Skoči na vsebino

 

E91 problemi: tempomat, zaklepanje prtljaznika, zadnji brisalec, radio

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
5 odgovorov v temi
constant mesh
constant mesh

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: MS

#1

Pozdravljeni. Kupil prvega BMW-ja. 2006 E91 320i, iDrive, navi.

Problemcki:

1. Tempomat mi dela v vseh brzinah, tudi pri nizjih obratih, razen v šesti mi ne zagrabi. Ce ga poskusam aktivirat z rocico, prime za trenutek, potem se pa izklopi. Vcasih pa niti ne trzne. Sklopka ne drsi niti v hrib s polnim avtom, niti pri nesmiselnem pospesevanju v 5. brzini pri 50km/h. Vse ok, zvezno.
Najprej sem mislil, da pa mogoce noce zagrabit tempomata pri 120kmh/2000rpm (govorim na pamet), ampak ga tudi pri 160 ne. Ce dam v 5. brzino, dela vse bp.

2. Prtljazna vrata (+ šipa) se ne zaklepajo. Zaklenem avto z daljincem, vrata zaklenjena, prtljažnik (cela vrata ali pa samo šipo) pa lahko mirne duse odprem na mikrostikalu, kot da je avto odklenjen. Se dobro, da zivim v rovtah in ne v bloku. :D

3. Zadnji brisalec popolnoma zastekal. Ce ga vklopim, malo zaropota, se dvigne za 1cm in dalje nic. Ce potem se enkrat pipnem stikalo, se najveckrat ne zgodi vec nic, mora kako noc prespat, da spet zaropota. Sem preveril, ce se poravna tisti disk z luknjo in je ok, sumim da je najbrz stisnjen mehanizem v šipi ali pa se disk ne zavrti.

4. Glasnost radia variira. Kot da je gor nek audio kompresor. Ni kriv volume by driving, ker ga imam popolnoma na min. Tudi ce avto stoji na mestu, neprizgan, skace glasnost gor in dol.

Bi bil hvalezen za kake dobre napotke. Nimam dveh levih rok, sem ze kar nekaj svojih avtov sam sraufal, tudi razdiral motorje, bencin mi je v krvi. Skratka, nisem butelj za to. Ampak trenutno majhen froc, bajto zudamo v polnem susu... In si ne morem privoscit, da imam dva tedna napol razturjen avto v garazi in na koncu ugotovim, da bi ze v startu bolje bilo nabavit kaksen nov del.

Hvala!

Urejal constant mesh, 10.05.2020, 14:33.

Prikaži več možnosti


finkec
finkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 401
  • Lokacija: u hosti, pred medvedovo jamo
  • Avtomobil: 330d

#2

Zadaj prvo preveri kable v gumi, potem pa naprej.


Prikaži več možnosti


constant mesh
constant mesh

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: MS

#3

Predvidevam, da mislis kable za kljucavnico zadnjih vrat?
Prikaži več možnosti


umavri
umavri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 538
  • Lokacija: In The Debt Union(EU), kjer vlada neizvoljena in neodstavljiva evropska komisija.
  • Avtomobil: BMW F11

#4

2. Prvo preveri kable, ki gredo iz "strehe" avtomobila v zadnja vrata "havbo", ker se le te prepogibajo posledično počijo.

    Če to ni, so lahko tudi mikrostikala.

 

3. Pri brisalcu oz v osi se nabere umazanija in posledično zaštopa. To reši čimprej, ker če predolgo čakaš se lahko zgodi da boš moral menjati cel brisalec-motor.

    Ponavadi pomaga samo čiščenje sistema.


Objavljena slikaP.S. - za pravopisne napake ne odgovarjam:crazy
Prikaži več možnosti


constant mesh
constant mesh

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: MS

#5

2. Prvo preveri kable, ki gredo iz "strehe" avtomobila v zadnja vrata "havbo", ker se le te prepogibajo posledično počijo.
    Če to ni, so lahko tudi mikrostikala.
 
3. Pri brisalcu oz v osi se nabere umazanija in posledično zaštopa. To reši čimprej, ker če predolgo čakaš se lahko zgodi da boš moral menjati cel brisalec-motor.
    Ponavadi pomaga samo čiščenje sistema.


Hvala, sem ze vse resil, razen tempimata v sesti brzini. Noce pa nove prijet.

Pri radiu je bila precvikana zica do tistega modula pod spojlerjem. Tocno na pregibu, kot omenjas. Sem uspel sforspanat novo zico skozi gumico.

Zaklepanje zdaj dela, samo razmigat je bilo potrebno kljucavnice.

Brisalec resil z razstavljanjem in menjavo oringa. Je to ze nekdo delal pred mano, ampak oringa ni opazil, ker je ze bil cigumi.

Tempomat je edina uganka, ki mi se ostane. Menjal sem tudi akumulator za novega. Nekateri pravijo, da je lahko akumulator kriv. No, popravilo se ni nic. Kode sem tudu pobrisal.

Cakam se INPA kabel pa se potem povezem se tako, registriram aku in preverim amperazo.

Btw mogoce kdo ve, ce lahko kodiras E90 z Launch testerjem?

Hvala za odgovore.
Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 553
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#6

Mogoce bo v kako pomoc, gospodu niso na pooblascencu v usa Znali odpraviti napake nevem kako dolgo, na koncu je priletel hans iz njemacke in zrihtal, na sliki je samo kako so porihtali, lahko pa si na linku preberes celo temo (samo 3 strani), da vidis ce mas podoben problem al cist nekaj druga...

https://www.e90post....t=463985&page=3

D1CF5154-5E6B-4093-B571-6D72C7878F27.png
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.