Skoči na vsebino

 

1964/2 Ford Mustang 289 coupe - projekt :)

* * * * - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
283 odgovorov v temi
dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 723
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#41

mam motor 351 cleveland zate

Ta motor je novejse gradnje, ce bo sel v original, ne gre po letniku skupaj.


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 255
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#42

En nasvet. Ne razdiraj.
Oz. razdri toliko kolikor si sposoben financirat.
Morda vrstni red: 
Prva zima: Motor in zavore nujna dela na elektriki
Druga zima: zadnja prema in notranjost
Tretja zima: prva prema in krom
Četrta zima: razdreti vse sklope + karoserija.
 
LP tii


Tak Nekako je plan ja.
Ne bomo razkopali kar vse naenkrat. Sklop po sklop. Drugace bo zmesnjava!
Ne vem pa se kaksen vrstni red. Zdaj bova verjetno najprej vse razdrla.
Prva bo verjetno notranjost ki lahko stoji v garazi pomrita in zavita pa se ne bo poskodovala in ne zahteva toliko stroska, ker je kar lepa ze tako ali tako.
Motor in elektriko sva mislila nazadnje. Vse ostalo prej. Kaksen tocno vrstni red bomo pa videli.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


black mamba
black mamba

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 601
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Odvisno od vremena

#43

Da ti lajdlc stran pade. Če pustiš še tako barvno kombinacijo kot je bila, zmaga. Zame osebno najlepši mustang. Srečno :)
Prikaži več možnosti


chuckiBMW
chuckiBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 053
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: modra rja

#44

Pomoje je najbols pleh porihtat najprej, da ne gnije se bolj :confused


Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 255
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#45

Zakaj šala?


Osebno mislim, da bo precej vec. Ce hocemo seveda v piko naredit. Nekaj na pol je pa brezveze in nima smisla. Vsekakor se ne mudi in ni treba, da je do pomladi 2021 koncano.
Ne bomo pa zdaj tu odkrivali kolko in kaj in zakaj, ker je bz.
Bomo videli sproti, tu bom vse objavljal, da bo tudi za kdaj drugic malo pogledat spomine (upam da bodo slike ostale).
Ko bo koncano pa se bo skupaj potegnilo Vse stroške za foro :)
Sej tisti ki so/ste kdaj kaj rihtali veste kako je to in kolk kosta ni treba fantazirat.

Vsekakor ne bo zastonj. Bova pa kot sem rekel skusala cim vec sama uredit. Imava znanje in voljo za praktično vse razen ličarije.

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 255
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#46

Pomoje je najbols pleh porihtat najprej, da ne gnije se bolj :confused


Bo čas pokazal.
Kaksna pa je drugace praksa? Kaj se najprej dela? Al je to pač prosto kar lahko?!

Da ti lajdlc stran pade. Če pustiš še tako barvno kombinacijo kot je bila, zmaga. Zame osebno najlepši mustang. Srečno :)


Vse ostane original kot je bilo, ko je zapeljal iz tovarne.
Meni je barvna kombinacija TOP. Krem-bela, s kurbiš rdečo notranjostjo :)

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


black mamba
black mamba

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 601
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Odvisno od vremena

#47

Notranjost je res. Mljask :)
Prikaži več možnosti


Ludve91
Ludve91
  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: Brez avta.

#48

Mogoče se prijavi na v8 forum, tam so mojstri za us vozila.
Prikaži več možnosti


tii
tii

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 092
  • Lokacija: Ljubljana

#49

Pomoje je najbols pleh porihtat najprej, da ne gnije se bolj :confused

Pleh če bo avto na suhem in se ne bo vozil po dežju in soli ne bo bistveno slabši čez 5 let... 


Tak Nekako je plan ja.
Ne bomo razkopali kar vse naenkrat. Sklop po sklop. Drugace bo zmesnjava!
Ne vem pa se kaksen vrstni red. Zdaj bova verjetno najprej vse razdrla.
Prva bo verjetno notranjost ki lahko stoji v garazi pomrita in zavita pa se ne bo poskodovala in ne zahteva toliko stroska, ker je kar lepa ze tako ali tako.
Motor in elektriko sva mislila nazadnje. Vse ostalo prej. Kaksen tocno vrstni red bomo pa videli.

Morda se nisva razumela... jaz sem mislil da bi ga naredil "takoj" voznega - motor+bremze+štrom... potem pozimi pa vsako zimo nekaj... sicer nevem kakšne izkušnje imaš glede oldijev, ampka veliko jih poznam, ki niso dosti več od razdiranja naredili... pa ne misli da dvomim v tebe, le dobro želim... večkratno sestavljanje in razdiranje ne vzame toliko več časa, kot se zdi...  torej če daš motor dvakrat ven in not... lp tii


Ob nakupu gum dobite še avto!
Prikaži več možnosti
    • naliM, gade in E39-530d uporabnikom je všeč to sporočilo


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 997
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#50

Zato ker bo znesek bistveno višji.

Small block je vse kar je do 5.4...big block je pa tam okoli 7.5 K ccm3.

to glede small block je čisto odvisno od motorja in znamke, 5.7 chevy je small block, 6.0 chevy je big block, ford moj 5.8 je big block, ls1 5.7, ls2 6.0 , ls3 6.2, ls6 5,7, ls7 7.0 so small block. Jaz sploh ne vidim smisla pustit original, saj to ni pri teh avtih nobena prednost, 4.7 je pač mičken motor, jaz bi itak dal tudi inekcion in coilover podvozje sam pol se tudi budget veča


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 396
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#51

Tii ti je poslal najboljše smernice, ker ima tukaj tudi največ izkušenj.
Videl je že preveč projektov, ki so obstali. Edino kar je pozabil omenit, je to, da če boš imel avto kolikor toliko vozen, ga boš najlaže prodal, če bi bila kriza, avto v gajbicah boš pa težko prodal, oz.ga boš dal pod ceno.
Seveda smo tukaj vsi pametni glede obnove, najprej pleh, da se bo svetil, pa kromm...v bistvu je pa to zavajanje ljudi,ki še nikoli niso...
Skoraj vedno so problem finance, ko boš vložil 10jurjev,se ti bo ustavilo, ker boš takrat enga videl za nižjo ceno, ne bo denarja in podobno. Če bo takrat v gajbicah z novimi zici, bo žal manj vreden na trgu, kot si dal sedaj za njega in bo obstal projekt..To je verjetno mislil tii, da ne govorim, da bo sprotno popravljanje ob vožnji lažje in cenejše,kot celovita ovnova, če nimaš pripravljenih ohoho eurov.
Pa še malo bolj optimizma-odličen projekt, katerega boš z lahkoto zrihtal z dobro voljo, deli so na voljo, model je atraktiven itd

Urejal antasi, 27.05.2020, 06:20.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in naliM uporabnikom je všeč to sporočilo


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 473
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#52

Kdor spremlja avtorja teme tudi v drugih temah in s katerimi hobiji se ukvarja, potem mu je jasno, da zlepa ne bo obupal. 

Kolikor sem razumel naj bi delala skupaj z očetom, časovno nista omejena, prostor je, € pa ko pač bojo...

Jaz verjamem v lep končni izdelek  :ok


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


Ludve91
Ludve91
  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: Primorska
  • Avtomobil: Brez avta.

#53

Mustangi so zaželjeni a težko ga je prodat. Spomnim se par let nazaj se je prodajal rdeč z belimi črtami v celoti obnovljen za 18 000€ iz Kranja. Roadrunner se je prodajal za 27 000€. Ko greš na srečanje bi vsi radi imeli plačal nebi pa nobeden. Uglavnem taki avtomobili so namenjeni hobiju in ne zaslužku. Kot ste omenili avto naj bo vozen ter poflikaj podvozje. Še ena modra misel. Smejal si se ko si ga kupil, še bolj se boš ko ga boš prodal haha.
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 130
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#54

Ne se bolj se mu bo smejalo, ko bo vozil.

Jaz bi upošteval nasvet od Tii. Zrihtas tehniko in elektriko, toliko da je tehnično izpraven se zapelješ na morje in nato nadaljuješ. Boš imel več zagona, za naprej.
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 723
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#55

Mustangi so zaželjeni a težko ga je prodat. Spomnim se par let nazaj se je prodajal rdeč z belimi črtami v celoti obnovljen za 18 000€ iz Kranja. Roadrunner se je prodajal za 27 000€. Ko greš na srečanje bi vsi radi imeli plačal nebi pa nobeden. Uglavnem taki avtomobili so namenjeni hobiju in ne zaslužku. Kot ste omenili avto naj bo vozen ter poflikaj podvozje. Še ena modra misel. Smejal si se ko si ga kupil, še bolj se boš ko ga boš prodal haha.

Pa ti bereš kaj avtor teme napiše? Avto se NE bo prodajal.


Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 255
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e90 M3

#56

Mustangi so zaželjeni a težko ga je prodat. Spomnim se par let nazaj se je prodajal rdeč z belimi črtami v celoti obnovljen za 18 000€ iz Kranja. Roadrunner se je prodajal za 27 000€. Ko greš na srečanje bi vsi radi imeli plačal nebi pa nobeden. Uglavnem taki avtomobili so namenjeni hobiju in ne zaslužku. Kot ste omenili avto naj bo vozen ter poflikaj podvozje. Še ena modra misel. Smejal si se ko si ga kupil, še bolj se boš ko ga boš prodal haha.


Ah sej to je z vsemi avti tako.
Vsi bi meli dal ne bi pa nihče oziroma bi ampak minimalno.
Avto se itak ne bo prodajal. Bo Večni hobi. Plac je, napote ne dela,... Kvečjem se bo še kakšen drug pojavil zraven, ko se ta projekt konča :)

<p>1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci, 2008 e90 M3, 1964 Ford mustang 289 V8 projekt.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 473
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Cestitke za pogum. Za vedno pa nic, najboljsi del je obnova. Ko bo fertik bos pa drug projekt zacel gledat :-)

Jest bi najprej usposobil motor in menjalnik. Nic ti ne pomaga ce mas pleh zrihtan pri motorji se pa zatakne. Se spomnite ene 540 ki se se je cela vizualno spolirala in porihtala, na koncu je bil pa problem motorni racunalnik ki ga ni blo za dobit in je obnova obstala za vedno? Najprej naredi da bo vozen, pleh bos na konci in najlazje porihtal.
Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter in rx88 uporabnikom je všeč to sporočilo


RS6
RS6

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 259
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: e24 635csi

#58

uff good luck z restavriranjem! Zanimiv in dolgoletni projekt ki bo vzel veliko evrov, bo pa na koncu za to veliko zadovoljstvo.

Uglavnem ne obupat in počasi naprej če kaj ne bo šlo!

 

Spremljam


Prikaži več možnosti
    • BMW4everafter je všeč


SHAdOW
SHAdOW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 195
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: BMW e90 320d ®

#59

Nice rust bucket. :)


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 276
  • Lokacija: Slo

#60

Optimist je tisti, ki je napisal, da bo obnova vzela 10.000eur. Jaz sem recimo v skylina vrgel 35.000eur+, pa je bil avto tehnično izpraven in normalno vozen ter brez pike rje, le problematično vpetje prednjih amortizerjev se je preventivno odprlo po točkovnih varih in posledično zamenjalo nove zgornje pokrove. Pa je samo kleparija in ličarija vzela 3.000eur, nova trikotna stekla na bokih in set tesnil za vetrobransko steklo in zadnje steklo + vgradnja pa še 1.500eur, ter razni čepi ter vijaki na karoseriji 500eur, pa sem imel za polovico zgornjega budgeta samo golo školjko na kolesih. Tule bo pa še ogromno kleparije, novega pleha, barvanje notranjosti ... Teh 10k bo na mustangu vzela samo karoserija. Srečno, podpiram takšne projekte :ok



Urejal e60va, 27.05.2020, 08:54.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.