Skoči na vsebino

 

K: Iščem storitev barvanja zavornih čeljusti

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
11 odgovorov v temi
Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 965
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#1

Pobarval  bi zavorne čeljusti,...lj in okolica,...kak nasvet kje, za koliko?

hvala lp Z


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#2

Kje? Moj nasvet je, da pobarvaj sam doma.

Koliko? Stroški ca. 40€ na par, da narediš kvalitetno, da bo zdržalo več let in se ne bo luščilo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Zmago1
Zmago1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 965
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Passat CC

#3

Sam ne morem delat ker nimam znanja niti orodja za razstavljat, edina opcija zame bi bila da snamem kolesa, očistim,  razmastim.  zaščitim okol in  okol in pošpricam s sprejem z zunanje strani....samo ne vem če se to lih dela tko....


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 195
  • Lokacija: Slo

#4

Sam ne morem delat ker nimam znanja niti orodja za razstavljat, edina opcija zame bi bila da snamem kolesa, očistim,  razmastim.  zaščitim okol in  okol in pošpricam s sprejem z zunanje strani....samo ne vem če se to lih dela tko....

Akrilni spreji niso ravni obstojni, odvisno kako voziš avto (temperatura zavor, izpostavljenost vlagi soli, itd.). Če boš barval v srebrno ali črno je temperaturno odporni sprej za navadne čeljusti čisto uredu, če to ni športni avto, na katerem so zavore bolj obremenjene. Jaz sem na R34 s črnim temperaturno obstojnim akrilom pobarval del diska, ki ponavadi rjavi, za dodatno zaščito. Kljub temu, da je barva nanešena direktno na disk, ki se segreje bolj kot čeljust in je bilo dosti močnega zaviranja, je danes stanje še vedno kot pred enim letom. Ga pa nisem vozil pozimi in v dežju.

 

Najbolj obstojno je prašno barvanje, ampak je treba čeljusti sneti z avtomobila, jih razstaviti, speskati, sestaviti nazaj (dobro je, če potem zamenjaš vsa tesnila) in montirati na avto, odzračiti zavore. Lahko pelješ avto k mehaniku, da ti vse skupaj razstavi in potem neseš na peskanje in prašno lakiranje.

 

Tretja opcija so namenske barve za zavorne čeljusti, ki se jih nanaša s čopičem, za navadne čeljusti, ki imajo grobo strukturo (pesek iz kalupa) bo ok. Bolj obstojno od akrilnega spreja, manj dela z maskiranjem. Dobiš recimo v trgovinah kot so Matsport in podobno.



Urejal e60va, 27.03.2020, 14:26.

Prikaži več možnosti


axaQ4
axaQ4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Baje začetek Gorenjske
  • Avtomobil: Oktavičku, Tiger 1050

#5

En vikend malo za zabavo pa je...

 

https://www.mstyling...-foliatec-rdeCa


Jazst biti
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 385
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#6

Sam imam s prašnim barvanjem zelo slabe izkušnje. Po enem letu je že vse razpokalo in se luščilo. Res pa da z zavorami nisem ravno nežen.

 

Sam barvam čeljusti, tako kot se barva vse drugo. Dva nanosa dvokomponentnega primerja, dva nanosa baze, vsaj dva nanosa prozornega 2K laka. Vse kupim namešano v spreje. Primer, če se ne motim je na epoksi osnovi, lak pa na poliuretanski, nisem pa 100% prepričan. Rečem v trgovini naj mi namešajo za zavorne čeljusti in že sami dajo, kar je najbolj primerno. Je precej bolj obstojno, kot pa prašno barvanje ali akril in definitvno lepše izpade, kot pacanje na roke z barvami za čeljusti. Pa še katerokoli barvo zaželiš si lahko namešaš. Sam barvam čejusti v BMW Montecarlobalumetallic, recimo, ker je to podoben odtenek barvi, ki se uporablja za M performance čečljusti. Pri prašnem barvanju ali barvi za zavore na čopič, je izbira med vnaprej pripravljenimi barvami. Mešanja po želji ni.

 

Če imaš voljo to sam delat, ni tako težko. Meni je že prvič, ko sem to delal, uspelo. Nisem sicer nikoli naredil popolno, ker nisem profesionalec. Ampak že površina čeljusti ima polno nepravilnosti in itak so zavore, tako da na daleč izgleda vedno dobro.

 

Sem pa natančno upošteval navodila prodajalca. Orodja tudi ne rabiš nič kaj posebnega. 7mm imbus ključ in čisto običajen obročni ključ ustrezne velikosti, da odvijačiš nosilce čeljusti. Kompresor rabiš, da pihneš bate ven iz čeljusti. Ko ga nisem imel, sem šel prosit na en servis, če lahko pihnejo bate ven. To je pa to, kar rabiš od orodja. No če ne zamaskiraš prej drsnih površin ploščic z rumenim trakom, ptem je fajn imet še eno večjo, ravno pilo, da barvo tam stran pobereš.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • SILVEKK in naroz uporabnikom je všeč to sporočilo


Zmago
Zmago

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 540
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW Passat CC

#7

En vikend malo za zabavo pa je...

 

https://www.mstyling...-foliatec-rdeCa

ja pa to je to madona: :) pa še rdeča za moj športni voz VW
 


Bolje biti bogat in mlad kot pa star in reven.
Prikaži več možnosti
    • bedolin je všeč


naroz
naroz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 376
  • Lokacija: Koroška

#8

Sam imam s prašnim barvanjem zelo slabe izkušnje. Po enem letu je že vse razpokalo in se luščilo. Res pa da z zavorami nisem ravno nežen.
 
Sam barvam čeljusti, tako kot se barva vse drugo. Dva nanosa dvokomponentnega primerja, dva nanosa baze, vsaj dva nanosa prozornega 2K laka. Vse kupim namešano v spreje. Primer, če se ne motim je na epoksi osnovi, lak pa na poliuretanski, nisem pa 100% prepričan. Rečem v trgovini naj mi namešajo za zavorne čeljusti in že sami dajo, kar je najbolj primerno. Je precej bolj obstojno, kot pa prašno barvanje ali akril in definitvno lepše izpade, kot pacanje na roke z barvami za čeljusti. Pa še katerokoli barvo zaželiš si lahko namešaš. Sam barvam čejusti v BMW Montecarlobalumetallic, recimo, ker je to podoben odtenek barvi, ki se uporablja za M performance čečljusti. Pri prašnem barvanju ali barvi za zavore na čopič, je izbira med vnaprej pripravljenimi barvami. Mešanja po želji ni.
 
Če imaš voljo to sam delat, ni tako težko. Meni je že prvič, ko sem to delal, uspelo. Nisem sicer nikoli naredil popolno, ker nisem profesionalec. Ampak že površina čeljusti ima polno nepravilnosti in itak so zavore, tako da na daleč izgleda vedno dobro.
 
Sem pa natančno upošteval navodila prodajalca. Orodja tudi ne rabiš nič kaj posebnega. 7mm imbus ključ in čisto običajen obročni ključ ustrezne velikosti, da odvijačiš nosilce čeljusti. Kompresor rabiš, da pihneš bate ven iz čeljusti. Ko ga nisem imel, sem šel prosit na en servis, če lahko pihnejo bate ven. To je pa to, kar rabiš od orodja. No če ne zamaskiraš prej drsnih površin ploščic z rumenim trakom, ptem je fajn imet še eno večjo, ravno pilo, da barvo tam stran pobereš.


In koliko to cenovno znese ter katero znamko uporabljas/kje kupis? Hvala za odgovor.
Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 682
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#9

Dvigam temo.

 

Jaz bi pobarval zavorne čeljusti V neko bakreno ali pa zlato. Pa me zanima ali bio pasalo na to barvo in platišča ali jih v srebrno.

24905294.jpg


Prikaži več možnosti


nedvedinho
nedvedinho

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 335
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Bakrena je top.


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 677
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#11

Bakrena je zanimiva, ja.

Dvigam temo.
 
Jaz bi pobarval zavorne čeljusti V neko bakreno ali pa zlato. Pa me zanima ali bio pasalo na to barvo in platišča ali jih v srebrno.
24905294.jpg

Srebrna na srebrno platišče jaz ne bi delal, pomoje se porazgubi platišče, optično.

Če bi rad tako bolj nevsiljivo, kaj pa črna gloss?

Bolj primerna za elegantne avte, kar BMW 5 sigurno je.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


uursi
uursi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 682
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 528iA, BMW 530dX

#12

Črna glos, na to sploh nisem pomislil. Moram slikat avto od strani pa malo pofotošopat da vidim koliko se vse skupaj vidi.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.