Odstranitev DPF filtra in odklop EGR ventila - posledice za motor in zdravje
#1
Lep strojček, me pa zanima kaj bo v prihodnosti s takimi vozili, ki imajo blinderan EGR, pobran dpf..ko začnejo merit izpust trdih delcev...bo to sam še za dele al bo treba dat 3000€+, da.se povrne v tovarniško stanje
|
Prikaži več možnosti
|
#2
Ma kaj te to briga. Ti raje poskrbi da oglašuješ poštene številke. Kar se pa dpf-ja tiče,preden bodo pri nas to začeli merit bo ta Q5 stara kanta za izvoz nekam,kjer se lahko furaš brez registracije kaj šele brez dpf-ja. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Ja to sem tudi jaz takoj pomislil , ko sem videl kaj vse je odstranjeno na vozilu, ker to potem sploh ne ustreza euro normam po katerih je vozilo izdelano.
Pa kaj ćloveka takoj napadaš ko nekaj vpraša, glede merjenja se pa to lahko čez noč spremeni, ker naši za j....narod so zelo hitri in dobri v tem |
Prikaži več možnosti
|
#4
Lastnik Q5 je vse transparentno napisu kaj je na stvari. Kupec je o vsem seznanjen že v oglasu. Ne trpim osebkov ki se javljajo o poštenosti a sami so vemo kaj. Drugače se pa skoraj vsi odločajo za dpf off,če nastopijo kake težave.Peščica se odloči kupovat nov dpf. Da ne govorim o tuning klapi kjer je prvo pravilo da mora avto zadihat. Vi pa Gretin poster obesite v naravni velikosti v dnevno. |
Prikaži več možnosti
|
#5
Jst ne poznam kakšne osebne stvari imata vidva med sabo, tudi uporabnika ne poznam. To dase ven da vse je najceneje kar pa sigurno ni dobro za v prihodnje. |
Prikaži več možnosti
|
#6
Narra dej mi sam povej kako bi ti meru trdne delce? Lopute, egr lahko softversko smd tuning popravi nazaj softversko brez problema saj ni bilo nič v okvari, dpf sem dal preventivno vn ni bil nič zabit... Vse to sem odstranil ker imam veliko kratkih relacij. Naslon za roko tudi meni malo škripa. Drugače pa primerjava 2.0 vs 3.0....meni niti na misel nebi prislo da bi imel q5 2.0...se mi zdi da v tak avto pač paše 3.0 zaradi navora, kaj pa vem stvar posameznika. Imankolega 2.0 tdi 190 ps pa ima pol litra manjso porabo kot jaz... Pri 160km h na avtocesti meni se manj pije kot njemu. Prej sem imel x3 3.0sd biturbo letnik 2008 in lahko samo povem da ni primerjave med avtoma... Audi v vseh pogledih boljši... Placa je več kot pri x3, menjalnik pri audiju šalta veliko hitreje in tudi 7 prestavo ima kar se pozna na avtocesti... Luknje požira veliko bolje s tem da so na audiju original 20col pri x3 pa 18 col... Šum vetra... Kle nevem kako ampak v audiju pri 150 kmh kot pri bmw pri 120 kmh... Je veliko bolj izoliran... Poraba pri bmw kakšen liter manjša mestne vožnje... V problemih pri motorjih raje nebi ker sem imel bmw ja več pri mehaniku kot na cesti pa je imel avto realnih 120 000 kilometrov med tem audi samo tankaj in vozi... Mogoče sreča mogoče ne. Pa ne pluvam po bmw znamki sem imel kar nekaj bmw.. Natančno 14 kom.. Od 525...do 535.. 330 sem imel 6 komadov... Super avti.... Vendar je življenie prekratko da bi vozil samo eno znamko in je treba kdaj pa kdaj tudi malo zamejat znamko |
Prikaži več možnosti
|
#7
Verjetno bojo merili kot merijo avstrijci
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#8
Kako jih merijo? |
Prikaži več možnosti
|
#9
Če lahko merijo obrate na akumulatorju, vidijo kisik v izpuhu, potem pomoje tudi ni tak problem videt saje, ki so tak ene 100x večje od kisika... Ali? |
Prikaži več možnosti
|
#10
Sam prasam kako merijo trdne delce pač ker še nikjer nisem zasledil samo zanima me Drugače avto ne pokadi nič... Lahko laufa na mestu 1 uro pa lahko speleš na polno pa ne pokadi nič |
Prikaži več možnosti
|
#11
Nevem, ti jih pa baje loh tut na terenu zmerijo. Je kr hajka glede tega v avstriji, zato noben ne daje te ekologije vec dol.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
|
Prikaži več možnosti
|
#12
In kam gredo pol te saje, da ne pokadi nič?če je motor 3.0 in brez vseh filtrov
frend je imel 5let nazaj e60 530d brez dpf in blindiran egr, avto je kadil kot lokomotiva, ko ga pritsnil na kickdown |
Prikaži več možnosti
|
#13
Tudi moj ex 330d in ex 530d, dpf off+ blindiran egr in je na kickdown pokadil kot lokomotiva. V glavnem nikoli več, prou sram me je pritisnit tak avto. |
Prikaži več možnosti
|
#14
Kaj pa če ti pač lih regeneracijo dela ko imaš tehničnega a potem te vržejo na tehničnem al kaj nevem... Mogoče ima pa tvoj prijetelj napačno čipanega ima preveč nafte odprte al pa šobe zanič ane... Nekaj že more biti da mu tako kadi... |
Prikaži več možnosti
|
#15
Kok avto pokadi je tudi odvisno od same mape... ce vedno pokadi, pomen da nafta motor zalije kar ni dobr. Drugace pa v Avstriji to kar redno gledajo in za dosti ljudi je velik minus dpf off |
Prikaži več možnosti
|
#16
Mah kar naj gledajo... Ko bojo pri nas uvedli tak zakon bo audi že tolk star da ga bom lohk na dinos za želez odpelu... Pa tudi 70% drugih dizlov ki se vozijo po naših cestah. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Čudno. Ko meni moj (E61 535d) laufa na mestu 1uro (ko se igram s kodiranjem) potem med vožnjo sigurno kadi par sekund. Pa imam noter EGR in DPF... Enako je delal pred čipanjem, pa po čipanju je enako. Mogoče da se v DPF nabere svinjarija? |
Prikaži več možnosti
|
#18
Saj ce koga moti ima lahko za 500€ nazaj nov dpf pa programsko vklopljen egr in ostalo eko sranje ce bo zelel... |
Prikaži več možnosti
|
#19
Pomoje ko imas odstranjen dpf pa blinderan egr gre direkt vn iz izpuhov... Tudi veliko bolj piha čez izpuhe kot prej ko sem imel dpf notri.... Medtem pa če imaš dpf notri pa se te izpušni plini in saje nabirajo malo v dpf malo v egr, ker ne prebijejo vn pri nizkih obratih ko laufa na mestu in potem ko speljes jih pač vrže ven... Nekak logično se mi zdi... Ko imas to odstranjeno pa direkt vn vse leti... Tako nekako si jaz to predstavljam. |
Prikaži več možnosti
|
#20
Možno je ja |
Prikaži več možnosti
|