Skoči na vsebino

 

Zabasan izpusni siszem bmw e60

* - - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
95 odgovorov v temi
Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#81

Ali je ze gdo dejal loputke ven na vsisnem kolektorju, ker bi rad predihtal kolektor z novimi gumicami, in me zanima kateri premer cepkov gre namesto kjer so loputke, istocasno seveda izcistiti kolektor? So to cepki, ki pasejo na 3.0 al imajo 2.5 motorji drugo dimenzijo cepkov?
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#82

Če je manjša varianta 22mm če se ne motim imam ene doma, ker sem napačne naročil. Bi pa naj ti pasali na kolektor kateri je še imel kovinske lopute. Potem so jih zamenjale večje 32mm katere so plastične. No odvisno od letnika vozila.


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#83

Če je manjša varianta 22mm če se ne motim imam ene doma, ker sem napačne naročil. Bi pa naj ti pasali na kolektor kateri je še imel kovinske lopute. Potem so jih zamenjale večje 32mm katere so plastične. No odvisno od letnika vozila.

Moj je letnik 2004. Baje da so te loputke izboljsevali, zaradi odpovedi-zloma. Potem predpostavljam, da so bile najprej lastice notri in, ce so izboljsal z kovinskimi so verjetno kovinske v novejsih letnikih. Po nekaksni logiki. Se vedno pa nevem premera cepkov
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#84

Zanima me sledece v zvezi belega dima. Je mozno, da je katera šoba slaba, koliko je uredu, da se vlije adetiv v rezervar in bi vse skupaj lepo precistilo? Kje in gdo preverja šobe, kaksni so simptomi slabih šob. Če ste imeli kaksne izkusnje me zanima kako ste to resili, se da kaj resit z adetivi??
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#85

Nabavi tester in INPA program brez tega boš ugibal na slepo. Lopute katere so izboljsane so plastične večje.

 

Tole preberi https://www.bmwblog....lskim-motorjem/

 

Prvo napiši kateri motor imaš oziroma tip motorja. Če je euro3 imaš po vsej verjetnost kovinske lopute 22mm. Čim prej ven z njimi.



Urejal Bimmer-MB, 10.05.2020, 19:35.

Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#86

Motor je 2,5 letnik 14.10. 2004 tip motorja pa je NJ51-31 Kot pise v linku so od marca 2004 posodabljal na motorju in je moj ze euro4 z DPF filtrom. Tudi lopute so mislim da druge notri. Zgledale so uredu, ce bi vedel premer cepkov bi loputke ven pobral in zablendiral. Ko sem ga priklapljal na tester ugotovljenega ni bilo nic posebnega, razen senzorja za pritisk goriva katerega sem zamenjal. Bi ga pa najrajsi peljal k Shumiju, da ga priklopi in ugotovi, ce je kaj na tem z šobami.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#87

Bi ga pa najrajsi peljal k Shumiju, da ga priklopi in ugotovi, ce je kaj na tem z šobami.

Naredi to čimprej. Šobe sicer z belim dimom nimajo veze, bo pa schumi pogruntal kaj je narobe, da ne bomo tule jajca lomili v nedogled.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • Bimmer-MB je všeč


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#88

Ja ta pot bo najhitrejša, do normalno delujočega vozila.


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#89

Ok. Se tukaj napisem in vprasam. Bil sem pri Miholdu, na primorskem, ker sem rabil resnicno mojstra kateri ve kako in od kje zaceti in priklopit avto na tester in prebrati napake na avtu in zresetirati vse kar se da zresetirati, in sprobati in v voznji uporabiti tester ter spremljati delovanje samega motorja, temperaturo motorja, termostate, parametre in vse.Povem vam, da je veliko takih, ki imajo kr en tester in se grejo kr neki enga kao, da znajo vpogledat kaksne so napake na avtu so eni mutiči, ker se jim gre samo da ti vzamejo 10 ali15€, in neki bla bla nalozijo. Niso pa znali tut prblizno povedat kaj je res na stvari. Tako, da, ce bi poslusal te mutice bi kar nekaj stvari pomenjal po nepotrebnem. Celo šobe bi sel rihtat. Pravi mojster nikakor ni drag, ker ti sprva najde in pove vse kar bi mogu vedeti ze zdavnaj pri dolocenih mutičih. Toliko. Zdaj bi pa vprasal se to, je gdo preverjen, ki preprogramira, oz izklopi dpf in egr, da mi ne posilja vec regeneracije za dpf, ker je iz njega pobrano satovje ni pa racunalnisko preprogramirano in ob sprozitvi regeneracije poslje nafto v ohisje in mi avto zakadi. Torej od vsega kar je na avtu se za narediti je to da zaprem racunalnisko dpf in egr? Drugace pa avto sedaj dela tako kot mora in je voznja veliko prijetnejsa zelo lepo vlece za 130kw prej ni , manjsa poraba prej ni bila. Vzrok je bil ne zresetiran lmm in senzor temperature goriva kar bi morali ze prej ugotoviti. Vse pa zahvale in pohvale MIHOLDU in ga priporocam.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 401
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#90

Zdaj bi pa vprasal se to, je gdo preverjen, ki preprogramira, oz izklopi dpf in egr, da mi ne posilja vec regeneracije za dpf, ker je iz njega pobrano satovje ni pa racunalnisko preprogramirano in ob sprozitvi regeneracije poslje nafto v ohisje in mi avto zakadi.

Kolikor jaz vem, ti lahko to naredi schumi. Si se pa zadeve lotil na pravi način, res je kar si napisal in Mihold je pravi naslov.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bimmer-MB
Bimmer-MB

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: E60 530D M-paket

#91

Boljša varianta bi bila zamenjava DPF filtra pri Strajnarju s tistim bolj pretočnim oziroma bolj odprtim stovjem. Namesto tvojega posega bi bilo bolje vgraditi downpipe in elektronsko brisanje regeneracije če si že izbral to ilegalno  :-D  pot.


Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#92

Boljša varianta bi bila zamenjava DPF filtra pri Strajnarju s tistim bolj pretočnim oziroma bolj odprtim stovjem. Namesto tvojega posega bi bilo bolje vgraditi downpipe in elektronsko brisanje regeneracije če si že izbral to ilegalno  :-D  pot.

Če sem cisto iskren tudi sam nisem pristas posegov,a avto sem ze kupil tak in je na pol narejeno. Ce bi ga hotel vspostaviti tovarnisko bi moral marsikaj postoriti od dpf filtra do sond in se kaj. Tako pa naj mi preprogramira zadevo, da nebo po nepotrebnem izvajal regeneracije.
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#93

Avto je stradal v dveh letih pri vsaj treh lastnikih in je delal vse prej kot normalno. Sedaj je v moji lasti in sem ze kar nekaj postoril na njemu v treh mesecih. Najbolj sem hvalezen Mihu, kateri mu je resnicno resil srce in pluca. Ze prej sem vedel, da avto ne dela kot bi mogu a kaj cem. Tako kot sem napisal pravi mojster nikoli ni drag. Tudi po mnenju Miha, ki mi je predlagal glede na stanje ispuha in regeneracije je najboljsa in najcenejsa varijanta preprogramirat dpf in egr. Za čipiranje pa nevem kaj bi, ker ima avto ze kar nekaj kilometrov se bojim prekomerne obrabe zezaradi turbine in samega motorja. Predlogi???
Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 351
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#94

Če ga normalno voziš in občasno segretega prepucaš mu remap nima kaj škodovat!
Prikaži več možnosti


Samram1
Samram1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 71

#95

Poleg šumija, koga mi še priporočate zanesljivega za remap in koliko to stane?
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 314
  • Lokacija: Ljubljana

#96

Poleg šumija, koga mi še priporočate zanesljivega za remap in koliko to stane?


Enigmo v Stegnah hvalijo... 350€ (Z valji, da vidis dejansko rezultat...)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.