Skoči na vsebino

 

E91 320d cukanje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
10 odgovorov v temi
mmberg
mmberg
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49

#1

e91 320d, l2010, prevoženih dobrih 180.000km

 

Imam sledeč problem (skupaj z zgodovino)

 

- avto je pri nizkih obratih (1300-1600) cukal (pedal za gas zelo narahlo pritisnjen, da avto le drži v pogonu pri konstantni hitrosti)

- tester ni pokazal nobene napake

- ko se je odklopilo EGR, avto ni več cukal

- EGR je bil menjan (prav tako je bil 2x menjan naftni filter, ker se je najprej sumilo to)

- avto je sedaj 80% boljši, vendar še vedno občasno pocuka

 

Se mogoče komu kaj sanja kaj bi še lahko bilo?


Prikaži več možnosti


BMWbehind
BMWbehind
  • Uporabnik
  • Sporočil: 53

#2

Senzor odmične gredi? Znan krivec za cukanje :)
Prikaži več možnosti


Bmw320dlci
Bmw320dlci
  • Uporabnik
  • Sporočil: 11
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw 320d lci

#3

Sam lastim 318d 2011 , pa imam iste tezave cukanje... pri 1500 do 2000 obratov, tik pred zagonom turbine mi cukne avto, imam pa isto tezave z nemirnim Prostim tekom, ampak ne nihanje obratov, ampak cuden zvok motorja, kot da bi se zelel ugasniti, oz kot da preskakuje...
Prikaži več možnosti


mmberg
mmberg
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49

#4

Senzor odmične gredi? Znan krivec za cukanje :)

Predvidevam, da bi problem senzorja pokazalo pri priklopu ne tester?


Prikaži več možnosti


V0RT3X
V0RT3X

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 372
  • Lokacija: slo

#5

Lahko probaš še to če ima N47 isto:

 

https://www.bmwslo.c...-2#entry2125213


Prikaži več možnosti


PocesnkII
PocesnkII

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 218
  • Lokacija: Delavnica
  • Avtomobil: MB w463 po domače G

#6

n47 nima tega ventila,....

lahko pa cuka zaradi zabasanih loputk v sesalnem kolektorju,...


Prikaži več možnosti


F30LCI
F30LCI

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 61
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E90 LCI

#7

Pri nasi E90LCI 318d (2009) so bili podobni simptomi pred 3 leti pri 240 kkm.

Zamenjali so dozirni ventil za gorivo na visokotlacni crpalki in tlacni
regulator na napravi za vbrizgavanje.

Od takrat je vse ok. Avto ima sedaj 303 kkm.
Prikaži več možnosti


martin11
martin11

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 97
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: bmw

#8

aktuator turbine ,ko se umiri poskusi ročno nekaj krat gor -dol premikati,mogoče to nagaja


Prikaži več možnosti


mmberg
mmberg
  • Uporabnik
  • Sporočil: 49

#9

n47 nima tega ventila,....

lahko pa cuka zaradi zabasanih loputk v sesalnem kolektorju,...

Se bo sedaj najprej to preverilo, hvala za idejo.

 

Jeba je, ker če ni napake v računalniku ter pri neočitnem problemu, mehaniku ne preostane drugega kot ugibanje in menjava delov in posledični stroški.


Prikaži več možnosti


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 427
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#10

aktuator turbine ,ko se umiri poskusi ročno nekaj krat gor -dol premikati,mogoče to nagaja

kako pa se to ročno nastavlja?

kak link do youtuba?


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


nightmare
nightmare

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 836
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e91 320d, KTM 690 Duke R

#11

kako pa se to ročno nastavlja?

kak link do youtuba?

Ročno kr nek na uč ne boš nč nastavu, kr pust na mir. Lohk ga pa sam mal premigaš pa da vidš, če se kej zatika, to boš pa že najdu. ;)

 

Lp, Samo


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.