Skoči na vsebino

 

318d vžge in ugasne

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
40 odgovorov v temi
bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#1

Pozdrav.

 

Imam težavo s 318d, l.2002 - še ni common rail. Ima težavno črpalko VP44. Elektroniko sem že sedaj zamenjal, oz. dal popravit tretjič. :confused

Avto je po tem normalno deloval, vendar ko sem ga enkrat malo "pritisnil" tam malo nad 4000rpm je nekaj pocukal, kot bi mu zmanjkalo nafte - potem sem spustil gas in vse ok dalje. Drugi dan po kakšnih 30 min vožnje samo ugasne. Potem spet vžge in po par sekundah ugasne - večkrat poiskusim in isto. Počakam ene 15 minut vžge in spet gre normalno ene 20 minut - da sem se lahko pripeljal domov. :)

 

INPA pokaže napake iz slike, katere lahko poresetiram...

IMG_20200718_212749.jpg

Zamenjam natni filter, črpalko za gorivo (sicer rabljeno) - normalno vžge, na mestu dela enih 30 minut - držim ga tudi cca. 10 minut med 3000-4000rpm in vse ok, mogoče še občasno malo cukne, ko dam gas.

 

Drugo jutro sped vžgem, sicer vžge vendar po nekaj metrih spet ugasne, pa spet prižge in ugasne... Potem niti ni več prižgal, vendar nisem več poskušal, ker se mi je že mudilo v službo...

 

Mogoče kdo ve, kaj bi to lahko bilo...

 

Ne vem, kaj pomentita ti napaki iz IMPE, oz. katera dela težave - mogoče obe.

Needle-motion sensor - menda je to injektor - vendar kateri - vsi?

Speed (rpm) sensor injection pump (IWZ-System).

 

lp


Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 765
  • Lokacija: Where the sky is blue

#2

Needle motion senzor je napaka praktično za predvžig. Needle motion sezor ti v določenem režimu zazna odstopanje.

 

Speed(RPM) sensor injection pump , je senzor obratov visokotlačne črpalke.

 

Bom napisal kar na kratko. Dokler BOSCH pumpe, ne boš obnovil kot se zagre, ne bo nikoli delalo prav ;) 

 

Popravilo elektornike je tek na kratko stezo in bolj zasilna rešitev za preprodati avto naprej. :ok 


Prikaži več možnosti
    • TIN, Warden in timej98 uporabnikom je všeč to sporočilo


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#3

Zdravo,

 

hvala za odgovor...

Torej Needle-motion sensor napaka, nagaja smo v določenih obratih... - Ta senzor je na injektorju 4 cilindra - ta je zaznal, da ni pravi predvžig...

Glavni krivec je torej Speed (rpm) sensor - kateri nagaja in ne da prave pozicije črpalke in posledično ni pravi predvžig, oz. mu sploh ne da goriva...

Upam, da sem prav razumel...

Torej bi moral zamenjat tisti speed senzor.

 

https://www.ebay.com...W-/273704616430

 

Je to tale? Ker nekje sem zasledil, da je to senzor kota - mislim pa, da drugega ni - lahko pa se motim...

Tega imam še na stari elektroniki in bi ga lahko zamenjal...

 

Sigurno je prava rešitev generalna obnova črpalke, vendar bi le-ta presegla vrednost avtomobila...

Če bi le nekako, šlo bi še z avtomobilom rad naredil cca. 50.000, potem pa gre...

 

lp


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 603
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#4

A ni potem logično da se naredi ornk obnova za 50000km in potem veš da si miren na cesti

Če je obnova recimo 600€ in 50000km je to 0,012 centa na kilometer brezskrbne vožnje
Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#5

Hvala, vendar mi taki odgovori ne pomagajo odpraviti napake...

 

Oring obnova sigurno ne bo 600eur  - pa še demontaža in montaža... pa se spet pri cca. 200.000 ponovi - zato sem pač dal popravit elektroniko za cca. 200 eur, katera mislim, da dela, ker ni tiste napake, katera je bila, ko je odpovedala... Po obnovi elektronike si miren tam 50.000...

Pa miren si za samo črpalko...

Pri rabljenem avtu pač vzameš v zakup, da včasih kaj odpove - in poizkusiš z majhnimi stroški popravit - če daš vse generalno obnovit je bolje,da kupiš novi avto, ker drugače presežeš vrednost novega avta...



Urejal bmwden, 27.07.2020, 10:11.

Prikaži več možnosti
    • timej98 je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 611
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#6

Joj, morem se vmešat, ker mi gre že na smeh ko to berem.

 

3x si poservisiral elektroniko, menjal si pumpo, filtre itd...

 

Če bi že takoj dal obnovit celo črpalko, bi imel manj stroškov in manj skurjenh živcev, kot jih imaš sedaj.......

 

Lahko bi tudi kupil že obnovljeno, pa jo samo vgradil in zdravo.

 

Pa tudi, če bi prišlo vse skupaj 1000eur, še nisi presegel vrednosti avta, Naštepal bi lahko pa naslednjih 200kkm z lahkoto.

 

Samo mojih 5 centov....

 

lp



Urejal dragan klep, 27.07.2020, 10:45.

Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 812
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: e61 525DT

#7

Ti je Miha lepo povedal, da imaš problem s visokotlačni črpalko
Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#8

Hvala še enkrat vsem, kateri smetite temo...

 

Jaz sem lepo vprašal, če mi kdo lahko pomaga, vi pa...

 

Ko mi je prvič šla elektronika (9-10let nazaj) je obnova oz. obnovljena stala 1200eur, popravilo elektronike pa 350. Popravil je Scumi in je zadeva letela čež, 60.000 km, potem se ni dala več popravit in sem kupil rabljeno drugo za 300 eur, potem je spet šlo 70.000 preden je odpovedala. sedaj sem pa jo kupil za 200eur in pojavila se je neka druga napaka, za katero sprašujem, če je že kdo rešil...

 

Sedaj mi je žal, da se nisem na začetku tako odločil, samo sedaj je, kaj je - in sedaj ni smiselno obnavljat, oz. kupovat nove - ker avta tako dolgo ne bom imel, oz. ga popravljal. Če bi jo takrat obnovil, bi verjetno res še zdržela teh 50.000km, koliko še sem sedaj imel v planu naredit z avtom. Ker živcev bi si res prihranil, denarja pa ne... :)

 

Na tem, forumu sem že prebral veliko koristnih nasvetov - saj to je tudi namen le-tega - da probleme in rešitve deliš z drugimi - ko/če bom napako odpravil, bom to sigurno tu gor napisal, da bo mogoče komu kdaj koristilo.

 

Najlažje je reči, daj novo gor pa bo...

 

Najprej bom zamenjal tisti senzor na črpalki, pa bom videl če bo boljše - vendar sem se prej hotel prepričat, če je že kdo na forumu imel podobne težave...

 

lp


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 611
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Ja, tako je, najlažje je dat gor novo ali komplet obnovljeno, tudi najbolj pametno je to, s tem tudi prihraniš denar in živce, kot sem že napisal.

Poanta odgovora je, da te zadeva stane enako, morda in tudi v večini primerov manj, rešiš v prvo in problemov v tej smeri dolgo časa ni več...

 

pa tak odgovor ni nobeno smetenje itd., ampak je popolnoma realen odgovor. Nekateri se še boste, nekateri smo se to že naučili, nekateri se pa tudi nikoli ne bojo.

 

Pa še, ko prodaš avto, ga prodaš z čisto vestjo. V kolikor ga narediš skupaj za silo in ga prodaš naprej, je pa čisto nategovanje folka..... bad idea, kaj se mene tiče.

 

Pa brez zamere.

 

lp



Urejal dragan klep, 28.07.2020, 07:25.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z., Warden in gade uporabnikom je všeč to sporočilo


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#10

Pozdrav vsem!

 

po dolgem času se spet javljam - glede te teme...

Avta po tistem več nisem imel namena popravljati...

Sedaj sem se odločil, da bom avto poizkusil zrihtat, kot je treba.... :)

 

Kupil sem generalno obnovljeno črpalko z novo elektroniko - uspel sem iztržiti nek popust pri podjetju, ki jih obnavlja...

 

Vendar imam po vgradnji težave - avto ne vžge - vergla in vergla... :confused

 

Nafto je verjetno že potegnilo - ni več videt mehurčkov na ceveh...

 

Inpa ne pokaže nobenih napak na motorju in na računalniku motorja... Ne vem več, kje bi še lahko bila težava...

Po menjavi elektronike z drugo (ko sem jo v preteklosti menjaval) ponavadi ni bilo treba nič nastavljat, samo nekaj časa je bilo potrebno verglat, da je potegnilo nafto in je vžgal...

Sedaj se mi zdi, da sem že več časa poizkušal, vendar brez uspeha..

 

Ima mogoče kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo, oz. kaj bi še lahko preveril...

 

lp,

Denis


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 298
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#11

Poskusi verglati nekdo naj pa malo maxibrula špricne v sesalno cev za zrak. Tako da malo na maxi bril zalavfa. Če bo to pomagalo. Drugo kar lahoo pogledaš v inpi ko verglaš če steje ibrate glavne gredi.
Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#12

Obrate šteje v Inpi in tudi ostale analogne vrednosti so pri verglanju vidne...

 

lp


Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 494
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#13

Če ni comon rail, potem moraš verjetno odzračit še šobe, kot pri traktorju  :laugh 

Se pravi odviješ matico ki drži cevko na šobi samo toliko, da priteče nafta. In to ponoviš na vseh. Sicer ne poznam črpalke, ampak klasične imajo po večini tudi vgrajen kak vijak za odzračit.

Pri common rail je mala šala prezračit, parkrat daš kontakt, da električna pumpa pretera nafto in to je to.


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 460
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#14

ce pumpa in motor nista v popolni fazi ne bo vzgalo,pravtako ne bo vzgalo če je pumpa od 320d ali od automatika...



Urejal TIN, 23.12.2020, 00:48.

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#15

Pumpa je za pravi model...to ssmo se že do sedaj naučili...

 

Motor sem zablokiral na preko vztrajnika - s posebnim štiftom - skozi luknjico pri zaganjaču...

Oznaka odmične, bi se naj v tem primeru videla na odmični gredi - jaz sem vrtel in neka pametne oznake nisem videl...

Koliko študiram sem lahko zamaknil zadevo za en obrat odmične - vendar nisem sedaj 100% - kako bi lahko to preveril, preden začnem spet razdirat...

 

lp


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 611
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#16

Pumpa je za pravi model...to ssmo se že do sedaj naučili...

 

Motor sem zablokiral na preko vztrajnika - s posebnim štiftom - skozi luknjico pri zaganjaču...

Oznaka odmične, bi se naj v tem primeru videla na odmični gredi - jaz sem vrtel in neka pametne oznake nisem videl...

Koliko študiram sem lahko zamaknil zadevo za en obrat odmične - vendar nisem sedaj 100% - kako bi lahko to preveril, preden začnem spet razdirat...

 

lp

Pravkar ti je odgovoril specialist za diesel motorje @TIN.... 


Prikaži več možnosti


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#17

Je kakšna variata, da se preveri, če sta pumpa in motor v fazi.

Oz. kako bi to lahko najlažje preveril...

 

lp


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 298
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#18

Za fazonimaš namensko orodje.... Za silo pa lahko snameš prvo sobo in v liknjo porineš palico da doviš bat v najvišjo lego. Takrat more biti luknja za blokado vztrajnika poravnana
Prikaži več možnosti
    • dragan klep je všeč


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 611
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

jaz sem zdaj par dni nazaj delal eno m47d20 kateri je zlomilo sesalno odmično..... Namensko orodje za lock odmičnih, motor daš v fazo prvi in zadnji bat v najvišjo lego. zategneš zobnik ketne na odmični pa je to to, motor še pol parkrat na roke obrneš, da se prepričaš, da si res pravilno naredil. Mi je tudi trajalo predenj je vžgal, je blo treba še odzračit dovod goriva. Potem je vžgal takoj, še bil rahlo nemiren kako minutko mogoče, po tem pa vse bp in tud vžiga kot mora.


Prikaži več možnosti
    • Warden je všeč


bmwden
bmwden

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 95
  • Lokacija: ormož
  • Avtomobil: 318d, x3 3.0dA, Z3

#20

Ja to je res - ko preverjaš fazo med glavno in odmično gredjo - te nisem jaz nič spreminjal...

 

Zanimalo me je, če lahko kako preveriš, če je sta motor in pumpa v fazi.

Ko sem dol jemal, sem jo blokiral na vztrajniku - takrat sta 1 in 4 bat zgoraj - samo odmična mogoče ni na pravi poziciji (ali je vbrizg za 1 bat ali za 4 bat) - mogoče bi moral motor še obrniti za 360°, da bi odmična bila na pravi poziciji - za to nisem 100% če je ok...

 

Ne vem kaj druga pa bi lahko še bilo - potem bi Inpa verjetno že kaj ven vrgla ali pa ne, ker motor ne laufa...

 

lp


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.