Znamka: BMW
Model: E12 (serija 5)
Letnik 1. registracije: 1976
Dejanski letnik vozila (leto izdelave): 1976
Barva vozila: Rdeča
Tip menjalnika: Avtomatski
Moč motorja: 150KM/110kW
Kilometri: 310.000
Realnost kilometrov: ne vem
Oprema vozila (seznam):
Vin decoderji pri tako starih avtomobilih odpovejo. Naštel je bom nekaj iz glave (morda je kateri kos serijski za FL oz. 6cyl modele):
- sošoferjevo ogledalo el. nastavljivo
- obratomer
- servo volan (940 DEM doplačila)
- Hella meglenke
- BBS podaljšek spredaj
- 14x7j Alpina platišča
- gretje zadnjega stekla
- avtomatski menjalnik (1580 DEM doplačila)
- zadnji naslovni za glavo
- vlečna kljuka (naknadno)
- 70l rezervoar
Splošna brezhibnost vozila (bi danes opravil tehnični pregled?): ne (potreben preventivni pregled vozila - svetlobna telesa, zavore, servis itd.)
Tehnične napake vozila:
Gume so stare, ker je avto v zadnji 17ih letih naredil 100km. Ročno zavoro potrebno nastavit (material je ves nov in zmontiran)
Vizualne napake vozila:
Rja (na levem spodnjem robu zadnje vezne stene - priložim drugo (novo) original BMW). Mehurčki rje tudi na sošoferjevem blatniku. Nekaj je je še drugod, npr. na zgornjem robu kraka, Vse povem/razložim po telefonu oz. še raje pokažem ob ogledu.
Kakšna buška, udrtina.
Pretekla omembe vredna popravila:
Ker so zavore zapikale se jih je leta 2017 vrglo narazen in takrat pomenjalo/storilo sledeče:
Nova tesnila zavornih batkov spredaj + zadaj. Nove kovinske zavorne cevi. Seveda novo zavorno olje, nove zajle ročne zavore + ena prašna zaščita/pločevina zadaj + ves drobni material in obloge ročne zavore. Postruženi diski. Napako, ki sem jo takrat naredil je bila, da nisem imel časa čakati na nove batke v zavornih čeljustih, avto pa je moral iz delavnice. Menjavo le teh (nekaterih) bi priporočal. Očistilo in zavarilo ter zaščitilo se je rezervoar in cevi za gorivo. Menjan je bil tudi termostat.
Moj opis vozila:
Zanimivosti: Slavni M30 motor. 6cyl. 2 ventila na valj. Fergazer. Avtomatski menjalnik 3 prestave. Disk zavore spredaj in zadaj. Prednje so 4 batne, zadnje 2 batne. Stabilizatorja spredaj (debelejši od 4cyl modelov) in zadaj. Kolikor je meni znano je ta e12 drugi najmočnejši model tega vozila pri nas. Obstaja namreč še en 528. Ostali e12 so po večini vsi s štirivaljnimi motorji. E12 s 6 valjniki pod pokrovom so na naših tleh nepogosti.
Št. šasije: 4520020
Avto je na cesti pojava in zaradi svojih dodatkov atraktiven.
Meni enostavno ne znese, da bi se mu časovno posvečal. Zadnja 3 leta se ga namreč, razen občasnih zagonov v garaži in prestavljanja po dvorišču, nisem uspel dotakniti. To je tudi poglavitni razlog prodaje.
Kot je razvidno iz fotografij je bil avto v 90ih cel barvan. Pobarvat so "pozabili" motorni prostor. Le ta je ostal original zlatenkasto-zelene barve. Sedeži v notranjosti so ohranjeni 10/10 in so iz temnozelenega žameta oz. temu podobnega materiala. Armatura ima 2 razpoki. Volan je dobro ohranjen. Strop kolikor vem ni povešen. Vsa vrata in oba pokrova so popolnoma brez rje.
Odličen projekt za to sezeono (tudi za "garažno karanteno"). Mogoča vožnja z minimalnimi popravki ali pa dobra osnova za celovito obnovo.
Slike vozila (če želite, jih dodajte kot priponke sporočilu):
Cena: 5500 eur.
Možnost menjave za kaj mlajšega ampak najraje vidim, da gre od hiše za gotovino, prostora in časa za drugo vozilo najbolj nimam.
Kontakt: 031-518-815