Skoči na vsebino

 

Trši amortizerji

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
15 odgovorov v temi
Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#1

Pozdravljeni,

 

Imam Sachs amortizerje na avtu, so nekak dober kompromis med udobnostjo in trdoto, avto se ne nagiba preveč, ko se vozi v mejah normale je super, agresivna vožnja pa mi je premehka, sprednji konec dviguje pri pospeševanju, v ovinku pa se preveč nagiba, rad bi zamnejal ali stršal amortizerje, ne bi pa rad preveč trdih amortizerjev, razmišljal sem v smeri Bilstein B6 ali pa tršanje amortizerjev, sem prebral kar nekaj forumov in se ne morem odločit, eni pravijo, da ni neke razlike v trdoti, če je original vzmetenje trdo, drugi, da je trdo, sploh če so slabe ceste...

Rad bi izboljšal lego avtomobila to je edini namen

Glede tršanja amortizerjev so mnenja različna, Amortizer je predrag, malenkost cenejši kot so B6, Vuga je no comment, Jenko ?

Izkušnje, mogoče kaka dobra duša z B6 ali B8 da me zapelje en krog, sem iz Lj


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 900
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#2

V ovinkih boš verjetno več naredil z debelejšimi stabilizatorji.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3

Vsaka komponenta na podvozju se pozna. Je pa zelo težko iz forumov ugotovit, kot si že sam videl, kaj bi bilo najbolje za tebe. Kar je nekomu dovolj udobno in se super pelje čez ovinke, je nekomu čisto pretrdo, ker smo si pač različni. In kako boš občutil določeno komponento podvozja, boš vedel samo tako, da sam probaš. S tem, ko poizkušaš najti koga, da te zapelje, si kar na pravi poti.

 

Amortizer ne samo, da je predrag, tudi šalabajzerji so, ker pritegujejo vse s kompresorjem na polno. Meni sicer niso tršali/obnavljali amortizerjev, so mi pa trikrat šraufali avto: prvič, zadnjič in nikoli več. Če te vseeno slučajno prime it k njim, jim rajši nesi odmontirane amortizerje.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#4

Za stabilizatorje sem razmisljal, sam kolk debelejse, pa spredaj al zadaj pa za trse puse tudi, ampak so spet deljena mnenja, mehanik pravi da so amortizerji prava pot
Prikaži več možnosti


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#5

Drugace me najbolj moti, ker so gume 45 presek in kratke neravnine se najbolj obcutijo, zna kar udarit, vem tudi da vsaka stvar na podvozju vpliva na voznjo, tko da je kar veliko dileme kje zaceti
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 875
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#6

H&R vzmeti, Bilstein B8 amortizerji in športni (eibach ali H&R) prednji stabi.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#7

Sash, to mi je predlagal Amortizer, ampak ima avto original kratek hod amortizerjev in nizanje ne pride v postev-gokard trdota in slabsa lega, mi je pa zanimivo da ko sem to veckrat omenil Amortizerju,se niso pustili prepricat, da je tak rezultat, zanimivo, pa pripravljajo avtomobile za dirke....
V bistvu bi rabil samo trse vzmeti enake dolzine oz max 1 cm nizje, to pa noben ne ponuja, ali se motim, ali kdo izdeluje custom vzmeti?
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 900
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8

Napiši za začetek, o katerem avtu je sploh govora in kaj točno imaš zdaj od vzmetenja gor, navadno, športno, še original, že zamenjano....


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#9

Sam sem tudi mislil, kakšni mojstri so. Amortizer - tehnologija podvozij, avte pripravljajo za dirke. Sem hotel, da mi pregledajo celo podvozje, ker nihče ni znal najti, zakaj me nekaj na podvozju moti, pa se z drugimi deli podvozja sploh ne ukvarjajo. Ne znajo nič drugega kot montirat fedre in amortizerje, pa še pri tem delu so mesarji. Pa recimo niti mi niso znali povedat, ali pridejo pri pro-kitu zraven B6 ali B8 amortizerji, pa so zastopniki.

 

Kako dirka kdo, če mu oni rihtajo avto, mi ni jasno. Razen, če imajo za ta namen, kakšnega drugega mojstra, ki ne dela za "navadne smrtnike".


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#10

Odvisno na koga naletis, pa kolk se mu da, tukaj je najbrz tudi odgovor zakaj so pri njih eni obnovljeni amortizerji ok, drugi pa kmalu zanic, pa se izjava zaposlene, da so njihovi obnovljeni boljsi od Bilsteina B6 Lol
Vazna je osnova amortizerja, kar oni naredijo bil znal vsak z orodjem in deli ni neka znanost, delovanje pa je taksno kot je tehnologija amortizerja
Glede priprave dirkalnikov pa ne bo noben tople vode iznasel, je vec ali manj vse znano, kupis dele in vgradis, potem so se nastavitve podvozja ...
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 875
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#11

Saj ravno nastavitve so problem. Jaz že ene 10 let rihtam svoje avte pa še vedno nimam pojma. Probal sem vse kombinacije vzmeti, blažilcev, camber plošč, rok, stabijev.. Tako da zaenkrat ti svetujem trše bilsteine, B8 oz B6, razlika je v dolžini batnice. In potem dalje. Apmak spet je fora da bolj ko predelaš težje je avto vozit v nornalnem prometu.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#12

V bistvu sem hotel imformacijo o trsanju amortizerjev, ali je to sploh opcija, ja zgleda bo Bilstein B6, camber toe caster nastavitve in pa sirsi track
Najlazje je pogledati kaj so naredili inzenirji pri top modelih, recimo pri M podvozju in izhajas iz tega
Prikaži več možnosti


rokomah
rokomah

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46/5 325ti

#13

Glede na to, da bi avto nižal (če prav zastopim), je bolje, da vzameš b8, ki so skrajšani b6. Če boš kupoval še vzmeti, se splača vzeti kar b12 (b8 amortizer + eibach fedri), saj jih dobiš v določenih kombinacijah kar poceni. Npr za e46 328i pride komplet 650e na autodocu. Če iščeš bolj budget varjanto, se ti splača vzeti rabljene stabilizatorje. Ne vem za kateri avto se gre, vendar npr pri e46 je najceneje dobiti stabilizatorja od 320td ali 325ti compacta, ki imata najdebelejše stabilizatorje med e46 (26.5mm spredaj, 19mm zadaj. e46 m3 ima pa 26mm spredaj, 21.5mm zadaj)

Računaj pa, da se avto na bilsteinih kar odbija in tudi malo plava pri agresivni vožnji. Ampak predvidevam, da za ta denar ne dobiš boljšega.


Prikaži več možnosti


fury
fury

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 516
  • Avtomobil: 325d F31

#14

A ni tako da če daš trše blažilnike na avto za sabo potegne tudi menjavo drugih delov ki so izpostavljeni večji obrabi?
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 875
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#15

Ni take panike. Najbolj se uničujejo zglobi na rokah in končniki če daš trše silent bloke (powerflex) in podobno. Seveda tudi vibracije v kabino niso prijetne in vožnja ni toliko boljša da bi se jih splačalo zmontirat.
Distančniki in širše gume obremenjujejo kolesne ležaje ampak meni se ni še noben uničil kljub 5cm+ poširitvi..
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Joyride
Joyride
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Lj

#16

Rokomah
Se kar strinjam da Bilstein B6 ni nek presezek, ponavadi menjaja folk zvozene amortizerje za B6 ali 8 in so potem Vau, sam imam Sachs monotube spredaj in zadaj twintube plinske in bi moral samo zamenjat ventil za pretok olja in jih ponovno nafilat z plinom, ampak pri nas je to ocitno nemogoce...
Sem dal zadnic letne gume sportcontact 5 gor in so proti zimskim dosti boljse, trse bocnice in obcutek je super, odpeljal eno GHD progo pri nas in ugotovil, da ne bom nic menjal, vcasih so oci vecje od realnosti hehe
Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč