Skoči na vsebino

 

K: Fiat Ducato 2007+, 2.3, L4H2

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
7 odgovorov v temi
XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 958
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#1

Zdravo,

 

Kupim Ducatota, želja je furgon, L4 (najdaljša varianta), pogojno lahko tudi L3.

Obvezno srednja višina.

Namen je predelava v avtodom.

 

Iščem dobro ohranjen avto, ni pa treba, da je odličen. Najraje od kakega privatnika, ne bi ravno flotnega primerka s pol miljona kilometri. No, še zmeraj pa preferiram lepo ohranjenega z več kilometri kot malo prevožen krš.

 

Če ima na vseh vratih okna, sploh super, to bi bilo že perfektno!

 

Želja je 2.3 dizel in ročni menjalnik.

 

Boxerji in Jumperji me ne zanimajo zaradi slabega 2.2 Fordovega motorja, 3.0 motorja pa ne rabim (moč je že kul, a problemi z menjalnikom niso).

 

Budžet: od 3k naprej za krš, a raje dam 4, 5k za nekaj solidnega. Če je res mlad in lepo ohranjen, dam največ 6.000 €.

 

Najlepša hvala in lep pozdrav.

 

 

 

 


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 958
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#2

Ja, vidim, da iščem unicorna.

Sem že mislil, da v tej verziji sploh ni obstajala L4H2 kombinacija, in je bila najdaljša verzija rezervirana le za najbolj povišano, H3.

Na avtonetu jih je nekaj, na mobile.de pa polno takih, ki se oglašujejo kot L4, pa so v resnici L3.

Razlika je v zadnjem previsu, L4 ima daljšega:

eca43da9-4548-b061-e053-.jpg

(L4 je dolžine za skoraj 2 premera zadnje gume, pri L3 pa le za en dober premer gume, mislim tudi, da imajo najdaljše verzije odsevnike na stranskih letvicah, nisem pa ziher, da vse).

 

Kakorkoli, opcija je tudi L3, če kdo prodaja ali pozna koga, ki bi mogoče prodal - sporočite na PM ali 04o 379 386.

 

Lep vikend!


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 327

#3

Čist tko za info, zakaj pa H3 ni kul?

A imaš plan potem homologirat kot avtodom?
Prikaži več možnosti


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 958
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#4

H3 je previsok.

~280cm vs 255cm.

Odpade kakšen podvoz več. Pobereš lahko že kakšno debelejšo vejo na gozdni poti do reke.

Ko ga bom rihtal, s tavisokim niti ne pridem pred hišo, ker imamo jablano ob dovozu, pa ne bi zdej samo zaradi tega šel žagat drevesa.

 

Potem je tu še večja občutljivost na bočni veter, višja poraba, ...

(nazadnje še čisto subjektivno mnenje, da mi je od vseh najbolj povišanih kombijev ravno Ducato/Jumper/Boxer najmanj posrečen, ker je del nad kabino oblikovan zelo strmo oz neproporcionalno glede na vetrobransko steklo).

 

Strešna okna in paneli bodo dodali še dobrih 10cm.

 

Skratka, kljub tem da nisem majhen, ne potrebujem toliko te ekstra višine, ker to za sabo potegne druge težave.

 

Verjetno ga bom homologiral, ja (še en razlog za 2.3 in ne 3.0 motor). Še zbiram informacije na tem področju.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 430
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#5

kaj pa je narobe z 2.2 motorji PSA?

jih ima dosti čez 300k km pa so videt čist vredu-če so seveda normalno voženi in servisirani.

in izbira je dosti večja, posledično tudi lažje dobiš lepega za ugodno ceno in servise imaš, ker je ta motor vgrajen v marsikatero znamko osebnih vozil in kombijev.

 

Zdaj vidim kaj si napisal-pa to ni Fordov motor ampak je vgrajen tudi v fordova vozila, tako kot tudi v volvo, jaguar itd

Bolj je problem ,če se pogovarjaš z delavci, ki pravijo da ta motor crkne na 100-200.000 km npr .turbina ali se pregreje, kar je čisto normalno če pa vsakodnevno vidim ko me prehitevajo taki manijaki z 150 plus km po AC po možnosti podaljšan povišan in servisiran enkrat na leto max in to na 50.000 km.. Kateri motor bi pa zdržal vse to? Še stari golf 1.6D bi se razpadel, kljub temu da nebi šel več kot 70km/h v takem kombiju..



Urejal antasi, 09.08.2020, 11:33.

Prikaži več možnosti
    • XIN in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 958
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#6

Hvala. Z 2.2 hdi PSA ni nič narobe, a jih v Boxerje in Jumperje niso vgrajevali.

Uporabili so Fordove motorje, čudno, očitno so zadaj pač neki avtomobilistični posli. Mogoče, da so vrnili "uslugo" ker so v razne forde vgrajevali PSA dizle...

 

Kolikor berem po forumih so omenjeni motorji zelo slabe kvalitete. Malo jih dočaka 200k brez problema. Pa ni ena hiba (kot bmwjeve ketne), katero preventivno zamenjaš, in maš mir. Baje grejo bati, grejo tesnila glave, zelo pogosto oljne pumpe (in kdaj še turbine prej, ko je oljna pumpa že švoh)... in tudi periferija ni imuna, rade odpovejo visokotlačne črpalke, EGRji, ...

 

Fiat 2.3 je po drugi strani Ivecov motor, razvit in uporabljen izključno za gospodarska vozila.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


jonzi1488
jonzi1488

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 48
  • Lokacija: kamnik
  • Avtomobil: e46 330i

#7

Vzemi raje 3.0,je mnogo boljši motor,pa tudi  menjalniki niso noben bavbav-oboje z lahkoto zdrži miljon- ti povem iz prve roke. Sem pa ze vozil fiat 2.3 s 300.000 km prevoženimi v dveh letih-torej same relacije pa je že kazal znake utrujenosti;kadil in cukal. Pa tudi novejši euro5 motorji so krš-pri 150kkm je že potegnilo ventil v valj.


Prikaži več možnosti
    • _peters_ in XIN uporabnikom je všeč to sporočilo


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 958
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#8

Ja, s 3.0 si povečam izbor tudi na PSA del trojčka, torej +200% možnosti za bingo!

Sem razmislil tudi o tej opciji.

Baje zelo dobro gre (za kombi), poraba je tam-tam s 2.3, in je ravno tako neproblematičen - Ivecov workhorse.

Ampak.

Vedno je ampak.

Že 2.3 gre čisto dovolj, desnega pasu po AC klancih sem vajen.

Realno gledano poraba bo malo večja, enaka poraba bi bila pri obremenjenem motorju oz visokih hitrostih, jst se mislim voziti 100-110kmh, oz čimveč izven AC. Ker več vidiš, in ker so evropske avtoceste ponekod drage ko pes.

Kombi je za ~50kg težji, kar je za 50kg manjša nosilnost. Nekateri navajajo še večjo razliko.

Zavarovanje je enih 40eur dražje, cestnina je za N1 menda enaka (?), a če homologiram, bo cestnina dražja za 150eur, zavarovanje pa za kakšnih 100. Okej, pa cenejša vinjeta za 100, sepravi to spet ni nek hud razlog.

Kolikor vem, so bili menjalniki iz putra zlasti pri prvih letnikih, sepravi 2006, 07, 08...kasneje so jih malo ojačali. Mogoče leta 2011?

Ok, sepravi ne sme biti euro5, tisto potem zakomplicira stvari (dpf).

 

Če bi hotel L4H3 verzijo, bi gledal za 3.0.

Tako pa najverjetneje kaže, da bom vzel 2.3 L3H2... in zmanjšal potovalne potrebe za 0,35m oz pol kvadratnega metra.


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.