Skoči na vsebino

 

Problem z avto ojačevalcem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#1

Pozdravljeni!

Imam problem, kupil sem aktivni woofer z vgrajenim ojačevalcem. Povezal + direktno na akumulator (seveda z varovalko), remote sem povezal na 12v vticnico v prtljazniku, signal na kable zadnjih zvocnikov (po navodilih proizvajalca), ter dal kontakt in vse dela super, tako kot mora. Problem se pojavi ko avto “zaverglas”, avto prizge vendar nobenega zvoka na nobenem od zvocnikov. Ce maso malo “predrkas” ko avto laufa, zadeva zacne delovat.. ce avto vgasnes in prizges ko je masa tako da dela, na kontaktu stvar deluje, kakor pa prizges avto pa spet nic...

Kakrsnekoli informacije toplo dobrodosle
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#2

Kako pa imaš maso zvezano??  Slaba masa , pa da lahko sploh "predrkaš" ni  nič dobrega.  A je težko  korektno  zvezati? Remote ti  mogoče tudi nima  signala, ko je avto vklopljen, čeprav dvomim. Preveri, če je na vtičnici napetost, ko je avto prižgan.

Pa ne igraj se z avtoelektriko, če nisi 100% siguren.



Urejal berni, 06.08.2020, 12:43.

Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#3

Kako pa imaš maso zvezano??  Remote ti verjetno nima  signala , ko je avto vklopljen. Preveri če je na vtičnici napetost, ko je avto prižgan.
Pa ne igraj se z avtolektriko, če nisi 100% siguren.


Maso sem imel prvo priklopljeno na vijak ki drzi zadnjo klop. Potem na zadnji varnostni pas... zdaj sem probal se orginal maso pri zadnih luceh, ista zgodba... remote ima pri kontaktu 12.6V in pri prizganem avtu 13.7 V....
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#4

Je masa ok ali ni? Kabli tanki debeli originalni, kontakti, stiki  vsi preverjeni?


Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#5

Je masa ok ali ni? Kabli tanki debeli originalni, kontakti, stiki  vsi preverjeni?


Očitno nekaj z maso ni ok, ampak sam ko zaverglas avto ne dela, ce maso premaknes toliko da zgubi stik in spet dobi, zadeva zacne spilat. Tudi ko je samo kontakt, zadeva dela BP
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#6

remote imaš na + ali na minus???


Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#7

remote imaš na + ali na minus???


++++

Sej pravim, dokler ne zaverglas avta stvar dela
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#8

preveri še vse enkrat



Urejal berni, 06.08.2020, 13:05.

Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#9

preveri še vse enkrat


Ravno probal, isto
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#10

Preveri oz meri, če izgubi  napetost na vtičnici, ko zaženeš avto. Zato  poskusi z drugim plusom na remote.

Ima ojačevalec prepoznavo signala na audio in potem sam preklopi? 

Nova stvar ali kakšno čudo?



Urejal berni, 06.08.2020, 13:25.

Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#11

Preveri oz meri, če izgubi  napetost na vtičnici, ko zaženeš avto. Zato  poskusi z drugim plusom na remote.
Ima ojačevalec prepoznavo signala na audio in potem sam preklopi? 
Nova stvar ali kakšno čudo?

Sem probal z glavnim plusom ki gre na ojacevalec in ga dal na remote, isto kot prej.. ko zdrkaš maso zacne delat...

Pomojem da ne, to je aktivni woofer in ima vgrajen ojacevalec, zadaj imas samo opcija high input, cinche ce mas svoj ojacevalec, 20A varovalko in pa priklop za 12V remote in maso, nobenih luck, nobenih vrtljivih gumbov, nic... naceloma plug and play... v mojem primeru plug and kurc kj plays :rofl

Gre za rabljeno zadevo, kupljeno na fb marketplace... cudno mi je ker zadeva dela in spila zelo dobro (pač za to kar je), sam ta zagon jebe.... je mozno da je kaj zjebano na samem wooferju in me je prodajalec napizdil?

Gre pa za tole zadevo:

956BF038-D37E-472B-B818-B3B072FD72D3.jpeg

Priklopi zadaj pa taki:

498BCFF4-52FE-4052-A9A3-6A9F0418DB91.jpeg
Prikaži več možnosti


sun30
sun30

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 938
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: F11

#12

Čudno tole... masa je masa nima veze z zagonom avta..

Meri napetosto ko zaženeš avto..

Če ne drugače bi potregnil za test direktno iz acu..


Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#13

Čudno tole... masa je masa nima veze z zagonom avta..
Meri napetosto ko zaženeš avto..
Če ne drugače bi potregnil za test direktno iz acu..


Nevem ce je ta multimeter dovolj odziven da bi lahko to realno izmeril... kaj bi potegnil direktno? Remote? Saj je, sam pac po kablu za napetost pride, tam sem ga pol prebrikal... zanimivo tudi da noben zvocnik v avtu ne dela ko zaverglas, pa so na orginal radio povezani brez kakega ojacevalca... zdrkas maso, vse tipi topi... ja nic, prej ko sem zakurblal avto sem odprl havbo pa dolil servo olje, pol sem to zrihtal zdaj bom pa zgleda maso na ojacevalcu prestavljal :rofl :rofl
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#14

odvij pa znotraj preglej kaj je z maso

mogoče kabel ali kak kontakt na masi


Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#15

odvij pa znotraj preglej kaj je z maso
mogoče kabel ali kak kontakt na masi


Bom pogledal, ampak zdaj ko sem sliko na forum prilepil sem se nekaj videl.... kurba ima skrito za mrezico lucke in gumbe za nastavljat...

7FCC8325-5C69-4B9D-AE7A-8BFA4E5224CE.jpeg
Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#16

Nevem ce je ta multimeter dovolj odziven da bi lahko to realno izmeril... kaj bi potegnil direktno? Remote? Saj je, sam pac po kablu za napetost pride, tam sem ga pol prebrikal... zanimivo tudi da noben zvocnik v avtu ne dela ko zaverglas, pa so na orginal radio povezani brez kakega ojacevalca... zdrkas maso, vse tipi topi... ja nic, prej ko sem zakurblal avto sem odprl havbo pa dolil servo olje, pol sem to zrihtal zdaj bom pa zgleda maso na ojacevalcu prestavljal :rofl :rofl

Malo se pomiri pa začni znova mislim, da si ti krivec. Pa kje ti to maso drkaš?


Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#17

Malo se pomiri pa začni znova mislim, da si ti krivec. Pa kje ti to maso drkaš?


Narobe si ocenil situacijo, za ta avto in zvocnik me pa res boli k****, kakor tudi za vse kar se da kupit, za materialne dobrine se ne mislim zivcirat po nepotrebnem :ok

Tam kjer pride na sasijo od avta, ce stik prekines in ponovno vzpostavis, zadeva dela kot nova
Prikaži več možnosti


sun30
sun30

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 938
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: F11

#18

Tebe heca ta woofer... po moje masa nima problem..ko ti dodas in vzames maso je kot da bi ga se enkrat prižgal..

Mislil sem da bi meril napetosti + ko vklopiš avto...


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 491
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#19

Prvo kot prvo, remote se veže na anteno od radija..... Pa na noben plus od ne vem luči, al vtičnic lalalalala... Masa se veže direktno na šasijo, na goli pleh, ne na barvan.

Plus kabel se z varovalko veže direktno na plus klemo akumulatorja. Kabel mora bit primerne debeline za maso in za plus.

Vhodi ojačevalca se vežejo po protokolu ali iz line out radija na low input ali pa direktno iz obeh zvočnikov na high input, v kolikor ga ojačevalec ima.

Ojačevalec se vedno prvo nastavi na 50% izhodne moči, in se ga potem korigira glede na samo glasnost/moč ostalega sistema.



Urejal dragan klep, 06.08.2020, 14:53.

Prikaži več možnosti
    • Iztok Z. je všeč


tomazic89
tomazic89

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 678
  • Lokacija: Litija
  • Avtomobil: E36 32?i, E91 mlincek

#20

... in pa masa mora biti cim krajsa. Po moznosti manj kot pol metra in cim debelejsa. Laicno bi rekel, da ob vzigu zaradi previsoke napetosti vrze ven ojacevalec in ko "zdrkas"  :laugh  maso, ga restartas, kot je ze napisal nekdo pred mano.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.