Skoči na vsebino

 

Cukanje v nizkih obratih 325i n53

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
22 odgovorov v temi
Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#1

Zdravo pojavilo se mi je konstantno cukanje v nizkih obratih in tudi kdaj lucko za motor prizge in motor dela cudno..ko ga ugasnem in prizgem dela normalno je ime kdo podobni problem.. e93 325i n53 motor 260000km
Prikaži več možnosti


sema318is
sema318is

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 321
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#2

kaj pravi tester?


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#3

Ti predlagam, da na original tester prikopiš. Na prvo žogo, bi rekel da vžigalna tuljava/ svečka.
Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#4

Svecke nove 7000km res pa da po tej menjavi se je to zacelo dogajat. Je kje kak mehanik da bi dons pogledal ugotovil vzrok. Gorenjska ali ljubljanski del
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 365
  • Lokacija: Slovenija

#5

Svecke nove 7000km res pa da po tej menjavi se je to zacelo dogajat. Je kje kak mehanik da bi dons pogledal ugotovil vzrok. Gorenjska ali ljubljanski del

Kaksne svecke si kupil?

Na testerju poglej ce imas kak missfire


Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#6

Kaksne svecke si kupil?
Na testerju poglej ce imas kak missfire


Po sasiji ilidirium al kaj so ze..ja
Dons gre na tester
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#7

Za N53 samo samo ZKBR7A-HTU NGK in nobena druga (ta pride tudi v original škatli). Pa tudi stisnjena mora biti z namenskim orodjem, ker drugače jo zlahka poškoduje (svečka je pod kotom vstavljena). Več info in video tukaj https://www.theparts...nd-n53-engines/
Prikaži več možnosti
    • boripi in Jerry uporabnikom je všeč to sporočilo


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#8

P0304 napaka prek kitajca nahitro smo pregledal moral bi se na org dat ampak mi je glih malo prej med voznjo prizgala lucka za motor
Prikaži več možnosti


Premium
Premium
  • Uporabnik
  • Sporočil: 55
  • Lokacija: Gorica
  • Avtomobil: Bmw e91 330i x

#9

Cylinder 4 missfire je pod to napako


Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 365
  • Lokacija: Slovenija

#10

P0304 napaka prek kitajca nahitro smo pregledal moral bi se na org dat ampak mi je glih malo prej med voznjo prizgala lucka za motor

Malo pogljete kako ste cinspule nazaj priklapljali ce ste ze menjavali pa ne dela. Lahko je pa katera cinspula pac crknila.


Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#11

Menjal sm samo svecke ampak dojemam da je vsak dan vse slabse in slabse..jutri bom narocil novo spulo ce se bo isto dogajal bomo pa naprej iskal napako..glede na to tudi zjutraj ko ga prizgem,dela 10sekund dobro pol pa samo cel motor zatrse in obrati padejo in nazaj skocijo. Tko da hvala vam za odgovore
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#12

Najprej prestavite vžigalno tuljavo iz cilindra 4 na 1 recimo. Če missfire sledi potem menjajte vžigalno tuljavo. Pa predlagam, da menjaš vse na enkrat. Obvezno pa z dobro diagnostiko gledat (inpa, ista D,...)

To z padcem obratov imam pa tudi jaz problem samo ni povezano z vziglnimi ali sveckami. Prej slab injektor najverjetneje, čeprav lahko je 100 stvari.
Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#13

Zbrisal napako in sedaj se ze dva dni nic ne priziga glede cilindra 4 ampak carly pokaze 2 napaki ki jih je nemogoce izbrisati

Pripete slike za predogled

  • Screenshot_20200828-110036.jpg

Urejal Aleksei, 28.08.2020, 20:42.

Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#14

Napaka cilindra 4 se ti bo vrnila čim bo malo bolj vroč motor.
Ti dve napaki, ki ju imaš:
1.mislim, da precej logična. Senzor temperature plinov v izpuhu je treba pregledat.

2. Ko želi motorni računalnik preklopiti v varčni "stratified" način, zazna da motor ne deluje mirno. V tem načinu znaša lamda motorja tudi preko 2.0 oziroma deluje na zelo redko mešanico goriva in zraka. Pri meni je ta napaka zginila, ko sem avto na malo višje obrate spravil (kako minuto se pelji 200 km/h :)). Možno pa je, da je ta napaka vezana tudi na prvo, ker računalnik ne more spremljati kaj se dogaja s temperaturo izpušnih plinov.

Urejal BMW_V10, 28.08.2020, 21:04.

Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#15

Napaka cilindra 4 se ti bo vrnila čim bo malo bolj vroč motor.
Ti dve napaki, ki ju imaš:
1.mislim, da precej logična. Senzor temperature plinov v izpuhu je treba pregledat.
2. Ko želi motorni računalnik preklopiti v varčni "stratified" način, zazna da motor ne deluje mirno. V tem načinu znaša lamda motorja tudi preko 2.0 oziroma deluje na zelo redko mešanico goriva in zraka. Pri meni je ta napaka zginila, ko sem avto na malo višje obrate spravil (kako minuto se pelji 200 km/h :)). Možno pa je, da je ta napaka vezana tudi na prvo, ker računalnik ne more spremljati kaj se dogaja s temperaturo izpušnih plinov.


Ma kej veze z katalizatorji ker jih je prejsni lastnik odstranil:(
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#16

Na kratko: s temi napakami, ki jih imaš ti, bi jaz rekel, da nima nobenega pomena odstranitev katalizatorja.

Dalje:

N53 ima 4 katalizatorje. 2 CO katalizatorja (spredaj bliže motorju) in 2 NOx katalizatorja nekje na sredini avta.

NOx katalizator zdrži nekje 300k km.

Odstranit NOx katalizatorja se da in motor bo na videz normalno deloval (kolikor vem tudi motorne lučke ne prižge), tehnični pregled opravi brez problema ker NOx ne merijo. Ne bo pa več preklopil v stratified način ampak bo vedno deloval klasično (lambda vrednost 1.0).

To pomeni višjo porabo (namesto cca 8 l/100km bo recimo 10 ali 11) in pa zabeleženo napako v računalniku (NOx catalytic converter aging).

Lahko se programsko sprogramira, da motor pozabi na NOx katalizator ali pa vgradi emulator, ki se ga vstavi namesto NOx senzorja https://bimmerprofs.com/noxem-129/ ta se pretvarja, da je z NOx sistemom vse ok in motor zopet deluje varčno. Kakšno rešitev je pri tebi prejšnji lastnik uporabil ne vem.

Da bi odstranil pa CO katalizatorja pa dvomim. Bi ti svetila lučka za motor in Vrjetno bi bile težave na tehničnem (čeprav ni nujno, ker baje so ti motorji toliko čisti pri zgorevnju, da naj bi šlo skozi).

Nasvet:
Menjaj vsaj tuljavo cilindra 4
Menjaj senzor temperature v izpuhu (ni drag)
Prepihaj malo motor :)

Urejal BMW_V10, 28.08.2020, 23:51.

Prikaži več možnosti


Aleksei
Aleksei
  • Uporabnik
  • Sporočil: 121

#17

Na kratko: s temi napakami, ki jih imaš ti, bi jaz rekel, da nima nobenega pomena odstranitev katalizatorja.
Dalje:
N53 ima 4 katalizatorje. 2 CO katalizatorja (spredaj bliže motorju) in 2 NOx katalizatorja nekje na sredini avta.
NOx katalizator zdrži nekje 300k km.
Odstranit NOx katalizatorja se da in motor bo na videz normalno deloval (kolikor vem tudi motorne lučke ne prižge), tehnični pregled opravi brez problema ker NOx ne merijo. Ne bo pa več preklopil v stratified način ampak bo vedno deloval klasično (lambda vrednost 1.0).
To pomeni višjo porabo (namesto cca 8 l/100km bo recimo 10 ali 11) in pa zabeleženo napako v računalniku (NOx catalytic converter aging).
Lahko se programsko sprogramira, da motor pozabi na NOx katalizator ali pa vgradi emulator, ki se ga vstavi namesto NOx senzorja https://bimmerprofs.com/noxem-129/ ta se pretvarja, da je z NOx sistemom vse ok in motor zopet deluje varčno. Kakšno rešitev je pri tebi prejšnji lastnik uporabil ne vem.
Da bi odstranil pa CO katalizatorja pa dvomim. Bi ti svetila lučka za motor in Vrjetno bi bile težave na tehničnem (čeprav ni nujno, ker baje so ti motorji toliko čisti pri zgorevnju, da naj bi šlo skozi).
Nasvet:
Menjaj vsaj tuljavo cilindra 4
Menjaj senzor temperature v izpuhu (ni drag)
Prepihaj malo motor :)


Hvala za konkretne odgovore..jutri menjam tuljavo pol pa naprej ampak avto je vrjetno prodan nebi pa rad dal takega avta naprej hvala jutri menjam in javljam
Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#18

Ni problema :)

P.S.: ta motor, ki ga imaš se dokaj enostavno odpre na 272ks ;)

Urejal BMW_V10, 29.08.2020, 09:18.

Prikaži več možnosti


perko77
perko77
  • Uporabnik
  • Sporočil: 109
  • Lokacija: Benedikt
  • Avtomobil: /

#19

Ni problema :)

P.S.: ta motor, ki ga imaš se dokaj enostavno odpre na 272ks ;)

Iz 218 na 272? Enostavno?

Kaj je potrebno narediti?

 

Lp


Prikaži več možnosti


BMW_V10
BMW_V10

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 236
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: E46 316i, E60 530iA FL

#20

Sesalni kolektor menjaš za tistega ki ima 2 disa loputi (kabel za priklop je že tam).
Potem pa programski tunning in to je to.
Prikaži več možnosti
    • perko77 je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.