Skoči na vsebino

 

Nakup rabljene E70 X5

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
164 odgovorov v temi
etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 757
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#41

Jst vem za enega. In tisti je dober... za ene 19500€ bi šel manj pa ne... Črn bež notr.


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#42

Vse težave BMW 30D motorjev pri mnogo kilometrih, predvsem pa veriga, enkrat pa še visokotlačna črpalka goriva in ležaj odmične gredi.
 
Par jurjev moraš biti sposoben odkantat za obrabljene zadeve, ko pridejo na vrsto: EGR, nosilci motorja, amortizerji, šobe ipd, obnovo turbine, ... Najbolje je avto poštimat, ko ga nabaviš in se potem lahko v miru voziš.


Ni res. To kar ti pises drzi za facelift.

Pfl ima se stari dobr m57tu2, pri katerem se priporoca menjava verige na 270-300k km. Ceprav je vecina ne menja in avto se kar dela.

Facelift E70 (2010-2013) ima pa ze n57 motor pri katerem pa rabis menjati verigo, lezaje, oljno crpalko in visokotlacno crpalko... ima pa boljsi zf8hp menjalnik.

Kok €€€ je treba dati v avto je pa odvisno koliko km ima in kako je bil prej servisiran. Vsekakor je pa fajn imeti 1-2k€ vedno na lagerju pri katerem koli bmwju oz. 10+ let starem avtu, kateri je bil nov 60k€+ :)
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 544
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#43

Ni res. To kar ti pises drzi za facelift.

Pfl ima se stari dobr m57tu2, pri katerem se priporoca menjava verige na 270-300k km. Ceprav je vecina ne menja in avto se kar dela.

Facelift E70 (2010-2013) ima pa ze n57 motor pri katerem pa rabis menjati verigo, lezaje, oljno crpalko in visokotlacno crpalko... ima pa boljsi zf8hp menjalnik.

Kok €€€ je treba dati v avto je pa odvisno koliko km ima in kako je bil prej servisiran. Vsekakor je pa fajn imeti 1-2k€ vedno na lagerju pri katerem koli bmwju oz. 10+ let starem avtu, kateri je bil nov 60k€+ :)

Mogoče pri e39ki če hočeš da je normalno vozna pa še tam je hitro premalo. Pri e70ki moraš imeti viška vsaj 5k€+na lagerju,pač čisto drug rang avta.
 



Urejal blackberet, 12.04.2021, 11:37.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 117
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#44

V obdobju enega leta jih je bilo kar nekaj na razpolago.

 

Drugače pa poznam naloudanega z opremo z poštempljano servisno od novega, cena 20.000€  :ok2

 

 

Jst vem za enega. In tisti je dober... za ene 19500€ bi šel manj pa ne... Črn bež notr.

Wau kere cene :)

 

Se pravi nekaj takega, je potem cisto drug rang al kako? Ta avta ki sta ju omenila, tudi nista nikoli bila zaletena? Kaj imata se dodatno od spodnjih na linku?

 

https://suchen.mobil...cb-2164f1f5b27d

 

https://suchen.mobil...7e-58215ff6ff5b

 

https://suchen.mobil...d4-554dcc29dc0f

 

https://suchen.mobil...d4-554dcc29dc0f

 

https://suchen.mobil...cc-3ab73dac1aad

 

In se ta z 107kkm, unfallfrei za 17k €:

 

https://suchen.mobil...71-bce3cfe57ea0

 

Ker ta razlika v ceni je OGROMNA. Pa da ne bo kdo uzaljen :)



Urejal MajoR, 12.04.2021, 12:24.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 513
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, CLK cabrio

#45

Če naredim povzetek je E70 spet krš od avta.

Plan je tak, da ga kupim z do 200.000 km imel ga bom do 300.000 km. (cca 6 let).

 

Če prav razumem bom potreboval vsaj 2000 - 5000 € za izredne stroške?


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 757
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#46

Take so cene če želiš dober avto... V e70 z lahkoto vržeš notr 1500-2000€ in praktično ni videt... Prvi iz DE je čista ciganarija. Te grde črne feltne, sedeži so tako usrani kot da avto ni videl niti 1x v 15 letih notranjega čiščenja in 333kkm, uni za 16k€ je pač V DE, tam je 19% DDV tukaj je 22 torej ko do daš 3% DMV, prevoz homologacijo in še kaj si že na 19. In še vedno ima navadne sedeže brez gretja itd... uni za 12,5k€ zgleda ok, ta drugi iz linka pa tudi zgleda že po slikah bolj tak utrujen... in v prvih dveh je plin ki zna bit problematičen (ni nujno ampak ne moreš pa vedet če je res tako kot mora bit narejeno) in bi se jih zaradi tega posledično izognil...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 117
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#47

No tale zadnji za 17k€ ima kar nekaj opreme. Zakaj spet gledamo DMV, ce pa vemo da zdaj uvoz taksnega avta pride 2700€ + homologacija? 107 tisoc kilometrov (se pravi motor se se ni utekel prav). in je za 20.000 na cesti pri nas.


Pripete slike za predogled

  • $_20.jpg
  • 2021-04-12 134820.png
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#48

Mogoče pri e39ki če hočeš da je normalno vozna pa še tam je hitro premalo. Pri e70ki moraš imeti viška vsaj 5k€+na lagerju,pač čisto drug rang avta.

Ma kaj je pa tako dragega? Govorimo o samem pogonu in klasicnem podvozju... m57tu2 je zelo hvalezen dizel, menjalnik pa tudi. Seveda sem pa imel v mislih, da ko je avto porihtan da se ima za rezervo 1-2k€.

Razni EDC, softclose, comfort access to so drage zadeve

No tale zadnji za 17k€ ima kar nekaj opreme. Zakaj spet gledamo DMV, ce pa vemo da zdaj uvoz taksnega avta pride 2700€ + homologacija? 107 tisoc kilometrov (se pravi motor se se ni utekel prav). in je za 20.000 na cesti pri nas.


Ma to sam pije kaj bos s tem :) bolj f15 2.5d (200k km) z blago zici kupit k pa to staro kravo :-D

Pripete slike za predogled

  • 9A81A6C4-3B63-4DAD-9F6A-0F503CAB1329.jpeg
Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 278
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: g11

#49

Facelift E70 (2010-2013) ima pa ze n57 motor pri katerem pa rabis menjati verigo, lezaje, oljno crpalko in visokotlacno crpalko... ima pa boljsi zf8hp menjalnik.

This.

Js sem ravno zaradi tega preskočil N-serijo motorjev. Pri 250-300kkm se delajo kar neke generalke, ki jih prej ni bilo treba. B serija naj bi pa bila izboljšana.



Urejal mstipic, 12.04.2021, 14:53.

Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 123
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW

#50

Sem imel FL E70 prodal z 218 t Km, sedaj ima 270 t Km, nobenih težav, le lom kratkega kardana, kolega ima FL z 360 t Km enako FL, še nič delanega, niti nikoli servis menjalnika, nič, menjal je akku, menjal je neke obvolanske ročice, ker so se sami brisalci užigali in to je to, tudi turbo še prvi......

 

Tako, da ne na pamet ......



Urejal Mat xxl, 12.04.2021, 20:41.

Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 757
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i F15 X5 30D

#51

Ce ni se nic menjaval to ne nujno pomeni da ni nic narobe. Recimo nisem se srecal x5/x6 da ne bi bilo treba menjat prednjih selen blokov, prednji spodnjih zadnjih rok, hardy zgloba, grelnih sveck in releja grelnih sveck, termostatov itd. To kar sem ti nastel je 1000€
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • zaxxon in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#52

Saj ni na pamet, govorim za oba motorja iz prve roke. Imel sem m57tu2 in imam sedaj N57. Po zanesljivosti je M57tu2 okno v svet. Sploh nevem v cem je N57 boljsi.

To da je pa se vse prvo pa nic ne pomeni. Lahko bo delalo se 200k km lahko bo pa jutr zabil motor, ker so lezaji hin ali bo pa visokotlacna crpalka zaribala...

Ce ni se nic menjaval to ne nujno pomeni da ni nic narobe. Recimo nisem se srecal x5/x6 da ne bi bilo treba menjat prednjih selen blokov, prednji spodnjih zadnjih rok, hardy zgloba, grelnih sveck in releja grelnih sveck, termostatov itd. To kar sem ti nastel je 1000€


Bi bilo prav zanimivo videti te oh in sploh avte, ki imajo se vse prvo kok €€€€ je treba vrzt na njih ko jih das na dvigalo, da bi bili res tako kot se zagre :)
Prikaži več možnosti
    • etore in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 311
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#53

Katerregakoli rabljenega vzameš, moraš biti sposoben odkantat 5k za servise. Še vedno pa je to poceni v primerjavi z novim.

Ni treba, jaz sem dal pod jurja v malo manj kot dveh letih in to v E60. Je pa treba izbrat pravi avto in pravi motor, pri E6x je to limuzina in N52B30. Ta kombinacija je od vseh daleč najmanj problematična in tudi če se dosti voziš, ne prideš na 1/3 stroškov ki jih imaš z dizlom.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 848
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#54

Ko sem lani nabavil E70 2012 z 188.000km sem poservisiral naslednje:

  • grelne sveče+regulator
  • vsi filtri+olje
  • vgt olje
  • manšete
  • zadnje zavorne ploščice
  • ozemljitveni kabel motorja
  • EGR hladilnik
  • jermenica
  • nekaj jermenoc, cevk ipd
  • zadnji amortizerji

Vse skupaj je naneslo cca 5000€.

In pa brezplačno poštiman kardan pogonske gredi v okviru vpoklica - to je žal fasal Mat xxl.

 

In tak strošek sem vsel v zakup preden sem kupil avto. Zdaj se peljem brez težav že eno leto. Je pa res, da še vedno lahko kaj crkne, ker avto ni nov.

Še vedno sem v enem letu plačal precej manj, kot bi bila izguba vrednosti pri novem.


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#55

Ko sem lani nabavil E70 2012 z 188.000km sem poservisiral naslednje:

  • grelne sveče+regulator
  • vsi filtri+olje
  • vgt olje
  • manšete
  • zadnje zavorne ploščice
  • ozemljitveni kabel motorja
  • EGR hladilnik
  • jermenica
  • nekaj jermenoc, cevk ipd
  • zadnji amortizerji
Vse skupaj je naneslo cca 5000€.
In pa brezplačno poštiman kardan pogonske gredi v okviru vpoklica - to je žal fasal Mat xxl.
 
In tak strošek sem vsel v zakup preden sem kupil avto. Zdaj se peljem brez težav že eno leto. Je pa res, da še vedno lahko kaj crkne, ker avto ni nov.
Še vedno sem v enem letu plačal precej manj, kot bi bila izguba vrednosti pri novem.

Kar veliko si dal za doticne posege. Predvidevam, da imas adaptivne amortizerje?

Pri 250k km te pa spet caka ena taka investicija :-D
Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 848
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#56

Ja, res so adaptivni amortizerji.

Kaj pa me čaka pri 250k?


Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Ja, res so adaptivni amortizerji.
Kaj pa me čaka pri 250k?


Jaz sem porihtal sledece, ker je to fajn po mnenju mehanikov;
Lezaje
Verigo
Oljno crpalko
Visokotlacna crpalka
Prikaži več možnosti


zaxxon
zaxxon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 848
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: E60 530DA 2003, E70 40D

#58

Ležaje odmične gredi?


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 513
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, CLK cabrio

#59

to je govora o FL verzji?

zakaj se menja grelne svečke pri 188.000


Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 849
  • Lokacija: Ljubljana

#60

Ležaje odmične gredi?


Glavna gred
Prikaži več možnosti
    • zaxxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.