Je pač tole gledal:
Zanimivi in redki avtomobili, zdaj po ugodni ceni
#41
|
Prikaži več možnosti
|
#42
|
Prikaži več možnosti
|
#43
Škoda, da so odbijači komplet pobarvani...drugače pa zanimiv. |
Prikaži več možnosti
|
#44
Če je vse res..je to odlična cena. Nekako pa sem skeptičen pri vsem. Da je komplet obnovljen, z obnovljenim motorjem, kot iz salona itd, in za to ceno.......? Ne vem. |
Prikaži več možnosti
|
#45
Tole ni T5R
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Navaden 850 T5... A nima R drugačen prednji odbijač, tak lip spodaj?
Kot mulcu mi je kolega na CD-ju (tam 18-20let nazaj) prinesel tale posnetek... Sem gledal milijonkrat, takrat sem začel spoštovati te Švedske škatle...
Pa tole je še bilo gor na tistem CD-ju
Urejal Bavarec fan, 23.04.2020, 10:09.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
|
Prikaži več možnosti
|
#47
Odbijač, stranski pragovi, 17 col Titan platišča, usnje/alkantara sedeži, dodelave na podvozju (roke, zavore, amortizerji in vzmeti + stabilizatorji) in močnejši motor. 240KM je imel T5R ali kasnejši motor v seriji 70. Ta ima verjento 225km. Naloudan je lepo z opremo, samo ni R.
Poleg tega T5-R se ni dobil v beli barvi, kasnejši letnik 1996, ko so premineovali v 850R se je dobilo v beli barvi. Urejal Fleko, 23.04.2020, 10:11. |
Prikaži več možnosti
|
#48
iz prve roke...volvo 850 T-5 z 2.5 bencinskim motorjem zadnji letniki FL, to nje šlo noro. odziven, vlekel skos na polno, vzdržljiv-neuničljiv avto.
Res da je bila poraba 12 litrov ampak bil je stroj. leta 2006 je bil še dokaj "svež" za pogledat, avto vrhunski. Za tiste čase bil fajn opremljen, cena na nikakva v primerjavi z BMW isti letnik (1996-1997), pa mnogo boljši avto
BMW.....ko razvada,postane navada
|
Prikaži več možnosti
|
#49
850 T5 je obstajal samo v 2.3 in 2.0 različici. Imel si ''2.5'' N/A v 850, tisto ne gre nikamor in samo pije. V navednicah 2.5 zato, ker je pogovorno bil 2.5, dejansko je 2.4. Urejal Fleko, 23.04.2020, 11:19. |
Prikaži več možnosti
|
#50
|
Prikaži več možnosti
|
#51
Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#52
|
Prikaži več možnosti
|
#53
Pa te avti imajo super le motor. Vsaj serijski avto je pa bilj gajba za vozit, kvalitete ne oporekam.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Malo je teh S70 T5 na cesti oziroma preživelih. Mislim, da še manj kot 850 T5R.
|
Prikaži več možnosti
|
#55
To pa ne bo ravno res, so bili kar v koraku s konkurenco. Jaz sem se v S/V 70 vedno dobro počutil, v bistvu je bil to poleg SAAB-a edini FWD avto, ki je bil dober za vozit. Kaj tebi ni bilo všeč? Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#56
Sedezi v prvi 70 seriji, naj bi bilo najbolje ocenjeni, v tistem casu.
Vozne lasnosti tudi niso zelo slabe, ima vag bistveno slabse, ubistvu so te avtomobili lahko kar happy tail. Za tisti cas so tudi prenosi menjalnika tezki, zato je tudi cruuser za po AC. |
Prikaži več možnosti
|
#57
Identičnega je imel bratranec od kolega oz. soseda in mu je šel motor v franže. |
Prikaži več možnosti
|
#58
Tako je. Z VAG jajci se ga ne da niti primerjat, o tem je škoda besed. Sedeži so odlični, meni je zelo všeč to da ima mehek volan, še vedno pa podaja dovolj informacij s ceste, ni preveč neposreden. Sklopka je mehka (trde sovražim), prestavna ročica je natančna in gladko tekoča, v bistvu enako kot volan in sklopka, praktično je sploh ne čutiš. Eden od redkih avtomobilov, pri katerem nisem pogrešal avtomata. Klima, gretje in prezračevanje je vrhunsko. Zaradi oblike je avto prostoren, sploh karavan. Najboljša stvar je pa kvaliteta izdelave, ti avtomobili praktično niso imeli slabosti, vse kar je bilo na njih uničeno, je bilo po krivdi človeškega faktorja. Aja, pa zavore so tudi dobre in motorji imajo zelo miren, skoraj svileno gladek tek. Ti avtomobili so bili v bistvu dolgo časa zelo podcenjeni, šele zdaj se počasi vračajo v življenje in dobivajo na ceni. Aja pa še to, tudi 2.5 atmosferc ni noben požeruh in gre kar lepo, ni počasen. Če je mene zadovoljil, ki sem glede tega zelo zahteven, potem bo še marsikoga drugega tudi Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#59
Volvo 850 hja to pa je bila včasih moja tema
Na kratko pa ja avto je res tank. Sploh karoserija kjer še na najbolj zjahanih primerkih težko najdeš rjo. Notranjost je malo zastarela ampak jaz sem se dobro počutil. Je pa glede na vse ostalo kar precej nekvalitetna. Tudi črički pridejo. Usnje na sedežih je tudi katastrofa. . Klima pa res odlično hladi v kolikor je v dobrem stanju. Glede vožnje za po avtocesti je preglasen, za po ovinkih je nos pretežek in premehek. V dolge ovinke se kar presenetljivo dobro pelje. Je pa ena stvar pri 850-kah- ko začne v dežju nest sprednji konec si oplel ker se ustaviš šele v robniku Motor je čudna mešanica. Ima sodobno ALU gradnjo v kompletu. Na motorju pa razdelina kapa, nobenega vanosa, pri vseh 850 z 20V tudi čudna BOSCHeva elektronika, ki je dost glupa sama po sebi. Atmosferci sicer odlično vlečejo v spodnjem območju. Zvok je bil meni tudi
Glede T5R pa je pomoje to avto, ki ima najmanj razlike proti običajnem T5. Je pa seveda to tisto kar danes nekaj pomeni. Avto nikoli ni bil narejen za kako resno polaganje ovinkov. Bolj neka švedska GT izvedenka muscle car-ja. Urejal bvogri, 23.04.2020, 22:27. |
Prikaži več možnosti
|
#60
Pretezak nos... ![]() |
Prikaži več možnosti
|