Skoči na vsebino

 

E46 320i 2001 cabrio ne vžge

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
41 odgovorov v temi
auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#1

Pozdravljeni!

 

Imam naslednjo težavo. Pred približno 14 dnevi sem avto parkiral v garaži, ker sem odmontiral sedeže, ker sem jih dal na preoblačenje usnja. Včeraj sem dobil sedeže nazaj in sedaj avto več ne vžge. Ves ta čas sem imel akumulator odklopljen. Motor se normalno obrača, vendar ne vžge. Poskušal sem z obema ključema, vendar ni razlike. Do sedaj se mi ni nikoli pojavilo kaj podobnega. Kakšna ideja?


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#2

Ko daš kontakt, a se zasliši za par sekund brnenje črpalke goriva izpod zadnjega sedeža?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#3

Ko daš kontakt, a se zasliši za par sekund brnenje črpalke goriva izpod zadnjega sedeža?

Ne. Sem že gledal. Tudi zadnjega sedeža še nimam nameščenega, tako da bi se moralo slišati črpalko za nekaj sekund ko dam kontakt. Ampak se je ne sliši.



Urejal auto23, 28.03.2020, 11:11.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#4

Ja no potem veš, da črpalka ne deluje. Preveri če pride tok, do nje. Če tok pride, zlezi pod avto in medtem, ko pomočnik vergla, tolči po dnu rezervorja, pa bi moral avto vžgat.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#5

Ja no potem veš, da črpalka ne deluje. Preveri če pride tok, do nje. Če tok pride, zlezi pod avto in medtem, ko pomočnik vergla, tolči po dnu rezervorja, pa bi moral avto vžgat.

Sem preveril na konektorju od črpalke in na dveh stranskih pinih ki sta skupaj (od 4ih), bi moralo biti ob kontaktu za nekaj sekund 12V. Ampak ni ničesar na drugih dveh pinih je stalno 12V, Ali je možno da je kaj z kakšnim imobilizatorjem?

 

0x x 00 < fuel pump pins - na teh dveh sem meril in naj bi bilo 12v približno 5 sekund po zasuku ključa.
0x 0 0x < level sensor pins

 

Sedaj grem na ta dva pina na črpalki poskusiti dati 12v pa bom videl če bo črpalka delovala.



Urejal auto23, 28.03.2020, 11:52.

Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#6

Sedaj sem preveril in sem dal na dva pina ki sta skupaj na črpalki 12V in črpalka deluje normalno. Ko sem potem poskušal vžgati avto je skoraj za sekundo ali dva že vžgal. Tako da bo nekaj na elektriki. Grem preveriti še varovalke. Je možno da je kakšna varovalka crknila ko sem sedeže demontiral? (so namreč električni).



Urejal auto23, 28.03.2020, 12:05.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Če imaš dva ključa probaj vžgat še z drugim, lahko da je baterija v ključu crknila.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8

Če misliš z imobilizatorjem "elektronsko" zaščito proti kraji, se mi zdi iz glave, da avto tudi verglal ne bi. Nisem pa 100% prepričan.

 

Na teh dveh pinih, ki sta skupaj, bi res mogla bit napetost nekaj sekund, po tem ko daš kontakt. Sem šel zdajle iz prve roke preverit, ker imam ravno tank podrt na avtu.

 

Meriš slučajno prikloljen konektor? Če je tako, meri odklopljenega.

 

Če res nimaš napetosti na odklopljenem konektorju:

Na enega od the pinov gre rjava žica, ta je masa. Druga žica je dvobarvna, ta je plus. Izmeri napetost med to dvobarvno žico in znano dobro maso, ko daš kontak. Pri meni je dobra masa zavora, ki drži zadnja desna vrata odprta. Pri cabriu boš moral najt seveda nekaj drugega. Če v tem primeru imaš napetost, potem je težava z maso do črpalke. Če še vedno ni napetosti, preglej varovalko in rele črpalke goriva, če ju še nisi.

 

Če ga imaš, uporabljaj namesto voltmetra rajši avtomobilski preizkuševalec toka z lučko in poglej če sveti. Ali uporabi občiajno avtomobilsko žarnico in dva konca žice. So primeri, ko bo voltemeter pokazal 12V na neobremenjenem tokokrogu. Če pa na takšen tokokrog priklopiš porabnika (žarnica v preizkuševalcu), pa ta vseeno ne bo deloval.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#9

Če imaš dva ključa probaj vžgat še z drugim, lahko da je baterija v ključu crknila.

Sem tudi že poskusil z obema ključema. Rezultat je isti. Drugače pa daljinsko CZ normalno deluje.


Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#10

Če misliš z imobilizatorjem "elektronsko" zaščito proti kraji, se mi zdi iz glave, da avto tudi verglal ne bi. Nisem pa 100% prepričan.

 

Na teh dveh pinih, ki sta skupaj, bi res mogla bit napetost nekaj sekund, po tem ko daš kontakt. Sem šel zdajle iz prve roke preverit, ker imam ravno tank podrt na avtu.

 

Meriš slučajno prikloljen konektor? Če je tako, meri odklopljenega.

 

Če res nimaš napetosti na odklopljenem konektorju:

Na enega od the pinov gre rjava žica, ta je masa. Druga žica je dvobarvna, ta je plus. Izmeri napetost med to dvobarvno žico in znano dobro maso, ko daš kontak. Pri meni je dobra masa zavora, ki drži zadnja desna vrata odprta. Pri cabriu boš moral najt seveda nekaj drugega. Če v tem primeru imaš napetost, potem je težava z maso do črpalke. Če še vedno ni napetosti, preglej varovalko in rele črpalke goriva, če ju še nisi.

 

Če ga imaš, uporabljaj namesto voltmetra rajši avtomobilski preizkuševalec toka z lučko in poglej če sveti. Ali uporabi občiajno avtomobilsko žarnico in dva konca žice. So primeri, ko bo voltemeter pokazal 12V na neobremenjenem tokokrogu. Če pa na takšen tokokrog priklopiš porabnika (žarnica v preizkuševalcu), pa ta vseeno ne bo deloval.

Avto normalno vergla, mislim pa da verga tudi če je aktiviran imobilizator. Tako je vsaj pri drugih avtih ponavadi. Preveril sem 5 varovalk v motornem prostoru(30,30,25,30,30)A. Vse so ok. Pregledal sem tudi vse varovalke nad predalom sovoznika. Vse ok. Tam sta tudi dve varovalki za imobilizator (mislim da 14 in 67) po 5A. Pod varovalkami so še releji, mislim da je čisto levi za črpalko goriva. Se motim? Desno zraven je čisto isti rele in sem tudi ta dva zamenjal med sabo. Ni razlike. Bom pa preveril še z maso do črpalke. Sem pa vse preverjal na odklopljenem konektorju. Javim nazaj.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#11

Ne vem, sam sem našel enkrat na internetu tole dokumentacijo o BMW EWS-ih in od letnika 95 naprej naj bi vsi imeli "starter interlock". To sam razumem, kot blokado starterja.

http://www.unofficia...ges/BMW_EWS.pdf

 

Sem poizkusil tudi preverit to prejle, ker imam en prazen ključ brez elektronike, samo ne morem, ker imam maso od motorja odklopljeno trenutno in mi itak ni hotel z nobenim ključem verglat.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#12

Edino na nekaj če nisem bil pozoren in sicer v tem času 2 tedne ko sem rekel da sem odklopil akumulator, sem odklopil samo maso. + je bil normalno priklopljen. Sedaj sem odklopil še + in bom malo pustil odklopljenega. Medtem sem dal akumulator še na polnilec, da ga malo "dofila". Vmes sem še odprl streho in vsako spomlad je občutek isti kot da bi motor postavil iz garaže: komaj čakam da se grem malo peljat brez strehe. Seveda ko bo vreme in avto :( to omogočal. Trenutno ga zaradi Corona sranja tudi registrirati ne morem, ker imam čez zimo seveda odjavljenega. Bo treba še malo počakati. 

 

Aja, ali imam pravi rele (za bencinsko črpalko) v mislih? Čisto levi med releji pod varovalkami.


Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 555
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#13

Če imaš maso odklopljeno bi moralo zadostovati, ni potrebe po odklapljanju plus kleme...


Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#14

Aja, ali imam pravi rele (za bencinsko črpalko) v mislih? Čisto levi med releji pod varovalkami.

Iz prakse ne vem, ker z njim še nikoli nisem imel problemov, tako da mi ga ni bilo treba iskat. Ampak BMW WDS pravi, da je tapravi, ja. In će se WDS moti, potem tdu mehaniki na pooblaščencih iščejo ta rele na napčanem mestu. bi verjetno že ugotovili, da je napaka, če bi bila res.

untitled.png



Urejal loty1825, 28.03.2020, 14:46.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 75
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#15

Koliko sem gledal je ta rele popolnoma isti kot tisti desno zraven njega. Oznake imata iste in jaz sem jih zamenjal med sabo. Avto isto ne vžge. Jutri poskusim še opcijo z maso na konektorju na bencinski črpalki. Ostalo sem vse že pregledal. meni se še vedno zdi kot za bi nekaj blokiralo delovanje bencinski črpalke.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 396
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Kaj pa pove priklop na tester?....


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#17

Me je firbec matral in sem za silo naredil maso na motor. In imaš prav tudi s praznim ključem brez EWS-a, starter deluje.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 760
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Kaj pa pove priklop na tester?....

Verjetno bo povedal, da je EWS crknil. Če ni ključ in če ni pumpa, pa če štarter dela, potem je naslednja najbolj verjetna stvar ta reč.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 303
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#19

Izi fix, preko testerja (INPA) moras resetirat EWS in nanovo ga vkljucit pa bo vzgal. Sem imel isti problem ko sem predelan racunalnik ven vzel pa dal starega originalnega nazaj.



Urejal sema318is, 28.03.2020, 19:59.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 804
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#20

Tole bi znal bit kriv tudi senzor glavne gredi. Kadar je ta senzor v okvari, ne daje signala in tako računalnik ne spusti toka do pumpe.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.