Skoči na vsebino

 

Problem z avto ojačevalcem

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 406
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#21

Tebe heca ta woofer... po moje masa nima problem..ko ti dodas in vzames maso je kot da bi ga se enkrat prižgal..
Mislil sem da bi meril napetosti + ko vklopiš avto...


Prvo kot prvo, remote se veže na anteno od radija..... Pa na noben plus od ne vem luči, al vtičnic lalalalala... Masa se veže direktno na šasijo, na goli pleh, ne na barvan.
Plus kabel se z varovalko veže direktno na plus klemo akumulatorja. Kabel mora bit primerne debeline za maso in za plus.
Vhodi ojačevalca se vežejo po protokolu ali iz line out radija na low input ali pa direktno iz obeh zvočnikov na high input, v kolikor ga ojačevalec ima.
Ojačevalec se vedno prvo nastavi na 50% izhodne moči, in se ga potem korigira glede na samo glasnost/moč ostalega sistema.


... in pa masa mora biti cim krajsa. Po moznosti manj kot pol metra in cim debelejsa. Laicno bi rekel, da ob vzigu zaradi previsoke napetosti vrze ven ojacevalec in ko "zdrkas"  :laugh  maso, ga restartas, kot je ze napisal nekdo pred mano.


Evo en malo update, prvo kot prvo hvala vsem za koristne nasvete, vse je povezano kot je napisal dragan klep, razen remote je na vzigalnik v prtljazniku, ker pac da 12V ob kontaktu (iskreno se mi ni dalo kabla vlect iz radia :rofl ) masa je tudi sam 30cm na goli pleh (tolko tudi nisem da bi na pobarvan del ozemljil haha)... sem pa opazil nekaj drugega, potem ko sem se peljal do vulkanizerja za premontazo gum na nova platisca, sem avto zastartal, masa gor/dol in je stvar delala, avto tresel celo pot do tja... ker je bila vrsta in sem mogel pocakat, izklopim avto, spijem kavico na kavomatu, potem pa sem prisel n vrsto, in glej ga zlomka, zakurblam avto vse dela. Postavim na dvigalo, clovek opravi svoje, se spet vsedem v avto, zakurblam, spet vse dela.... pridem domov, se cez pol ure spet vsedem v avto in spet tema....

Potem sem imel malo casa in sem se igral z radijem, in sem opazil, da ko avto ze laufa, ce radio ugasnes (ne ugasne se cisto, samo radio off napise na ekranu ko stisnes gumb za zvok) in potem spet radio prizges ni zvoka na zvocnikih, dokler spet ne odklopis mase ojacevalca, potem je zvok na zvocnikih, das maso nazaj in woofer ter vse ostalo dela.... tako da pomoje bo prej problem na radiu, zdaj pa je problem ker ima na ekranu od radia tudi board computer in ostale pizdarije, tako da tega glih nebi menjaval...
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 21 893
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#22

Da tebe ne heca mute funkcija, ki utiša ojačevalec ob zagonu motorja, ko pade napetost in lahko slišiš pok iz zvočnikov... Gre v mute in tam ostane bi se reklo.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 491
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#23

Kateri avtoradio? A mogoče kak android radio?


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.