Skoči na vsebino

 

Chip tuning in cukanje avta

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
47 odgovorov v temi
hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 321
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#41

Se tudi ta sentor lahko zabase od umazanij ali enostavno crkne? Da se nejga preverim preventivno

Ne, ta običajno kr crkne oz. ne kaže več pravilnih vrednosti. 


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


Bimmer98
Bimmer98
  • Uporabnik
  • Sporočil: 96
  • Avtomobil: BMW

#42

Da ne odpiram nove teme danes sem snel cevko z egr ventila in jo blindiral, vozil sem se cca. 1h in avto ni javil nobene napake niti v avtu niti na testerju....lahko kar pustim tako ali bo potrebno se kaj programsko urediti?

Nato smo preverili se MAF in je kazal malo odstopanja ampak ne prevec (mislim da zaradi sportnega filtra) zato sem ga odklopil in se sel peljati spet avto nemece nobene napake pelje se normalno z istimi pospeski z isto porabo.
Mogoce obstaja kakva varijanta maf senzorja za sportne filtre ali so vsi isti?

Zanima me tudi ce je normalno da ni izpisalo nobene napake v avtu?

Urejal Bimmer98, 13.10.2020, 16:03.

Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 321
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#43

dj nazaj noter original filter, menjaj maf za novga originalnega in spucaj ali zamenjaj egr ventil, pa bo to spilalo kot mora.


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#44

Zdravo
Pri mojem 318i e90 (N46B20B motor) imam podobni primer. Avto ko stoji na miru mi malo nihajo obrati (video)
Ko se pa peljem mi pa v 2, 3 ali 4 prestavi ko dam po gasu ( pri 1.5k-2k obratih) avto takoj za sekundo zgubi moc potem se pa normalno pelje.
Kakšni nasveti mogoce?
Hvala
LpPriponka  trim.088B8D4E-4221-490A-8652-1B45C991C659.MOV   6,1MB   25 Število prenosov

Urejal Bmw318i 10, 26.01.2021, 14:20.

Prikaži več možnosti


pery
pery

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 449
  • Lokacija: notranjska
  • Avtomobil: e91

#45

imam podoben primer pri n47 motorju. npr. zjutraj ko naredim par km (srednje ogret avto), se ustavim,semafor ipd, mi obrati nihajo. egr,sesalni kolektot itd spucani, napake ni nobene posebno pokazalo. je pa kar že dlje časa prisotna ta težava. kakršna koli ideja? bil pri večih mehanikih, od popoldancev do pooblaščencev...


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 922
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#46

imam podoben primer pri n47 motorju. npr. zjutraj ko naredim par km (srednje ogret avto), se ustavim,semafor ipd, mi obrati nihajo. egr,sesalni kolektot itd spucani, napake ni nobene posebno pokazalo. je pa kar že dlje časa prisotna ta težava. kakršna koli ideja? bil pri večih mehanikih, od popoldancev do pooblaščencev...

Čimprej visokotlačno črpalko za nafto na obnovo. Meni jo je Mihold obnovil, rešil tik pred zdajci pred destrukcijo , kvalitetno, hitro in ugodno :ok


Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25 058
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: 530dTA, 540i ///M, 159 Ti

#47

Če vam na začetku avto ne vleče, ko je čisto mrzel, se lahko zatikajo variabilne lopute turbine, VTG, ko se avto malo ogreje pa je lahko stanje 100% OK. Seveda, če je turbina že zelo stara, prva.


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 098
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Falco, Futura

#48

Ce pa se koga zanima kaj je map senzor je pa se tukaj kratka razlaga z googla :)
Senzor tlaka vhodnega zraka ima zelo velik vpliv na količino vbrizganega goriva pri hitri spremembi odprtosti lopute - pritisk na pedal plina ( kick down ) ali spust pedala. Pri tem pride do hitre spremembe tlaka v sesalnem kolektorju. Tako je pri hitrem odprtju lopute potrebno hitro dodati količino goriva, ker se je tlak v sesalnem kolektorju povečal. Ko pa pedal spustimo se v sesalnem kolektorju tlak hitro spusti in pri tem je potrebno zmanjšati količino vbrizganega goriva.
Kontrola delovanja tega senzorja poteka tako, da se mora napetost v prostem teku motorja vedno gibati v mejah, določenih s strani proizvajalca motorja. Spremembe se odčitavajo pri hitrem pritisku na pedal plina in spustu pedala. Pri prvem mora tlak najprej narasti in nato pasti na višjo vrednost od prostega teka, pri drugem primeru pa ravno obratno ( višja vrednost pri konstantnih višjih obratih - zaprtje lopute - padec tlaka na veliko nižjo vrednost in nato dvig na tlak prostega teka ). Sprememba tlakov se morajo vršiti skoraj tako hitro kot sprememba vrtljajev motorja, vedno pa nekoliko s prehitevanjem.

Tebi se dusilna loputa zapre samo ko ugasnes motor, pa se to samo za 2, 3 sekunde, da se prepreci sunkovito zaustavljanje motorja. Zgoraj napisano velja za bencinarje. Z MAP senzorjem ECU kontrolira in krmili delovanje turbine in racuna kolicino vsesanega zraka.

 

MAF senzor pa je pri N47 tam samo zato, da uravnava (in kontrolira) delovanje EGR-a. Pri starejsih motorjih oz. ECUjih (EDC16) je pa sluzil tudi meritvam kolicine vsesanega zraka za potrebe racunanja max dovoljene kolicine goriva. Tudi ta se lahko zabase in/ali crkne. Ocistis ga z MAF/carb cleanerjem. 


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.