Samo 2.8 v tej ladji se po moje bolj svoh premika, pa zejno bo tudi.
7er E38 3.0 je po moje prava izbira, samo za 3k bo vse bolj v zalostnem stanju po moje.
Jaz sem bil na začetku tudi precej skeptičen, pa se je izkazalo da to ne drži. M52TUB28 se zelo dobro obnese v E38, predvsem po zaslugi relativno velikega navora v nizkih obratih, ki ga prispeva dvojni vanos. Motor je zelo lahek, sprednji konec je zato manj obremenjen in tudi morebiten primanjkljaj moči lepo pokompenzira. Celo tako dobro, da tudi z avtomatom ni nepremičnina. Sedmica je itak za kruzanje, ne rabi hudega motorja. 730i V8 začetnih letnikov je recimo prava lenoba napram 728i, baby V8 je težek, neodziven (še celo 4.0 ni noben biser odzivnosti) in v kombinaciji z ročnim menjalnikom še nekako gre, avtomat ga pa popolnoma ubije. Kar se cene tiče se pa za 3 jurje da dobit že precej spodobno 728i, ravno zdaj se ena prodaja na avtonetu, če je še gor. V primerjavi z ostalimi modeli E38 je avto s takim motorjem tudi poceni za servisiranje, cene za kose so prav smešne, tako da jaz nebi dvakrat razmislil, če bi kupoval avto v tem rangu. V bistvu je to še edino kar me sploh gane poleg E60 530i ki jo trenutno vozim, E38 728i/740i je edino kar me še rajca v tem cenovnem rangu.
Legend je stroj, najt ohranjenega je pa praktično mission impossible... đizs, kaj je ta tip naredil iz bež notranjosti