Skoči na vsebino

 

Odstranitev DPF filtra in odklop EGR ventila - posledice za motor in zdravje

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
162 odgovorov v temi
fergazer
fergazer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 043
  • Lokacija: Celje

#161

Ne vsi. Linijski šestak se segreva podobno dolgo kot linijski štirivaljnik, medtem ko se šele motorji konstrukcije V segrejejo opazno hitreje. Razlog tiči v obliki bloka, linijski motor bistveno bolje oddaja toploto v okolico kot V motor. Najhitreje od vseh avtomobilskih motorjev se segrevajo V12 agregati, potem V8, V6 in šele potem pridejo na vrsti linijski šestaki.

Pri večini I4 dizlov v res mrzlih dneh olje niti ne pride do delovne temperature razen pri teranju, pri šestakih pa normalno. Izvoli v skritem menuju, ali s testerjem, primerjat porabe dizla pri prostem teku, šestaki ga skurijo dosti več in s tem proizvajajo več izgub oziroma toplote.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 753
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#162

Pri večini I4 dizlov v res mrzlih dneh olje niti ne pride do delovne temperature razen pri teranju, pri šestakih pa normalno. Izvoli v skritem menuju, ali s testerjem, primerjat porabe dizla pri prostem teku, šestaki ga skurijo dosti več in s tem proizvajajo več izgub oziroma toplote.

Nisem rekel da se linijski šestak ne ogreje hitreje kot linijski štirivaljnik, rekel sem samo da ni bistvene razlike. Po mojih izkušnjah je med njima razlika tako majhna, da bolj kot število valjev na čas segrevanja vplivajo drugi dejavniki, kot je recimo konstrukcija hladilnega sistema, material iz katerega je motor izdelan, toplotna izolacija, na čas ogrevanja kabine vpliva tudi konstrukcija grelca, itd. Že če primerjamo samo različne štirivaljnike med sabo, so razlike med njimi občutne. Seveda sem temperature v skritem meniju spremljal in imam vpogled v to, kako se segrevajo. V zares mrzlih dneh tudi linijski šestak ne pride na zadostno delovno temperaturo če deluje na mestu, ne samo štirivaljnik. Ne en in ne drug nista ravno vzor motorja, ki se hitro segreje.


Kladivce kladivce na steni povej,

kateri najboljši mehanik v deželi je tej!

Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 704
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#163

100k km. Vse dela BP. Preventivno bom zdaj dal očistiti, ker se je že nabralo saj. Verjetno bom pa EGR pustil kar vklopljen.


Imaš kratke vožnje? Ker jaz sem dal pri 170kkm s tem namenom sneti kolektor, pa ni bilo nič oblog. Pa avto več ali manj vozi samo regionalke in moj stil vožnje je zelo umirjen. AC vidi 10x letno.
Trenutno ima 210kkm in izpuh še vedno čist.

1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi  > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.