Če ga misli prodat, bo moral prej ali slej ugotovit, da ga bo moral dat za normalen denar... ne zdi se tako slaba priložnost.
Čakej malo e46 323 se prodajajo za 5-6k, e34 z v8 je pa za 7k predraga???
Or am i missing something.
#21
Čakej malo e46 323 se prodajajo za 5-6k, e34 z v8 je pa za 7k predraga??? Or am i missing something.
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Nisem nič komentiral cene. Samo sem napisal ozir na trenutne okoliščine. Saj sem napisal, da je dobra priložnost. Meni deluje legitimen. Vidim, da je oglas tudi na Mobile.de. Mogoče tudi kašen tujec prepozna priložnost. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Men se tud ne zdi grozna cena. Se feltne zamenjas pa olje in gasa...
|
Prikaži več možnosti
|
#24
Avto deluje cool. Avtomatski menjalniki na 4.0 motorju so zmeraj bili problematični - preveč navora - veliko okvar. Brez oznake motorja si lahko avto dobil nov (typenschild entfall). Feltne!? Za 400 eur lahko dobiš 17 col deljenih dimenzij iz tistega obdobja - to pa res ne predstavlja težav. Koga tak dinozaver zanima naj gre gledat. Pametovanje za tipkovnico je samo-prepričevanje v stilu "bom-našel-par-namišljenih-napak-da-si-avto-zbijem-z-glave..." Se pa strinjam tak avto je popolnoma neracionalen nakup - ni najhitrejši, ni najlepši, ni najvarnejši. ni oldtimer - normna registracija, poraba 11l+... To je avto samo za nekoga, ki si reče hočem oldscholl BMW-ja z V8 mašino. Vsem ostalim tak avto ne ustreza... Ampak ko tak star V8 po 3 mesecih v garaži priklopiš na akumulator in obrneš ključ ter motor v prvo po 3 sekundah steče kot da si ga včeraj ugasnil, to pa je filing - takrat se zaveš, da so pri BMW-je pred 25 leti še vedeli kako narediti trpežen avto.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
|
Prikaži več možnosti
|
#25
Začel se je s ceno malenkost pod 7, potem jo je pa še isti dan vsaj 3X zvišal. Ne najbolj resen človek. Sedaj po mesecih in mesecih, se je cena vrnila blizu izhodišča. Opombe o menjalniku je napisal naknadno, ko je verjetno dobil X klicev s tem vprašanjem.
Ta druga pesem je rahlo problematična, TD dimenzije pnevmatik. Predhodnik runflat sistema, sicer doplačilo.
Moji e34 imata obe izbrano opcijo brez oznake. V resnici sem videl več 540k brez oznake, kot z.
V resnici tale avtomat niti ni tako počasen- težava je, da jih večina niti približno ne deluje pravilno in v tem primeru ta avto postane skoraj dobesedno nepremičnina, avto se vozi ko da ima 80 konj, v relativno kratkem času pa nepremičnina. In prej ali slej vsak rabi popravilo, serijska okvara, o tem sem premleval že XY krat.
Navor ni nikoli bil problem tega menjalnika, pri tem menjalniku je kar se tiče navora dejansko še rezerve. Vgrajeni so bili tudi v DB7 6.0 V12. Težava je izključno v napaki v konstrukciji menjalnika, saj sem že večkrat razlagal na dolgo in široko, čisto vsi so podvrženi temu. In zaradi tega tudi prej ali slej vse skupaj zropota. Če se to pravočasno reši gre v resnici za trpežno reč. + napačno servisiranje. Olje je specifično in prvi atf s police tudi ni dobra ideja. |
Prikaži več možnosti
|
#26
Že moj E24 iz 1983 je imel opcijo brez zadnjih oznak. Jaz bi tudi dal 540 znake dol.. Je clean lepši |
Prikaži več možnosti
|
#27
Moja e28 85 letnik ima enako, pod dodatno opremo brez oznak. |
Prikaži več možnosti
|
#28
Se pravi mu damo 4000€ pa topel objem?
Leon?
Škoda ker me E34 ni nikoli zanimal, če bi tak avto kdaj dobil, pa vem da bi ga prodal na forumu v 48 urah, seveda z zelo zanimivo ceno, in ne v oblakih... Urejal yamasaki, 26.03.2020, 10:04.
Kupio bmw umro od gladi.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Ok, zakaj imas v podpisu, da vozis audi A5? Ce bi bil res skromen, se ne bi obremenjeval in svetu oznanjal. Boooom! kabrio! |
Prikaži več možnosti
|
#30
Če je to drago. Mislim, prodaja se redek dragulj z malo kilometri, sklepam da v res odličnem stanju in potem se za problematično zdi to, da nima oznake 540i in da ima nepravilne feltne, ki se jih lahko v hipu zamenja.
Verjamem, da je lastnik naporen in verjetno niti nima časa, pač je potebno malo potrpežljivosti. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
Drago je za BMWslo forum, kjer je vedno ista zgodba- bi, ampak najraje nebi. Kako gre že tista balkanska... "bi da se jebe, a da mu ne uđe". Saj Maus piše, da je šel na ogled, ko je bila cena višja... kaj se je zgodilo in zakaj do ogleda ni prišlo, ne vem. Platišča so bila v prvotnem stavku omenjena ne zaradi samih platišč, ampak zaradi "odnosa lastnika", o katerem lahko sklepaš. In k temu se strinjam, žal prevečkrat videno v praksi. Te avtomobili danes rabijo lastnika, ki ve v čemu je specifika in tak bi se raje v koleno ustrelil, kot pa hotel to tlačit na avto. Ker če je že to tako kot je, kaj potem sklepaš o črpalki olja, je to kdo preverjal, ki je rak rana teh motorjev, hladilni sistem ipd? In posledično pride kup detajlov, pri 540kah z dvakrat več kilometrih zgleda specifičen plastični pokrov motorja 5x lepši (priznam pa, da pokrovi ventilov zgledajo nadpovprečno), sedeži in volan tudi ne zgledajo ravno kilometrom primerno (sem videl tudi tako s "kao" 180 in so bili povsem druga zgodba, tudi v vzdrževanem s 300 so), piše se o stalnem garažiranju, pa so vstopne letvice kot pri avtu, ki je stal pod drevesom, lastnik je prvi- ampak hkrati ni prvi, izginila so platišča, tudi če so pod temi kvazi gumi tepihi originalni tepihi po neki sreči- je očitno nekdo raje šel v spar, kot pa kupil tipske tepihe ki so vredni svojega denarja ipd. Iz tega lahko sklepaš, da je morebiti šel tudi servisirat kamor pač. In vsak, ki išče tak avto itak ve, da če je že osnova dobra, pozamenjaš bistvene dele, (ki niso ravno najcenejši) zaščitiš karoserijo in najdeš style5 mešanih dimenzij/ style 37 in za +- 10 jurjev imaš na cesti totalno hud cruiser. + klima, shadowline, zavesa na zadnjem steklu, vse je tu. Če nebi imel že tako preveč avtomobilov in dveh touringov, bi ga z veseljem imel. Motorizacija je prava, karoserija zgleda po slikah definitivno vredna ogleda, cena je smiselna, to je to. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Glede e34 trga pri nas lahko iz lastnih izkušenj povem sledeče. Proda se tisto kar diši po
btw kakšna je tvoja prognoza za koliko bo šla tista predelana e34 smrdljivc poplavljena do strehe?
Mimogrede e34, da je pravi avto, potrebuje ročni menjalnik in špero. Odkar sem bil mulc pa do danes sem si jih lastil cca 8 in to sem ugotovil. Vsaj tako je moje mnenje oz. izkušnja. Urejal E39-530d, 26.03.2020, 16:18. |
Prikaži več možnosti
|
#33
3.0 v8 se je prodala za drobiz, sedaj pa stoji nek pitaj boga, se grem stavit da še stoji, sem klical takrat novega lastnika, ni hotel prodat za x2 cene ki jo je placal. Ok prou. |
Prikaži več možnosti
|
#34
B30 in B40 primerjat je zelo nehvaležno, ja, oba sta osmaka, ma razlike je 68 konj in več kot tretjina več navora. In ta razlika se kaže v drugem menjalniku, specifičnih zavorah (tudi zadnji disk je lahko debelejši in skupen z //M) in kup malenkosti kot recimo podaljšek s kanali za hlajenje zavor, dif, kardan, močnejši alternator...
Ma ne delam jaz prognoz, mene te prodaje in preprodaje niti ne interesirajo, spremljam pa, kaj se dogaja, vsake toliko. Mi smo premajhen in prespecifičen narod, da bi lahko karkoli smiselnega sklepal. Vsak avto rabi svojega kupca. (Zbodlo me je, ker si enkrat javno napisal da je ta 540 cenjen kot iz zlata.)
EDIT: Maus, Urejal Octopus, 26.03.2020, 18:43. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Res je da je razlik med 3.0 v8 in 4.0 malo morje. In da človek skoraj ne more verjet kaj vse so šli za 3.0 model spreminjat. Če pogledaš tudi med motorjema razen kakega vodila verige in kakšne periferije nič ne paše križem, menjalniki drugačni itd. itd.
Za tole e34 sem res napisal, da je cenjen kot, da je iz zlata (takrat je imel ceno 12.000eur ali celo 14.000eur) to bi upal izjavit tudi zdajle, če bi cena še bila takšna. S trenutno ceno je dosti bolj realen. Mislim pa, da se je s tem avtom zgodil sledeč scenarij: Pred leti ga je poceni oz. za drobiž kupil nekdo, ki mu ni bil sposoben ali pa ni hotel privoščiti vzdrževanja kot se za avto takega kova spodobi (od tod e60 felge, predpražniki iz lidla itd.). Nato, ga je dal na a.net za neko normalno ceno in usuli so se klici radovednežev in zdolgočasencev. Takrat je človeka stisnilo, da morda daje avto prepoceni, ker je povpraševanja veliko, in zaradi pohlepa je ceno podvojil. Sedaj se pa valja po internetu. Se bo že prodal. Šel bo pa za 5k. Morda 6, če je res vse ostalo super, brez skritih pomanjkljivosti in kilometri realni.
Govoriš prav za tisto 3.0 v8 črno? Ali misliš tisto temnozeleno 4.0 avtomatik, ki jo je pred leti kupil kole za dobesedno drobiž (bilo je nekaj sto eur) potem se je avto še ene parkrat preprodal med "entuziasti", vsak mu je nekaj vzel, ga razstavil, slekel, 2x opral in prodal dalje in vsak je nekaj malega zaslužil. |
Prikaži več možnosti
|
#36
Nisi čisto uganil. Drži da ga je nekdo poceni kupil, ampak očitno ga je kupil nekdo ki bi ga imel, pa nima prostora zanj in ne časa da bi se z njim vozil. Zato ga je odstopil očetu, ki je sicer tudi ljubitelj, nima pa niti približno pojma o klasikih, ne ve kaj na tak avto paše in kaj ne, skratka je glede tega popoln laik - od tu tiste "XY" feltne in tepihi z Lidla. Verjetno je že v penzionu, ima garažo, avto pa rabi bolj poredko, ravno toliko da se oba malo razmigata. V bistvu je idealen lastnik, oziroma skrbnik. No, verjetno pa kljub temu tastarega na momente prime da bi si kupil kaj drugega, bodisi zaradi tega ker je bavarc 1,5 cm preširok in ga ne spravi brez truda v garažo, lahko da se mu zdi da pije 3 deci bencina preveč, kaj veš kaj ga je pičilo. In sta se skupaj s sinom odločila, da ga data na avtonet. No in ko sta ga prvič dala gor, so se usuli standardni klici jeli dizel, kolko troši, pa če bi ga dal za 2 jurja takoj naredimo prepis, saj veste kako to gre. In je šla cena na 14. Zdaj pa počasi prihajata do zaključka da bo treba avto resnično prodat, jebi ga, koronavirus je tukaj, tamal nima več službe, čez 2 meseca ne bo več kaj za dat v lonec in evo, krizna 540i. Tak je scenarij ki sem si ga jaz zamislil in ponavadi kar dobro uganem, sem že tisočkrat poslušal in gledal te zgodbe, vedno je enako. Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Stari saj ne vem ali bi kaj napisal ali ne, po eni strani si mi ful simpatičen in se nebi rad kregal s tabo ker si na trenutke občutljiv kot kraljična na zrnu graha, po drugi strani pa ne morem mimo, ko berem te neumnosti, sicer moram rečt da zelo načitanega in razgledanega avtorja.
Torej, tema je (spet) najin slavni ZF 5HP30 avtomat. Res ne vem kakšna zla usoda je tebe udarila da nimaš in nimaš sreče s temi avtomati, najprej se ti tiste kuglice razletijo vsepovsod in jih očitno še ponoči sanjaš, zdaj gre pa že 540iA slabše kot 518i in kriv je seveda avtomat. Mhm, ja, to bo to.
Žal te bom moral (ponovno) razočarat, krivec za to da kakšna (katerakoli) E34 540iA nikamor ne gre, NI in ne more bit avtomat. Kriv je lahko LMM, lahko so lambda sonde hin, lahko je tisoč stvari. RAZEN avtomata! Razen če mu delata samo prva in druga prestava, no pa še v tem primeru bi na dreg rejsu marsikoga opral. Je pa res ena stvar. Avtomati so pri teh serijah že tako "pametni", da so povezani z elektroniko in če ta ne deluje pravilno, se avtomatu res blede. Tisto kar si ti videl je značilno za ta vozila, precej avtomatov je dejansko delalo kar nekaj po svoje, ker je bila elektronika popolnoma zbrkljana. Tak avto pelješ k schumiju, ta zameja par kosov (tapravih, seveda) in ne boš verjel, iz 518i spet nastane 540i Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Jerry na tvoje kakarije se mi ne da sploh odgovarjat, ker sem vedel, da boš prišel. A bi lahko že enkrat se zadržal trosit neumnosti? Tisočkrat sem že pisal, vsakič prideš in kakaš bedarije da glava peče. Konstrukcijska napaka je bila že več kot desetletje nazaj uradno priznana in objavljena s strani ZF, posledica je prej ali slej hkraten vklop večih prestav in strojelom v menjalniku, konkreten. To se zgodi prej ali slej pri VSEH 540i, e34, e32, e31. (EDIT: Primerkih z M60B40) Od kdaj si nehal pisati da je treba osmake petkrat prekuhat pol pa zares delajo? Vse ostalo so tvoje blodnje. Tako kot to o lastniku. "Mali" je starejši od tebe, njegov stari foter je že od nekdaj v penziji, imaš ga na sliki, avto verjetno prodaja ker sploh ne vozi več. In ta "brez kruha" je v bistvu filmski režiser.
Komur se da brat Jerryjevo kakanje ekola tukaj, jaz sem se že tolikokrat prerekal z njim, ki samo trosi nazaj neumnosti, da sem i ne da več: pa tudi tukaj: https://www.bmwslo.c...-2#entry2635912 pa nazadnje tukaj, kjer je kakal mimogrede še najbolj kompetentni osebi za V12:
Ne, v bistvu 8 ali 8,5- za to se mi je tudi zamalo zdelo. V resnici to sploh nima veze. Urejal Octopus, 26.03.2020, 22:32. |
Prikaži več možnosti
|
#39
Stari, res se ti opravičujem ampak ko se začne kdo drug kregat z mano mi včasih malo pritisk dvigne in kaj ostrega napišem, nate se pa samo spomnim in mi gre že na smeh, KAKO ZA VRAGA NAJ SE POTEM KREGAVA?
OK naj ti bo, 5HP30 so potem totalno u kurcu. Pa mi povej pri koliko km naj bi se potem zgodil ta tvoj slavni strojelom, ko se naenkrat vklopijo vse prestave in se planetni zobniki v menjalniku očitno kar v mašno zavežejo? Being smart is not a crime. |
Prikaži več možnosti
|
#40
|
Prikaži več možnosti
|