Skoči na vsebino

 

Chip tuning na n47 motorju

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
21 odgovorov v temi
Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#1

Zdravo, predvsem me zanima kaksne tezave se lahko pojavijo po cipiranju avta, kaj bo bolj trpelo in kako vpliva na verigo?
E90 318d 2008 210k prevozenih
Avto bo optimiziran iz 143km in 320nm na 185ks in 400nm
Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 122
  • Avtomobil: e39 520i

#2

Če je dober motor, periferija, dobra mapa in če voziš normalno ter ne posiljuješ avta po čipiranju nekih ekstra dodatnih težav ne bi smel imeti.

Kaj bo bolj trpelo? Turbina, sklopka in taki deli. Kako vpliva na verigo? Načeloma samo čipiranje na verigo ne vpliva veliko. Je pa avto že na teh kilometrih, da so verjetno že omenjeni sklopi malko utrujeni in lahko pride do tega, da ti po čipiranju dokaj hitro odpovejo (ali pa tudi brez čipiranja).


Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#3

Jaz sem optimiziral N47D20C pri 250kkm. Vztrajnik občasno potrese pri speljevanju, že od 200kkm isto stanje, če ga ne posiljuješ pri speljevanju in je v redu mapa ni problema za sklopko. 

Zdaj imam 282kkm pa lahka rečem, da sem ga že konkretno posiljeval pa še vedno vse gre bp, ampak vedno pazim na hladnega in ohlajanje, servisi 15kkm.

 

V redu mapa & pamet je vse ok. Predlagam nekoga, ki ve kaj dela in ti naredi custom mapo. 


Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#4

Ja sem pozabil omenit veriga je bla menjana pred 80k ampak vseno sprasujem za dolgi rok
Prikaži več možnosti


nixx
nixx

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 045
  • Lokacija: ljubljana

#5

za dolgi rok itq ketna od BMW ni...z optimizacijo ali ne :ok2


Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#6

Ali je 200ks in 410nm prevec za 318d?
Prikaži več možnosti


Aldo
Aldo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 122
  • Avtomobil: e39 520i

#7

Sicer nisem na tem področju profi vendar nevem če se lahko tok iztisne ven samo z softwarom, brez da bi menjal komponente na vozilu. Pa drugače za te kilometre če misliš imeti avto čipiraj na 175-180 in je mir. Pač j**i ga, če hočeš kej več pa mogoče malo poglej proti 3.0 dizlu :D


Prikaži več možnosti


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#8

Sicer nisem na tem področju profi vendar nevem če se lahko tok iztisne ven samo z softwarom, brez da bi menjal komponente na vozilu. Pa drugače za te kilometre če misliš imeti avto čipiraj na 175-180 in je mir. Pač j**i ga, če hočeš kej več pa mogoče malo poglej proti 3.0 dizlu :D

Baje da gre do kakšnih 200, ampak vsak fer tuner ti bo to odsvetoval, ker si sam jamo koplješ. Meni je dvignil tlak turbine za 150 mbar, pravi da je to znotraj tovarniških mej turbine pa imam nekje 170-180. Dovolj da lagano slediš vsakim 190 konjskim Xdrive ali quattro dizlu. 


Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 771
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#9

Zakaj bi imelo čipanje vpliv na verigo?


You move your heart with a BMW, not people.<p>- B. Pischetsrieder
Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#10

Zakaj bi imelo čipanje vpliv na verigo?


Nevem, zato pa sprasujem
Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 771
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#11

Nevem, zato pa sprasujem

Čipanje nima vpliva na verigo.


You move your heart with a BMW, not people.<p>- B. Pischetsrieder
Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#12

Čipanje nima vpliva na verigo.


Hvalaa :)
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 162
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#13

Čipanje nima vpliva na verigo.

Razloži prosim...


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • anita_a, Tadej Sevšek in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Tadej Sevšek
Tadej Sevšek
  • Uporabnik
  • Sporočil: 25
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Cimrin F30

#14

Ali momenti pri prenosu večje moči narastejo?
Ali je bočna sila na zobnik večja?
Ali se sponerji kaj bolj obremenjeni s tangencialni silo?
Prikaži več možnosti


anita_a
anita_a
  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 137
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: focus arriba in še kaj

#15

Razloži prosim...

 

 

Ali momenti pri prenosu večje moči narastejo?
Ali je bočna sila na zobnik večja?
Ali se sponerji kaj bolj obremenjeni s tangencialni silo?

Nimata pojma. Ko čipaš sploh n47 motor, ta bolje teče, avtomatsko tudi veriga deluje bolj gladko, jo bolj maže. No, zdaj vesta.


Prikaži več možnosti
    • etore, Tadej Sevšek in J9320 uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Vransko
  • Avtomobil: E91 LCI

#16

Par % je sigurno bolj obremenjena. Če druga ne, se motor veliko bolj z veseljem zavrti na višje obrate in zaradi tega večkrat vidi 3k+ obratov. Vsaj pri meni je tako. Ampak to je spet odvisno koliko se izživljaš nad njim. 

 

Če se pri čipiranju spremeni tlak olja in tlak v cilindru kaj spremeni pa ne vem, verjetno bi lahko bila veriga bolj obremenjena iz tega vidika, ampak tudi če se ti parametri spremenijo, se spremenijo za par %, neke čudežne spremembe ne morejo bit. 

 

Govorim na pamet, upam da se najde kdo, ki me lahko pravilno popravi? Drugače se pa strinjam z Anito, motor definitivno lepše dela. 


Prikaži več možnosti


ALFAinBMW
ALFAinBMW

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 548
  • Lokacija: Maribor, Štajerska
  • Avtomobil: E46 328i MT1, E34 M5 3.6

#17

Če na S55 (M4 motor) čipiranje lahko povzroči da se zobnik na glavni gredi prevrti, bodite prepričani da je tudi ketna na N47 po čipiranju bolj obremenjena.


Prikaži več možnosti


mstipic
mstipic

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 168
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: G11M

#18

Dejte no, ne se slepit. Koristi ziher ne :)

V praksi je tako da kakšna stvar, ki bi sicer odletela pri 300kkm, gre potem recimo pri 250kkm.


"this car is like having a crack addicited Victoria's Secret Model as a girlfriend, the highs are higher than your imaginations, and the lows are low.

Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 359
  • Lokacija: Maribor

#19

 Ja verjetno blagodejno ziher nebo vplivalo na komponente. Že tak je navit r4 dva nula


Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 771
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#20

Razloži prosim...

Torej praviš, da pri x20d večkrat strga verigo kot pri x16d?

Sicer pa ja, teoretično čipanje vpliva na obremenitev verige (tako kot vsako vrtenje, pa četudi konstantno pri npr. 2.000RPM), vendar zanemarljivo.

Da strga verigo je prej odvisno od tega kolikokrat je avto zagnan, od tega s kakšnim oljem se voziš, kako sunkovito speljuješ in menjaš prestave. Čipanje (ki v tem primeru) prinese 40 konjev in 80Nm navora pa pač trdim, da ne bo imelo vpliva na verigo.

Urejal Bavarious, 26.09.2020, 10:57.

You move your heart with a BMW, not people.<p>- B. Pischetsrieder
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.