Skoči na vsebino

 

Zamenjava vplinjača in pregretje?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
8 odgovorov v temi
Lucas999
Lucas999

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ormož
  • Avtomobil: Bmw E30

#1

Pozdravljeni,

Imam sledeč problem:
Vozim e30ko 316 z vplinjačem pierburg 1b2, prejšnjo leto mi je avto nastavil starejši gospod da je segret laufal zelo lepo, pri hladnem vžigu pa imam problem že 10let, ampak sem se nekak navadil ker imam avto kot vikend vozilo. Zadnjič pa sem se peljal iz službe in čutim da je avto težko vžgal in ko sem se peljal je začel cukat kot da zgublja bencin, ko sem prišel domov sem opazil da je spodnja cev od hladilnika hladna, ostale pa totalno vroče- mislim da je šel termostat sem pa en dan prej šraufal ven senzor (za temperaturo -tisti z dvema pinoma) in je steklo ven malo tekočine ampak mislim da v tem nebi smel bit problem-pred tem glede hlajenja problemov ni bilo. problem je ker mi ne dela števec za temperaturo že tudi enih 8 let ( vezje v armaturki in senzor fuč) sem menjal armaturko tudi pa vseeno števec temperature ni deloval.. Avto sem sedaj vžgal par krat in se cev spet ne segreje, sem tudi menjal termostat ampak tudi rabljen in ne vem če dela pravilno. Sumim da se je avto pregrel in je morda šla dihtunga na glavi( sledi vode v olju sicer ni) . Avto je sicer od tistega dneva šel normalno ko je hladen, danes pa sem ga želel vžgati in težko vžiga in dela kot traktor.. sploh nima moči, opazil sem tudi da bencin kar lije v manifold ko sem vzel dol filter. Razmišljam da bi naredil test cilindrov in potem zamenjal tudi vplinjač, ker koliko čitam imajo ti pierburgi velike probleme. rad bi mel zanesljiv avto, pa me sedaj zanima kaj priporočate oz kaj bi bilo cenovno najbolj smiselno, gledal sem da dajejo gor webre 32/34 ampak bi rad od koga z izkušnjami dobil kako informacijo, avto pa bi tudi rad čimbolj ohranil original. Zanima me tudi če imamo kakega majstra da bi preveril senzorje in to vezje, da bi si dal zrihtat števec temperature da ne bi bilo spet kakih problemov, mehaniki pa se ful izogibajo šraufa ja tega s frgazerji nevem zakaj, ker že 3 leta iščem nekoga da bi mi generalno malo porihtal mašino pa ga ne najdem.. Zanima me če je smiselno menjavat vplinjač ali bi bilo bolje obnovit tega ker swap-a nebi rad delal.

Hvala za odgovore!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 687
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#2

Ne morem verjet da si se 8 let vozil z nedelujočim števcem za temperaturo motorja, to je daleč najpomembnejši podatek! 

 

Nič čudnega da je motor zakuhal, tudi če je takrat ko si menjal senzor za temperaturo ušlo ven samo za kak deci vode, je to dovolj da se notri naredi zračni žep in zaradi tega motor zakuha. Rabljenega termostata boljše da sploh ne komentiram.

 

Takole na daljavo ti težko povem kaj se je zgodilo z motorjem, zna bit da se je konkretno pregrel. Brez mehanika ne bo šlo. Popravljat se takega motorja ne splača, swap bi bila cenejša rešitev. Če se ti zdi škoda denarja za swap, tudi mehanika ne boš našel, ker so BMW mehaniki dandanes kronično prezasedeni s strankami ki zelo dobro plačajo in se nihče ne bo ukvarjal z nekom, ki mu je škoda denarja celo za nov termostat. Vzel te bo mogoče samo kak amaterski vaški mehanik, rezultat njegovega dela bo pa verjetno katastrofa. 

 

Sorry ker sem ti povedal tako kot mislim, boljše to kot da ti nekdo rožice sadi, ti pa zapravljaš denar za projekt, ki mu verjetno ni več pomoči. Če se misliš vseeno lotit zadeve imaš seznam dobrih mehanikov na forumu, ampak tako kot sem rekel, tja ne hodi z idejami "da bi samo malo pogledali". Motorja avta ki mu celih 8 let ni delal števec za temperaturo se jaz kot mehanik niti dotaknil nebi, pa dvomim tudi da se ga bo kdo drug, zato ga pa verjetno nihče ni želel šraufat. Da je ves ta čas delal je čudež, ta motor je več kot oddelal svoje.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Lucas999
Lucas999

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ormož
  • Avtomobil: Bmw E30

#3


Ne morem verjet da si se 8 let vozil z nedelujočim števcem za temperaturo motorja, to je daleč najpomembnejši podatek!

Nič čudnega da je motor zakuhal, tudi če je takrat ko si menjal senzor za temperaturo ušlo ven samo za kak deci vode, je to dovolj da se notri naredi zračni žep in zaradi tega motor zakuha. Rabljenega termostata boljše da sploh ne komentiram.

Takole na daljavo ti težko povem kaj se je zgodilo z motorjem, zna bit da se je konkretno pregrel. Brez mehanika ne bo šlo. Popravljat se takega motorja ne splača, swap bi bila cenejša rešitev. Če se ti zdi škoda denarja za swap, tudi mehanika ne boš našel, ker so BMW mehaniki dandanes kronično prezasedeni s strankami ki zelo dobro plačajo in se nihče ne bo ukvarjal z nekom, ki mu je škoda denarja celo za nov termostat. Vzel te bo mogoče samo kak amaterski vaški mehanik, rezultat njegovega dela bo pa verjetno katastrofa.

Sorry ker sem ti povedal tako kot mislim, boljše to kot da ti nekdo rožice sadi, ti pa zapravljaš denar za projekt, ki mu verjetno ni več pomoči. Če se misliš vseeno lotit zadeve imaš seznam dobrih mehanikov na forumu, ampak tako kot sem rekel, tja ne hodi z idejami "da bi samo malo pogledali". Motorja avta ki mu celih 8 let ni delal števec za temperaturo se jaz kot mehanik niti dotaknil nebi, pa dvomim tudi da se ga bo kdo drug, zato ga pa verjetno nihče ni želel šraufat. Da je ves ta čas delal je čudež, ta motor je več kot oddelal svoje.

jerry se zavedam tega, ampak po dveh letah iskanja napake, menjavi števcov, menjavi senzorjev in še vedno nedelovanja kazalca za temperaturo sem obupal, tudi majstra za to nisem našel, je bil avto pri mehaniku 3 mesce pa niso zrihtali nič.. tudi pri drugem iste zgodba..

sem dolil hladilno tekočino, ko sem dal nazaj senzor not, je pa možno da se je ustvaril zračni žep, če bi to vedel nebi avta sploh vozil. Glede rabljenega termostata- S tem rabljenim sem samo sprobal ker sem ga imel doma od druge e30ke, mam naročenega novega ampak sem samo želel probat, ker v vroči vodi se je odprl za razliko od tistega ki sem ga mel not.

Ni mi škoda denarja za avto, pravim ti da ne najdem enega človeka ki bi mi stvar zrihtal, sprašujem že dve tri leta okoli in se s fergazerjem žal nikomu ne da ukvarjat. še enkrat rabljeni termostat sem dal notri samo da sem sprobal če bo odprl, ni mi škoda dnarja za novega ampak ga še čakam.

Narobe si me razumel, iskal sem mehanika že lep čas da bi mi porihtal avto pa ga žal nisem našel, nevem od kot sklepaš da mi je škoda dati dnar v avto.. Je pa res da boljše da mi poveš kak misliš da je kot pa po ovinkih olepšuješ

Urejal Lucas999, 26.06.2020, 07:33.

Prikaži več možnosti


Lucas999
Lucas999

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ormož
  • Avtomobil: Bmw E30

#4

Aja senzor pa sem odtegoval zaradi tega da sem zmeril navoj, ker sem želel namestiti drugi senzor za temperaturo, zunanji ker se mi neda vec z armaturko zajebavat, ki sem ga nabavil da bi vsaj videl na kaki temperaturi laufa avto, pa sem očitno s tem samo poslabšal zadevo.

Urejal Lucas999, 26.06.2020, 07:46.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 687
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#5

OK sorry, očitno sem res dobil napačen občutek glede na vse skupaj. Težko ti kaj pametnega svetujem kdo bi ti pomagal. Edini trije ki mi pridejo na misel da se ne branijo starejših motorjev so Kokalj, Beno v Postojni, forumas etore, aja pa gagi84 je še v Borovnici... na njih se obrni, pomojem najboljše da avto zaupaš enemu od njih. Gagi bo mogoče še najbolj primeren, ima rad starine in se ne brani projektov, pa se ugoden je.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 780
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#6

Edino s cajtom je kr na tesnem. :-D 


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 687
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Edino s cajtom je kr na tesnem. :-D


To so pa vsi dobri mojstri, itak :)
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


Lucas999
Lucas999

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ormož
  • Avtomobil: Bmw E30

#8

OK sorry, očitno sem res dobil napačen občutek glede na vse skupaj. Težko ti kaj pametnega svetujem kdo bi ti pomagal. Edini trije ki mi pridejo na misel da se ne branijo starejših motorjev so Kokalj, Beno v Postojni, forumas etore, aja pa gagi84 je še v Borovnici... na njih se obrni, pomojem najboljše da avto zaupaš enemu od njih. Gagi bo mogoče še najbolj primeren, ima rad starine in se ne brani projektov, pa se ugoden je.


Hvala, sem mu pisal.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 69 687
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Hvala, sem mu pisal.


Komu si pisal? Raje jih pokliči, gagija ni več na forumu, racer80 se redko oglasi, edino etore je še prisoten...
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.