Skoči na vsebino

 

Pozor, ponarejeno motorno olje - opis in slike!

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
144 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#1

Tole temo se spravljam pisat že dolgo, v bistvu bi jo moral spisat že kako leto nazaj ko sem na lastni koži izkusil kaj pomeni nalit v motor ponarejeno olje, pa zaradi določenih pametnjakovičev s foruma nekako nisem imel pravega zagona, no res je da do danes tudi časa nisem imel oziroma si ga nisem vzel. V njej bom navedel vse tisto kar rabite vedeti glede ponaredkov, torej kdaj, kako, zakaj do tega lahko pride in kako se temu izognit. Predlagam da gre tema med Sticky, da ne bo utonila v pozabo, ker zna še marsikomu prit prav in mu prihranit precej denarja.

 

No, pa začnimo z opisom. V stik s ponarejenim oljem sem verjetno prišel že večkrat, zagotovo vsaj dvakrat. Prvič se mi je to zgodilo ko sem pred leti kupil E34 535i z neuničljivim (zakaj tako, bom pojasnil v nadaljevanju) motorjem. Avto je na videz deloval normalno, še domov sem se pripeljal s Štajerske kjer sem ga kupil, le na trenutke se je prižigala rdeča lučka za tlak olja v motorju. Točno takšno prižiganje (na prostem teku) je sicer lahko tudi znak zanič senzorja, na kar sem najprej pomislil, a sem seveda vseeno preveril olje. Kot sem na forumu že napisal (in mi nekateri še vedno ne verjamejo), sem izvedel preprost preizkus, kapljico olja sem dal med prsta in ju med seboj podrgnil. Presenečen sem ugotovil, da blazinici prstov ne drsita kot bi morali, pač pa je bilo med njima čutit upor, skoraj takšen kot če bi ju pomočil v vodo! Takoj sem vedel, da imam opravka s ponarejenim oljem, na kaj drugega nisem več niti pomislil. Avto sem odpeljal samo še do najbližjega mehanika, s tem da sem pazil da obrati na prostem teku ne dosežejo več točke ko se prižiga lučka, torej sem na prostem teku rahlo dodajal plin. Takrat se je zadeva srečno iztekla, zamenjal sem samo olje, niti ležajev nisem prekontroliral, kar bi v bistvu moral, ampak sem zaupal legendarnemu M30B34 in res, tisti avto je potem prestal še marsikaj, seveda primerno ogret in s svežim oljem (originalnim) in ni nikoli delal problemov, torej je preživel kalvarijo s ponaredkom brez škode.

 

Se nadaljuje...


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 675
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#2

Ponaredke olja se ugotavlja s trenjem med prsti.
Grem kokice pect, its gonna be a long night
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd, DamoE30, Vocko in 5 ostalim je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 456
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#3

:ok

 

Kdaj je bilo drugič?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4

To kar sem zgoraj opisal se mi je zgodilo cca 10 let nazaj, od takrat je bil potem nekaj časa mir. Do cca enega ali dveh let nazaj, ko sem na ponaredek olja naletel ponovno. Tokrat se pa ni več tako dobro končalo, imel sem ogromno srečo samo zato ker sem takšno olje natočil v delovno vozilo VW Caddy, katerega motor je glede na letnik izdelave (2000) še precej robusten, gre za 1.6 bencinarja s 75 KM. Olje sem kupil v trgovini GMT v industrijski coni Šiška. Moram povedat da sem do zdaj tovrstnim trgovinam (gre za trgovine z neoriginal avtodeli in premo, ki jih je pri nas polno) zelo zaupal, malo manj sem zaupal raznoraznim ponudnikom preko interneta, no izkazalo se je, da v bistvu ne smeš zaupat nikomur. Torej, kot že ničkolikokrat prej sem nabavil 5 litrsko kantico Mobila gradacije 5W-40, to olje se mi je v bavarcih odlično obneslo in zato sem ga privoščil tudi svoji delovni muli, čeprav je med dražjimi. Avto je po servisu deloval normalno, prevozil sem cca 1.500 - 2.000 km brez kakršnihkoli težav, olja niti nisem kontroliral, ker mi ga do takrat ni nič pil. Potem pa sem imel nekega dne eno furo na Primorsko, zavijem dol na odcepu za Unec in že takoj ko se ustavim na počivališču, zaslišim rahlo ropotanje ventilov. Nič mi ni bilo jasno, pa še mudilo se mi je, tako da nisem preverjal kaj je narobe. Tisti dan sem bil itak zmenjen z Miholdom in sem si mislil, naj kar on pogleda. In tudi je, na najino splošno presenečenje sva ugotovila, da je motor skoraj suh! V Caddya gre že tako zelo malo olja, vsega 3,5 litra, midva pa sva ga notri stočila skoraj 2 litra, torej je motor laufal na vsega dober liter in pol olja! K sreči je preživel skoraj brez posledic, no ja, čisto brez tudi ne, moral sem menjat dročnike. Te so na VW jajcih tako poceni da skoraj ni vredno omembe, to je pa prednost če voziš avto ki je vreden manj kot daš za eno povprečno nedeljsko kosilo, hehe. Strošek sem zlahka požrl, bolj sem bil jezen zaradi izgubljenega časa, par dni sem bil namreč brez avta. Računa od olja žal nisem spravil, pa tudi če bi ga, kaj naj? Če bi šel nazaj na GMT bi lahko še koga ubil, tako sem bil besen, ker sem bolan na živcih se moram izogibat prepirom in se nerad zapletam v njih. Niti ni dobro za karmo. Tako da olja nisem šel reklamirat, dročnikov in gerneralne na motorju mi verjetno nebi plačali v nobenem primeru, kolikor imam izkušenj s tovrstnimi SLO trgovinicami bi bil lahko vesel če bi mi dali novih 5 litrov olja, tega naj si pa kar lepo porinejo v rit! Ker pa nisem priplaval po župi, sem shranil nekaj drugega, za marsikoga dosti bolj pomembnega kot je račun: shranil sem si embalažo olja, torej kantico, zraven pa še eno od original Mobil olja, ki sem ga kupil drugje. Tako da lahko primerjamo, vse sem podrobno poslikal in primerjava je še kako zanimiva.

 

Se nadaljuje...


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 917
  • Lokacija: Ljubljana

#5

Glede na to, da uporabljam točno to znamko olja, ter gradacijo bi te prosil da prilimaš obe embalaže.

 

Jaz sem do zdaj z Mobilom zadovoljen,tudi porabe olja ni bilo zaznati..


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#6

Ponaredke olja se ugotavlja s trenjem med prsti.
Grem kokice pect, its gonna be a long night

Aha, že imamo prvega, ni bilo treba dolgo čakat. No ja veš kaj, po tehtnem razmisleku sem se odločil, da ti dam prav. Test s prsti res ni zanesljiv, poleg tega ni razlike med recimo vodo in oljem če ju daš na prst, občutek je enak. Verjamem da pri vas doma tako linolej na hodniku pomivate z oljem ker itak nič ne drsi (oziroma enako kot voda) in tudi tuširaš se verjetno z oljem, saj ni praktično nobene razlike. Trenja med prsti itak ne čutiš, tako da ja, tak test je popoln nesmisel.

 

Zdaj pa resno, takole izgleda original embalaža od pravega Mobil olja:


Pripete slike za predogled

  • OK1.jpg
  • OK2.jpg
  • OK3.jpg
  • OK4.jpg
The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 675
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#7

Ce bi bilo kaj na tem bi imeli tisoce zaribanih motorjev, turbin in se cesa in medijsko afero ki bi s tozbami pokopala prodajalce.

Tko mamo pa hin drocnike in pitje olja na zjahanemu 1.6 vw motorju ki sta mu ti dve zadeve ze v osnovi hiba.
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • ily in bmw_soul uporabnikom je všeč to sporočilo


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 603
  • Lokacija: Ljubljana

#8

Za trgovino, kjer si kupil olje jerry se že dolge ve da šmuglajo zaposleni z oljem  :)

Načeloma pa na prste težko določiš ali je olje original ali fejk, definitivno pa lahko ugotoviš kdaj je olje ok in kdaj ne (tisti ki je kdaj probal med prste sveže olje in olje po 30 k km ve o čem govorim). 


Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 458
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#9

@jerry v te stare avte bi lahk tankal najbolj fejk olja, pa bi se prej avta naveličal kot da bi ribnil zaradi tega...



Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#10

Glede na to, da uporabljam točno to znamko olja, ter gradacijo bi te prosil da prilimaš obe embalaže.

 

Jaz sem do zdaj z Mobilom zadovoljen,tudi porabe olja ni bilo zaznati..

Bom, saj to je bistvo mojega pisanja. Jasno je sicer da s tem ko primerjamo obe embalaži še nismo prijeli boga za jajca, ker nikjer ne piše da so pri vseh ponaredkih embalaže enake napake, tako kot je tudi dejstvo da je test olja med prsti lahko zgolj indikator da je nekaj narobe, vseeno je pa boljši kot nič. No, gremo nazaj na bistvo. Zdaj bom prilepil še slike embalaže olja, ki je očitno ponaredek. Kantici sta si na videz tako podobni da laik ne prepozna razlike, sploh če računamo da za Mobil verjetno dela več polnilnic, jaz vem vsaj za dve, v Italiji in v Franciji. Imata pa kantici vseeno dve v oči bodeči razliki: prva je v pokrovčku. Ta je pri kopiji popolnoma gladek, pri originalu pa ima na zgornji strani odtis slikovnega navodila, kako se jo odpre. To je ena stvar. In druga stvar: datum polnitve. Ta je pri original olju odtisnjen na zadnjem spodnjem robu kantice in je oznaka jasno vidna, pri kopiji pa je na sprednjem spodnjem robu in je oznaka nečitljiva, zabrisana. Evo, to sta dve razliki po katerih se loči kopija od originala vsaj pri tej seriji olja, verjamem pa da tole z datumom ne štima tudi pri drugih kopijah, saj se ponarejevalcem verjetno ne da vlagat v stroj za tiskanje teh oznak, na roke se jih pa tudi ne da enako lepo natisnit - strojni tisk se da prav tako ločit od tistega na roke kot kopijo olja od originala med prsti, če se na oboje vsaj malo spoznaš.

 

Tole so pa slike neoriginal embalaže, torej pozor na pokrovček in datum:


Pripete slike za predogled

  • NOK1.jpg
  • NOK2.jpg
  • NOK3.jpg
  • NOK4.jpg
The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#11

Glede na to, da uporabljam točno to znamko olja, ter gradacijo bi te prosil da prilimaš obe embalaže.

 

Jaz sem do zdaj z Mobilom zadovoljen,tudi porabe olja ni bilo zaznati..

Mobil gradacije 5W-40 je za moje pojme eno najboljših olj, jaz ga uporabljam v svojih vozilih že cca 12 let in nikoli težav, do omenjene pizdarije s kopijo. Tudi zdaj imam notri Mobila, vmes sem pa enkrat na nasvet mehanika natočil Fuchs in se je v VW prav tako odlično obnesel, čeprav ga za BMW po posvetu s kolegi mehaniki ne priporočam.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Ce bi bilo kaj na tem bi imeli tisoce zaribanih motorjev, turbin in se cesa in medijsko afero ki bi s tozbami pokopala prodajalce.

Tko mamo pa hin drocnike in pitje olja na zjahanemu 1.6 vw motorju ki sta mu ti dve zadeve ze v osnovi hiba.

Aha, ti torej trdiš da ponarejeno olje sploh ne obstaja ali kaj, če sem te prav razumel? No kakorkoli že, o motorjih nimaš pojma. Jaz za svoje pikolovsko natančno skrbim in to ne glede ali je avto vreden 100 eur ali 100.000 eur. Motor je motor in ravno mlinčki izdelani okoli leta 2000 so bili najbolj kvalitetni in so pili najmanj olja, vsi novejši ga pijejo več. Zajahana jajca voziš kvečjemu sam, jaz za svoja vozila skrbim in mi motor ne bo ropotal, zato so šli notri takoj novi dročniki, čeprav bi se tudi s starimi čisto lahko vozil. Btw, o VW nimaš pojma, 1.6 motor ne pije praktično nič olja če je OK in tudi dročniki brez problema preživijo 250.000 km, bi jih verjetno še enkrat toliko če jih nebi uničil ponaredek od olja.


Za trgovino, kjer si kupil olje jerry se že dolge ve da šmuglajo zaposleni z oljem  :)

Načeloma pa na prste težko določiš ali je olje original ali fejk, definitivno pa lahko ugotoviš kdaj je olje ok in kdaj ne (tisti ki je kdaj probal med prste sveže olje in olje po 30 k km ve o čem govorim). 

Aja? Povej malo več o tem, sama ušesa so me.

 

Če ločiš med novim oljem in tistim ki ima 30k km, boš ločil tudi med originalom in kopijo. Nova kopija ti namreč da občutek kot da bi šlatal močno izrabljeno original olje, reciva tako ki ima za sabo že 50.000 km. Maže sicer še vedno, ampak ne dovolj za normalno delovanje motorja in ga hitro uniči. In poraba takega olja se enormno poveča, ker nima zadosti viskoznosti.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 917
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Na originalu piše spredaj gasoline&diesel.


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#14

@jerry v te stare avte bi lahk tankal najbolj fejk olja, pa bi se prej avta naveličal kot da bi ribnil zaradi tega...

Načeloma ja, ampak to bi potem izgledalo bolj tako kot da dolivaš olje in menjaš bencin. Saj če bi olje sproti dolival ko ga motor kuri bi bilo OK, pri meni je bil problem ker ga nisem kontroliral, saj ga prej 9 let ni bilo treba ker ga ni praktično nič kuril. Nekdo ki ima že tako zjahan motor da ga na par dni doliva pa itak da ne bo opazil razlike, za tak motor je vsako olje dobro za tisti mesec do dva ko se še voziš, potem itak zariba. Moj Caddy pač ni tak, ga imam namen imet še kar nekaj časa kljub temu da je že star in mi gre kurjenje olja na živce, ga ne maram dolivat.


Na originalu piše spredaj gasoline&diesel.

Ja, saj nalepke niso čisto enake že zato ker je ena serija iz Italije in druga iz Francije, ampak po tem ne moreš nič sklepat, ker ne veš za vsako katera je prava. Ne moreš poznat vseh na pamet. Bolj je tako važen datum, pri Mobilu pa očitno tudi pokrovček, po tem se že na daleč vidi, da to ni to.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 917
  • Lokacija: Ljubljana

#15

GMT je kolikor vem prevzel večino teh ostalih konkurenčnih firm.

Dvomim da bi se takole blamirali, vprašanje je pa kaj delajo zaposleni tam..


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 675
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#16

Vsaka kolodont pasta in vsaka cokolada ma drgacno pakungo za razlicne trge in vi po tem ugotavljate originalnost.

Vam se je res vsem skisal od vrocine
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti
    • ily in gade uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 025
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Vsaka kolodont pasta in vsaka cokolada ma drgacno pakungo za razlicne trge in vi po tem ugotavljate originalnost.

Vam se je res vsem skisal od vrocine

Meni ni prav nič vroče, v sobi imam klimo in je tamperatura pri meni že ves dan natančno 25 stopinj. Ali dvomiš tudi v to, da klima ohladi zrak na vnaprej določeno temperaturo? Pri olju gre pa bolj kot za embalažo za odtisnjeni datum, ta je namreč na vsaki plastenki različen, ker sta zraven še dve drugi cifri, prva je (sklepam) oznaka serije in druga oznaka posameznega izdelka v seriji. Če bi ti malo napel tvoje preproste (da ne uporabim kake druge besede) možgane, bi dojel da ima tako vsaka embalaža SVOJO posebno številko, kar pomeni da je pisat te oznake na roko skoraj nemogoče, saj bi za vsako plastenko morali izdelat svojo, unikatno štampiljko. Sem bil dovolj jasen?? TO je tisto kar fejkarjem ne gre od rok, strojno ne morejo tiskat, ročno pa je tudi prezahtevno. Po tem se torej dejansko da ločit fejke od originala. In to vse, tudi kolodont pasto in čokolado če bi jo šel kdo ponarejevat, razen če je čokolada v papirnati pakungi, ker tam se pa odtis štampiljke dejansko lahko ponaredi s tiskanjem. Zato pa ima olje odtis serije direktno na kantico in ne na nalepko, kljub temu da bi bilo odtisnit na nalepko dosti lažje!

 

Tako da fant, malo se boš moral še učit, da ti bojo v lajfu določene stvari jasne.


The Best Never Rest
Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 456
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#18

Tale teorija z odtisnjenim datumom in ostalimi št bi kar držala. Mi gre pa nekaj drugega po glavi...polnilnice so v različnih državah in kakovost olja naj bi bila v vseh enaka. Vemo pa, da ni tako. Ene polnilnice lahko malo špekulirajo in potem dobimo na police trgovin kar dobimo. Edino čudi me, da bi se neka trgovina šla take igrice, ali pa če zaposleni res na svojo roko prodajajo fejk robo. Ampak od kje potem račun?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 917
  • Lokacija: Ljubljana

#19

Po tej logiki čisto enostavno.

Fejk olje proda po ceni originalnega in izstavi račun.

 

Razliko pa da v žep, ko nekomu proda na črno original olje.


Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti
    • Donki kong je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 456
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#20

Po tej logiki čisto enostavno.

Fejk olje proda po ceni originalnega in izstavi račun.

 

Razliko pa da v žep, ko nekomu proda na črno original olje.

Po tej logiki bi prodajalec imel v dobrem kanto original olja, ki bi jo lahko prodal brez računa nekomu, ki je vsak dan pri njemu.

Razliko ne more kar dat v žep...inkaso more štimat.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.