Skoči na vsebino

 

E34 540iA

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 442
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#21

Če ga misli prodat, bo moral prej ali slej ugotovit, da ga bo moral dat za normalen denar... ne zdi se tako slaba priložnost.


Čakej malo e46 323 se prodajajo za 5-6k, e34 z v8 je pa za 7k predraga???

Or am i missing something.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti
    • RobertH in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 662
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#22

Čakej malo e46 323 se prodajajo za 5-6k, e34 z v8 je pa za 7k predraga???
Or am i missing something.


Nisem nič komentiral cene. Samo sem napisal ozir na trenutne okoliščine. Saj sem napisal, da je dobra priložnost. Meni deluje legitimen. Vidim, da je oglas tudi na Mobile.de. Mogoče tudi kašen tujec prepozna priložnost.
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 325
  • Lokacija: Ljubljana

#23

Men se tud ne zdi grozna cena. Se feltne zamenjas pa olje in gasa...
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 880
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#24

Avto deluje cool.

Avtomatski menjalniki na 4.0 motorju so zmeraj bili problematični - preveč navora - veliko okvar.

Brez oznake motorja si lahko avto dobil nov (typenschild entfall).

Feltne!? Za 400 eur lahko dobiš 17 col deljenih dimenzij iz tistega obdobja - to pa res ne predstavlja težav.

Koga tak dinozaver zanima naj gre gledat.

Pametovanje za tipkovnico je samo-prepričevanje v stilu "bom-našel-par-namišljenih-napak-da-si-avto-zbijem-z-glave..."

Se pa strinjam tak avto je popolnoma neracionalen nakup - ni najhitrejši, ni najlepši, ni najvarnejši. ni oldtimer - normna registracija,  poraba 11l+...

To je avto samo za nekoga, ki si reče hočem oldscholl BMW-ja z V8 mašino. Vsem ostalim tak avto ne ustreza...

Ampak ko tak star V8 po 3 mesecih v garaži priklopiš na akumulator in obrneš ključ ter motor v prvo po 3 sekundah steče kot da si ga včeraj ugasnil,

to pa je filing - takrat se zaveš, da so pri BMW-je pred 25 leti še vedeli kako narediti trpežen avto.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • Mrcina, crtacrta, Big D in 6 ostalim je všeč


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#25

Na avtonetu je zacel s ceno 14 jurjev, zdej je na 7.

Začel se je s ceno malenkost pod 7, potem jo je pa še isti dan vsaj 3X zvišal. Ne najbolj resen človek. Sedaj po mesecih in mesecih, se je cena vrnila blizu izhodišča. Opombe o menjalniku je napisal naknadno, ko je verjetno dobil X klicev s tem vprašanjem.

 

Edit: druga pesem
 

Ta druga pesem je rahlo problematična, TD dimenzije pnevmatik. Predhodnik runflat sistema, sicer doplačilo.

 

Ok, ampak 99.9% ljudi ne bi dalo dol znacke 540i! Bodimo iskreni.

Moji e34 imata obe izbrano opcijo brez oznake. V resnici sem videl več 540k brez oznake, kot z.

 

Mogoce ce bi bil rocni ja, tale star in pocasen avtomat pa ne. :)

V resnici tale avtomat niti ni tako počasen- težava je, da jih večina niti približno ne deluje pravilno in v tem primeru ta avto postane skoraj dobesedno nepremičnina, avto se vozi ko da ima 80 konj, v relativno kratkem času pa nepremičnina. In prej ali slej vsak rabi popravilo, serijska okvara, o tem sem premleval že XY krat.
Je pa res, da primerjava s četrt stoletja novejšimi avtomobili vsekakor odpade. 0.4 sekunde do 100kmh razlike in to pri optimalnem pretikanju ročnega menjalnika. V 535i verziji je razlika 1,1 sekunde.

 

Avtomatski menjalniki na 4.0 motorju so zmeraj bili problematični - preveč navora - veliko okvar.


Ampak ko tak star V8 po 3 mesecih v garaži priklopiš na akumulator in obrneš ključ ter motor v prvo po 3 sekundah steče kot da si ga včeraj ugasnil,

Navor ni nikoli bil problem tega menjalnika, pri tem menjalniku je kar se tiče navora dejansko še rezerve. Vgrajeni so bili tudi v DB7 6.0 V12. Težava je izključno v napaki v konstrukciji menjalnika, saj sem že večkrat razlagal na dolgo in široko, čisto vsi so podvrženi temu. In zaradi tega tudi prej ali slej vse skupaj zropota. Če se to pravočasno reši gre v resnici za trpežno reč. + napačno servisiranje. Olje je specifično in prvi atf s police tudi ni dobra ideja.

M60 je zakon. Kaj 3 mesece.... po 4 letih stanja dejansko vzdrževani agregat vžge v sekundi, takoj teče BP. Ne verjameš, dokler ne vidiš. M43 in podobna ropotala se žal skrijejo.
Veliki agregati naredijo čisto drug avto, 540i, M5... ista karoserija, ma že ko ključ obrneš, ko da je drug avto. Hkrati pa jih je malo preživelo, medtem ko mlinčki še danes nabirajo kilometre in so precej bolj primerni za vsak dan, vzdrževanje.


Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 180
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#26

Dandanes lahko, takrat pa vprašanje. Pri E30 se ne spomnim, da bi bila ta opcija možna in E34 niti ni kaj dosti novejši model.

 

 

 

Piše, da je bil avto 5 let na carini. Se pravi so ga zaplenili kakšnemu romunskemu ali podobnemu švercerju. Bogvedi kaj se je počelo prej z njim in predelovalo v Romuniji in koliko je sploh originalnega. Cariniki tega sigurno niso vedeli povedat, zdajšnji lastnik pa tudi najbrž ne ve. Zgodovina precejšnja neznanka. Kaj če je 540i samo po nekih romunskih papirjih?

 

No bolj za hec, kot zares. :-D

 

Če se nekdo vpikne v značko, nekdo v ledvičke, lahko tudi meni malo domišljija dela. :-D

 

A to pa ni nikomur padlo očit, da je na števcu 150k, pa ima že nov menjalnik?

Že moj E24 iz 1983 je imel opcijo brez zadnjih oznak.

Jaz bi tudi dal 540 znake dol.. Je clean lepši


Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 902
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#27

Moja e28 85 letnik ima enako, pod dodatno opremo brez oznak.


Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 792
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Se pravi mu damo 4000€ pa topel objem?

 

Leon?

 

Škoda ker me E34 ni nikoli zanimal, če bi tak avto kdaj dobil, pa vem da bi ga prodal na forumu v 48 urah, seveda z zelo

zanimivo ceno, in ne v oblakih...



Urejal yamasaki, 26.03.2020, 10:04.

Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 620
  • Lokacija: Ljubljana

#29

Jaz bi jo dal dol. Pa ogromno folka raje vozi debaged avte v “visoki” ligi. Na oznake palijo nedoj€bani prepotentnezi.

Ok, zakaj imas v podpisu, da vozis audi A5? Ce bi bil res skromen, se ne bi obremenjeval in svetu oznanjal. Boooom! :cool


kabrio!


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 434
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55, ka9

#30

Če je to drago. Mislim, prodaja se redek dragulj z malo kilometri, sklepam da v res odličnem stanju in potem se za problematično zdi to, da nima oznake 540i in da ima nepravilne feltne, ki se jih lahko v hipu zamenja. 

 

Verjamem, da je lastnik naporen in verjetno niti nima časa, pač je potebno malo potrpežljivosti. 


Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • RS6 in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#31

Drago je za BMWslo forum, kjer je vedno ista zgodba- bi, ampak najraje nebi. Kako gre že tista balkanska... "bi da se jebe, a da mu ne uđe".
V resnici ni drago, cene za tako e34 v količkaj zglednem stanju se v trenutnem času začne pri tem znesku. Časi, ko so to bile reči "za jurja" so že zdavnaj mimo, ostali so le pri forumskih sanjačih. Zakaj se pa ne proda, je pa drugo vprašanje. Za ta forum drago, ampak predelani dizli poplavljeni do strehe za isti denar pa niso, na istem forumu- go figure.
V resnici, če je tole količkaj tega kar piše, je zadeva poceni- mene čudi, da se še kar valja po oglasih.

Saj Maus piše, da je šel na ogled, ko je bila cena višja... kaj se je zgodilo in zakaj do ogleda ni prišlo, ne vem.
 

Platišča so bila v prvotnem stavku omenjena ne zaradi samih platišč, ampak zaradi "odnosa lastnika", o katerem lahko sklepaš. In k temu se strinjam, žal prevečkrat videno v praksi. Te avtomobili danes rabijo lastnika, ki ve v čemu je specifika in tak bi se raje v koleno ustrelil, kot pa hotel to tlačit na avto. Ker če je že to tako kot je, kaj potem sklepaš o črpalki olja, je to kdo preverjal, ki je rak rana teh motorjev, hladilni sistem ipd? In posledično pride kup detajlov, pri 540kah z dvakrat več kilometrih zgleda specifičen plastični pokrov motorja 5x lepši (priznam pa, da pokrovi ventilov zgledajo nadpovprečno), sedeži in volan tudi ne zgledajo ravno kilometrom primerno (sem videl tudi tako s "kao" 180 in so bili povsem druga zgodba, tudi v vzdrževanem s 300 so), piše se o stalnem garažiranju, pa so vstopne letvice kot pri avtu, ki je stal pod drevesom, lastnik je prvi- ampak hkrati ni prvi, izginila so platišča, tudi če so pod temi kvazi gumi tepihi originalni tepihi po neki sreči- je očitno nekdo raje šel v spar, kot pa kupil tipske tepihe ki so vredni svojega denarja ipd. Iz tega lahko sklepaš, da je morebiti šel tudi servisirat kamor pač.
Nimam s tem težav, bi pa raje videl oglas kjer piše le "540i, športni sedeži, šibedah". Te tri stvari naredijo e34 totalno hud cruiser in za pravega kupca dovolj.

In vsak, ki išče tak avto itak ve, da če je že osnova dobra, pozamenjaš bistvene dele, (ki niso ravno najcenejši) zaščitiš karoserijo in najdeš style5 mešanih dimenzij/ style 37 in za +- 10 jurjev imaš na cesti totalno hud cruiser. + klima, shadowline, zavesa na zadnjem steklu, vse je tu. Če nebi imel že tako preveč avtomobilov in dveh touringov, bi ga z veseljem imel. Motorizacija je prava, karoserija zgleda po slikah definitivno vredna ogleda, cena je smiselna, to je to.
Kogar je resno zanimal je bil že zdavnaj na ogledu, ni razglabljal po forumu.


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 527
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#32

Za ta forum drago, ampak predelani dizli poplavljeni do strehe za isti denar pa niso, na istem forumu- go figure.

 

:ok  

 

Glede e34 trga pri nas lahko iz lastnih izkušenj povem sledeče. Proda se tisto kar diši po  :mznak (tako avti kot deli) ali pa tisto kar je za majhen denar. Dizli do 2k, bencinarji šestaki do 3k. Vse ostalo je ljudem preveč. M60 je na žalost popularen zgolj med ožjo publiko, oz. da se pravilno izrazim, zelo redki iz te publike imajo za m60. Saj se je pred časom prodajal tudi forumaški e34 v8 (rdeče barve) pa se ni prodal (cena tudi tu nekje). Zakaj le? Pravtako dvomim, da se je prodala črna 3.0 v8, ki je bila leto ali dve nazaj ponujena na forumu.

 

btw kakšna je tvoja prognoza za koliko bo šla tista predelana e34 smrdljivc poplavljena do strehe?

 

Mimogrede e34, da je pravi avto, potrebuje ročni menjalnik in špero. Odkar sem bil mulc pa do danes sem si jih lastil cca 8 in to sem ugotovil. Vsaj tako je moje mnenje oz. izkušnja.



Urejal E39-530d, 26.03.2020, 16:18.

Prikaži več možnosti
    • Davidf1 in Triglavski uporabnikom je všeč to sporočilo


maus111
maus111

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 519
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: V8

#33

:ok  
 
Glede e34 trga pri nas lahko iz lastnih izkušenj povem sledeče. Proda se tisto kar diši po  :mznak (tako avti kot deli) ali pa tisto kar je za majhen denar. Dizli do 2k, bencinarji šestaki do 3k. Vse ostalo je ljudem preveč. M60 je na žalost popularen zgolj med ožjo publiko, oz. da se pravilno izrazim, zelo redki iz te publike imajo za m60. Saj se je pred časom prodajal tudi forumaški e34 v8 (rdeče barve) pa se ni prodal (cena tudi tu nekje). Zakaj le? Pravtako dvomim, da se je prodala črna 3.0 v8, ki je bila leto ali dve nazaj ponujena na forumu.
 
btw kakšna je tvoja prognoza za koliko bo šla tista predelana e34 smrdljivc poplavljena do strehe?
 
Mimogrede e34, da je pravi avto, potrebuje ročni menjalnik in špero. Odkar sem bil mulc pa do danes sem si jih lastil cca 8 in to sem ugotovil. Vsaj tako je moje mnenje oz. izkušnja.

:ok  
 
Glede e34 trga pri nas lahko iz lastnih izkušenj povem sledeče. Proda se tisto kar diši po  :mznak (tako avti kot deli) ali pa tisto kar je za majhen denar. Dizli do 2k, bencinarji šestaki do 3k. Vse ostalo je ljudem preveč. M60 je na žalost popularen zgolj med ožjo publiko, oz. da se pravilno izrazim, zelo redki iz te publike imajo za m60. Saj se je pred časom prodajal tudi forumaški e34 v8 (rdeče barve) pa se ni prodal (cena tudi tu nekje). Zakaj le? Pravtako dvomim, da se je prodala črna 3.0 v8, ki je bila leto ali dve nazaj ponujena na forumu.
 
btw kakšna je tvoja prognoza za koliko bo šla tista predelana e34 smrdljivc poplavljena do strehe?
 
Mimogrede e34, da je pravi avto, potrebuje ročni menjalnik in špero. Odkar sem bil mulc pa do danes sem si jih lastil cca 8 in to sem ugotovil. Vsaj tako je moje mnenje oz. izkušnja.


3.0 v8 se je prodala za drobiz, sedaj pa stoji nek pitaj boga, se grem stavit da še stoji, sem klical takrat novega lastnika, ni hotel prodat za x2 cene ki jo je placal. Ok prou.
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#34

B30 in B40 primerjat je zelo nehvaležno, ja, oba sta osmaka, ma razlike je 68 konj in več kot tretjina več navora. In ta razlika se kaže v drugem menjalniku, specifičnih zavorah (tudi zadnji disk je lahko debelejši in skupen z //M) in kup malenkosti kot recimo podaljšek s kanali za hlajenje zavor, dif, kardan, močnejši alternator...
Posledično 530i z vgrajenim B40 brez ostalih premontiranih delov ne more biti enakovreden cenovno, če je stanje primerljivo, tudi hitrosti ne razvija na enak način. Hkrati starejši ko so ti avtomobili, več šteje originalnost. E34 z M60B40 je bližje S38B36 kot M60B30(razlike v pospešku do sto je bilo le še 0.1) in zato je tudi nastal s38B38.
Od tu tudi moj odgovor glede rdeče V8, čeprav je tudi tisto lep primerek in bo itak čez nekaj let se začelo pisati po forumu zakaj takrat ni nekdo vzel...
Za črno pa se je v eni temi oglasil nekdo na ogledu in razložil situacijo (če govorimo o tisti s primorsko/goriške, ki je bila potolčena od toče).

 

:mznak je pač sveti gral, ročna sestava in sam "smisel" agregata je drug, čeprav sta si M60B40 in S38B36 blizu. Eden je autobahn cruiser, drugi napiljen huliganski šestak za obrate. Na koncu dneva sta pa oba stara in težka in primerna za specifično publiko. M drži ceno, 540i je glede na ponujeno podcenjen- primerki z ročnim menjalnikom malo manj.
 


btw kakšna je tvoja prognoza za koliko bo šla tista predelana e34 smrdljivc poplavljena do strehe?

 

Mimogrede e34, da je pravi avto, potrebuje ročni menjalnik in špero. Odkar sem bil mulc pa do danes sem si jih lastil cca 8 in to sem ugotovil. Vsaj tako je moje mnenje oz. izkušnja.

Ma ne delam jaz prognoz, mene te prodaje in preprodaje niti ne interesirajo, spremljam pa, kaj se dogaja, vsake toliko. Mi smo premajhen in prespecifičen narod, da bi lahko karkoli smiselnega sklepal. Vsak avto rabi svojega kupca. (Zbodlo me je, ker si enkrat javno napisal da je ta 540 cenjen kot iz zlata.)
Tudi ta črni iz teme, kaj točno je z njim bi pa vedel le, če bi ga šel pogledat, pa nimam več časa kot včasih, ko sem vsako tako stvar šel pogledat. Mene preseneča, da še ni prodan, ker če je količkaj napisanega res, oziroma tudi če ni in je karoserija ok in motor ok- je avto ugoden.

Tvoje mnenje sigurno drži, tudi cene se tako odvijajo. 540i je bolj iskan z ročnim menjalnikom, čeprav je bil v resnici avtomatik doplačilo. Avto je težak in bolj cruiser. Ok, ročni je huliganska zadeva, kurjenje gum, prestavljanje z medgasom ipd. Definitivno pa tej fami pripomore to, da ima 5HP30 serijsko napako in ga začne pobirat. Začnejo se težave s prestavljanjem, izguba moči, cukanje ipd. In potem naenkrat je to drek in počasen menjalnik. Čeprav je v resnici s tem agregatom zadeva dober cruiser, a le če menjalnik deluje kot se zagre. Drugače je pa ja, pogreb z lepo simfonijo. Je na forumu opisana izkušnja mene in mehmana ob testu črnega b40 touringa leta nazaj, ko sem se ob prehodu nazaj na m43 zgrozil ker je zadeva šla identično.
Pri ročnem je itak hecno, prve prestave skoraj da ne rabiš, ob odločnejšem pospeševanju pa slej ko prej pristaneš v 6. :pimp  Oziroma, če zagrizeš zadevo v obrate, si do 4 že brez izpita. :strah :ok2 

Bencin je trenutno poceni kot še nikoli, te kripe bodo počasi končno postale starodobnik, v prihajajoči krizi se mogoče omili najemnina garaž -> vlak stoji na peronu in žvižga, sedežev ni več veliko. :-D

 

EDIT: Maus, :damn  kdaj boš podpis popravil? 9 =/= 4!



Urejal Octopus, 26.03.2020, 18:43.

Prikaži več možnosti
    • Mrcina, XIN in gade uporabnikom je všeč to sporočilo


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 527
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#35

 

Ma ne delam jaz prognoz, mene te prodaje in preprodaje niti ne interesirajo, spremljam pa, kaj se dogaja, vsake toliko. Mi smo premajhen in prespecifičen narod, da bi lahko karkoli smiselnega sklepal. Vsak avto rabi svojega kupca. (Zbodlo me je, ker si enkrat javno napisal da je ta 540 cenjen kot iz zlata.)

 

Res je da je razlik med 3.0 v8 in 4.0 malo morje. In da človek skoraj ne more verjet kaj vse so šli za 3.0 model spreminjat. Če pogledaš tudi med motorjema razen kakega vodila verige in kakšne periferije nič ne paše križem, menjalniki drugačni itd. itd.

 

Za tole e34 sem res napisal, da je cenjen kot, da je iz zlata (takrat je imel ceno 12.000eur ali celo 14.000eur) to bi upal izjavit tudi zdajle, če bi cena še bila takšna. S trenutno ceno je dosti bolj realen. Mislim pa, da se je s tem avtom zgodil sledeč scenarij: Pred leti ga je poceni oz. za drobiž kupil nekdo, ki mu ni bil sposoben ali pa ni hotel privoščiti vzdrževanja kot se za avto takega kova spodobi (od tod e60 felge, predpražniki iz lidla itd.). Nato, ga je dal na a.net za neko normalno ceno in usuli so se klici radovednežev in zdolgočasencev. Takrat je človeka stisnilo, da morda daje avto prepoceni, ker je povpraševanja veliko, in zaradi pohlepa je ceno podvojil. Sedaj se pa valja po internetu. Se bo že prodal. Šel bo pa za 5k. Morda 6, če je res vse ostalo super, brez skritih pomanjkljivosti in kilometri realni.


3.0 v8 se je prodala za drobiz, sedaj pa stoji nek pitaj boga, se grem stavit da še stoji, sem klical takrat novega lastnika, ni hotel prodat za x2 cene ki jo je placal. Ok prou.

 

Govoriš prav za tisto 3.0 v8 črno? Ali misliš tisto temnozeleno 4.0 avtomatik, ki jo je pred leti kupil kole za dobesedno drobiž (bilo je nekaj sto eur) potem se je avto še ene parkrat preprodal med "entuziasti", vsak mu je nekaj vzel, ga razstavil, slekel, 2x opral in prodal dalje in vsak je nekaj malega zaslužil.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 380
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#36

Mislim pa, da se je s tem avtom zgodil sledeč scenarij: Pred leti ga je poceni oz. za drobiž kupil nekdo, ki mu ni bil sposoben ali pa ni hotel privoščiti vzdrževanja kot se za avto takega kova spodobi (od tod e60 felge, predpražniki iz lidla itd.). Nato, ga je dal na a.net za neko normalno ceno in usuli so se klici radovednežev in zdolgočasencev. Takrat je človeka stisnilo, da morda daje avto prepoceni, ker je povpraševanja veliko, in zaradi pohlepa je ceno podvojil. Sedaj se pa valja po internetu. Se bo že prodal. Šel bo pa za 5k. Morda 6, če je res vse ostalo super, brez skritih pomanjkljivosti in kilometri realni.

Nisi čisto uganil. Drži da ga je nekdo poceni kupil, ampak očitno ga je kupil nekdo ki bi ga imel, pa nima prostora zanj in ne časa da bi se z njim vozil. Zato ga je odstopil očetu, ki je sicer tudi ljubitelj, nima pa niti približno pojma o klasikih, ne ve kaj na tak avto paše in kaj ne, skratka je glede tega popoln laik - od tu tiste "XY" feltne in tepihi z Lidla. Verjetno je že v penzionu, ima garažo, avto pa rabi bolj poredko, ravno toliko da se oba malo razmigata. V bistvu je idealen lastnik, oziroma skrbnik. No, verjetno pa kljub temu tastarega na momente prime da bi si kupil kaj drugega, bodisi zaradi tega ker je bavarc 1,5 cm preširok in ga ne spravi brez truda v garažo, lahko da se mu zdi da pije 3 deci bencina preveč, kaj veš kaj ga je pičilo. In sta se skupaj s sinom odločila, da ga data na avtonet. No in ko sta ga prvič dala gor, so se usuli standardni klici jeli dizel, kolko troši, pa če bi ga dal za 2 jurja takoj naredimo prepis, saj veste kako to gre. In je šla cena na 14. Zdaj pa počasi prihajata do zaključka da bo treba avto resnično prodat, jebi ga, koronavirus je tukaj, tamal nima več službe, čez 2 meseca ne bo več kaj za dat v lonec in evo, krizna 540i. Tak je scenarij ki sem si ga jaz zamislil in ponavadi kar dobro uganem, sem že tisočkrat poslušal in gledal te zgodbe, vedno je enako.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 380
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#37

Tvoje mnenje sigurno drži, tudi cene se tako odvijajo. 540i je bolj iskan z ročnim menjalnikom, čeprav je bil v resnici avtomatik doplačilo. Avto je težak in bolj cruiser. Ok, ročni je huliganska zadeva, kurjenje gum, prestavljanje z medgasom ipd. Definitivno pa tej fami pripomore to, da ima 5HP30 serijsko napako in ga začne pobirat. Začnejo se težave s prestavljanjem, izguba moči, cukanje ipd. In potem naenkrat je to drek in počasen menjalnik. Čeprav je v resnici s tem agregatom zadeva dober cruiser, a le če menjalnik deluje kot se zagre. Drugače je pa ja, pogreb z lepo simfonijo. Je na forumu opisana izkušnja mene in mehmana ob testu črnega b40 touringa leta nazaj, ko sem se ob prehodu nazaj na m43 zgrozil ker je zadeva šla identično.

Stari saj ne vem ali bi kaj napisal ali ne, po eni strani si mi ful simpatičen in se nebi rad kregal s tabo ker si na trenutke občutljiv kot kraljična na zrnu graha, po drugi strani pa ne morem mimo, ko berem te neumnosti, sicer moram rečt da zelo načitanega in razgledanega avtorja.

 

Torej, tema je (spet) najin slavni ZF 5HP30 avtomat. Res ne vem kakšna zla usoda je tebe udarila da nimaš in nimaš sreče s temi avtomati, najprej se ti tiste kuglice razletijo vsepovsod in jih očitno še ponoči sanjaš, zdaj gre pa že 540iA slabše kot 518i in kriv je seveda avtomat. Mhm, ja, to bo to.

 

Žal te bom moral (ponovno) razočarat, krivec za to da kakšna (katerakoli) E34 540iA nikamor ne gre, NI in ne more bit avtomat. Kriv je lahko LMM, lahko so lambda sonde hin, lahko je tisoč stvari. RAZEN avtomata! Razen če mu delata samo prva in druga prestava, no pa še v tem primeru bi na dreg rejsu marsikoga opral. Je pa res ena stvar. Avtomati so pri teh serijah že tako "pametni", da so povezani z elektroniko in če ta ne deluje pravilno, se avtomatu res blede. Tisto kar si ti videl je značilno za ta vozila, precej avtomatov je dejansko delalo kar nekaj po svoje, ker je bila elektronika popolnoma zbrkljana. Tak avto pelješ k schumiju, ta zameja par kosov (tapravih, seveda) in ne boš verjel, iz 518i spet nastane 540i :grin Avtomati pa delajo po 500.000 km neglede na to ali se jih servisira ali ne, edino kar se zgodi če se takega avtomata ne servisira je to da malo bolj grobo prestavlja, oziroma zabija. Dela pa, in to do 500.000 km, brez servisiranja! Bom napisal še enkrat, da nebi kdo slučajno pozabil: do 500.000 (z besedo: petsto tisoč) km. To so namreč eni najboljših avtomatov in delajo tako in drugače, če jim tiste slavne kuglce zamenjaš pa delajo še malo boljše, ampak peljat se da z njimi v obeh primerih, ne ostaneš na cesti kot z novejšimi, ki imajo mehatroniko  ;)


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 541
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#38

Jerry na tvoje kakarije se mi ne da sploh odgovarjat, ker sem vedel, da boš prišel. A bi lahko že enkrat se zadržal trosit neumnosti?
O teh menjalnikih- pa tudi marsičem, razen nakladanju- pojma nimaš. POJMA NIMAŠ.

 

Tisočkrat sem že pisal, vsakič prideš in kakaš bedarije da glava peče. Konstrukcijska napaka je bila že več kot desetletje nazaj uradno priznana in objavljena s strani ZF, posledica je prej ali slej hkraten vklop večih prestav in strojelom v menjalniku, konkreten. To se zgodi prej ali slej pri VSEH 540i, e34, e32, e31. (EDIT: Primerkih z M60B40)

Od kdaj si nehal pisati da je treba osmake petkrat prekuhat pol pa zares delajo?

Vse ostalo so tvoje blodnje.

Tako kot to o lastniku. "Mali" je starejši od tebe, njegov stari foter je že od nekdaj v penziji, imaš ga na sliki, avto verjetno prodaja ker sploh ne vozi več. In ta "brez kruha" je v bistvu filmski režiser.

 

Komur se da brat Jerryjevo kakanje ekola tukaj, jaz sem se že tolikokrat prerekal z njim, ki samo trosi nazaj neumnosti, da sem i ne da več:
https://www.bmwslo.c...-4#entry2897562

pa tudi tukaj:

https://www.bmwslo.c...-2#entry2635912

pa nazadnje tukaj, kjer je kakal mimogrede še najbolj kompetentni osebi za V12:
https://www.bmwslo.c...-2#entry2942700

(takrat je imel ceno 12.000eur ali celo 14.000eur) .

Ne, v bistvu 8 ali 8,5- za to se mi je tudi zamalo zdelo. V resnici to sploh nima veze.
 



Urejal Octopus, 26.03.2020, 22:32.

Prikaži več možnosti
    • SILVEKK je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 380
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#39

Stari, res se ti opravičujem ampak ko se začne kdo drug kregat z mano mi včasih malo pritisk dvigne in kaj ostrega napišem, nate se pa samo spomnim in mi gre že na smeh, KAKO ZA VRAGA NAJ SE POTEM KREGAVA? :rofl :rofl :rofl :umruodsmeha :umruodsmeha :umruodsmeha

 

OK naj ti bo, 5HP30 so potem totalno u kurcu. Pa mi povej pri koliko km naj bi se potem zgodil ta tvoj slavni strojelom, ko se naenkrat vklopijo vse prestave in se planetni zobniki v menjalniku očitno kar v mašno zavežejo? :lmao Izgleda da pri več kot 500.000 km, vozil sem namreč MORJE teh menjalnikov, pa ne samo jaz ampak tudi cel kup mojih kolegov, pa se to ni še nikoli nikomur zgodilo...


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


voodoo child
voodoo child

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 425
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: kwatro, 911 Safari

#40

https://www.youtube....h?v=Q36_8s5z6S8


Prikaži več možnosti
    • Jerry in Octopus uporabnikom je všeč to sporočilo




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.