Skoči na vsebino

 

Delovanje ročne zavore na F31

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
17 odgovorov v temi
andhoc
andhoc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 320d

#1

Na mojem f31 320d avtomatik sem zamenjal komplet zadnje zavore (diske, ploscice in pakne od rocne zavore vse od Texarja). Zamenjan je bil komplet ker rocna zavora ni prijela cisto nic in naj bi bil disk oz boben znotraj cisto rjav in pakne zanic.

Po menjavi se mi zdi, da se je stanje le malenkost izboljsalo.
Avto ob do konca zategnjeni rocni ne blokira koles.
Avto ob do konca zategnjeni rocni normalno spelje.
Med voznjo v N ob zategnjeni rocni avto zelo zelo malo zaznavno bremza, skoraj kot bi zaviral z masino v recimo 5 prestavi.
Po besedah mehanika je to na tem avtu normalno in naj bi rocna le drzala avto na miru na klancu.
Ker pa imam do sedaj na vseh drugih avtih izkusnje, da je rocna blokirala kolesa, me zanima ali je taksno stanje normalno.
Za parkiranje me sicer ne skrbi, ker je avto avtomatik in v P pac blokira menjalnik, skrbi me ali bom prisel skozi tehnicnega in ker zadeva ne deluje v primeru okvare zavor.

Glavno vprasanje: Ali je tako stanje zavor na F31 normalno ?
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 447
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#2

Ročna v BMWju ni narejena da blokira kolesa ampak da drzi avto na mestu.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: LJ

#3

Ce bos kupil vsaj original pakne, bo dosti boljse. Imel na e46 enako zgodbo, kvazi enako kot original pa prva vgradnja - dalec od tega. Je pa res, da tisti avti, ki imajo rocno enako na disku, da bolj zavirajo. Torej ce med voznjo potegnes rocno, mora avto pocepnit, ustavilo ga ne bo. Enako je na e91 po mojih izkusnjah, pa je vse original.
Prikaži več možnosti


Donki kong
Donki kong
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 011
  • Lokacija: Ljubljana

#4

Men isto avto ne bremza ko zategnem rocno... drzi pa avto na mestu kot mora in tudi na tehnicnem pregledu jo je pohvalil, je rekel da ni veliko bemflou da jim rocna tko dobr dela :-D
Prikaži več možnosti
    • Ruh je všeč


Mark89
Mark89

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 633
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E39 '01 530iT, MG ZR 115

#5

A ročno si nastavil?!?
Malo tečen postopek je tist zobnik vrtet čez odprtino za kolesni vijak, ampak drugo ti ne ostane. V kabini je itak samonastavljiva.


E46 320i 110 kW PFL TiAg 4 years, 7 months, 3 weeks now gone
E39 530iT ex iTA FL 430 fix it again tomorrow
Prikaži več možnosti


andhoc
andhoc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 320d

#6

Hvala za vaše odgovore

 

Menjava je bila izvedena s strani mehanika prav tako nastavitev.

 

Kljub temu, da mi ni namen izkoriščati ročno v druge namene (obračanje ipd.) imam še vedno občutek, da deluje najslabše od vseh avtov, ki sem jih vozil.

 

Počakam do tehničnega čez par dni pa bomo videli.


Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 505
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#7

Sej če se ne zastopiš v to in če si imel ostale avtomobile z boben zavoro ali pa integrirano ročno v čeljusti (Vw, Renault, Audi, Peugeot, Citroën...) potem res ne moreš razumet zakaj tuki ne prime. Pa da še enkrat povem (ROČNA PRI BMW JE DA AVTO OSTANE NA MESTU KO GA PARKIRAŠ NE DA SE BOŠ USTAVLJAL Z NJO) :)
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 167
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#8

Smešno je, da jim v 20ih letih to ni uspelo zrihtat oz je slabše kot 25 let nazaj pri E34 recimo, ki ima enak koncept delovanja. Od E39/E46 naprej je katastrofa.

Pa še to imel sem Volvota 850, ki ima prav tako ročno na sistem bobna znotraj zadnjega diska in je vlekel črte po asvaltu če si jo fajn zategnu  :).

 

Na temo pa lahko povem, da je pomembno da imaš neke OK pakne in pa nastavljene tako, da je povsem pri disku. Dobr je tudi če so deli, ki se premikajo namazani :)



Urejal bvogri, 13.08.2020, 12:51.

Prikaži več možnosti


Veljo
Veljo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 450
  • Lokacija: corner pocket
  • Avtomobil: creative technologie

#9

Ročna zavora je bila edina stvar pri e39 v 14 letih lastništva, pri kateri sem tuhtal ali bo ali ne bo zadovoljila števec na tehničnem  :-D. Se pravi, saga continues tudi pri after year 2000 production? :fight



Prikaži več možnosti


saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 505
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#10

Ne vem kaj delate, ampak e30, e36, e46, 2xe39, 2xe91 in pri nobenem težav z ročno. Mislim da ni problem v avtu
Prikaži več možnosti


andhoc
andhoc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 320d

#11

Sej če se ne zastopiš v to in če si imel ostale avtomobile z boben zavoro ali pa integrirano ročno v čeljusti (Vw, Renault, Audi, Peugeot, Citroën...) potem res ne moreš razumet zakaj tuki ne prime. Pa da še enkrat povem (ROČNA PRI BMW JE DA AVTO OSTANE NA MESTU KO GA PARKIRAŠ NE DA SE BOŠ USTAVLJAL Z NJO) :)

Imel sem med drugim vectro B in vectro C in obe sta imeli isto tehnično rešitev delovanja. Znotraj diska ločen boben z paknami. Obe sta imeli isto mehansko ročno preko zajle. Vem ker sem jih sam menjal. In na obeh je ročna brez problema blokirala pri katerikoli hitrosti.

Moram reči da v tem malo razočaran nad BMWjem.

Pač na trenutnem avtu nisem menjal sam ker trenutno nimam casa ne volje za to.

Ok bomo pač videli kaj porečejo na tehničnem.


Prikaži več možnosti


Mat xxl
Mat xxl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 689
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: BMW

#12

Probajte enkrat pri 50 km /h recimo odpoved zavor testno z ročno ustaviti...,  saj gre samo zelo tako na grdo..... sunkovito....


Prikaži več možnosti


pharaon
pharaon

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 76
  • Lokacija: Savinjska
  • Avtomobil: F34

#13

Tudi mene je motila ročna na F34 letnik 2017, avtomatik. Problem je bil, ker sem jo moral zategniti res do konca, da je avto ostal pri miru, če sem parkiral na klancu.

Na servisu sem rekel, če lahko nastavijo, da prime malo prej, ne pa šele na koncu. In so prestavili, od takrat je ok.

Nisem pa testiral ustavljanja z ročno ali obračanja ipd...

Me pa moti zdaj, da včasih ko jo odtegnem in speljem naprej, cvili iz bremz. Takrat se ustavim, dam v rikverc za kak meter ali dva, potem pa naprej in ne cvili več.


Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 217
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#14

Sem imel dva dni nadomestno F31 in moram reči, da sem bil zelo presenečen, kako dobra je bila ročna zavora...tam četrti zob je že bil avto zabetoniran :eek  Pa so bili diski vse prej kot novi... standardno grdi in poškrabani. :laugh


Prikaži več možnosti


bemmer
bemmer

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 218
  • Lokacija: litija
  • Avtomobil: F31 320 xdrive

#15

Tako kot mnogi drugi lastniki bmw - jev imam tudi sam več ali manj težave z ročno. Najprej na e46 sedaj f31. Zgleda, da so zanesljivi le original diski in pakne. Ko sem menjal zadnje diske (textar) in pankne za ročno mi je že v štartu slabo prijela, čez kak mesec sem jo šel nastavit pa mi jih je mehanik preveč približal, da so skozi malo drsale in so se pregreli diski, ki so nato pričeli tresti. Nato smo šli podrejat diske in garancijsko zamenjat pakne, pa so diski čez čas spet začeli tresti. Torej epilog takoj vzemi original in pozabi na težave ali ko nastavljaš pakne ročne zavore odstrani kolo, da boš čutil morebitno trenje ko pankne malo zagrabijo, takrat vrni za en zob. Sedaj pri meni na tretjem zobu blokira.(vsaj na makadamu), Bistveno pa je pomembno, da oba kolesa enakomerno nastavimo, da enako primeta, ker f serije nimajo več finih nastavitev v kabini.


Prikaži več možnosti


Falko
Falko

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 315
  • Lokacija: LJ

#16

Lahko potrdim, le original in nic drugega, ze od e46, pa se te lahko vcasih nagajajo..
Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#17

Jaz sem na E91 menjal komplet zavor, po enem letu mi je mehanik ponovno nastavil ročno in mi nekje na četrtem zobu zablokira kolesa, ko parkiram v hrib. Med vožnjo pa še nisem poskušal, ker ne vem zakaj bi. 

Tudi ne vem, zakaj bi pričakoval, da z zategnjeno ročno ne bom mogel speljati, to je samo borbe med sklopko in ročno, katera bo popustila. Mi je pa logično, da je ročna zavora narejena za držanje teže 2 tone in jo bo vsak motor zasuknil. 


Prikaži več možnosti


Cinšpula
Cinšpula
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: everywhere
  • Avtomobil: BMW F31

#18

Pred letom dni mi je na tehničnem rekel da je ročna slaba (f31). Original diske sem samo podrejal ker je bilo na notranji strani vse zarjavelo (pobral 0,5 mm, torej na premeru se pozna 1 mm)  in namestili smo nove pakne. Ročna ni nikakor potem prijela...pričakoval sem da se bo vnesla ko se bodo pakne malo znucal, pa nič od tega. Pred 10 dnevi dal gor nove diske (tokrat TRW) in pakne ...sedaj pa prime, tudi na tehničnem brez težav. Skupni strošek pa 110 eur.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.