interkuler, samo cas in prost kanal moram dobit he. Pred leti ko sem imel pasata sem v plasticni del interkulerja zvrtal luknjico ter nagnil avto na to stran in je bilo olja vec kot deci notri. Luknjico sem zapru z vijakom in gumijasto podlosko. Ni bilo glih strokovno ampak je steklo cez noc vse ven.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Pri mojemu spusca pri vsisevalnem kolektorju eno malenkost, pri izpusnemu kolektorju pa ne, ker je saniran z tamocnim kolektorjem ja pri turbini pa res malo spusca. Verjetno se vse da resit z denarjem hehe, a ce bi to reseval bi moral obnoviti turbino in nove vmesne podlozke, zamenjati gumice na vsisnem kolektorju, prepucat interkuler in bi potem bilo. A me od vsega moti samo to da mi zakadi.

Glede tega ni panike, ne rabiš vsega v nulo rihtat. Očisti interkuler in bo 90% boljše, če je to to  :ok


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 386
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT

#57

Nima moči in pojavi se opozorilo na armaturki. Se ti to dogaja?

 

V spodnjih vrtljajih je zaspan in vžiga malce dlje časa kot bi želel, ni važen al topel al hladen. Lightshow-a nbenga. Tester ne kaže nobenih napak. Ne vem pa kaj ma Beno za en tester, drugače mu zaupam. Čakam da spraznim tank do 1/4 da nalijem liter antigripante, nekaj sumim šobe, pa da vidim če bo kašna min razlika. Na hitro smo sicer pogledal povratni vod s šob in je enakomeren na vseh 6ih.

Mal me ima, da bi zamenjal senzor odmične, sam mi je nekak škoda metat € stran, če to ni to
 


Ponavadi pušča turbina, ta skoraj vedno pušča, ampak ponavadi katalizator tudi požge to olje, tako da ni dima. Ti motorji so itak skoraj vsi popolnoma mastni, z leti začnejo puščat vsa tesnila in veliko semeringov, čeprav vseeno kar delajo, zaradi tega motor ne bo crknil. Samo pušča vsepovsod, v motor in izven njega.

Tudi sam mam masten vod od turbine proti motorju. Turbine se ne sliši, mehanik pravi da četudi bi obnovil turbino, bi kmalu spet mastila


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#58

V spodnjih vrtljajih je zaspan in vžiga malce dlje časa kot bi želel, ni važen al topel al hladen. Lightshow-a nbenga. Tester ne kaže nobenih napak. Ne vem pa kaj ma Beno za en tester, drugače mu zaupam. Čakam da spraznim tank do 1/4 da nalijem liter antigripante, nekaj sumim šobe, pa da vidim če bo kašna min razlika. Na hitro smo sicer pogledal povratni vod s šob in je enakomeren na vseh 6ih.

Mal me ima, da bi zamenjal senzor odmične, sam mi je nekak škoda metat € stran, če to ni to
 


Tudi sam mam masten vod od turbine proti motorju. Turbine se ne sliši, mehanik pravi da četudi bi obnovil turbino, bi kmalu spet mastila

Če težko vžiga sta za to lahko kriva tudi slab akumulator ali pa štarter, ki gre proti koncu. Za zaspanost v spodnjih vrtljajih pa to ni vzrok, ampak to s šobami nima veze. Jaz bi ga na tvojem mestu peljal na pregled h Miholdu, tam boš najhitreje dobil pravo diagnozo.

 

Za tisto puščanje turbine se ne sekiraj, 99% jih malo masti in to ni nič hudega. To je recimo problem pri mercedesu, kjer ti to olje iz turbine kaplja direkt na lopute in na aktuator, posledično to dvoje uniči, pri bavarcih gre pa to isto olje v interkuler in potem naprej v katalizator, ki ga skuri in ne povzroči nobene škode, tako da se ni za sekirat.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 386
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT

#59

Akumulator je bil zamenjan preden sem avto kupil (imam nekje račun), štarter dvomim, ker avto je pred menjavo verige topel normalno vžigal. Sta bile dve svečki hin, pa smo menjal vseh 6 + rele.


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#60

Mogoce je kaj na kablih za akomulator, ker tisti kabel+ je baje neki pametni kabel(klema) in ce ta ne daje elektrike od novega akomulatorja se ti lahko iztrosi akomulator. Lahko pa da je tudi starter???
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.