Skoči na vsebino

 

Odstranitev DPF filtra in odklop EGR ventila - posledice za motor in zdravje

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
64 odgovorov v temi
mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 227
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#41

No kaj smo potem zdj ugotovil... Povej mihold a ta naprava ki jo imas pokaže koliko trdnih delcov pride vn iz izpuha???

Mislim da vsi vemo tukaj kaj je problem da se dpf zapaca.... Šobe, turbina,ventilov, obročkov.... In pri višjih kilometrih mi vrjem da nebo noben menjal teh komponent ki sem jih pravkar naštel ampak enostavno uzame dpf ven in je mir.
Veliko avtomobilov se tudi po nemčiji in avstriji vozi z odstranjenim dpf filtrom in grejo brez problema čez tehnične preglede a ni to čudno da jih že tam potem ne vržejo in kazen napišejo?

Oni so alergični na tiste avtomobile ki kadijo kot titanik in jih j...jo pa kazni pisejo... To pa ni problem ker ni notri dpf ampak neki drugega(šobe, turbo....)

Mislim da tuki nebomo prišli nikamor, vsak ve zase kaj in kako..
L. P

Ne obremenjuj se, po možnosti te bo čez 3 dni kontaktiral in ti ponudil 30% nižjo ceno za avto...


Se mi zdi da mi je že pred 3 meseci ponudil 2500 eur nižjo ceno kot sem jo imel ko sem ga takrat prodajal hehe

Tel je imel 040 191...
Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 851
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#42

Ko pa vrže vn na avtocesti vse te trdne delce je pa okj al kaj? Lepo vas prosim no... 

Saj ne vrze ven trdnih delcev. Namesto trdnih delcev vrze ven CO2. To je pa nekaj drugega kot trdni delci in pesek v oci.

 

Glede merjenja trdih delcev..kolikor mi je znano, naj bi v tem letu začeli z merjenjem

Tole poslusam zadnjih 12 let...

 

In btw, dpf filter ne "dusi" motorja. Dusilo bi ga, ce bi zaradi njegobe prisotnosti izkoristek motorja padel.


Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 047
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#43

Kukr jst vem ti ta naprava lahko zmeri samo dimnost... In oni potem kao na podlagi tega ugotavljajo za dpf filter...
Tako napravo imajo na zaloški cesti na produktu na tehničnih pregledih... Pa pojdi tja pa jih upraši kok lahko oni preberejo iz te naprave.... Bo dovolj?
Zapomni se eno stvar... Avto more biti obremenjen da bos ugotovu ti kšne trde delce tkole na mestu v leru gas nabijat pa pozabi.

Ali ni bil tukaj zaposlen tehnični preglednik z AMZS baze Lesce, ki je imel težave...in baje tudi tukaj? 



Urejal RRoman, 19.04.2020, 22:53.

Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#44

Jaz sem na hitro izrazil skrb glede te zadeve, ko se mi je zabil dpf. Če bi imel nadomestni dpf je potrebno samo dpf menjat, program mi prestavi nazaj na tovarniški in je to to. Govoril je o 50€ dela. Super je, če veš kdo je programiru, da ti vrne na original mapo.

Sem pa tudi sam prebral marsikaj na to temo in ugotovil, da trdih delcev je baje nesmiselno merit, ker že nov avto, ko pride iz laboratorija ne bo pokazal istih meritev in bo že izven mej. Kaj šele z drugo/slabšo nafto... Ka bodo potem pokazale stare jajce z 300kkm? 

 

Težave se ti lahko pojavijo, če je naložena slaba mapa, da avto kadi. V teh primerih pa nemci in avstrijci v mestih že ustavljajo avte, ki se jim na daleč vidi, da kadijo in nekaj ni ok. Sem videl že nekaj starih jajc, ko so jih z marico peljali na kufe-pavzo. 


Prikaži več možnosti


mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 227
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#45

Jaz sem na hitro izrazil skrb glede te zadeve, ko se mi je zabil dpf. Če bi imel nadomestni dpf je potrebno samo dpf menjat, program mi prestavi nazaj na tovarniški in je to to. Govoril je o 50€ dela. Super je, če veš kdo je programiru, da ti vrne na original mapo.

Sem pa tudi sam prebral marsikaj na to temo in ugotovil, da trdih delcev je baje nesmiselno merit, ker že nov avto, ko pride iz laboratorija ne bo pokazal istih meritev in bo že izven mej. Kaj šele z drugo/slabšo nafto... Ka bodo potem pokazale stare jajce z 300kkm? 

 

Težave se ti lahko pojavijo, če je naložena slaba mapa, da avto kadi. V teh primerih pa nemci in avstrijci v mestih že ustavljajo avte, ki se jim na daleč vidi, da kadijo in nekaj ni ok. Sem videl že nekaj starih jajc, ko so jih z marico peljali na kufe-pavzo. 

Pa saj to pravim,  nebo zdj nemec ali avstric kr čaku na vsakem vogalu pa ti meru dimnost no, ustavu bo ksn avto k res ni normalno da tok pokadi, to pa nebo zaradi odstranjenega dpf ja ampak verjetno ker ma avto že 600 000 kilometrov pa bi blo treba zamenjat že počasi šobe, turbino itd

Kot pravim, vem za nekaj ljudi ki so odstranili dpf tako v nemči ji in v avstriji pa gredo normalno čez tehničnega, a ni čudno to


Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 800
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#46

Glede na debato kako je avto pri 200k km izdihan, izrabljen in bi bilo potrebno odstraniti vso ekologijo zato ker ta itak ne opravlja več svojega dela.

Sam imam trenutno na števcu 370k km na 2.0 mlinčku z vsemi originalnimi komponentami in z vso delujočo ekologijo. Zaključek izpuha je siv, čist, še vedno se vidi var. Pokaži mi dizla z odstranjenim dpf-om, egr-om in njegovim stanjem izpušne cevi. Februarja sem menjal grelne sveče kar pomeni, da je bilo potrebno odstraniti sesalni kolektor. Ne trdim, da je bil čist kot na bencinarju izpred 20 let ampak kanali so bili samo črni, obrisal s cunjo in je to to.

 

Tako, da tole odstranjevanje dpf-a v dobro motorja je bolj zdravljenje ega ob pomankanju € in pa seveda povod za gostilniško debato kako smo najbolj pametni in nas nihče ne bo imel za norca.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti
    • Jure24, pito, Nixxon in 8 ostalim je všeč


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#47

Glede na debato kako je avto pri 200k km izdihan, izrabljen in bi bilo potrebno odstraniti vso ekologijo zato ker ta itak ne opravlja več svojega dela.

Sam imam trenutno na števcu 370k km na 2.0 mlinčku z vsemi originalnimi komponentami in z vso delujočo ekologijo. Zaključek izpuha je siv, čist, še vedno se vidi var. Pokaži mi dizla z odstranjenim dpf-om, egr-om in njegovim stanjem izpušne cevi. Februarja sem menjal grelne sveče kar pomeni, da je bilo potrebno odstraniti sesalni kolektor. Ne trdim, da je bil čist kot na bencinarju izpred 20 let ampak kanali so bili samo črni, obrisal s cunjo in je to to.

 

Tako, da tole odstranjevanje dpf-a v dobro motorja je bolj zdravljenje ega ob pomankanju € in pa seveda povod za gostilniško debato kako smo najbolj pametni in nas nihče ne bo imel za norca.

 

 

Lp, Samo

:confused A potem je bolje za turbino/motor, da na izpuhu nastaja tlak pred dpfom?  

Kot bi rekel, da boš lažje dihal, če si okoli vratu zategneš vrv...  :-D

 

Glede ekologije pa nebom nič rekel, tako kot bi moralo biti sigurno ni  :blackeye


Prikaži več možnosti


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 590
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#48

imam trenutno na števcu 370k km na 2.0 mlinčku z vsemi originalnimi komponentami in z vso delujočo ekologijo.

+1. ~330kkm na "cipiranem" 2.0 mlincku.


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 995
  • Lokacija: Svet

#49

In btw, dpf filter ne "dusi" motorja. Dusilo bi ga, ce bi zaradi njegobe prisotnosti izkoristek motorja padel.

Se vsak mehanik mi je povedal, da DPF tudi dusi motor. Kaj pa drugega? To je eno gosto satje, cep, ki ovira pretok plinov. Logicno da DPF dusi motor. Ce gremo v detaile, zna biti problem samo v turbini, ker se plini premalo dusijo se zna se kaj hitreje zavrteti ... Menda.


Tako, da tole odstranjevanje dpf-a v dobro motorja je bolj zdravljenje ega ob pomankanju € in pa seveda povod za gostilniško debato kako smo najbolj pametni in nas nihče ne bo imel za norca.

Noben ne pravi, vsaj jaz ne da je treba ekologijo odstraniti, da potem stvari delujejo. Sam naceloma zagovarjam cim bolj originalno stanje. Tudi varstvo narave.

 

Ampak, ce zadeve crkujejo, dusijo motor (zabit DPF), potem pa je treba ukrepati. Ce se to naredi profesionalno + chiping imas avto raketo.

 

Zakaj pa potem vsi mehaniki priporocajo, da se da to sranje ven? Oz. vecina mehanikov. Ne vem saj imamo tudi na forumu mojstre, TIN, pa pocesnk itd ... Naj oni povedo se kaj o tem ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 800
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#50

:confused A potem je bolje za turbino/motor, da na izpuhu nastaja tlak pred dpfom?  

Kot bi rekel, da boš lažje dihal, če si okoli vratu zategneš vrv...  :-D

 

Glede ekologije pa nebom nič rekel, tako kot bi moralo biti sigurno ni  :blackeye

Pa saj motor je skonstruiran, da deluje z vso to navlako. Saj tudi katalizator, sami lonci do neke mere "dušijo" motor.
Ne pravim, da je za sam motor to pozitivno vendar izgovor, da je potrebno vse odstranit ker se zabije... Če se zabije je težava drugje in je potrebno odpraviti vzrok tega, da se je dpf zabil ne pa ga odstranit in mislit, d smo s tem rešili problem. Oz. kupi bencinca ker dizla več kot očitno ne potrebuješ.

Poleg tega pa je ta ekologija tu za nas in, če je 20 konjev pomembnejših od tega... Hja no, kot je že nekdo napisal da ima tudi sedaj piknike in kup družbe pa čeprav ne bi smel... Kaj naj rečem balkanske glave in balkansko razmišljanje.

 

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti


mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 227
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#51

Boljše za motor 100% ni če je notr kot če ga ni pa zarad mene tud če nobeden ne vrjame.
Že samo zarad manjše porabe je bolš, še na vsakem avtu mi je padla za cca pol litra ker ni blo več dpf ja.
Vsak ve zase kako pa kaj.
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 334
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#52

Pa saj motor je skonstruiran, da deluje z vso to navlako. Saj tudi katalizator, sami lonci do neke mere "dušijo" motor.
Ne pravim, da je za sam motor to pozitivno vendar izgovor, da je potrebno vse odstranit ker se zabije... Če se zabije je težava drugje in je potrebno odpraviti vzrok tega, da se je dpf zabil ne pa ga odstranit in mislit, d smo s tem rešili problem. Oz. kupi bencinca ker dizla več kot očitno ne potrebuješ.

Poleg tega pa je ta ekologija tu za nas in, če je 20 konjev pomembnejših od tega... Hja no, kot je že nekdo napisal da ima tudi sedaj piknike in kup družbe pa čeprav ne bi smel... Kaj naj rečem balkanske glave in balkansko razmišljanje.

 

 

Lp, Samo

Meni se je dpf zabil decembra 2018, ko sem bil službeno v Franciji, takrat so imeli francozeki težave z vlado. Razsajali so protesti in sumim, da sem tankal kakšno čudno nafto. DPF se mi je zabil tri dni po 2400km dolgem potovanju.  :confused  :damn

 

Takrat sem se odločil za optimizacijo in odstranitev dpf in mi ni žal. Dve lete po tem avto dela tipi topi, ne kadi, vztrajnik še vedno trese (trese odkar ga imam) - mi ga še ni utrgalo, ker je optimiziran po pameti. Pije 0.5l manj, odzivnost 150% boljša, z veseljem se zavrti na 3-4k. 

 

Sicer sem že to povedal v eni drugi temi, pa me je nekdo zabil, da to ni res... Mehanik, ki mi je avto čipiral je rekel, da vsaka regeneracija dpf-a vzame 1% življenske dobe motorju, ker med regeneracijo pregreva motor. Za to trditvijo nebom stal, ampak mi je logično, če ti material pregrevaš se ta utruja in motor ni dimenzioniran za to. Pa glede na to, da avto dela bp, bi rekel da ve kaj dela in kaj govori. 

 

Jaz si iščem bencinarja, ker bom v prihodnje imel veliko kratkih relacij. Bolj kot gledam sodobne turbo bencinarje, bolj so podobni dizlom, visokotlačni vbrizg, turbina, egr, ... 


Prikaži več možnosti


velikomalo
velikomalo

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 034
  • Lokacija: republika s
  • Avtomobil: vse po malem

#53

Pa saj motor je skonstruiran, da deluje z vso to navlako. Saj tudi katalizator, sami lonci do neke mere "dušijo" motor.
Ne pravim, da je za sam motor to pozitivno vendar izgovor, da je potrebno vse odstranit ker se zabije... Če se zabije je težava drugje in je potrebno odpraviti vzrok tega, da se je dpf zabil ne pa ga odstranit in mislit, d smo s tem rešili problem. Oz. kupi bencinca ker dizla več kot očitno ne potrebuješ.
Poleg tega pa je ta ekologija tu za nas in, če je 20 konjev pomembnejših od tega... Hja no, kot je že nekdo napisal da ima tudi sedaj piknike in kup družbe pa čeprav ne bi smel... Kaj naj rečem balkanske glave in balkansko razmišljanje.
Mislim da je piknik letu name.
Ja če si ti tolko omejen in kosmat da te striže vsak ki ma 5min cajta je tvoj problem.
Kar se tiče dpf in bencinca ja tud bencinci novi imajo dpf kaj bomo pa zej naredili.
No povej ti meni tvoje "evropsko" razmišljanje glede onesnaženja.
Jao kako plitko razmišljanje!

 
 
Lp, Samo


Prikaži več možnosti


Jure24
Jure24

    Big Poppa

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 739
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: roadsTTer

#54

Vsak ve zase kako pa kaj.

Vidiš, takšno razmišljanje, ko vsak gleda samo na svojo rit gre meni izredno na ku***. Zaradi teh smrdljivih napol delujočih dizlov ljudje zbolevajo in bodo zbolevai, samo zato, da imate nekateri pol litra manjšo porabo in 0,23 sekunde boljši pospešek. Upam, da to merjenje uvedejo kmalu tudi pri nas in da bodo kazni drastične, drugače kot z denarjem te miselnosti itak ne zbiješ iz glave.  Mogoče si boste pa potem končno začeli kupovati avtomobile, ki jih lahko vzdržujete.

 

V razvitih državah imajo to urejeno kot je treba, mi bomo pa verjetno kot ponavadi kakšnih 10 let za njimi:

 

https://mattersoftes...mots-integrity/

 

https://www.dpfaustr...-with-your-dpf/

 

https://www.irishtim...eland-1.4119079



Urejal Jure24, 21.04.2020, 11:22.

Prikaži več možnosti
    • stone, BMW RALLY in MIHOLD uporabnikom je všeč to sporočilo


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 851
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#55

:confused A potem je bolje za turbino/motor, da na izpuhu nastaja tlak pred dpfom?  

Kot bi rekel, da boš lažje dihal, če si okoli vratu zategneš vrv...  :-D

Da. Za taksen backpressure je motor narejen, prav tako tudi program vbrizga. Za tlacne sunke (spice) ob odstranjenem DPFju verjetno se nisi slisal. Tega ti noben tuner ne bo povedal, ker se mu ne da ukvarjati s tem. Niti noben mehanik, ker jih vecina preplitko razmislja.

 

Strik okrog vratu ni primerna primerjava, skozi vrat mi grejo snovi predvsem not. Ven mi gredo skozi rit. Bolj je primerna primerjava kot ce imas brez DPFja drisko. Ljudje ob koleri umirajo zakaj ze? Aja, zaradi driske. Ker gre vse prehitro ven.

 

Ce Apriliinem V990 agregatu odstranis izpuh, izgubi cca 30% navora. Pa emisije (sestava plinov - CH, NOx, da sploh ne omenjam hrupa) se mocno poslabsajo.

 

Ampak, ce zadeve crkujejo, dusijo motor (zabit DPF), potem pa je treba ukrepati. Ce se to naredi profesionalno + chiping imas avto raketo.

 

Zakaj pa potem vsi mehaniki priporocajo, da se da to sranje ven? Oz. vecina mehanikov. Ne vem saj imamo tudi na forumu mojstre, TIN, pa pocesnk itd ... Naj oni povedo se kaj o tem ...

Se strinjam - ce je treba ukrepati, je pac treba ukrepati, tudi ce ga odstranis. Vcasih je to nujno. Ampak odstranitev je bodisi predelava, ali pa flikanje simptomov, ne profesionalen ukrep.

 

Vecina mehanikov nima niti casa, niti volje (vcasih pa niti znanja), da bi se ubadali s tem, da motor drzijo v kondiciji. Pa ne govorim za Tina, on je mojster da ga dalec ni takega. On pac ni pooblascen servis, da se bi zajebaval s prisilnimi regeneracijami na avtih strank, ki so si kupile napacen avto, in v svoji delavnici vdihoval sranje, ki so ga nabrale na svojih mestnih voznjah - ima dovolj pametnejsega dela.

 

Mehanik, ki mi je avto čipiral je rekel, da vsaka regeneracija dpf-a vzame 1% življenske dobe motorju, ker med regeneracijo pregreva motor. Za to trditvijo nebom stal, ampak mi je logično, če ti material pregrevaš se ta utruja in motor ni dimenzioniran za to. Pa glede na to, da avto dela bp, bi rekel da ve kaj dela in kaj govori. 

 

Jaz si iščem bencinarja, ker bom v prihodnje imel veliko kratkih relacij. Bolj kot gledam sodobne turbo bencinarje, bolj so podobni dizlom, visokotlačni vbrizg, turbina, egr, ... 

Seveda je dimenzioniran za to. Motor se ne pregreva, se pa pregreva izpusni sistem. Regeneracija se izvaja vsakih 300-1500 km, odvisno od avta in relacij - po max 150.000 km bi moral biti avto potem hin ze brez kakrsnekoli druge obrabe? Je pa res, da regeneracija unicuje olje, in po prisilni regeneraciji je potrebno olje praviloma menjati. Tiste pravljice o 30k intervalu so sploh zanimive, in s tega stalisca pa regeneracija res skoduje motorju.  :)

 

Tudi jaz razmisljam, da bo moj naslednji verjetno turbobencinar. Upam pa, da cim kasneje.  :-D



Urejal zok, 21.04.2020, 11:35.

Prikaži več možnosti


mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 227
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#56

Kar naj ti gre na lulčka zarad mene, mal se umeri ti z tem kao svojimi napol delujočimi dizli ok, pa kdo nima za vzdrževanje uredu?
Zarad mene si ti namonteri še en dpf notr v avto da boš lažje spančku ponoč, mene oz ostale na katere tvoj post leti pa pusti na miru.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 544
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#57

f236b63e838dbbade099ccee170164b4.jpg


Prikaži več možnosti
    • Jure24, Nixxon, Mat xxl in 3 ostalim je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 301
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#58

Na SLO2 je zdaj dokumentarec o onesnazenosti zraka. Za zagovornike odstranjevanja filtrov priporocam ogled.


Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 141

#59

Kaj pa moja e39, ki nikoli ni imela dpf :laugh

 

A zdaj ne smem na cesto z njo? :jok


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 851
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#60

Je imela pa katalizator in EGR. ;)


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.