Skoči na vsebino

 

Komotar Minuta in podobni avtomobilistični spletni prispevki

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
108 odgovorov v temi
Sport Driver
Sport Driver

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 184
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: Das (kleine) Auto

#101

A kdo na forumu bere opise avtov iz 80-ih in 90-ih let?

https://www.facebook...avtonostalgija/

Berem ja, zelo dobri zapisi, morem dat očetu prebrat enkrat te stvari, on se celo spomni teh avtomobilov. 

 

 

Drugače pa če kdo ne gleda še, meni je Car Trek, ki so ga posneli Tavarish, Hoovies Garages in Edd Bollian od VinWiki kar kul, Je sicer precej "TG inspired" ampak ni slab content. 

https://www.youtube....h?v=Dom6bmnd_Dc


Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45

#102

Berem ja, zelo dobri zapisi, morem dat očetu prebrat enkrat te stvari, on se celo spomni teh avtomobilov.


Hvala. Sem počaščen. Maksimalno se trudim. Za vsako objavo si vzamem od 2 do 4 ure časa.
Prikaži več možnosti
    • etore in Leshinjo uporabnikom je všeč to sporočilo


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 759
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#103

Objavljaj še tukaj na forumu... copy paste... prosim :)

 

 

:ok2



Urejal LEO37, 29.03.2020, 18:52.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti
    • Cdriver je všeč


AVTONOSTALGIJA 80 & 90
AVTONOSTALGIJA 80 & 90
  • Uporabnik
  • Sporočil: 45

#104

Objavljaj še tukaj na forumu... copy paste... prosim :)


:ok2

Ravno danes sem opisoval;

POLSKI FIAT 125 P (1967-1991), ZASTAVA 125 PZ (1970-1982)

V teh dneh, ko se borimo z nevidnim sovražnikom in komaj čakamo, da se nam spet sprosti javno življenje, sem se spomnil, da smo nekateri podobne izredne razmere prvič doživljali že ob Titovi smrti, leta 1980 (drugič v vojnih dneh 1991) in med takratnim in današnjim dogajanjem lahko potegnemo številne vzporednice.

V začetku leta 1980 smo se začeli pripravljati na konec sveta. Takrat je naš dosmrtni predsednik "bez ograničenja trajanja mandata" že ležal v ljubljanskem Kliničnem centru. Ko so 4. maja 1980 razglasili njegovo smrt, se je javno življenje popolnoma ustavilo. Tako kot danes, smo v medijih imeli eno samo temo. V šoli smo imeli neprestane komemoracije, vsak smeh je bil smrtno prepovedan. Za nas otroke je bilo pravo olajšanje, ko so po devetih dneh strogega žalovanja po TV spet predvajali prvo risanko. To je bila Medvedek Uhec - iz Poljske.

Zakaj danes opisujem ravno pezejca? Zato, ker je bil to avto, ki je vsaj meni zelo zaznamoval to obdobje. Zanimivo, tudi v legendarnem slovenskem filmu Outsider, ki natančno opisuje to obdobje, so v družini Mulahasanović imeli prav pezejca, ki je seveda imel tehnične težave.
Med 19. in 26. januarjem 1980 smo smučali v avstrijskem Bad Kleinkircheimu. To je bil teden, ko so našemu "nesmrtnemu" ravno amputirali nogo, Bojan Križaj pa je dosegel svojo prvo zmago v Wengnu. V Avstrijo smo se odpravili s stoenko, naši žlahtniki pa s pezejcem, ki se mu je že na spustu od Ljubelja proti Borovljam sama od sebe odprla zadnja hauba. Ker se je ni dalo več zapreti, si je bilo treba pomagati s pajkom...
Sicer pa je bilo z dotičnim avtom nešteto problemov. Začelo se je že leta 1978, ko je bil avto popolnoma nov. Z njim so se odpravili v Kopenhagen, na Dansko. Zadnji dan potovanja sta jih že basala čas in budget, tako da so bili pot od Lübecka do Ljubljane (cca. 1.300 km) primorani prevoziti v eni etapi, praktično brez postankov. Ker se je avto po tako dolgotrajni vožnji že zelo čudno obnašal, so se odločili, da se izognejo vožnji čez strm prelaz Korensko sedlo (Karavanškega predora takrat še ni bilo) in so raje naredili obvoz čez Trbiž. Ker so tisti dan (9. maja 1978) ravno našli umorjenega italijanskega politika Alda Mora, so bile policijske racije po celi Italiji. Padli so v hud zastoj in bili doma šele v zgodnjih jutranjih urah... Naslednji dan pezejc sploh ni več vžgal in takrat se je z avtom začela prava kalvarija. V petih letih lastništva je imel za skoraj celo knjigo raznoraznih tehničnih težav, poleg tega pa ga je na koncu napadla tudi gniloba. Luknje v blatnikih je imel tako konkretne, da si si lahko od zunaj ogledal vdelan notranji del antene...

Fiat 125 je bil pravi simbol globalizma. Tako, kot so bili francoski proizvalci avtomobilov za $$$ pripravljeni biznisirati celo s takšnimi komunističnimi zločinci, kot je bil Nicolae Ceaușescu (znamke Dacia, Aro in Oltcit), tako tudi italijanska družina Agnelli ni imela nikakršnih moralnih zadržkov za sodelovanje z režimi v Sovjetski zvezi, na Poljskem, v SFRJ in v Libiji.

V Zastavi izdelani modeli za jugoslovanski trg so imeli 1,3-litrske bencinske motorje s 60 konji. Vozne zmogljivosti so bile, kot bi brcal v crknjenega konja, poraba bencina v praksi pa je bila 10-12 litrov / 100 km. Mimogrede, v letu 1983 si za cel mesec dobil samo za 40 litrov bencinskih bonov.

Na Poljskem (FSO) so model 125 prenehali izdelovati šele v letu 1991, dve leti po padcu generala Jaruzelskega.

...svetujem ti, da se logiraš na FB samo za ta namen pod nekim xy imenom in prebereš vse za nazaj. Tudi kvalitetnih fotk je veliko...

Urejal AVTONOSTALGIJA 80 & 90, 29.03.2020, 21:42.

Prikaži več možnosti
    • Strejt6 je všeč


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Ljubljana

#105

Poglejte tegale, ravnt gre obeso podvozja :crazy kako sploh lahko pustijo, da tak avto še pride na cesto nazaj :fight

 


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 817
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#106

Poglej do konca, vse vloge. Obeso je poravnal samo, da je lahko nazaj zmontiral kolo avta, da je avto vzgal in dobil iz prikolice.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 103
  • Lokacija: Ljubljana

#107

 

ni se konca :beer  no vsaj zamenjal je karoserijo


Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 817
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#108

@arthur tussik to naredi v kosu v enem videu. S tem, da on dejansko popravi celotno karoserijo, medtem, ko bo ta samo zamenjal celotno opremo v drugo školjko (karoserijo)...

Mi je pa zanimivo, da X6 M nima dosti bolj pojačane karoserije, kot non M. Praktično je dodana samo elektronika in močan motor :eek
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 157
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: e92 N/A straight 6

#109

No tule je še nekaj prispevkov Šebalja, verjamem da bo marsikomu zanimiv za poslušat...

 

 

 


Prikaži več možnosti