Skoči na vsebino

 

Komotar Minuta in podobni avtomobilistični spletni prispevki

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
109 odgovorov v temi
rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 246
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#21

meni ni kreten, sm se pa nasveličav njegove ˝ljublanščine˝ in občasnih otročjih for. Pa še tako je, velikkokrat pametuje, a pol sam dela ravno to - primer: Razlagav je da po brezpotju nesmemo  voziti samo z eno roko na volanu in da on smatra take ljudi za kretene, ko je pa delav test za Tiguana je pa on dela ravno to, občasno še brez rok in s konstantnim gledanjem v kamero. Sej vem, vse skupaj je subjektivno oz moje osebno mnenje, vendar s težavo pogledam še kakšen njegov vlog, razen če je avto, ka me res zanima.

:funnypost
 


I love fast cars... and to go too fast in them. :ok2
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 175
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#22

Meni Komotar ni kreten, je pa dejstvo da sem se ga naveličal zaradi izbire testnih avtomobilov. Kot sem omenil, včasih je bil OK. Zdaj pa vse skupaj bolj temelji na neki propagandi avtomobilov ki jih lahko vsak testira z obiskom pooblaščenca in 1 uro časa. Saj je prav da se testira tudi kakšne avtomobile, samo ne pa nonstop...

Urejal Bavarec fan, 22.03.2020, 12:08.

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 657
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#23

Pa mal preveč propagira svojo familijo zraven. Že mal neokusno zame......

Drgač pa se ponavlja.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • igorbugi in xMarkox uporabnikom je všeč to sporočilo


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 752
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: e92 320i , Z3 1,8

#24

Meni Komotar ni kreten, je pa dejstvo da sem se ga naveličal zaradi izbire testnih avtomobilov. Kot sem omenil, včasih je bil OK. Zdaj pa vse skupaj bolj temelji na neki propagandi avtomobilov ki jih lahko vsak testira z obiskom pooblaščenca in 1 uro časa. Saj je prav da se testira tudi kakšne avtomobile, samo ne pa nonstop...


On testira tisto, kar ima na razpolago od avto hiš. Resne avto hiše hudih strojev nad 100 jurjov in več pač ne dajo v test vsakemu seljaku. Ki s testom, ki ni narejen premišljeno in strokovno v smislu promocije vozila lahko naredi več škode kot koristi, če je test malomarno narejen. Jaz kot lastnik avtohiše sigurno ne bi dal v test vozila nekomu, ki bo prispevek posnel s telefonom in kvasil neumnosti. Teste na tak način lahko delaš za kakšne berlingote, kangooje itd. koliko imajo odlagalnih mest, kubikov za prtljago itd....

Urejal Seby, 22.03.2020, 13:18.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 609
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#25

Predlagam novo temo ... Komotar & co. :ok

Urejal Silvershadow, 22.03.2020, 13:36.

Prikaži več možnosti
    • Bavarec fan je všeč


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 933
  • Lokacija: mongolija

#26

Heh eni bi, da testira hude avte, obenem pa takoj povejo, da za njih ni relevanten in ga itak ne bi niti gledali.

 

Mislim, da kot vloger pač stalno išče na kakšno vsebino je več odziva. Če je to familija je pač familija, sej realno, a koga moti da Tino kaže? :-D


Prikaži več možnosti
    • J9320 je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 169
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#27

Ne vem kako naj ti razložim še bolj razumljivo, dragi neicheq, ampak v tej zgodbi ti nočeš (ali nisi sposoben) razumeti. 

 

Izhajaš iz svojih lastnih občutkov in potem divje napačno to apliciraš na celotno ciljno publiko. Recimo trditev "90% folka gleda takšno vsebino iz razvedrila in ne ker bi kupoval" nima popolnoma nobene dejanske osnove in jaz sem ti dobronamerno dal mal za poglodat eno hrano za misel, ki izhaja iz zelo enostavne tržne/prodajne logike nekega medija. Post, ki si ga napisal kot odgovor na to, ne vsebuje popolnoma nobene nove informacije. Vse to si že napisal v prvem, ampak se najverjetneje motiš, pa čeprav isto napišeš še v desetih različnih oblikah. 

Ker je moj post zginil, bom še enkrat napisal.

 

Vem kaj govorim, ker furam kanal, ki je v slabem letu postal močnejši od Komotar Minute, pri čemer raste bistveno hitreje in ima še veliko večji potencial. Poznam kako deluje vsebina, poznam ozadje, alogirtme, vse trike, da pripelješ gledalca na svojo vsebino in ga obdržiš. Redno se ukvarjam z analtiko in podrobno analiziram kaj in kako. Nasvete in kritike mi je dajel človek s kanalom, ki mesečno obrne 40 jurjev čistega samo iz oglasov. Že eno leto aktivno delam samo na YT omrežju in nas nekaj živi izključno od tega. Torej bi rekel, da se spoznam.

 

Komotar v zadnjih dveh letih ni zrastel nič, dosegel je svoj relativni maksimum. Torej s to vsebino in načinom dlje ne bo prišel, nikoli - pa ima še potencial. Ne razumeš, da je nepomembno kdo gleda njegove teste, ali je to mularija ali človek, ki izbira svoj novi avto. Ključno je samo katerih je več in komu prilagodiš vsebino. Od najbolj uspešnih avto kanalov ti z zagotovostjo povem, da je več mlajših in teh, ki avtov sploh ne kupujejo. YT je nova televizija, nova vsebina, ki je do določene mere celo interaktivna, ker lahko gledalci odločajo v kaj se bo nek kanal obračal - če mu seveda ustvarjalec prisluhne. Ti lahko narediš test Toyote Corolle brez težav, da dobiš novo vsebino in pokriješ določen %. Ampak vzporedno s tem, boš moral dodat nekaj kar seka, kar tolče ven, kar bo človek rekel WOW, to morem gledat. Corolla bo pač meh. Zato je nujno, da se dela nedostopen vozni park, lahko tudi familijo in ženo kažeš na plaži, če bo folk gledal in si to pripravljen počet. In 20-30 let generacija prinese daleč največ denarja v socialna omrežja, prvič ker gledajo in drugič ker posredno kupujejo merch, affiliate produkte in svašta. Kdor se zna it, obrne neposredno od video oglasov recimo jurja, posredno preko linkov in prodaje pa v povprečju 10x tega. To so realne cifre danes kvalitetnih kanalov. In zakaj se je Komotar ustavil? Ker ne napreduje, ne v vsebini, ne v tehniki. Ostal je tam kjer je začel. Potenciala ima pa še vedno precej. Ampak z nevtralnostjo in mehkobo ne. Vsi udarni kanali danes so "trdi", torej sekajo ven direktne izjave. Recimo Clarkson vedno pove kaj si misli, tudi Chris Harris recimo. Komotar pa pri vsaki primerjavi konča z nevtralno izjavo, češ - oba sta dobra. Povej madona kaj si v resnici misliš in stoj za tem. Tako boš vzbudil engagement gledalcev, tako se bodo pričeli komentarji iz ene in druge strani, tako se širi tvoja vsebina.



Urejal neicheq, 22.03.2020, 17:56.

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, porsche, sharkEr in 8 ostalim je všeč


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 928
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#28

Kje pa te supercar blontna dobi avte..? Me res zanima kolko zasluži.
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti
    • jastreb je všeč


Cdriver
Cdriver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 100
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mesanec

#29

Ne vem za vas, ampak js ga videt ne morm, da je pa popolnoma nezanimiv pa tudi nič ne pomaga.


Prikaži več možnosti
    • DJ Falco in peropapero uporabnikom je všeč to sporočilo


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 939
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#30

Eh komotar bo kmalu kot kak Audobild. Samo EPP še... K pa še kak 0.0pir reklamira pa zraven pa sploh.

 

 

Od necesa je treba zivet, a ne? On se je odlocil za “full time” samostojno pot avtomobilskega novinarja, za to moras imet jajca in potrpezljivost. Od Youtuba ne zivi, sponzorji pa  tudi ne pridejo prvi dan. Ti se ne bi trzil, ce bi sel na samostojno pot?


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 124
  • Lokacija: Ljubljana

#31

Ker je moj post zginil, bom še enkrat napisal.
 
Vem kaj govorim, ker furam kanal, ki je v slabem letu postal močnejši od Komotar Minute, pri čemer raste bistveno hitreje in ima še veliko večji potencial. Poznam kako deluje vsebina, poznam ozadje, alogirtme, vse trike, da pripelješ gledalca na svojo vsebino in ga obdržiš. Redno se ukvarjam z analtiko in podrobno analiziram kaj in kako. Nasvete in kritike mi je dajel človek s kanalom, ki mesečno obrne 40 jurjev čistega samo iz oglasov. Že eno leto aktivno delam samo na YT omrežju in nas nekaj živi izključno od tega. Torej bi rekel, da se spoznam.
 
Komotar v zadnjih dveh letih ni zrastel nič, dosegel je svoj relativni maksimum. Torej s to vsebino in načinom dlje ne bo prišel, nikoli - pa ima še potencial. Ne razumeš, da je nepomembno kdo gleda njegove teste, ali je to mularija ali človek, ki izbira svoj novi avto. Ključno je samo katerih je več in komu prilagodiš vsebino. Od najbolj uspešnih avto kanalov ti z zagotovostjo povem, da je več mlajših in teh, ki avtov sploh ne kupujejo. YT je nova televizija, nova vsebina, ki je do določene mere celo interaktivna, ker lahko gledalci odločajo v kaj se bo nek kanal obračal - če mu seveda ustvarjalec prisluhne. Ti lahko narediš test Toyote Corolle brez težav, da dobiš novo vsebino in pokriješ določen %. Ampak vzporedno s tem, boš moral dodat nekaj kar seka, kar tolče ven, kar bo človek rekel WOW, to morem gledat. Corolla bo pač meh. Zato je nujno, da se dela nedostopen vozni park, lahko tudi familijo in ženo kažeš na plaži, če bo folk gledal in si to pripravljen počet. In 20-30 let generacija prinese daleč največ denarja v socialna omrežja, prvič ker gledajo in drugič ker posredno kupujejo merch, affiliate produkte in svašta. Kdor se zna it, obrne neposredno od video oglasov recimo jurja, posredno preko linkov in prodaje pa v povprečju 10x tega. To so realne cifre danes kvalitetnih kanalov. In zakaj se je Komotar ustavil? Ker ne napreduje, ne v vsebini, ne v tehniki. Ostal je tam kjer je začel. Potenciala ima pa še vedno precej. Ampak z nevtralnostjo in mehkobo ne. Vsi udarni kanali danes so "trdi", torej sekajo ven direktne izjave. Recimo Clarkson vedno pove kaj si misli, tudi Chris Harris recimo. Komotar pa pri vsaki primerjavi konča z nevtralno izjavo, češ - oba sta dobra. Povej madona kaj si v resnici misliš in stoj za tem. Tako boš vzbudil engagement gledalcev, tako se bodo pričeli komentarji iz ene in druge strani, tako se širi tvoja vsebina.


Tocno tako, vedno vse pohvali nikoli ne skurca avta... pa lahko bi imel vec POV voznje, jaz osebno rad vidim da je vsaj 3-4min voznje. Recimo odlicen ht kanal za avte mi je autotopNL
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 254
  • Lokacija: Maribor

#32

Kje pa te supercar blontna dobi avte..? Me res zanima kolko zasluži.

 

nagne se samo naprej  :-D


Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 933
  • Lokacija: mongolija

#33

Neicheq kateri je pa tvoj kanal?


Prikaži več možnosti


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 484
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#34

Neicheq kateri je pa tvoj kanal?


Pa povej se kater je tvoj clovek...
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 975
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#35

Od necesa je treba zivet, a ne? On se je odlocil za “full time” samostojno pot avtomobilskega novinarja, za to moras imet jajca in potrpezljivost. Od Youtuba ne zivi, sponzorji pa  tudi ne pridejo prvi dan. Ti se ne bi trzil, ce bi sel na samostojno pot?

Moti me točno to testira večinoma neke povprečne avte in  nič ne pograja ampak hvali vsak skret. Pa potem neki kvazi plusi in minusi. Pri minusih reče predraga dodatna oprema, ni delilnega predala v prtljažniku, lučka pri senčniku bi lahko bila lepša..... :crazy Pač kot bi gledal reklame. To zame ni resen test.
Ima nek kul stil komentiranja in dobro predstavi obliko recimo kar je men OK za včasih mal pogledat kako kak avto izgleda. Za to so bile včasih rubrike predstavljanja avta brez testa.

 

Drugače ima par ql predstavitev kot je recimo RR, pa Giulija, pa McLaren... No to pa mi je OK pogledat pa če je kredibilen ali pa če ni.  :)



Urejal bvogri, 22.03.2020, 18:44.

Prikaži več možnosti


portland
portland

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 378
  • Lokacija: x

#36

Komotar je zame neprebavljiv, pa ne vem če sem ga vse skupaj gledal 5 min, ampak sem videl vse. Posiljen dolgočasen humor, 90% časa gledaš njegovo faco namesto avta, da boš pri njem kaj pametnega izvedel glede avtomobilov je škoda izgubljati besed, v bistvu mu niti ni cilj delati avto show ampak show kjer lahko kaže sebe, svojo familijo in svoj brezvezen lifestyle - nobody fucking cares.

 

Od ostalih poznam še kot je nekdo že omenil autotopNL, ta je dober, ker ima jasen prikaz pospeškov; POV, s števci, okolico, zvokom in seveda brez gobcanja zraven. Pol je še Doug Demuro, sicer njemu ne vem kako uspeva, ker ima dobesedno isto šablono za vsak avto in zgleda smo notri vstavlja druge podatke ampak vseeno se da gledat, ima zanimive avtomobile in dobro trivio.

 

Se je pa v zadnjih letih razpaslo polno teh youtube avto kanalov in vsi so žal slaba kopija eden drugega. 


Prikaži več možnosti
    • JaaN, e-masteR-39, DJ Falco in 2 ostalim je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 657
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#37

Komotarju predlagam vloge ala Donut media. To rad gledam z užitkom. Štorije glede proizvajalcev in modelov. To je noro zanimivo. Padeš totalno noter, pa še polno humorja.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • etore, eleksis in bmw_soul uporabnikom je všeč to sporočilo


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 653
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#38

Mo pawa bebe
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 657
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#39

Aha.... :laugh


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 190
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#40

Men je tud Komotar tolk antipatičen da slišat ne morem za njega. Ampak preden preidem na bistvo lahko o njem manjše mnenje - jaz mislim da z razlogom testira sama jajca, ker je za to plačan, pa ne preko youtuba ampak direktno od proizvajalcev ali avtohiš. Drugače bi pomoje že počepnil.

Ima @neicheq, kar veliko prav. Bi pa še dodal k omenjenim osebam in na širše o dejanski vsebini. Namreč Clarkson je razred zase in njegova vsebina je že od začetka in z desetletji vedno bolj zabavna kot tehnična. Medtem ko je bil pravi mojster, ki mu daleč ni primerjave Chris Harris. -zdaj pač ni več ker dela za "velike", kvaliteta je močno padla in tudi on je pod vplivom kaj povedati. Medtem ko posnetki, ki jih je delal v svoji režiji od začetka youtuba pa tja do 2015 so res kvalitetni.)Je tudi začel s totoriali kako driftat, takrat ko marsikdo še ni vedel da ima diferencial lahko zaporo. Če damo primer Komotar to pomoje ne ve za njem pa sledi en največjih danes Doug DeMuro. Konkretno manj vozniških sposobnosti kot jih ima nek pravi petrolhead.
 

Treba se pa je zavedat, da je do superšportnikov teško prit, drugače bi vsi in trudijo se vsi to snemat, ker ja -gledanost je prav tam. In ne pri karavani in ostalih jajcah. Vsi radi pogledamo ferrari, clio pa greš pa kupiš, ne rabi prej nič gledat  :laugh

Bonus side note: 
Če ne veš zakaj in kako je Harris sploh prišel na Top Gear že po temu se lahko ve, da nisi pravi petrolhead. Ker takih stvari ni bilo niti v revijah, pa mam še zdejle doma revije iz 90ih. Jasno v reviji ni sploh bilo moč opisati zvoka in slike. Ampak on je tudi pokazal kako se da vozit te avte. Video F40 in F50, je ena njegovih zadnjih kreacij, tega prej ni bilo in ne bo nikoli več. In še mnogo mnogo je posnetkov enake vsebinske kvalitete in prikaz prave uporabe polnega potenciala avtomobila.



Urejal e-masteR-39, 22.03.2020, 21:45.

Prikaži več možnosti
    • igorbugi in Straxer uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.