Skoči na vsebino

 

e38 730d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
15 odgovorov v temi
Psycho
Psycho
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: BMW peš

#1

Pozdravljeni 

 

iz čistega firbca sem si malo ogledoval e38 seveda še zmeraj neuresničena želja in sem naletel na tega bombnika (spodaj link). Mogoče kdo na forumu pozna avto ali lastnika da bi znal kej več povedati o tem avtu? Predvsem me zanimajo izkušnje lastnikov in ljudi ki poznajo te avtomobile kakšni so menjalniki na teh avtih? Po opisu sodeč je kar precej zadev porihtano in zamenjano... ti modeli že imajo ZF menjalnik ki naj bi bil že boljši od prejšnega? Vsake informacije bom vesel :) avto bi seveda imel kot ljubiteljskega konjička kljub prevoženim kilometrom izgleda top :D 

 

 

https://www.avto.net...ja 7: 730d Avt.


Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 478
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#2

Vse kar vem je to, da se prodaja že zelo dolgo. Pa če smem vprašati, če bo avto za ljubiteljske vožnje, zakaj bi dizla?

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 130
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#3

Ta avto je od forumaša. E38 730d imajo res ZF menjalnike ki so zelo trpežni, življenjska doba takega menjalnika je lahko tudi pol milijona km ali več.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 263
  • Lokacija: Svet

#4

Ta avto je od forumaša. E38 730d imajo res ZF menjalnike ki so zelo trpežni, življenjska doba takega menjalnika je lahko tudi pol milijona km ali več.

Tako pravljico sem jaz poslusal. Pa mi je ZF na E38 shodil ... Pri 2.8 bencinarju in relativno malo kilometrov ....

 

RES pa je, da se je to zgodilo po menjavi olja ... Tako, da morda sem kriv cisto sam, ker sem menjal olje ... Kakorkoli ZF je dalec od tega da bi bil bulletproof.


.:: Kupujete avto v EU? Nov DMV Portal za izračun DMVja ::.

#E38 728iA#E38 740i#E46 330xi#E65 740i#E91 318d#
Prikaži več možnosti


DreamBMW
DreamBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 825
  • Lokacija: Prevalje
  • Avtomobil: E70 3.0d

#5

Pa dobro ti si vložil tistih 20 ali 30 jurjev
pa je spet lauvfalo :laugh

A ni imel tvoj GM?

Urejal DreamBMW, 21.08.2020, 06:26.

LP
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 130
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#6

Tako pravljico sem jaz poslusal. Pa mi je ZF na E38 shodil ... Pri 2.8 bencinarju in relativno malo kilometrov ....
 
RES pa je, da se je to zgodilo po menjavi olja ... Tako, da morda sem kriv cisto sam, ker sem menjal olje ... Kakorkoli ZF je dalec od tega da bi bil bulletproof.

ZF-i so crkavali bolj ali manj iz enega samega razloga, mehanikom se ni dalo čistit hladilnika olja, ker je na relativno nedostopnem mestu in je treba dat odbijač dol, da se ga očisti. Po 100.000 km vožnje je tako zabasan da je pretok samo še 30%, po 200.000 km pretoka sploh ni več. Tako da če ti je kaj v tolažbo ti lahko povem da je bil tvoj menjalnik uničen že takrat, ko si avto dobil. Menjava olja takega avtomata ne uniči, samo malo pospeši njegov konec. Jaz sem približno v istem času v temi o moji E39 530dTA objavil slike hladilnikov na mojem avtu, Mihold mi jih je očistil in so bili po 100.000 km popolnoma zabit kljub temu da sem jih spucal že ko sem avto kupil. Marsikdo zaradi tega benti čez ZF menjalnike, ampak neupravičeno, konstrukcija ni nič kriva. Krivi so leni salabajzarski mehaniki in nevednost/ignoranca lastnikov.

IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


tinmar
tinmar

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 66
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: 3008

#7

Pozna kdo ta avto? Če ja, bi bil vesel kakšne informacije.

Lp

 

https://www.avto.net...ija 7: 730d Avt.


Prikaži več možnosti


baucek
baucek

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 968
  • Lokacija: Lendava
  • Avtomobil: K 1200 RS

#8

Je morda kdo sel pogledat avtomobil iz zgornje povezave?
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 657
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#9

Tako pravljico sem jaz poslusal. Pa mi je ZF na E38 shodil ... Pri 2.8 bencinarju in relativno malo kilometrov ....

 

RES pa je, da se je to zgodilo po menjavi olja ... Tako, da morda sem kriv cisto sam, ker sem menjal olje ... Kakorkoli ZF je dalec od tega da bi bil bulletproof.

No ja, 728i je bolj nepremičnina, ker je kompletno poddimenzioniran. Solidno težka krava z 2.8 motorjem in 193km. V tej šasiji je logično da dolga življenjska doba motorju in menjalniku ni usojena. Ne vem. kaj so razmišljali, da so šli not rivat 2.8l motor. Še 3.0 je tu bolj tako tako....



Urejal dragan klep, 29.10.2020, 20:59.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 130
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#10

No ja, 728i je bolj nepremičnina, ker je kompletno poddimenzioniran. Solidno težka krava z 2.8 motorjem in 193km. V tej šasiji je logično da dolga življenjska doba motorju in menjalniku ni usojena. Ne vem. kaj so razmišljali, da so šli not rivat 2.8l motor. Še 3.0 je tu bolj tako tako....

Po mojih izkušnjah sta 730iA 3.0 in 735iA 3.5, obe z V8 motorji, dosti večji nepremičnini kot 728i/A. Ne vem zakaj je tako, mogoče na račun skupne teže, mogoče vlogo igra vanos (ki ga 728i ima, 730i in 735i ga pa nimata), ampak moj sklep po tem ko sem preizkusil kar nekaj teh vozil je bil da bi 728iA imel, drugi dve pa z avtomatskim menjalnikom nikakor, izključno in samo z ročnim.

 

Je pa posebej zanimivo še to, da se mi je zdel 528iA z M52B28 len, sedmica z enakim motorjem in menjalnikom pa ne, čeprav je težja. Mogoče sedmici bolj sede kruzanje in ne pogrešaš toliko konjev, kdo bi vedel. Tudi navora ima M52 čisto dovolj, da se v sedmici nič ne matra in ker s takim avtom nihče ne divja (razen na relacije, kar pa motorju koristi), so v praksi motorji v sedmicah v precej dobrem stanju.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 065
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#11

Tukaj pa nimaš prav.
Jaz sem imel 528ia e39 in 735ia e38 in sta šla popolnoma identično. Edino sedmica je imela lepši zvok. Ostalo pa ni bilo razlike, kar se tiče moci oz. pospeškov.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 130
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#12

Tukaj pa nimaš prav.
Jaz sem imel 528ia e39 in 735ia e38 in sta šla popolnoma identično. Edino sedmica je imela lepši zvok. Ostalo pa ni bilo razlike, kar se tiče moci oz. pospeškov.

Saj ne da 735i ne gre nikamor, ampak pedal za gas je pri prvih serijah tako trd, da imaš občutek kot da je avto neznanska lenoba. 740iA 4.0 je malo boljši, 740iA 4.4 brez vanosa je še malo boljši, 740iA z vanosom je pa kot da bi bil drug svet, sploh ni primerljiv z ostalimi. In ko že omenjaš zvok, 735iA si imel verjetno brez srednjih loncev ali brez katalizatorjev, če avspuh malo odpreš se tudi dojemanje hitrosti spremeni, to bi razložilo zakaj ti je bila ta verzija kul, meni pa ne. Moje so bile vse stock, s čepi v izpuhih in motorja praktično nisi slišal, dokler nisi stisnil kickdown.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 378
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, E39 540i ///M

#13

730dA ima super ZF avtomat 5HP24, ki je noro vzdržljiv, precej močnejši od GM 5L40 v E39 530dA, vgrajevali so ga tudi v E39 540iA, E38 740iA in če se ne motim celo v 750iA :ok

Problem so samo lastniki in vzdrževanje, predvsem čiščenje hladilnikov :ok


Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 438
  • Lokacija: Malmö
  • Avtomobil: B8

#14

No ja, 728i je bolj nepremičnina, ker je kompletno poddimenzioniran. Solidno težka krava z 2.8 motorjem in 193km. V tej šasiji je logično da dolga življenjska doba motorju in menjalniku ni usojena. Ne vem. kaj so razmišljali, da so šli not rivat 2.8l motor. Še 3.0 je tu bolj tako tako....

3.0 se tudi v E53 super obnese, prav nobenega obcutka podhranjenosti ni, pa je verjetno tezji od sedmice :) M54 3.0 bi v E38 prav super pasal.


Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 657
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#15

Naj pravi tehnični podatki povejo in pokažejo realno sliko.

 

Eno je nekaj pisat na pamet, drugo pa so realne primerjave. Že, če samo pogledamo razliko v navoru, je 728i proti 740i nepremičnina, neglede na tisto dodano težo, ki pa tudi ni pretirano večja. :)

 

https://www.ultimate...8-7-Series.html


Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 707
  • Lokacija: Sevnica

#16

Meni je pa 3.5 v e38 popolnoma pasal. Avto ima lep navor, s cestninske takrat je brez problema kopalo v prazno avtomatu navkljub, ni pa seveda sportnik.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.