Skoči na vsebino

 

740d ali 750d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
92 odgovorov v temi
Mrnjafko
Mrnjafko

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: LJ - auslender
  • Avtomobil: Sedmica

#1

Zadnjih 30 let vozim sedmice V8 bencin. Kupljene 4 leta stare ob menjavi modela za tretjino ali četrtino cene nove.

V splošnem dobre izkušnje, s kakimi več, s kakimi manj problemov, a nič uničujočega za denarnico. Razen seveda pogoltna država vsako leto ob registraciji. Sedanja 740-tka mi začne težiti (letnik 2005, bencin), nič resnega a vedno kaka malenkost, ki žre živce in moraš k mehaniku in razmišljam o nakupu novejše. Prvič bi šel na diesel, ker sem sprobal svakovo 540d letnik 2016. Sline so se mi pocedile.

 

Zdaj pa k temi. Za 3-litrsko s porabo (na papirju) okoli 6 l so dajatve državi ob uvozu iz D še nekje v mejah normale, ostalo gre v nebo. E, zdaj. Taka je lahko: 730d, 740d ali 750d. 260, 320 ali 400 konjev. Cena rabljenih približno enaka v D, dajatve državi ob uvozu približno enake. Ampak razlika med 260 in 400 konji je pa le občutna in na prvo žogo bi rekel 750d.

 

Ampak ti avti imajo reda 150 000 km in 750d npr ima menda 3 ali celo 4 turbopolnilnike. Kako dolgo pa te turbinice držijo???

Ali ima kdo kako izkušnjo ali znanje o tem. Seveda vem, da je nakup sedmice neracionalen sam po sebi, ampak eno je racionalnost, drugo pa srce. Jasno, da v določenih mejah. Če bo nekdo rekel "Beži od 750d ali 740d" bom presneto premislil.

 

Kake izkušnje od koga?


Prikaži več možnosti


ily
ily

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 507
  • Lokacija: portorož
  • Avtomobil: e91

#2

osebno bi vzel 740d. Za 750d sem večkrat zasledil, da je bolj občutljiva, je pa res, da jo ima poslovni partner pa nima nobene težave zaenkrat.


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 125
  • Lokacija: Svet

#3

Imel sem ze nekaj sedmic, se veliko vec sem jih vozil. Tudi novejse. Tako ti bom rekel. Kot si ze sam ugotovil, so cene priblizno enake, stroski pa tudi.

 

Vzami 750d, ne bo ti zal. Vsakic ko bos moral kaj prehiteti ali si le zelel hitre voznje, bos imel nasmeh od enega usesa do drugega. Osnovna varianta (730d) pa nabildala (750d) sta kot dan in noc. Da ne omenjam opreme - 750d imajo ponavadi res bogato opremo, 730d pa ne nujno.

 

Glede turbin pa je takole. Res je 750d jih ima vec. Toda te turbine so v povprecju MANJ obremenjene in tako zdrzijo vec. Podobno kot pri dobrem starem 123d, ali 535d. Izkaze se, da turbine v povprecju trajalo dlje, saj so, kot sem ze napisal manj obremenjene. Npr. velika turbina vecino casa spi, ce je voznja umirjena. Ce ga malo bolj gonis, pa je izklopljena mala .. Skratka kakor obrnes, se napor porazdeli cez turbine.

 

Zdaj pa pozor. Vse kar bi ti pa toplo polozil na srce je pa, da kupis avto, ki je bil nedvoumno kvalitetno servisiran, priporocam, da ga tudi kupi od uradnega BMW dilerja v DE. Takoj ko ga kupis tudi naredi oljni servis. Namrec redno in pogosto menjavanje olja je balzam za vse te turbine in zagotovilo, da ti bodo se dolgo delale.

 

Srecno! In sporoci kako se bos odlocil!



Urejal _peters_, 26.05.2020, 10:30.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 964
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#4

Absolutno to kar ti je peters napisal NE drzi. 50d so izredno obcutljivi motorji, malo preveri po spletu, bos zasledil ogromno menjav motorjev se v garanciji, tako da se tega motorja izogibaj na veliko. Prva verzija ima 3 tirbine, zadnja celo 4, to se greje nenormalno in zadeva res NI zanesljiva. 740 320KM je pa super, pripravljen p bodi da z xdrive pades v visji rang za dmv. Tu ti bo znal dosti povedat tudi @simply ki je kupoval in na koncu ni vzel 750d iz tocno tega razloga.
Prikaži več možnosti
    • Borut30, Rally fan in abbe uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 751
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#5

Vsekakor 740d, če hočeš zanesljivost. 750d pozabi.


Prikaži več možnosti
    • Rally fan je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 464
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#6

obvezno 760


Prikaži več možnosti


Aero26
Aero26

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 658
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: Smoked Blue Arrow

#7

obvezno 760

Išče dizla in ne bencinca


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 125
  • Lokacija: Svet

#8

Vsekakor 740d, če hočeš zanesljivost. 750d pozabi.

Zakaj? Daj prosim kaj oprijemljivega?

 

Recimo google search glede zanesljivosti: https://www.google.c...Q4dUDCAw&uact=5

 

Google ne najde nic o tem da bi bil 750d kaj slabsi oz. da bi se ljudje mnozicno pritozevali cez njega, kar ponavadi ni tezko najti, ce je temu res tako.

 

Review avta: https://www.bmwblog....riturbo-diesel/

 

Sicer res ne poznam posameznih statistik glede pokvarljivosti 740d vs 750d. Ce kdo ima naj da tukaj link. Toda govoriti na pamet, ce je pac sosedu (ali znancu, ali en enega pozna) crknil avto, in je bil pac 750d, je pac neresno. Samo mehanik, ki servisira veliko 740d in 750d lahko dejansko ve kaksno je realno stanje oz. se boljse kaksna resna raziskava oz. statistika.



Urejal _peters_, 26.05.2020, 11:42.

.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 712
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E61 530dTA

#9

Tidi ti nisi napisal nič oprijemljivega, žal.
LP
Prikaži več možnosti
    • bvogri je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 125
  • Lokacija: Svet

#10

Tidi ti nisi napisal nič oprijemljivega, žal.

No pa zacni s tem ti. Kot receno, sem iskal pa ne najdem nic oprijemljivega.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 388
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#11

Zadnjih 30 let vozim sedmice V8 bencin. Kupljene 4 leta stare ob menjavi modela za tretjino ali četrtino cene nove.

V splošnem dobre izkušnje, s kakimi več, s kakimi manj problemov, a nič uničujočega za denarnico. Razen seveda pogoltna država vsako leto ob registraciji. Sedanja 740-tka mi začne težiti (letnik 2005, bencin), nič resnega a vedno kaka malenkost, ki žre živce in moraš k mehaniku in razmišljam o nakupu novejše. Prvič bi šel na diesel, ker sem sprobal svakovo 540d letnik 2016. Sline so se mi pocedile.

 

Zdaj pa k temi. Za 3-litrsko s porabo (na papirju) okoli 6 l so dajatve državi ob uvozu iz D še nekje v mejah normale, ostalo gre v nebo. E, zdaj. Taka je lahko: 730d, 740d ali 750d. 260, 320 ali 400 konjev. Cena rabljenih približno enaka v D, dajatve državi ob uvozu približno enake. Ampak razlika med 260 in 400 konji je pa le občutna in na prvo žogo bi rekel 750d.

 

Ampak ti avti imajo reda 150 000 km in 750d npr ima menda 3 ali celo 4 turbopolnilnike. Kako dolgo pa te turbinice držijo???

Ali ima kdo kako izkušnjo ali znanje o tem. Seveda vem, da je nakup sedmice neracionalen sam po sebi, ampak eno je racionalnost, drugo pa srce. Jasno, da v določenih mejah. Če bo nekdo rekel "Beži od 750d ali 740d" bom presneto premislil.

 

Kake izkušnje od koga?

Pozdravljen.

Sam sem pred parimi leti kupil 740d iz DE.

Pregledal sem več vozil - osebno 3, s kolegi okrog 10.

V ožji izbor sta prišli 2 vozili :

750d Individual z vso mogočo opremo ( 21 col original platišča itd. ) z 115.000km

740d z vso mogočo opremo razen nightvision-a z 27.000km.

 

Po prebranem, ter informacijah iz 2 pooblaščencev v DE so mi vsi odsvetovali 750d zaradi :

a) ker imajo vse servise opravljene na 30.000km - za ta motor bi bilo priporočljivo olje menjati na 15.000km kar nihče ne počne

b) večkratna menjava turbin - začne se pri okoli 130.000km.

c) preprogramiranje delovanja ventilatorja - podobno kot pri 50i in menjavo akumulatorja.

d) poraba 10l ( z 740d brez x-drive komot 7l ), čeravno to pri meni ni igralo vloge

e) v kolikor je potrebno se vozilo 740d optimizira na 360km

 

Sam sem izbral tudi brez x-drive sistema, ker je bil posledično DMV nižji. Meni bolj ustreza zadnji pogon.

 

Ker je moje vozilo popolnoma črno ( zunaj/znotraj ) bi naslednjič sigurno izbral kakšno drugo možnost - namreč poleti, če je cel dan avto na soncu je neznosno navkljub hlajenim sedežem itd. ter podaljšano različico, ker zadaj ni dovolj prostora.

 

Opozoril bi še famo uradnih prodajalcev in km. Ogledal sem si 730d pri pooblaščenem prodajalcu v bližini Frankfurta - km je imel 41.000. Pozornost so mi pritegnili zadnji blatniki ki so bili vsi obtolčeni z kamenjem. V povezavi z obrabo zavornega pedala je bilo sklepati da je bilo km 3x več.

Ko sem na pooblaščencu to omenil, so dejali da bodo preverili, čez 3 dni se je vozilo že prodajalo pri drugem prodajalcu ne nemškega porekla.


Prikaži več možnosti
    • MG in fp4492 uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 209
  • Lokacija: Ljubljana

#12

Kupi 750xd pa porocaj :-)

Ce hoces relativno met mir je 730d taprava stvar. 740d ribajo na glavno gredi, 750d pa turbine.
Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 556
  • Lokacija: Dolenjska

#13

Pri 640d, 740d na cca 100k zamenjaš ležaj na glavni gredi pa je ok za naslednjih 100k.


Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 125
  • Lokacija: Svet

#14

Kupi 750xd pa porocaj :-)

Ce hoces relativno met mir je 730d taprava stvar. 740d ribajo na glavno gredi, 750d pa turbine.

No evo, povsod kaj crkuje. Tudi na 730d lahko crkne turbina, injektorji se zabasejo, EGR crkne, DPF se zabije, elektronika zacne hecat, grelne svecke in rele crkne, olje zacne zret, crkne katalizator, crkne 1000 in en modul, razpad sistema.

 

Kaj hocem reci? Noben avto ni iz celega. Vsak avto ima tisoc in en vrtljiv kos in vse prej ali slej crkne. Sploh ko se kupuje rabljeno vozilo je velik faktor tudi sreca.

 

Je pa pac dejstvo. Ce kupujes 7er bo stroskov pac vec kot ce kupujes Golfa ali pa ce vzames Clia. Pac nekdo ki je 30 let vozil 7er mu je kristaln jasno da vzdrzevanje stane, pac zamenjas potem pa imas mir, sploh ce avto kupis da ga bos imel 10 let.

 

Skratka, kdor kupuje 7er za dolgorocno lastnistvo ve kaj dela, ve da bo nekaj dal, dobil pa se vec, ce se veliko vozi. To je to.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 991
  • Lokacija: Ljubljana

#15

Dej nehte bluzit pa nakladat v tri krasne, vec ali manj ste sam rekla kazala napisal.
Edini kompetentni za povedat mnenje in nasvet so mehaniki (@tin,@mihold,@etore,@pocesnk...)
Prikaži več možnosti
    • Jure24, bvogri in hammanM5 uporabnikom je všeč to sporočilo


dado20
dado20

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 415
  • Lokacija: Lasko
  • Avtomobil: F10 m550d

#16

Ti iz prve roke lahko povem kako je z 5.0d (tri turbo). Sicer ni sedmica f01 ali G serija, ampak je f10.

Za moje pojme top motor, nikoli nobenega problema z njim. Ne z turbinami, ne z ojnicnimi, ne egr-jem, sobami itd...Sploh pa ne z pregrevanjem. Mogoče z razlogom nima spredaj meglenk ane fantje. :)

Edino kar je dpf je zabilo.



Urejal dado20, 26.05.2020, 18:20.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • _peters_ je všeč


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 125
  • Lokacija: Svet

#17

Dej nehte bluzit pa nakladat v tri krasne, vec ali manj ste sam rekla kazala napisal.
Edini kompetentni za povedat mnenje in nasvet so mehaniki (@tin,@mihold,@etore,@pocesnk...)

Seveda poznajo mehaniki stanje kar crkuje, nedvomno. Edini pogoj je da imajo dovolj 750d in 740d ki redno hodijo na servis in ne samo da dobijo problematicne primerke ...


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 166
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#18

Peters res se blamiraš. Drugače je bil nekje post Miholda okoli F10 535d in 550d pa ga s tem iskalnikom ne moreš najt  :-D  Pa tudi Tin je nekaj pisal. 

 

Je pa na netu ogromno 535d/640d/740d z menjanim ali pa ropotajočim motorjem. Tudi nekaj 30d se najde :) Tudi kar nekaj tem je na tujih forumih okoli tega. V glavnem laično rečeno je  izgleda je dobro malo pogledati ležaje na vsake toliko  :) Pa kakšno ketno, visokotlačno črpalko in verjetno in še kaj... Pri 750d/550d pa verjetno tudi ni potrebno izgubljat besed, da ne bo poceni ko bodo začele turbine hecat poleg vseh ostalih stvari.



Urejal bvogri, 26.05.2020, 18:30.

Prikaži več možnosti


mare 330cd
mare 330cd

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 407
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: bmw e46 330cd

#19

A bmw res nezna več narest 3.0d motorja da ne crkujejo k po tekočem traku
Mel kolega 550d je kupil novo pri selmarju in mu je pri 70 000 kilometrov motor zaribu, tako da ni bilo za popravilo več.je bilo treba menjati komplet motor. .. Sedaj vozi 740d in ga spet neki jebe pa je tud novo uzel, prau da bo prodou in gre na drugo znamko ker je reku da pac ni zanesljiv avto...
Je reku da pogresa staro dobro e39 da edin z tem avtom ni ostal nikjer na cesti haha

Urejal mare 330cd, 26.05.2020, 20:14.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in _peters_ uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 751
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#20

lol, bo moral it na Audija


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.