Skoči na vsebino

 

2017 G11 730d M-sport xDrive Magellan-Grau

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
57 odgovorov v temi
mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 383
  • Lokacija: Krško

#1

Pozdravljeni, vzel sem si nekaj časa, da predstavim svojega potovalnika in delim nekaj dosedanjih izkušnj: Gre za 730d G11 M xDrive, kombinacija siva zunanjost in rjava notranjost.
 
Zgodba je takšna, da sem se vrnil nazaj na 7er. 3 leta sem vozil E65, vmes pa sem imel nekajmesečno "avanturo" z G30 520d xD M paket.
 
Vajen udobja v 7ki in 3.0d 6 valjnika, me G30 2.0d ni prepričala, pa je to sicer dober in kvaliteten avto.
Opazil sem, da sem bil po daljših poteh v petici G30 z navadnim M podvozjem precej bolj zmatran kot pa prej v stari sedmici E65 z EDC.
Po prodaji petice sem se odločal med uvozom F01 LCI in G11 ter se nato odločil za slednjo:
 
BWMSLO-9.JPG
 
BWMSLO-2.jpeg
 
BWMSLO-4.jpeg
 
BWMSLO-8.jpg
 
BWMSLO-5.JPEG
 
BWMSLO-6.jpg
 
Avto mi je takoj padel v oči zaradi meni všečne kombinacije 30d, sive barve, M paket, rjavo usnje, ohranjenosti in malo km (70kkm). Dobil od 1. lastnika, kupljen nov v DE in vožen v SLO.
 
Vožnja je zelo udobna, pozna se zračno vzmetenje, ki je sedaj serijsko na vseh G11. Iz avta pridem spočit, kar mi ogromno pomeni pri moji letni kilometrini.  G11 lepše plava kot E65 z EDC in je tudi dosti tišja v kabini. Runflat gume 20" pa nekoliko slabše požirajo večje jame na cesti od navadnih gum 20" na E65.
 
Podvozje se dvigne in spusti glede na način: Comfort, Sport. Obstaja tudi tipka za "offroad", avto se ob pritisku na to tipko začasno dvigne še za kar nekaj cm višje od comfort višine, namenjeno uporabi do par km/h, toliko da prideš čez. To mi je dosti manjkalo na E65.
 
Motor B57 3.0d me je presenetil, gre precej bolje kot pa se sprva zdi. Vleče že zgodaj pri cca 1300 obratih, tudi delovni obrati so dosti nižji, včasih imam občutek kot da vozim kamion :). G30 2.0d je kar dobro šla tam nekje do 120, potem pa se pozna razlika v prid 3.0d.
Staro E65 730d sem imel mapirano na 267HP, G11 pa je še tovarniška z 265HP, ampak G11 potegne bolje, predvsem pa bolj zvezno.
Faktorji za to so verjetno nižja teža pri G11 (Carbon Core kletka), boljši menjalnik, novejši model turbine, šobe, xdrive itd. 
 
BWMSLO-16.JPEG
 
Zvok motorja je tišji, ampak lepši in v obratih bolj športen napram E65, kar je verjetno zahvala dvojnem izpušnem sistemu. Ali ima avto še kako dodatno predvajanje zvoka v kabini ne vem, ne najdem informacije.
ZF 8. st. menjalnik menja gladko in res hitro, tu so naredili res ogromen preskok napram starim ZF6. Olje menjalnika bom vseeno preventivno menjal na 100kkm. Ostale redne servise imam še vključene do 100kkm (BMW BSI).
 
xDrive mi je plus, ne pozna se samo na snegu ampak tudi ko je malo mokro ali pa pesek na cesti, vsekakor bolj sigurna vožnja in konsisteni pospeški. En primer je hitro speljevanje iz kakega peščenega parkinga, E65 je zakopala, G11 z xdrive pa nič, tudi na makadamu te prilima na sedež. Ena od cen, ki jo plačaš pri xDrive so dražji modeli gum deljenih dimenzij, ki morajo biti strogo po specifikaciji bmwja (oznaka zvezdica) sicer tvegaš da uničiš pogon, zaradi morebitnih odstopanj v obsegu "navadnih" gum.
 
Večji generacijski preskok so asistence, ki jih na E65 še ni bilo. Avto ima poln paket asistenc. Nekaj zadev sem izklopil, ker me je motilo. Npr. popravljanje volana če menjaš vozni pas brez žmigavca, enkrat sem se umikal oviri na cesti pa nisem dal žmigavca, avto je zaznal da grem čez sredinsko črto in hotel popraviti na silo volan nazaj ... in mi ni bilo preveč všeč. Je pa dober fičer vibriranje volana če voziš po črti itd. 
Aktivni tempomat z avtopilotom je v teoriji super, v praksi pa moraš precej pazit, včasih na AC zgubi potek črte in avto ne zavije v ovniku ali pa pozno. Mogoče bi bilo dobro naredit še kak SW update na pooblaščencu.
Digitalni števci so sicer še prva generacija, ampak zgledajo dobro, ekran ima visoko ločljivost ter kontrast. Čaka me še iDrive update.
 
Heads up display mi je zelo uporabna zadeva, nastaviš si željeno pozicijo, kontrast, svetlost (ne preveč sicer ponoči odseva), števcev sploh več ne gledam med vožnjo.
 
Sedeži so comfort usnjeni, nabor el. pomikov je isti kot pri E65, le da so sedeži v G11 malo tanjši, niso tako globoki kot sedeži v E65 - tam si kar padel v "fotelj", en sodelavec je to takoj opazil in komentiral. Zadaj ni kaj bistveno več prostora od G30 petice in tudi nima nič posebnega od opreme zadaj - kar me ne moti, saj se v avtu voziva ponavadi največ 2. Pravijo da za udobje na zadnjih sedežih moraš imeti podaljšano L verzijo.
Je pa zanimivo da so električni pomiki precej tišji v G11 kot v E65, skoraj ne slišiš nič premikanja sedežev ko se usedeš v avto in ga prižgeš.
Masaža je precej intenzivna, na najmočnejši stopnji lahko malo zaboli kakšna mišica v ledvenem delu. Hlajenja nima, ampak je avto manj vroč v kabini na popoldanskem soncu, kot pa pa prej v G30 (bela), ne vem ali je to zaradi volumna kabine, termo izolacije...
 
BWMSLO-11.JPG
 
BWMSLO-12.JPEG
 
BWMSLO-13.JPEG
 
BWMSLO-14.JPEG
 
BWMSLO-15.JPEG
 
Volan je večji kot pri petici G30 in kvalitetnejši, več je aluminija in manj plastike. To velja tudi za armaturko, npr. start stop gumb je pri G11 kovinski pri G30 pa plastika, ki se hitro spraska. Ročke za žmigavce delajo enako kot prej pri E65 - se pravi ko pritisneš se vrnejo nazaj na prvo pozicijo, pri G30 pa se premakne kot pri večini ostalih avtih.
Nasploh sem opazil več sorodnosti v ergonomiji G11-E65 kot pa G11-G30, vse od volana, gumbov do lege na cesti.
 
Ena večjih razlik G11 vs G30 je tudi klimatizacija. Stara ali nova sedmica je instant ohlajena ko zalaufaš vroč avto, petica pa rabi kar nekaj časa. To je bila tudi ena izmed prvih opazk ob prehodu prej iz E65 na G30 - stara sedmica je hladila kabino mnogo bolje, več je hladilnih odprtin, večji pretok in kroženje zraka, vsepovsod piha enakomerno. 
 
Avto ima daljinsko parkiranje z pametnim ključem. Je čuden občutek ko gledaš prazen avto kako se pelje sam. Ampak zaenkrat še nisem bil v situacijah, kjer bi to potreboval.
Kupil sem še ovitek za ključ, ker drugače se tile novi pametni ključi hitro poškodujejo, ohišje je iz aluminija, ki je dokaj mehko. Enkrat ti pade po tleh po grobem asfaltu in je pol grdo za videt in tipat - izkušnja na G30.
 
BWMSLO-18.JPEG
 
Ozvočenje: Hifi opcija, kot sem imel na E65, je pa zvok dosti izboljšan na G seriji, vozil sem tudi F01 z Hifi ampak so bmw ozvočenje na G seriji še izboljšali, tudi G30 je imela tudi podobno dobro hifi ozvočenje. 
 
LED ambient je ena večjih novosti pri novih G serijah, za sopotnike (no, in voznika), ki se peljejo prvič je vau efekt, ampak sčasoma se navadiš in ne opazuješ več. Nastavljeno imam modro barvo, modra se mi zdi najbolj primerna za nočno vožnjo, npr. oranžna je preveč moteča, bela pa je bolj "umazana toplo" bela. Zanimivo je to, da se barva ne spremeni v rdečo/oranžno ko daš avto v Sport mode. Npr. pri Superbu baje se.
 
LED1.jpg
 
LED2.jpg
 
Feedback na volanu G11 je zanimivo - precej bolj soroden E65 kot pa petici G30, čeprav sta obe iste generacije G serije. Pri G30 je vsak minimalen zasuk avto takoj kirurško natačno izvedel, kar je bolje za noret čez ovinke in slabše za udobje potovanja.
 
Laser luči so mi precej impresivne, prvič do sedaj sem se vozil v vozilu s tako močnimi lučmi. 
Dolga luč ponoči deluje več stopenjsko, najprej prižge tavelike dolge, nato pa še dodatno močnejši ozek snop. Če nimam na avtomatiki, mi nasproti vozeči ponoči blendajo že kak kilometer, dva prej da jih moti. 
Stranska osvetlitev pri ostrem zavijanju je res dobra, ko namotaš volan skrajno desno ali levo luči osvetlijo skoraj pod kotom 90°, na začetku sem že imel lažen občutek kot da mi ob strani prihaja še en avto, toliko osvetli stranski del. 
Na petici sem imel full LED in niti slučajno ni bilo tako močno kot je tole tukaj.
 
BWMSLO-17.JPEG
 
Soft close je super, nekaj časa rabiš da se navadiš da ne loputaš z vrati ampak omogoča še manj stresa pri vstopanju in izstopanju iz avta. 
Vlečna kljuka je na tipko, zaenkrat je ne planiram uporabljati, se pa kljuka na G11 hitreje pripelje in pospravi kot na G30.
Dodatna zanimivost je da mi G11 porabi nekaj deci manj goriva kot pa G30 2.0d.
 
Avto je sicer zelo lepo ohranjen, najde se kakšna praskica, ampak sodeč po laku rekel bi da ni nikoli videl krtač avtomatske avtopralnice, bom pa verjetno dal keramično zaščito naslednjo spomlad, tako kot sem dal na E65, se tudi hitreje in lepše očisti potem avto.
 
Platišča letne 20" Style 628 (dokupljene naknadno od ene druge individual G11), zimske 19" Style 647M.
 
BWMSLO-10.JPEG
 
Dodatna oprema:
-M Sport Package
-M Aerodynamics Package
-Individual Shadow Line
-Individual Roof-lining Anthracite
-Sport Automatic Transmission
-Bmw Laser Light
-Autom. High-beam Headlights Control
-360 camera, Surround View
-Comfort Access System
-Soft Close Automatic System For Doors
-Head Up Display
-Paket Driving Assistant Plus
-Park Assistant
-Remote Control Parking
-Innovation Package
-Bmw Display Key 
-Comfort Seats, Electric. Adjustable
-Seat Heating F Driver/front Passenger
-Massage Function For Driver And Passenger
-Sports Leather Steering Wheel
-Steering Wheel Heating
-Executive drive pro
-Trailer Tow Hitch
-Alarm System
-Bmw gesture control
-Ambient Light
-Led-fog Lights
-Glas Roof, Electric
-Sun Protection Glazing
-Connecteddrive Services
-Real Time Traffic Information
-Concierge Services
-Remote Services
-Intelligent Emergency Call
-Teleservices
-Wifi Hotspot
-Apple Carplay Preparation
-Telephony With Wireless Charging
-Hifi Loudspeaker 
-Navigation System Professional
-Runflat Tyres
-Tyre Pressure Indicator
-Service Inclusive 5/100.000
-Refrigerant
-Model Designation, Deletion


Urejal mstipic, 19.09.2020, 22:10.

Prikaži več možnosti


Dejan-V
Dejan-V

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 156
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Volvo V40 D4A Ocean Race

#2

Tole je zadnja lepa sedmica, vehunski avto. Kolk ima pa km?
Prikaži več možnosti
    • OffsummeR in jastreb uporabnikom je všeč to sporočilo


OffsummeR
OffsummeR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 295
  • Lokacija: Slo

#3

In kuk km delaš, da si zmatran v petki? Drugac pa hud  :mljask  :mljask

Ne vem, a je pri Audijo quatro isti drek s temi gumami? Kr neki, da lahko pokvariš neko stvar z gumami, ki nimajo *  :napaka


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


luta
luta

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 974
  • Lokacija: ljubljana
  • Avtomobil: Q7 3.0TDI, F32 425d

#4

Tole je zadnja lepa sedmica, vehunski avto. Kolk ima pa km?


a razen FL verzije obstaja se kasna novejsa?
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 876
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#5

Vauu....Zunanja barva je top. Dvo barvna notranjost tudi. Sam bi mogoče izbral odtenek svetlejšo barvo. Ampak pri nakupu rabljenega avta, moraš zmeraj delati neke komproomise. 

 

Uzivaj v vožnji, res je lep, upam da te vidim kdaj kje na cesti.


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 248
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#6

Avto je :mljask vrticek v ozadju na peti sliki pa tudi lepo ustiman  :ok 


Prikaži več možnosti
    • BMW Deutschland je všeč


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 408
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 440i MPPSK & Touareg CR

#7

Lep, pa srečno vožnjo.:) Sem nekako pričakoval da ti bo dop. 520d avantura. Ti novi 2.0d so drugače top, samo ne smeš si pred njimi lastiti 6 valjnikov. Pri tebi pa je še bil prehod iz 7er individual na 5er z "komercialnim" m paketom..

Pa kot je napisal Dejan V, zadnja lepa 7er oz. jaz pravim elegantna.
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


TomE30Cabrio
TomE30Cabrio

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 103
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: zgoraj brez

#8

Noro lepa sedemka. Moja zgodba je ravno obratna. Celi čas sem gledal G11 in sem jo našel s skoraj popolnoma enako konfiguracijo, kot je tvoja, le da je bila 740ld xdrive. In po nekaj neprespanih nočeh in 100 kratnih preračunavanjih, sem se na koncu odločil za G31 520d. Avto ima 18.000 kilometrov in moram rečt, da je bombastičen, pa tudi opreme ima nadpovprečno v primerjavi s podobnimi na netu. Mogoče sem edino razočaran nad močjo, ker sem pričakoval več, ampak to je pač tako, ko greš s 3.0 na 2.0. Vem samo to, da bom enkrat imel G11, ker vse kar si napisal 100% drži.
Veliko varnih kilometrov želim in čuvaj jo. Nikoli ne ves, mogoče pa si jo boš želel enkrat prodati in si jo bom točno takrat jaz želel imeti. Lp.

Urejal TomE30Cabrio, 20.09.2020, 07:52.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


U2ros
U2ros

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 062
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Mnogokombi

#9

Dobro si se odločil, F01 je daleč od tega kar človek pričakuje od flagship limuzine.


Prikaži več možnosti


Zigazaga
Zigazaga

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Šmartno pri Litiji
  • Avtomobil: F11 530d xDrive

#10

Lahko rečem samo UAUUU! Tale 7ica so mokre sanje. Čestitke za nakup in naj ti dobro služi.
Lp, Žiga
Prikaži več možnosti


noucamp90
noucamp90

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 557
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Golf dvica

#11

Arkafiks je leeep  :eek  :ok  Srecno voznjo!


It's like a gift you know, it's like I can't control it...
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42 497
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 159 TI

#12

Ful lepa,sam zakaj je pa tako spuščena k tlom?


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Jerch_
Jerch_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 354
  • Lokacija: b.t.k.
  • Avtomobil: OOOO

#13

Ful lepa,sam zakaj je pa tako spuščena k tlom?


Ker se prizelji ko ga ugasnes ;)
*prizemlji
Prikaži več možnosti


asmircar1
asmircar1

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 461
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: BMW E39 3.0d

#14

Srečno vožnjo v novem bavarcu :) kaka je razlika v ovinkih z g30 ? se obnaša kot jahta ali je enako podvozje....LP


BMW E39 is king for me.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 508
  • Lokacija: slo

#15

Res čudovita kombinacija, vrhunsko zgleda! 

 

Edino čudno mi je, da nima M volana, pri M paketu..mogoče kaka specifika opreme?


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 663
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#16

Ful lepa,sam zakaj je pa tako spuščena k tlom?

To ima tudi novi a8 ko ga odkleneš se dvigne.


Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 434
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#17

Tvoje sedmice pa so vedno paša za oči glede na barvo notranjosti
Prikaži več možnosti


magic man
magic man

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 663
  • Lokacija: bananastan
  • Avtomobil: Božje vozilo

#18

Tvoje sedmice pa so vedno paša za oči glede na barvo notranjosti

Čuj sam njegova e39 je tudi bila, mislim da je bila titan silber :eek :mljask



Urejal magic man, 20.09.2020, 20:01.

Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 434
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#19

Čuj sam njegova e39 je tudi bila, mislim da je bila titan silber :eek :mljask


Nimam take kilometrine na forumu, sam e65 je bila res pornic... Tudi ta ni od muh, moj glas gre pa k e65 fl.

Urejal jastreb, 20.09.2020, 21:12.

Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 042
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#20

Noro. Čestitke in srecno z njim. Ful lep siebener :ok
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.