Do sem https://en.wikipedia...iki/Peugeot_504 .... od tu naprej so pa le še kanibali, ki žrejo Citroen....
Zanimivi in redki avtomobili, zdaj po ugodni ceni
#2962
Tu se pa močno motiš... Tale Pugi je bil hudo zabaven in hiter avtomobilček s precej hitrim zadkom navkljub po tvoje pogonu na napačni strani. In to kar si napisal za R5GTT, Peugeota GTI in podobne hot hatched velaj tudi za večino vozil s pogonom na "pravi stani" ko pridejo v leta. Imajo veliko bilančni vrednost, ko želiš to vrednost pretvoriti v gotovino pa udari realnost. Kupca ni in ni, ali pa je treba dati lep popust na zastavljeno ceno, tudi ko je v nosu V8 ali S motor. Neštetokrat prežvečena zgodba. Preden še kakšno več napišeš čez Peugeot, pa si malce preberi oz športnih uspehih tistega časa: https://en.m.wikiped...iki/Peugeot_205 https://en.m.wikiped...ort_WRC_results Potem pa se pomisli na P405 tistega obdobja in na uspehe na Dakarju... LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#2963
205ka je imela res dobre uspehe v skupini B, 405 pa tudi. https://youtu.be/UEu...9xab8yxkXt2XsI1 |
Prikaži več možnosti
|
#2964
slabo bereš, js ne pišem nikjer čez pežo, sem samo povedal osnove za cene, sm mel tud tak pežo, |
Prikaži več možnosti
|
#2965
|
Prikaži več možnosti
|
#2966
V opombah.. Sam bi rekel, da se je takšnemu za izognat, razen, če je želja, da se vlaga. Pa umljivo malo kilometorv ima 33 let staro udobno sedmico. 278.000 km bi pomenilo mesečno 700 km oz. malo več kot 8000 km na leto. Ne verjamem.. In zakaj ima na zadku napis 735i, če je 730i. Ni logike. Sam bi rekel roke stran od tega.
Menjalnik je bil sestavljena 10.5.2022 in . vse stare dele imam v škatli. Avto ob prestavljanju včasih trzne, mojster pravi, da ga je treba peljati k električarju, ker včasih km ne dela in ne prepozna, kdaj se ugasne)
Večinoma tisti, ki želijo investirati v avto, bodo imeli odličen stroj
|
Prikaži več možnosti
|
#2967
Sem te povsem razumel, se pa ne strinjam s tabo. Tudi če je pogon na "napačni" strani, je tale Pugi resna rariteta, ima dober pedigre, najmočnejši motor, izhaja iz obdobja ko je Peugeot dosegel vrhunec v motošportu... zakaj potem nebi smel imeti tudi cene? Po kakšni logiki lahko presega vrednost dotičnega avtomobila E30 316 s swapanim 6 valjnikom in neurejeni papirji? LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|
#2968
Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#2969
A se samo meni zdi, da je tale e46 letnik 2004 v res zelo dobrem stanju, tudi notranjost?
https://www.avto.net...y=BMW serija 3: |
Prikaži več možnosti
|
#2970
Pa še dve e46 M3-jki za nostalgike.
https://www.avto.net...&display=BMW M3
Tale črni pa zgleda brutalno na izjemno širokih gumah ali je distančnikih, poširjen ali ga takšnega naredijo platišča, mogoče dodtano znižan za kakšen cm?
Pa tudi temno modreih metalik ni veliko..
https://www.avto.net...&display=BMW M3 Urejal tinydiamond, 01.10.2023, 15:16. |
Prikaži več možnosti
|
#2971
Zelo lep, ni dolgo gor. Je pa malo odtenkov sive. Bi bilo fajn vedeti kaj za ta denar. |
Prikaži več možnosti
|
#2972
Ja je 5 literc, samo, ja, koliko se to, kaj kvari, kako je pa z certifikati, da pridobi za oldtimerja, koliko pridobitev certifikatov stane, in koliko, bi stal nek MINT primerek, vozi in drži in tankaj, seveda, ne bil daily vozilo. Ali je bolje, kak drug motor ?
https://www.avto.net...-Benz SL-Razred |
Prikaži več možnosti
|
#2973
Pri 30let starem avtu sanjate o vzĝi in vozi brez vzdrzevanja. Še novega je bilo trrba vzdrževati kaj sele 30let starega ko ze vse razpada. Pa o MINT primerkih z malo kilometri tudi nesanjajte ker je isto potrebno vzdrzevanje,če ne še večje ker avto ni v pogonu in je potrebna menjava prakticno vsega ali pa.isto kot nek z vec kilometrov. Sem imel roke vmes že pri parih takoh avtomobilih potem pa.lastniki doživojo hladen tuš in se cudijo,ker dajo goro.denarja za malo.kilometrov vzdrzevati je pa se vedno.potrebno in ni samo pali in se vozi. Certifikat je se najmanj pomemben itak.ga boš vozil tistih par mesecev tako da... Certifikat je cca 300€. Urejal blackberet, 01.10.2023, 18:21. |
Prikaži več možnosti
|
#2974
Jaz sem do sedaj imel tri stare avtomobile z malo kilometri, pa nikoli nobenih tezav. 1x Micra letnik 92, ob nakupu stara 29 let s 43.000km, Micra letnik 98 s 56.000km ob nakupu stara 25 let, Mercedes 190d 2.5 letnik 91, ob nakupu star 25 let in 100.000km. Menjava tekocin, filtrov, zavornih cevi, gum in akumulatorja pa gas.
|
Prikaži več možnosti
|
#2975
Mene bi bolj skrbelo, kje boš razervne dele kupoval, ker zagotovo bo kaj se pokvarilo, kar ne moreš kupit na MB servisu. |
Prikaži več možnosti
|
#2976
Motor je OK, ni problematičen. Pazit je treba edino na elektriko, 300 so imeli problem s kabli, za 500 nisem siguren kako je, avto mora pred nakupom pregledat dober mehanik. Druga stvar ki jo moraš dobro pregledat je streha, ta ima če se prav spomnim 14 motorčkov za pomik ali nekaj takega, to je pa drago za zrihtat če kaj ne dela. Strokovnjak za to je @pirc, na njega se obrni glede strehe.
To ni problem, za mercedesa se vse dobi, enako kot za BMW. Tu pa tam mogoče kak kos ni na zalogi, ampak to so v osnovi zelo trpežni avtomobili z vrhunskimi motorji in menjalniki, tako da če avto ni bil zlorabljan, bo delal. Kladivce kladivce na steni povej, kateri najboljši mehanik v deželi je tej! |
Prikaži več možnosti
|
#2977
Certifikat je 120 eur. Moraš pa se včlanit v SVAM. Tale je bil sigurno barvan, pa tudi lufti so mal čudni.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#2978
Tankaj in vozi oldy NE obstaja.. se posebej pa ne, ko se gre za premium avto, ki je nov stal celo premozenje... Stari mercedesi tega letnika in tja do cca 1994 (do facelifta) imajo vsi probleme z biorazgradljivo izolacijo motorne instalacije. Ce se ni bla menjana razpade.. Problemi so tudi z gas loputamo in E-gas modulom. Tudi ko je to vse urejeno se vedno lahko crknejo tipicne stvari, ki pridejo z leti.. Se posebej ce bo avto vecino casa stal in se malo vozil. Vglavnem od nobenega takega avta ne pricakovat, da ne bo treba sraufat ![]() Oldiji so za ljudi, ki sami srafajo ali pa za ljudu, ki jim ni problem vsake toliko casa dat jurja mehaniku za delo.. Niti ni za pricakovat, da bodo ti avti mehansko tip top, ker taki majo ponavadi cene X2 pa se takrat ne more bit star avto 100% Urejenega primerka ne bo nihce dal stran za cene najcenejsih na trgu ![]() Urejal _BuLLet_, 02.10.2023, 00:11. |
Prikaži več možnosti
|
#2979
enostavna logika, če bi bil ugoden, bi bil prvi ali drugi dan prodan. Kaj pomeni ugoden? To da je zdej cenejsi od ostalih ali in to da bo v prihodnosti vreden več, očitno ne izpolnjuje teh pogojev, 15000€ je ogromno dnarja, če je to tolk vredno, ni noben M# vreden manj kot 50-60.000€, če meniš drugače, bodi džek in pejdi ga kupit, vsakmu pride prav dobra investicija, če bi jaz menil da je ugoden, bi ga že kupu |
Prikaži več možnosti
|
#2980
Ne M ne tale Pugi niso investicija. Smetano je že pobral nekdo drugi. E36 smo zamudili za desetletje, E30 je passe še dlje, takrat je bila tudi tale 205 ugodna... Danes pa špekulanti skušajo vnovčiti svoje investicije. Sam pri sebi imam razčiščene prioritete v življenju in zato nisem kupec za take avtomobile.
LP Tristan01 |
Prikaži več možnosti
|