Skoči na vsebino

 

528i M52 ne gre kot treba

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
28 odgovorov v temi
IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#1

Lp. Avto je letnik 1998., enojni vanos, rocni menjalnik. Nima moči kot prej. Najvec se oseti pri pospesevanju v prvi in drugi prestavi. Obrati grejo do blokade, ampak ne hitro kot bi morali. Na testerju ni napake. Avto ma nov oem senzor bregaste, radilice, nove svecke, separator uljnih para, bobine so v redu. Kompresija na vsihb6 cilindrov odlicna. Ne vem kaj dlje pregledati. Nasvet dobrodosel...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 957
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Lp. Avto je letnik 1998., enojni vanos, rocni menjalnik. Nima moči kot prej. Najvec se oseti pri pospesevanju v prvi in drugi prestavi. Obrati grejo do blokade, ampak ne hitro kot bi morali. Na testerju ni napake. Avto ma nov oem senzor bregaste, radilice, nove svecke, separator uljnih para, bobine so v redu. Kompresija na vsihb6 cilindrov odlicna. Ne vem kaj dlje pregledati. Nasvet dobrodosel...


Nikoli si ne morem zapomnite kaj je to OEM, so to original deli, kupljeni na pooblaščenem servisu? Če je tako, kakšen je LMM? Je original, z BMW znakom? Tester kaj pokaže? Kakšne so lambda sonde, original ali kopije? Si probal izklopit LMM in lambda sonde? Si pregledal vse cevi, če kje vleče zrak? Motor je original v avtu ali je bil swapan? Imaš katalizatorje še gor, si siguren da niso zabiti? Toliko za začetek, odgovori najprej na ta vprašanja, potem gremo dalje.
The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#3

Nikoli si ne morem zapomnite kaj je to OEM, so to original deli, kupljeni na pooblaščenem servisu? Če je tako, kakšen je LMM? Je original, z BMW znakom? Tester kaj pokaže? Kakšne so lambda sonde, original ali kopije? Si probal izklopit LMM in lambda sonde? Si pregledal vse cevi, če kje vleče zrak? Motor je original v avtu ali je bil swapan? Imaš katalizatorje še gor, si siguren da niso zabiti? Toliko za začetek, odgovori najprej na ta vprašanja, potem gremo dalje.


Ja, originalni Siemens deli. Lambde so se originalne gor in na testerju se vidi da dobro opravljaju delo. LMM je tudi originalen. Na testerju ni gresk. Vse cevi, vakuumi pregledani. Katalizatorji se prvi gor, na zadnji lonec ma šus ven ko se turira, tako da mislim da niso zabiti. Motor prvi, ni nikaksnih predelav...
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 645
  • Avtomobil: E12 & E28 & E34 & E61

#4

Probajte z drugim LMM (luftmassenmesser)? Poglejte cevi, da ne vleče kaj fouš zraka.



Urejal E39-530d, 30.05.2020, 14:48.

Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#5

Sem pozabil da je tudi nov filter bencina Mahle montiran.... V leru ni nihanja obratov. Na avto cesti sem ga spuhal, v drugi prestavi gre do kraja, 110 km/h, ampak ne pride glatko kot bi moral.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 957
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Za začetek lahko tudi odklopiš LMM, se bo takoj videlo če je LMM hin. Sicer pa pomojem ne ostane nič drugega kot vanos, tudi ta je lahko razlog, da je motor len.
The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#7

Bom jutri probal z drugim LMM.
Ce ga otpojim ko avto dela in se auto ugasne, to potem pomeni da je dober?
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 633
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#8

Jaz z aftermarket senzorjem odmične nekega dne nisem mogel kolesarja prehitet. Menjal za original senzor in spet prehitevam vse kar leze in gre :ok
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 957
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Bom jutri probal z drugim LMM.
Ce ga otpojim ko avto dela in se auto ugasne, to potem pomeni da je dober?

Motor ne sme ugasnit ko ga odklopiš, obrati v tem primeru sicer malo zanihajo, ampak moral bi delat normalno. Očitno bo problem nekje drugje.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 434
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#10

Bencinska pumpa se poslavlja, je verjetno še prva.... To je moja prva ideja.

Druga ideja je pa ta, da so lahko fuč tesnila sesalnega kolektorja in vleče fouš luft.

Zanima me še katere svečke ima motor vgrajene in koliko km imajo prevoženih. Kakšen bencin tankate?


Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#11

Motor ne sme ugasnit ko ga odklopiš, obrati v tem primeru sicer malo zanihajo, ampak moral bi delat normalno. Očitno bo problem nekje drugje.


Sem ga otklopil ko je avto delal, in ni promene v delu motorja. Potem ko sem konektor nazaj vklopil, je malo na sekundu spremenil zvouk in dale vse kot prej...

Bencinska pumpa se poslavlja, je verjetno še prva.... To je moja prva ideja.
Druga ideja je pa ta, da so lahko fuč tesnila sesalnega kolektorja in vleče fouš luft.
Zanima me še katere svečke ima motor vgrajene in koliko km imajo prevoženih. Kakšen bencin tankate?

Bencinska pumpa je se prva, ampak auto ma vgrajeno plinsko instalaciju ki deluje brezhibno. Stara je 2 leti. Na bencin ko denem da dela,je avto kaksih par konjskih moci mocnejsi, kaj je normalno. Tesnila na sesalnim kolektorjima su nova, svecke ngk bkr6ek tudi nove. Bencin pa tankam ES 95 ali 100ko...
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 145
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#12

Uf plin včasih povzroča čudne simptome :)

Jaz bi tudi to preveril.

Bencinska pumpa pa ali dela ali pa crkne. Da bi imela premalo tlaka je kar redek pojav pomoje
Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#13

Uf plin včasih povzroča čudne simptome :)
Jaz bi tudi to preveril.
Bencinska pumpa pa ali dela ali pa crkne. Da bi imela premalo tlaka je kar redek pojav pomoje

Bil sem pri mojstru za plin. Ce bi bil problem v plinu, bi na bencin delal dobro. Ampak len je na oba goriva. Jutri drugi lmm sprobam pa javim...
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 942
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#14

Jst bi tudi najbolj sumil senzor odmične. Zdej ne vem, če ima M52 tudi dva, glede na to, da je enojni vanos.

Je tudi možno, da je vanos hin, ampak tisto pobere moč bolj v spodnjih - srednjih vrtljajih.

 

Sicer se pa vse da preveriti na testerju, vrednosti lmm in koliko zaostaja vanos. Ni nujno, da je toliko slabo, da vrže kodo.

 

p.s. če vleče fouš luft se vidi na lambdi, ko v leru in pri nizkih obremenitvah laufa revno (lean, lambda nad 1), tudi nemirno. Pri srednjem gasu pa se to navadno popravi, ker ni takšnega vakuuma. Pri ful gasu gre pa itak iz zaprte zanke in ekstra obogati mešanico, sepravi normalno da je lambda pod 1. In bi tudi vlekel normalno.



Urejal XIN, 30.05.2020, 21:48.

jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 957
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Jst bi tudi najbolj sumil senzor odmične. Zdej ne vem, če ima M52 tudi dva, glede na to, da je enojni vanos.

M52 z enojnim vanosom ima enega in simptomi so res značilni za odpoved le-tega. Je pa razlika če je ta senzor original ali neoriginal (original je samo tisti z odtisnjenim BMW znakom), v prvem primeru dober tester zazna nepravilno delovanje, v drugem primeru ga pa ne zazna. Tako da povem še enkrat, jaz bi za začetek pregledal vse senzorje, če so res originalni. Če niso, je stvar kristalno jasna. In tako kot si rekel, vanos bi bilo dobro stestirat.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


IvanČk
IvanČk

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 271
  • Lokacija: Čakovec
  • Avtomobil: 1998 528i

#16

Senzor odmične sem kupil pred 6 mesecov, novega original bmw. M52 ma enega, dupli vanos TU dva. Ko mi je ta senzor odpovedal, z avtom komaj da si traktorja uspel prehiteti :D in je auto znal trokirati, delati na par cilindrov. Zdajle dela uglajeno, ampak ni pravega šusa...
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 957
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Senzor odmične sem kupil pred 6 mesecov, novega original bmw. M52 ma enega, dupli vanos TU dva. Ko mi je ta senzor odpovedal, z avtom komaj da si traktorja uspel prehiteti :D in je auto znal trokirati, delati na par cilindrov. Zdajle dela uglajeno, ampak ni pravega šusa...

Aha, OK. Če nebi bil na plin bi tudi jaz posumil da ima bencin pumpa premalo pritiska (včasih se zgodi tudi to, čeprav ponavadi crkne tako da sploh več ne zalaufa), ampak v tem primeru bi na plin vlekel normalno, tako da to ni to. Jaz bi na tvojem mestu zdaj preveril vanos, sicer pa nimam več pametne ideje. Edino če se glavna loputa za gas zatika, ampak ta je pri M52 na zajlo in redko crkne. Tudi zajla težko da je kriva, ker potem obrati nebi več padli na minimum. 


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 434
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#18

Za benz pumpo sem vprašal, ker imam tudi sam enojni vanos M52B28 in je pumpa odpovedovala zelo dolgo predenj je odpovedla, poznalo se je pa na pospeških oz, je motor v nizkih obratih bil zelo len, ko je pa šel nad 3.5k/rpm pa je bilo ok. Vmes je parkart vrgel ven tudi napako na senzor glavne gredi. Potem je pa začel ugašat med vožnjo, ugasnil vedno kadar je motor bil segret. Vžigal je vedno normalno. Na koncu je bila kriva pumpa. Je potem seveda tudi do konca odpovedla, čeprav se je vonjalo gorivo ob verglanju, je vseeno dala premalo pritiska za zagon motorja. Po menjavi pumpe so izgini vsi simptomi, ki sem jih zgoraj navedel. Vgradil sem pumpo Fuelperformance, katerja je malenkost močnejša od originalne Pierburg. Cenovno je bilo enako.

 

lp


Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 055
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#19

Za benz pumpo sem vprašal, ker imam tudi sam enojni vanos M52B28 in je pumpa odpovedovala zelo dolgo predenj je odpovedla, poznalo se je pa na pospeških oz, je motor v nizkih obratih bil zelo len, ko je pa šel nad 3.5k/rpm pa je bilo ok.

A se lahko to prenese tudi na M50B20? sicer ne vem, ali je subjektivno, ali je res, ampak se mi zdi, da je zelo len (do sedaj sem sumil zabit kat ali lonec).

 

Občasno cukne pri pospeševanju, totalno random... zato se mi zdi, da bi tudi pri meni lahko bila težava v bencinski črpalki.


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 145
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#20

Cukne verjetno prej zaradi kakšne cinšpule. Pri E46 jih diagnostika kar hitro pokaže, kako je pri E36 ne vem. 

 

Sicer pa daš dol dovod goriva in namestiš gor merilnik tlaka, da vidiš koliko da od sebe.

Lahko narediš po domače in držiš na koncu cevi za gorivo prst, nekdo drug pa da kontakt. Če lahko zatesniš cev ima pumpa sigurno premalo tlaka, če pa ne gre in ''dobr šprica'' neobremenjena pa je OK.



Urejal bvogri, 31.05.2020, 10:52.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.