Skoči na vsebino

 

E46 320i 2001 cabrio ne vžge

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
41 odgovorov v temi
Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 298
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#21

Senzor je sicer lahko kriv, tole s pumpo pa ne bo držalo. Ko daš kontakt vedno pumpa dela, da napolni pritisk v sistemu, če avta ne vžgeš pa se po nekaj sekundah ustavi.

Če senzor na glavni gredi dela, verjetno med verglanjem obratomer kaj pokaže, kakih 100-200 obratov. Na testerju pa se vsekakor vidi obrate.



Urejal Coti, 29.03.2020, 01:02.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 816
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#22

Vem, da je enkrat bila neka fora s tem senzorjem, da ni dal signala in posledično pumpa ni dobila toka. Še šraufal sem potem to :napaka
Mogoče je bilo to na E36 ali celo E30.. ne spomnim se zdaj točno kje točno je bilo.. mogoče sem pa to z nečim zamenjal :rofl
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#23

Izi fix, preko testerja (INPA) moras resetirat EWS in nanovo ga vkljucit pa bo vzgal. Sem imel isti problem ko sem predelan racunalnik ven vzel pa dal starega originalnega nazaj.

Tudi jaz menim da bo kaj takega. Ob priliki dobim nekoga z testerjem in poskusim resetirati. Trenutno nimam koga v bližini ki bi prišel z testerjem. Vsekakor sporočim kako je šlo.


Senzor je sicer lahko kriv, tole s pumpo pa ne bo držalo. Ko daš kontakt vedno pumpa dela, da napolni pritisk v sistemu, če avta ne vžgeš pa se po nekaj sekundah ustavi.

Če senzor na glavni gredi dela, verjetno med verglanjem obratomer kaj pokaže, kakih 100-200 obratov. Na testerju pa se vsekakor vidi obrate.

Tako je, obrati se med verglanjem malo dvignejo. Meni se vse bolj dozdeva da je blokada vžiga v igri.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#24

Me je firbec matral in sem za silo naredil maso na motor. In imaš prav tudi s praznim ključem brez EWS-a, starter deluje.

Sem probal še, če pride tok do konektorja pumpe, ko dam kontakt s praznim ključem brez EWS čipa. In pride tok za par sekund. Torej pri meni niti pumpe ne deaktivira, ne samo starterja.

 

WDS štromplani pa pravijo:

 

Electronic Vehicle Immobilisation System EWS 3.3

The EWS 3.3 serves as an antitheft alarm system and enables the start of BMW vehicles.

A transponder chip is integrated in each of the vehicle keys. A ring coil is fitted about the ignition lock. The transponder chip is powered by the EWS3 control unit via this coil, i.e. no battery is required in the key. The power supply and data transfer take place in the same way as a transformer between the ring antenna (coil) at the ignition lock and the transponder chip integrated in the key.

The key then sends data to the EWS3 control unit. If this data is correct, the EWS3 enables the starter by way of a relay installed in the control unit and additionally sends a coded start enable signal via a data link to the DME/DDE.

starter.png

 

Sumim, da je pri meni nekdo izmed prejšnjih lastnikov naredil EWS delete, nimam ideje, kako bi to drugače pojasnil. Moj test s praznim ključem kot kaže ni merodajen. Glede na  podatke s strani BMW-ja, starter ne bi deloval, če bi bila res težava z EWS-om v ključu.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 439
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#25

Jaz bi, predenj bi sploh šel karkoli razdirat, itd... Priklopil na tester. Ker to pač ni star yugo, ampak avto z elektroniko.

Tukaj ti tester vedno da prvo smernico česa se lotit, da bo motor vžgal. Za tvoj avto je dovolj že delphi, tudi bmw scanner 1.4.0. P.A Soft..

 

lp

 

D.



Urejal dragan klep, 29.03.2020, 09:35.

Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#26

Sedaj sem naredil še en test in sicer sem na bencinsko pumpo pripeljal preko drugega vira 12V in poskušal avto vžgati. Avto vžge takoj in tudi normalno deluje. Sedaj moram samo najti napako zakaj ne spusti do bencinske pumpe napajanja. Se še enkrat spustim v varovalke in rele. NI logike. Vmes pa poskusim koga najti ki bi prišel pogledati z testerjem. Ima kdo še kakšen kontakt na Koroškem? Vem da časi niso ravno prijazni do vožnje naokoli :)


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#27

Sedaj sem naredil še en test in sicer sem na bencinsko pumpo pripeljal preko drugega vira 12V in poskušal avto vžgati.

Kaj pa je bil ta drugi vir? Če si priklopil pumpo na ločen vir napetosti (en drug akumulator, polnilec za akumulatorje,...). To še vedno ne pove, ali je težava plus ali masa, pove samo, da pumpa deluje. Če že probavaš na takšen način, da bi rad naredil "obvoz" napajanja, imej pumpo priklopljeno samo na rjavo žico v konektorju in potegni namesto dvobarvne žice +12V direktno iz akumulatorja. Ali obratno, samo pumpa priklopljena na dvobarvno žico na konektorju in na dobro maso, lahko tudi direktno minus iz akumulatorja. Pa kadar vlečeš direktno iz akumulatorja, daj rajši za vsak primer na žico avtomobilsko varovalko.

 

Če veš ali je težava v plusu ali masi, si namreč lahko precej poenostaviš diagnosticiranje napake. Če ugotoviš, da je kriva masa, potem lahko omejiš iskanje napake na eno samo žico in se ti ni treba ukvarjat z relejem, ali ta dobi plus, ali ga DME morda ne vklopi, ali so težave z masami na releju in tako naprej.

 

Morda si res samo spregledal skurjeno varovalko. Za delovanje pumpe sta potrebni dve. Ena je potrebna za vklop releja, druga pa dejansko napaja pumpo.

 

Rele se pa tudi da testirat, tako da ga nadomestiš s koščkom žice ali pa narediš test releja na ponku. Bom pa tu zaenkrat prenehal s pisanjem, ker ne vem, kakšno je tvoje znanje, pa da ti ne bi pisal spisa o stvareh, ki jih morda že veš.

 

S testerjem bi ti z veseljem pomagal, samo sva res predaleč. Morda bi dal priklop na tester kakšen uporaben namig, v kateri smeri iskati, morda tudi ne. V teh časih se je treba prilagodit in probat napako odpravit na "old school" način, če nimaš druge možnosti.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#28

Kaj pa je bil ta drugi vir? Če si priklopil pumpo na ločen vir napetosti (en drug akumulator, polnilec za akumulatorje,...). To še vedno ne pove, ali je težava plus ali masa, pove samo, da pumpa deluje. Če že probavaš na takšen način, da bi rad naredil "obvoz" napajanja, imej pumpo priklopljeno samo na rjavo žico v konektorju in potegni namesto dvobarvne žice +12V direktno iz akumulatorja. Ali obratno, samo pumpa priklopljena na dvobarvno žico na konektorju in na dobro maso, lahko tudi direktno minus iz akumulatorja. Pa kadar vlečeš direktno iz akumulatorja, daj rajši za vsak primer na žico avtomobilsko varovalko.

 

Če veš ali je težava v plusu ali masi, si namreč lahko precej poenostaviš diagnosticiranje napake. Če ugotoviš, da je kriva masa, potem lahko omejiš iskanje napake na eno samo žico in se ti ni treba ukvarjat z relejem, ali ta dobi plus, ali ga DME morda ne vklopi, ali so težave z masami na releju in tako naprej.

 

Morda si res samo spregledal skurjeno varovalko. Za delovanje pumpe sta potrebni dve. Ena je potrebna za vklop releja, druga pa dejansko napaja pumpo.

 

Rele se pa tudi da testirat, tako da ga nadomestiš s koščkom žice ali pa narediš test releja na ponku. Bom pa tu zaenkrat prenehal s pisanjem, ker ne vem, kakšno je tvoje znanje, pa da ti ne bi pisal spisa o stvareh, ki jih morda že veš.

 

S testerjem bi ti z veseljem pomagal, samo sva res predaleč. Morda bi dal priklop na tester kakšen uporaben namig, v kateri smeri iskati, morda tudi ne. V teh časih se je treba prilagodit in probat napako odpravit na "old school" način, če nimaš druge možnosti.

Hvala za namige, jutri pride kolega s testerjem in bova pogledala če bo kaj pokazalo. Drugače pa sem preveril varovalke v motornem prostoru - vse ok in pod napetostjo. Preveril sem rele (ki je pod armaturko čisto levo) za pumpo, tako sem dal napetost na pina (mislim da 85 in 86 na releju) in normalno deluje-klika in preklaplja. Preveril sem varovalko 54 pod armaturko - je tudi cela in normalno pod napetostjo. Pregledal sem še vse ostale varovalke - ok. Na črpalki sem preveril maso - ki je tudi dobra. Edino kar sem se sedaj še pomnil je da lahko preverim + linijo od releja do pumpe. To še jutri poskusim, čeprav, če bi bila tu težava bi se vsaj rele slišal ko ga po kontaktu za nekaj sekund vklopi. Moraš pa pri kontaktu biti precej pozoren, ker klikajo tudi končna stikala za streho, ki jo imam trenutno zloženo.  Upam, da bomo zadevo pregledali z testerjem potem pa sporočim kako bo zadeva napredovala. Saj avta trenutno ne potrebujem oziroma ga itak ne morem registrirati, samo spati mi ne da, ker zgleda vse ok, samo deluje oziroma vžge ne... Pa samo sedeže sem vzel ven in odklopil akumulator za 2 tedna. Naj povem še, da je tako okoli varovalk kot drugje v avtu vse tipi-top, da avto ni bil nikoli kaj popravljan glede elektrike, niti se ni kaj dograjevalo. Vse je še tovarniško in tudi povito in tako kot mora biti.


Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#29

Drži. 85 in 86 vklapljata rele. Ne vem pa na pamet, kateri je + in kateri masa. Na enega izmed teh dveh pinov je +12V iz varovalke, na drugem pa DME "naredi" maso, da se sklene tokokrog, ki rele vklopi. Odstrani rele in na konektorju izmeri, če ima eden izmed teh dveh pinov +12V, ko daš črno sondo od voltmetra na dobro maso in daš kontakt. Če je tako, potem ali je težava, da DME na naredi mase, ali pa je težava v napeljavi od DME do releja.

 

Je pa težava res čudna, sam bi prisegel, glede na tvojo prvo objavo na slabo pumpo. Saj žica se ne more sama od sebe strgat medtem, ko avto stoji v garaži, vezje v DME, ki daje maso se pa tudi težko pokvari od tega, da avto stoji.



Urejal loty1825, 29.03.2020, 20:55.

Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 880
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#30

Pozdrav!

 

Da se ni računalniku kaj zbledlo in misli, da je imel avto karambol. Po navadi vozila ob trku izklopijo dovod goriva, da ne pride do požara po karambolu.

Mal poglej, da nima kje kake žičke na sedežih - pritrdiščih sedežev, ki bi se npr. "odtrgala" v primeru karambola (nihajna poškodba) in na tak način signalizirala, da se je zgodil karambol. Ali pa ima mogoče pod sedeži konektorje za pirotehnične zategovalce varnostnih pasov in se mu zdi da so sproženi - in mogoče zato ne da štroma na bencin pumpo.

  Preveri tudi same konektorje pod sedeži, da imajo vsi kabli pred konektorjem in za konektorjem kontakt.

  Nimam v malem prstu elektrike od e46 - samo pač malo "thinking out of the box" ob podatku, da si odklopil in odstranil sedeže - posledično je pa avto šel v "lockdown".

 

 

LP D.


Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti
    • loty1825 je všeč


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#31

Pozdrav!

 

Da se ni računalniku kaj zbledlo in misli, da je imel avto karambol. Po navadi vozila ob trku izklopijo dovod goriva, da ne pride do požara po karambolu.

Mal poglej, da nima kje kake žičke na sedežih - pritrdiščih sedežev, ki bi se npr. "odtrgala" v primeru karambola (nihajna poškodba) in na tak način signalizirala, da se je zgodil karambol. Ali pa ima mogoče pod sedeži konektorje za pirotehnične zategovalce varnostnih pasov in se mu zdi da so sproženi - in mogoče zato ne da štroma na bencin pumpo.

  Preveri tudi same konektorje pod sedeži, da imajo vsi kabli pred konektorjem in za konektorjem kontakt.

  Nimam v malem prstu elektrike od e46 - samo pač malo "thinking out of the box" ob podatku, da si odklopil in odstranil sedeže - posledično je pa avto šel v "lockdown".

 

 

LP D.

Kaj takega bi pa znalo biti. Na to pa sploh nisem pomislil. Po mojem mnenju računalnik sploh ne polje signala da naj zažene bencinsko pumpo. Preverim to še danes. Hvala zaenkrat.


Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#32

Avto je vžgal !!! Sedaj deluje tako kot mora.


Prikaži več možnosti
    • Seby in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#33

In kaj je bilo narobe?


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 677
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#34

Ne rabiš nam zaupat kaj je bilo! :laugh
LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 030
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#35

Avto je vžgal !!! Sedaj deluje tako kot mora.

Odlično. A pišemo dedku mrazu, naj nam pove kaj je bilo narobe?


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


auto23
auto23
  • Uporabnik
  • Sporočil: 82
  • Lokacija: Slovenj Gradec
  • Avtomobil: E46 Cabrio 2001, FX45,

#36

Se opravičujem ker nisem takoj napisal za kaj je šlo. Sem si najprej privoščil večerjo in pivo. 

Kolega z testerjem danes ni imel časa priti okoli, tako da sem še enkrat analiziral zadevo. Vse sem še enkrat preveril, bencinsko pumpo, dovod do pumpe, maso, rele, varovalke za predalom, glavne varovalke v motornem prostoru. Vse je bilo kot je treba avto pa še vedno ni vžgal. Potem sem še enkrat odstranil oba sedeža, pregledal vse kontakte in napelavo do pirotehnični zategovalcev pasov in glej ga zlomka, spredaj spodaj levo na voznikovem sedežu najdem stikalo, ki se mi seveda nikakor ni zdelo originalno. Stikalo je bilo preko konektorja zvezano mimo velikega konektorja za električni pomik sedežev. Izgledalo je kot kakšno stikalo za gretje sedežev, ampak moj cabrio je po poreklu Italijanski in nima gretja sedežev. To mi je potrdil tudi mojster ki je preoblačil sedeže. Ko sem sedeže ponovno vgradil in preklopil stikalo sem že ob kontaktu slišal bencinsko pumpo. Vse mi je bilo takoj jasno in nimam pojma kako sem lahko to spregledal ko sem demontiral in nazaj montiral sedeže. V glavnem, to stikalo je prejšnji italijanski lastnik očitno vgradil za dodatno zaščito pred krajo. Tako je vsaj moje mnenje. Ne morem verjeti... To dodatno stikalo mi sicer niti malo ni všeč ker ni original, po drugi strani pa je taka rešitev boljša kot pa vsi alarmni sistemi, ki ga avto sicer tudi ima. Ko pustiš odprt avto na parkingu ti lahko sunejo ključe, ampak z avtom se vseeno ne bodo odpeljali. Še enkrat se opravičujem ker nisem takoj objavil kako sem rešil težavo.

 

 


Hvala vsem ki ste se trudili in mi dajali nasvete kako rešiti težavo. Vam dam za pivo če oziroma ko se srečamo. Če ne drugega sem se pa o E46 kar nekaj naučil in bom mogoče lahko kateremu izmed uporabnikov foruma kdaj pomagal. Konec koncev je treba tako gledati, zato so pa forumi in druge organizirane strani. Hvala še enkrat.


Pripete slike za predogled

  • 20200330_195037_resized.jpg
  • 20200330_195100_resized.jpg
Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland, LEO37 in gepl uporabnikom je všeč to sporočilo


V8-BMW
V8-BMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 880
  • Lokacija: okolica Ptuja
  • Avtomobil: BMW V8; Kappa SW, Rexton

#37

No vidis pomaga malo brainstorminga.
Torej je tako da ce bi zategovalniki pasu bili sprozeni, avto ne bi vec vzgal?
Ali je tole stikalo cist neka custom zadeva?

LP D.
Najboljši ansambel ima 8 članov postavljenih v obliki črke V!!
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 387
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#38

Tole zgleda speljano mimo zategovalnika. Napeljava za zategovalnik pride priklopljena v tisti rumeni konektor. Verjetno je narejeno čisto enostavno, da je preko tega stikala speljan + iz varovalke do pumpe. Stikalo pa je na tem mestu samo zato, ker je skrito in hkrati lahko dosegljivo. Po mojem nima zveze z zategovalnikom.

 

Drugače je pogosta napaka na E46 ravno slab kontakt v tem rumenem konektorju, zaradi katerega se prižge lučka za airbag na števcu, ampak avto normalno vžge. Sicer se ta napaka pojavlja na voznikovem sedežu, ki se večkrat premika in se kontakti v konektorju z leti razrahljajo. Tako, da dvomim, da v primeru sproženega zategovalca, da bi bil blokiran + do črpalke goriva. Ker sprožen zategovalec ima verjetno neskončno upornost, ravno tako, kot če v konektorju ni kontakta. V primeru močnejšega trka ima E46 glavno varovalko z eksplozivom, ki prekine napajanje v vsej električni napeljavi. Zato tudi ne vidim smisla, da bi imel še posebej sistem, ki bi izklopil samo črpalko goriva. Črpalka itak ne more delat, če eksplodira glavna varovalka.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 379
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#39

Zanimivo. Ti je dala mislit tale zadevca mala :)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 030
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#40

Tole zgleda speljano mimo zategovalnika. Napeljava za zategovalnik pride priklopljena v tisti rumeni konektor. Verjetno je narejeno čisto enostavno, da je preko tega stikala speljan + iz varovalke do pumpe. Stikalo pa je na tem mestu samo zato, ker je skrito in hkrati lahko dosegljivo. Po mojem nima zveze z zategovalnikom.

Itak da nima veze z zategovalnikom, če bi bilo vezano na zategovalnik bi ga enkrat pozabil vklopit in bi skuril airbag modul. Vezano je izključno na napajanje benz pumpe, druge opcije ni.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.