Skoči na vsebino

 

E34 540iA

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
49 odgovorov v temi
_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 274
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#41

@octopus Kako je pa s swapom na rocni menjalnik je izvedljivo? Za nek nirmalen denar.

Cisto informativno sprasujem.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 981
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#42

kaj zdaj 518 gre isto kot 540iA, lool


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17 688
  • Lokacija: Ljubljana

#43

Tale 540i ma ze nov menjalnik, ker je stari crknil. Zdej al ma 500.000 km al pa menjalnik ne zdrzi toliko, ne vem kaj je zdej res.
Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 981
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#44

nima veze ker je itak prežvečen skret


Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 525
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#45

Jerry ne rabiva se kregat, to ni konstruktivno.
Vsak od nas kaka in vsak ima kdaj diarejo, s tem ni nič narobe. Narobe je, če namesto stranišča uporabljaš tipkovnico. Večino ne moti in preskočijo, meni pa ne vonja, zato te vljudno prosim, dovolj, pojdi v stranišče.

Pa vožnje v garažo in pred garažo do potencialnega kupca, to ne velja. Seveda tudi ne smeš povedat, da bi bilo kaj narobe, halo, dilerji imajo odlična vozila.
 

@octopus Kako je pa s swapom na rocni menjalnik je izvedljivo? Za nek nirmalen denar.

Cisto informativno sprasujem.

Nič bistveno posebnega. Pedala, vztrajnik, košara, lamela, potisni cilinder, menjalnik, kardan, primeren dif (3.15 s špero od e32 750), prestavni mehanizem, rikverc stikalo.. in še potrošni material, ki ga je smiselno pomenjat. Mogoče sem iz glave kaj pozabil, tema je začela smrdet. Motorni računalnik je treba prilagodit, ker od avtomatika malenkost zadrži obrate- deluje tudi brez spreminjanja, a rahlo češko. Večina swapov se je delala s prevezavo da avtomobili misli da je cel čas v N ali kako že.
Normalen denar? Odvisno od kriterija "normalen denar".
 


Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ je všeč


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 575
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#46

kaj zdaj 518 gre isto kot 540iA, lool

Pa dobro, če ima človek, pardon, hobotnica 8 lovk, potem mimogrede katera zaide na ročno zavoro ali bog ne daj v LMM in ja, normalno je da gre potem 518 bolje. Tega se moraš zavedat, zato pač hobotnice kot avtomobilske novinarje jemlješ malo z rezervo. 


Tale 540i ma ze nov menjalnik, ker je stari crknil. Zdej al ma 500.000 km al pa menjalnik ne zdrzi toliko, ne vem kaj je zdej res.

Pri tem avtu še marsikaj ne veš, ne samo to. Kot prvo, kje je kako dokazilo o kilometrih? Ga ni. Kot drugo, kje je kako dokazilo, da je menjalnik res nov? Bi ga rad videl. Razlogov da se zamenja menjalnik je dosti, med drugim so jih dosti zamenjali tudi na pooblaščencih, ker pač niso znali popravit kake napake, ki se je pojavila na menjalniku ali celo zunaj njega. Dosti so jih zamenjali pač kar tako, za hec. Tako da dokler se točno ne razišče za kaj je šlo in kaj je res vgrajeno, je to samo  :blabla


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 910
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#47

In kakšna je razlaga poznavalcev, zakaj ima ta avto pri teh kilometrih že nov menjalnik? 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 575
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#48

Jerry ne rabiva se kregat, to ni konstruktivno.
Vsak od nas kaka in vsak ima kdaj diarejo, s tem ni nič narobe. Narobe je, če namesto stranišča uporabljaš tipkovnico. Večino ne moti in preskočijo, meni pa ne vonja, zato te vljudno prosim, dovolj, pojdi v stranišče.

Pa vožnje v garažo in pred garažo do potencialnega kupca, to ne velja. Seveda tudi ne smeš povedat, da bi bilo kaj narobe, halo, dilerji imajo odlična vozila.
 

Nič bistveno posebnega. Pedala, vztrajnik, košara, lamela, potisni cilinder, menjalnik, kardan, primeren dif (3.15 s špero od e32 750), prestavni mehanizem, rikverc stikalo.. in še potrošni material, ki ga je smiselno pomenjat. Mogoče sem iz glave kaj pozabil, tema je začela smrdet. Motorni računalnik je treba prilagodit, ker od avtomatika malenkost zadrži obrate- deluje tudi brez spreminjanja, a rahlo češko. Večina swapov se je delala s prevezavo da avtomobili misli da je cel čas v N ali kako že.
Normalen denar? Odvisno od kriterija "normalen denar".
 

Ni res da imajo dilerji odlična vozila, tista ki so spravljena po garažah in pridejo ven po 20 ali 30 letih, so baje boljša.

 

Pri predelavah si pa naštel vse tisto kar večina že ve, nisi pa povedal da je prekleto težko dobit tak menjalnik (torej 6 stopenjski), da dela tako kot je treba. Za razliko od nekoga, jih je nekdo drug namreč vozil skoraj čisto vse ki so pri nas obstajali in točno ve v kakšnem stanju so takrat bili, pa dvomim da se jim je stanje po vseh teh letih ko nekje tičijo kaj izboljšalo. No razen če so tudi za to krive kake kuglice in se jih da porihtat, to je pa druga stvar. To boš ti povedal. Jaz recepta ne poznam in vem da je avtomat v teh vozilih dostikrat veliko MANJ problematičen kot ročni menjalnik, ne bolj. Oziroma se ga da neprimerno bolj enostavno porihtat.


In kakšna je razlaga poznavalcev, zakaj ima ta avto pri teh kilometrih že nov menjalnik? 

Sem pravkar napisal, logične razlage ni. So pa malo manj logične, ampak zahteva nekaj truda, da dobiš odgovor.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 349
  • Lokacija: Slovenska Bistrica
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#49

@octopus Kako je pa s swapom na rocni menjalnik je izvedljivo? Za nek nirmalen denar.

Cisto informativno sprasujem.

 

Se da. "Na pol" se da dokaj enostavno naredit. Največji problem je najti menjalnik (predvsem 6gang, ki so bili samo na 4.0 in se rabljeni prodajajo po 1000eur +, (če se za tak denar prodajo pa je druga zgodba) in vztrajnik (tega seveda lahko kupiš novega ampak je drag da glava peče). Cenejša alternativa je 5 gang menjalnik od 3.0 v8, ki paše. Kje so še kardan, diferencial itd. itd.


Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 873
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#50

Kdor se swapa ni delal je bolje da prevec ne debatira o tem. 3.0 vs 4.0 swap je eden najlazjih, kar se jih lahko lotis. Ne pase samo racunalnik motorja, lmm in cev od fitra na lmm. Instalacija ista, menjalnik, vztrajnik, sklopka ista, alternator, starter, klima kompresor, izpuh, vsi ostali senzorji isti. Se pravi ce imas 540 ia in bi rad rocnega, vzames od 530i v8: vztrajnik, sklopko, menjalnik, kardan, dif. s polosovinami, pedale in sredinsko konzolo, na koncu se preprogramiras racunalnik motorja in je.
Se mnogo lazje je ce imas 3.0 rocni menjalnik. Rabis samo 4.0 motor z lmm in sesalno cevjo od lmm do motorja z injektorji in sesalnim kolektorjem ter remap racunalnika motorja. Spet pasejo zavore od vseh avtov na vse, samo swapas se zavorne celjusti zraven.
Zdaj, ce zelis komplicirat in bi rad 6gang in ne vem kaj. Ni problem, ce mas dnarja kot listja.
Lahko pa povem da 5 gang 4.0 cisto lepo deluje ze 10 let+.

Je pa sranje ce nekdo pametuje kako bi in ne bi vmes pa ti dobra osnova pobegne, kot se bo zgodilo v tem primeru. Ne mores imeti street legal v8 z rocnim menjalnikom ce nimas avta z v8 v nosu...
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • _skyline_ je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.