Skoči na vsebino

 

P: Beisan set za dvojni VANOS M54

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 513
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#1

Prodam Vanos set original Beisan za M54 52/tu + tesnilo Vanosa.

Cena 110 eur

Ponudbe na zs

Pripete slike za predogled

  • A7DBA74D-48E7-4E54-BD55-B480E18C83AE.jpeg
  • 55F110AE-F142-45FB-8AF3-0E5699765155.jpeg
Prikaži več možnosti


AS2000
AS2000
  • Uporabnik
  • Sporočil: 560
  • Lokacija: -------
  • Avtomobil: e36 330i, E39 530dT

#2

Ne vem sicer kako mislis tole prodat ce je drazje kot ce narocis iz UK...

https://www.hackengi...kit-6cyl-bs001/
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3

Je pa malo razlika, ali so v kompletu samo o-ringi, ali pa tudi še tesnilo, anti rattle podložke, vijaki, ... se ti ne zdi?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 683
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#4

Jaz na sliki nikjer ne vidim anti rattle podložk.. podložk?? Ti dve podložki na sliki so za cev olja :napaka
Samo v vednost, anti rattle set ima 2 kovinska obročka in 2 iglična ležaja..

Ti vijaki na sliki so pa bolj za hec zraven kot karkoli drugega. Ampak ok.:ok
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#5

Sem pa res malo na hitro pogledal, res zgleda bolj podobno podložkam za vanos cev, imaš prav. Vseeno pa je malo bolj obsežen komplet, kot pa samo o-ringi za 72 funtov. Če prišteješ še poštnino, verjetno samo to pride ca. 100e s poštnino. Ostala roba zraven je pa tudi vredna 10€.

 

Bolj se mi zdi nenormalno drago že v osnovi dat samo za o-ringe toliko denarja. samo zato, ker je Beisan. Saj so to čisto običajni viton o-ringi, ki bi jih lahko šel po moje še pri nas v kakšno tehnično trgovino iskat, samo če bi imel točne dimenzije. Oni pač imajo dimenzije in gredo sami iskat v tehnično trgovino, pa nabijejo ceno x10.

 

Tisti iglični ležaji so v obsežnejšem kitu. Anti rattle kit, pa sta, samo podložki, ki se ju pobrusi na tapravo debelino. Nisem niti prepričan, da Beisan iglične ležaje sploh prodaja. V anti rattle kitu pigurno ne, so bile vedno zgolj podložke.

https://www.vanosrep...ir-set-kit.html

 

Tudi cena teh podložk je. :crazy

 

Sam sem imel najbolj obsežen kit od i6 motorworks in tam ležaji so pakirani, kot del anti-rattle kita, to pa drži. Pa tudi cena je bolj normalna, kot pri Beisan. Sem dal ca. 150€, če se prav spomnin skupaj s poštnino iz ZDA in uvoznimi dajatvami. Se pravi sam izdelek je bil okli 100€ komplet. Je pa res že kar nekaj let od tega in sploh ne vem, če se to še dobi:

s-l640.jpg

 

Če bi šel kupovat vse tole pri Beisanu, vsega niti dobil ne bi, pa stalo bi na koncu menda ravno toliko, kot nov vanos na BMW servisu. :napaka

 

Poleg dobre cene, je bil tole najpopolnejši kit, ki se je dal dobit. Še celo notranji tesnili sta zraven, ki jih devajo lasersko rezat po naročilu in itak mi notranjost vanosa ne izgleda tako narejena, da bi sploh bili resno mišljeni, da bi tesnili olje. Brez težav se lahko uporabi stare. Ampak komplikatorji tudi to rajši menjamo, samo zato ker lahko. :-D


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 683
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#6

To pa je obsežen komentar :D

Sva ravno te dni z drugim soforumašem debatirala po zs o teh kompletih, ker sem tudi sam svoj čas imel to na zalogi in prodajal, je bila cena kar dosti nižja od te, pa je od tega sigurno že dve leti, če ne še več. Moj komplet ni vseboval tesnila vanosa in teh vijakov na sliki. Je pa set vseboval 10tesnil, 6 glavnih kateri so tudi na tej sliki in 4 dodatna, ki se ne spomnim iz glave kam točno pridejo.

Obstajajo pa celotni kiti, ki vsebujejo kovinske prstane in ležaje, teh setov se v eu načeloma ne dobi, oz se jih, ampak za ogromno ceno, kar pa je spet večini odveč.

Večino zanima in tudi večina vedno pomenja teh 6-10tesnil in je to to, cena takega kompleta pa stane okoli 50-60€ s ptt.
Menjavat vijake na zgornji sliki je nesmiselno, ti vijaki se zategujejo na par Nm, sploh tisti mali ko imajo kontra navoje.
Potem so tukaj še vijaki pokrova batkov, ki jih večina pusti stare, saj nimajo nobene dodatne funkcije kot naprimer vijaki v glavah, ojnicah itd.. na kratko - vijak kot vijak. :)
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#7

Tudi, če bi sam še enkrat menjaval, bi menjal samo o-ringe. Ostalo je bilo vsaj v mojem primeru brez potrebe. Mi je nekaj rožljalo pri hladnem motorju, pa sem sumil vanos, sem rekel vzamem anti rattle ringe za vsak primer, pol sem pa na koncu dal še malo zraven, je bil pa že cel komplet, potem sem pač vse pomenjal, če je že bilo pri roki.

 

Za rožljanje pa na koncu itak ni bil kriv vanos. Tako, da res vse ostalo razen o-ringov je bila nepotrebna menjava.

 

Se je pa menjava teh o-ringov pri meni noro poznala. Vsi so govorili, da pri močnejših motorjih se malo pozna, pri mojih 150 konjih se ne bo skoraj nič. Pa sem imel takoj ob prvem zagonu že občutek, da avto vsaj 20% bolje potegne. Meni se to sploh ne zdi malo. Pri rpižgani klimi se je pa še bolj poznalo, prej je motor čisto zamorila, potem skoraj nisem občutil, da je prižgana. Tole je po moje vredno menjat čisto na vsakem, ki še ni imel. To so bili za mene eni izmed najbolj pametno porabljenih € na tem avtu.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 683
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#8

Tudi, če bi sam še enkrat menjaval, bi menjal samo o-ringe. Ostalo je bilo vsaj v mojem primeru brez potrebe. Mi je nekaj rožljalo pri hladnem motorju, pa sem sumil vanos, sem rekel vzamem anti rattle ringe za vsak primer, pol sem pa na koncu dal še malo zraven, je bil pa že cel komplet, potem sem pač vse pomenjal, če je že bilo pri roki.

 

Za rožljanje pa na koncu itak ni bil kriv vanos. Tako, da res vse ostalo razen o-ringov je bila nepotrebna menjava.

 

Se je pa menjava teh o-ringov pri meni noro poznala. Vsi so govorili, da pri močnejših motorjih se malo pozna, pri mojih 150 konjih se ne bo skoraj nič. Pa sem imel takoj ob prvem zagonu že občutek, da avto vsaj 20% bolje potegne. Meni se to sploh ne zdi malo. Pri rpižgani klimi se je pa še bolj poznalo, prej je motor čisto zamorila, potem skoraj nisem občutil, da je prižgana. Tole je po moje vredno menjat čisto na vsakem, ki še ni imel. To so bili za mene eni izmed najbolj pametno porabljenih € na tem avtu.

Tako kot si tudi sam ugotovil, dovolj je že menjava tesnil, ostalo je pri dvojnih vanosih bolj tako tako, ker ostala zadeva dela. In če so v vanosu tesnila prepihana, se vsekakor pozna po menjavi. Včasih crknejo elektromagnetni ventili, ampak to je poredko.. zato se tudi večina odloča samo za menjavo oringov, kateri pa stanejo okoli 50€. Svoj čas sem jih naročeval tudi jaz, tako da :ok2 :-D
Sorry za off :rofl


 


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 909
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#9

Jaz sem menjal tesnila in anti rattle obročke, pa nisem opazil efekta ne od enega, ne od drugega :skrbast ropot imam še vedno, razen če ni res kaj drugega krivo (kaj je bilo pri tebi @loty?), edino rahlega potresavanja motorja nekaj časa ni bilo prisotnega po menjavi tesnil, pa je po 2 mescih prišlo nazaj.

Stara tesnila so pa po koščkih ven pobirali.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#10

Saj sem ti že v drugi temi napisal - počeni zvari na izpušnih kolektorjih. Tudi video sem prilepil, kje je počeno. Ampak ni bil isti vok, kot pri tebi. Vsaj glede na tvoj video ne.

 

To, da so stara tesnila razpadla, pa da ne opaziš razlike z novimi, je pa zelo čudno. To bi pomenilo, da ti vanos sploh ne dela. AMpak verjetno bi to že kakšen mehanik opazil, če ti že sam ne bi.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 909
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#11

Ma to je drug zvok, je treba malo na gas stopit in držat obrate, potem začne ropotat, je pa čisti vanos rattle zvok.
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#12

Ne razumem, kaj točno hočeš povedat.

 

Da ti točno opišem: Počen izpušni kolektor je rožljal samo pri hladnem motorju in samo ko sem dal gas, recimo med speljevanjem, med šaltanjem v višjo prestavo je utihnilo, takoj ko sem dal po menjavi prestave gas, spet rožljalo. V prostem teku, tega rožljanja ni bilo. Prav tako je to rožljanje po par minutah vožnje utihnilo.

 

Sem testiral, če vanos rožlja, tako da sem odklopil konektor na izpušnem senozorju. In začuda ni rožljalo, zato sem bil prepričan, da je kriv vanos. Pa se je izkazalo, da ni bil. Verjetno z izklopljenim vanosom motor ni spravil počenega kolektorja v takšne "vibracije", da bi se slišal. Druge logične razlage ne najdem. Vglavnem po obnovi vanosa z anti-rattle kitom ni bilo rožljanje popolnoma nič boljše, niti za 1%, perfrmanse avta pa občutno boljše. :metalc

 

Ampak zvok se mi sploh ni zdel podoben tistemu, kar imaš ti na videu in tudi precej tišje se mi je zdelo pri meni. V bistvu tako tiho, da vprašanje, če ne bi telefon tega filtriral kot šum in bi se sploh slišalo na posnetku.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 909
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#13

Na videu sem jaz katalizator posnel, ampak pusti ti ta video. Imam jaz še druge zvoke prisotne :ok2 Vanos rattle se pojavi tam okoli 2-3k obratov. Zaradi njega sem šel vgradit tiste anti rattle ringe, pa je zvok še vedno prisoten.

 

Nekaj takega, samo tišje, kot pri njem.

https://www.youtube....h?v=zAyQBiV5GbI


Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 511
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#14

Ok če pustimo to rožljanje vnemar...kakšni so simptomi potrebe menjave O-ringov? 


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 683
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#15

Ok če pustimo to rožljanje vnemar...kakšni so simptomi potrebe menjave O-ringov?
 

 

Predvsem izguba moči.. in opaziti je tudi, da nima "VTEC" efekta, če ti je kaj bolj znano :-)


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#16

Simptom je, da avto slabše vleče. Samo tega ne veš, ker si navajen in tega ne občutiš. Načeloma pri teh letih so sigurno potrebni menjave, če niso že bili menjani.

 

Obstaja sicer nek test tesnenja teh o-ringov v DIS-u. Moj vanos ga je opravil b.p. Razlika po menjavi oringov je bila pa vseeno občutna, tako da tisti test kot kaže ni najbolj zanesljiv. Mora bit verjetno že zelo hudo, da pokaže napako.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 511
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#17

Predvsem izguba moči.. in opaziti je tudi, da nima "VTEC" efekta, če ti je kaj bolj znano :-)

Se pravi nekakšna brca, ko ga pohodiš...no sej v drugi se to zgodi, potem se mi pa ne zdi to več tako suvereno...ali pa sem se že navadil...pravzaprav se mi zdi da avto dobro gre samo takrat ko sam sebe presenetim pa ga ponesreči pohodim  :-D


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti
    • x-driver je všeč


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 511
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#18

Simptom je, da avto slabše vleče. Samo tega ne veš, ker si navajen in tega ne občutiš. Načeloma pri teh letih so sigurno potrebni menjave, če niso že bili menjani.

 

Obstaja sicer nek test tesnenja teh o-ringov v DIS-u. Moj vanos ga je opravil b.p. Razlika po menjavi oringov je bila pa vseeno občutna, tako da tisti test kot kaže ni najbolj zanesljiv. Mora bit verjetno že zelo hudo, da pokaže napako.

Se pravi bi moral probat enak avto da bi videl razliko...

Ali ne obstaja nek, ne vem, test prožnosti motorja oz. neko območje vrtljajev, kjer vidiš ali je avto suveren ali pač ne?



Urejal QPE, 27.03.2020, 22:47.

Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 683
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#19

Da me nebo kdo narobe razumel.. VANOS sistem je popolnoma drug sistem kot VTEC.. VANOS samo skrbi, da ima motor maximalni možni navor v tistem območju vrtljajev kot ga vrtiš. Dovod mešanice goriva/zraka se ne poveča, niti izpust plinov se ne poveča, samo timing se malo zamakne. Evo nekakšna domača razlaga kako to sploh deluje.

 

VTEC sistem je pa povečanje mešanice v cilindru.. tema za kam drugam :ok



Urejal Matejkec, 27.03.2020, 22:50.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 351
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#20

Razlika se pozna skozi celotno območje obratov. Največjo razliko se sicer opazi pri nizkih obratih. Malo bolj se ga občuti tudi pri visokih obratih, rajši se zvrti proti 6,5K.

 

Primerjat z drugim enako starim avtom, je bolj tako tako, po mojem. Lahko tudi tisti nima dobrih o-ringov v vanosu, ali pa kakšno drugo manjšo težavo, pa tudi ne vleče tako, kot bi mogel potem. Je pri starem avtu še cel kup dejavnikov, ki lahko na to vsak po malem vpliva.

 

Uraden test, pa kolikor vem, je tisti v DIS-u, to je to kar so uporabljali servisi v času, ko so bili ti avti novi. Da bi obstajal še kakšen drug, ne vem.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti