Skoči na vsebino

 

Chip tuning in cukanje avta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
42 odgovorov v temi
*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#21

Mislim da je tezava odpravljena, avto je naenkrat opravil regenreacijo zacelo je kaditi bel/malo moder dim po 3min se je nehalo kaditi.
Pa tudi premalo zraka je dobijal avto tudi ce je zracni filter bil nov je bil premalo pretocen zato smo ga zamenjali z sportnim.
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 402
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#22

Iz katerga konca zasavja pa si?


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#23

Da se vse ampak jaz osebno tega ne bi nikoli naredil na svojem vozilu.

ok, to je jasno, ampak ce mas kaksen 500-1000e vredn shitbox in ga hoces sendat, je pa verjetno copy-paste mapa tut ok :)


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#24

Iz katerga konca zasavja pa si?


Hrastnik pa ti?
Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#25

Kaj pa ostali mislite je mozno da je avto nehal cukati zaradi zracnega filtra da je avto zaradi chipa potreboval vec pretocnega zraka kot ponavadi?
Prikaži več možnosti


Miholl
Miholl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 909
  • Lokacija: Obertauern
  • Avtomobil: 523i

#26

Ce bi bil avto s fergazerjem ja, sodobni dizel pa dvomim da ma pretocnejsi film ter kaj besede
.... c u o r e s p o r t i v o ....
Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#27

Ce bi bil avto s fergazerjem ja, sodobni dizel pa dvomim da ma pretocnejsi film ter kaj besede


Potem mislis da je vcasih cukal ko si pogodil po gasu zaradi dpf ki je sedaj naredil regeneracijo? Ali je lahko tezava se kje? Sumim tudi malo v naftni filter vendar je nov(menjan pred 2kkm)

Urejal *AlmirBimmer*, 30.09.2020, 15:05.

Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#28

Kako je pa kaj cutiti turbo luknjo? Je mozno da to cutim ker turbina zacne filati pri 1800 obratov takrat pa avto tudi cukne in zacne vleci tako kot mora
Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#29

Mene pa zanima ce je mozno kakopreveriti ce deluje egr ga je mozno kako odklopiti?
Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#30

ce ne deluje, ti bo vrglo feler na testerju.


Kako je pa kaj cutiti turbo luknjo? Je mozno da to cutim ker turbina zacne filati pri 1800 obratov takrat pa avto tudi cukne in zacne vleci tako kot mora

ja, max navor dobijo te masine pr okol 1700-1800 obrati, pod tem so dokaj lene.


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#31

ce ne deluje, ti bo vrglo feler na testerju.

ja, max navor dobijo te masine pr okol 1700-1800 obrati, pod tem so dokaj lene.

Potem je cisto mozno da je to turbo luknja ki jo je sportni zracni filter samo omilil in avtu priskrbel vec svezega zraka.
Seveda je tudi regeneracija dpf tudi tem pripomogla.
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 57 649
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#32

Jaz bi dal avto orenk pregledat, ker da ti je prej avto dušil filter je čudno, če nič drugega to pomeni da tuner ni opravil svojega dela.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#33

Jaz bi dal avto orenk pregledat, ker da ti je prej avto dušil filter je čudno, če nič drugega to pomeni da tuner ni opravil svojega dela.

Avro je ze prej pocukal kdaj ne pa toliko sedaj nevem a je toliko cukanja zaradi chipa ali je samo bolj izrazito zaradi vecje moci .....pravi da zaradi mapiranja ni sploh pa ne taksna tezava. Zato nevem kje iskati napako on sam pravi da je problem v egr.
Je oa zanimivo da v normalni voznji tega ni razen pri naglem pritisku na gas pri 1500 obratih nekje pri 1800 pa avro cukne i zacne vleci
Prikaži več možnosti


Colt
Colt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 359
  • Lokacija: Maribor

#34

Zakaj se sploh gre na mehansko nepopoln oz. neizpraven avto delat tuning? Zdaj pa neveš sploh kaj je krivec ali slab tuning ali motor itd....


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 402
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#35

iz Zagorja


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 93
  • Avtomobil: BMW

#36

Tudi sam se blizam 250kkm in razmisljam o ciscenju sesalnega kolektorja in egr... zanima me kako se cuti zapacan sesalni kolektor in kako egr?
Cemu sluzijo lopute v sesalnem kolektorju in kaksna voznja bo brez njih ce jih dam odstraniti?
Tudi sam cutim da ob naglem pospesevanju vcasih avti cukne samo 1x in potem vlece normalno je mozno da se lopute zataknejo ali kakroli podobnega?
Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#37

swirl flapsi so tam zaradi bolsega miksanja zraka z nafto in zmanjsevanja emisij,


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#38

No da povem zakljucek zgodbe, vzel sem egr z avta ni bil umazan vendar sem ga vseno ocistil, tudi tako sem ocistil sesalni kolektor in preventivno pobral ven lopute ter zamenjal tesnila...po tem je avto se se vedno vcasih pocukal in sem se vedno bil nezadovoljen nato sem se spomnil na map senzor ki je na sesalnem kolektorju ki ga ob demontazi kolektorja sploh nisem pogledal, bil je cisto zabasan od umazanije se igle nisem skozi spravil. Trenutno ze par dni avto lepo dela brez cukanja tako da mislim da je bilo to to vsaj upam :D

Ce pa se koga zanima kaj je map senzor je pa se tukaj kratka razlaga z googla :)
Senzor tlaka vhodnega zraka ima zelo velik vpliv na količino vbrizganega goriva pri hitri spremembi odprtosti lopute - pritisk na pedal plina ( kick down ) ali spust pedala. Pri tem pride do hitre spremembe tlaka v sesalnem kolektorju. Tako je pri hitrem odprtju lopute potrebno hitro dodati količino goriva, ker se je tlak v sesalnem kolektorju povečal. Ko pa pedal spustimo se v sesalnem kolektorju tlak hitro spusti in pri tem je potrebno zmanjšati količino vbrizganega goriva.
Kontrola delovanja tega senzorja poteka tako, da se mora napetost v prostem teku motorja vedno gibati v mejah, določenih s strani proizvajalca motorja. Spremembe se odčitavajo pri hitrem pritisku na pedal plina in spustu pedala. Pri prvem mora tlak najprej narasti in nato pasti na višjo vrednost od prostega teka, pri drugem primeru pa ravno obratno ( višja vrednost pri konstantnih višjih obratih - zaprtje lopute - padec tlaka na veliko nižjo vrednost in nato dvig na tlak prostega teka ). Sprememba tlakov se morajo vršiti skoraj tako hitro kot sprememba vrtljajev motorja, vedno pa nekoliko s prehitevanjem.
Prikaži več možnosti
    • m4tj4z je všeč


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 239
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#39

takle podobn hec je tut lahko MAF senzor, ki sicer ne meri tlaka, ampak kolicino zraka, ki vstopa v motor (MAP je bolj tam za failsafe oz. se je uporabljal z TPSomi in temp zraka predn je bil MAF v uporabi). Iz tega razloga avto tut ne crkne, ce MAF izklopis, ampak gre avto enostavno v speed density mode (oz. alpha-n v bmw svetu).



Urejal hojnikb, 09.10.2020, 20:47.

BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


*AlmirBimmer*
*AlmirBimmer*
  • Uporabnik
  • Sporočil: 50
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: E90

#40

takle podobn hec je tut lahko MAF senzor, ki sicer ne meri tlaka, ampak kolicino zraka, ki vstopa v motor (MAP je bolj tam za failsafe oz. se je uporabljal z TPSomi in temp zraka predn je bil MAF v uporabi). Iz tega razloga avto tut ne crkne, ce MAF izklopis, ampak gre avto enostavno v speed density mode (oz. alpha-n v bmw svetu).


Se tudi ta sentor lahko zabase od umazanij ali enostavno crkne? Da se nejga preverim preventivno
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.