Skoči na vsebino

 

P: 2000 E39 525i

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
264 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 513
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#21

Kljub vzdrževanju na nivoju in visoki ceni sigurno še najdeš kakšne zadeve za zamenjati,avto le ima za sabo 300.000km.

 

Zanimivo bi bilo videti avto od spodaj in okoli motorja. Teh slik si ponavadi noben ne upa dati vedno so slike samo spolirane zunanjosti.

 

Zelo zanimivo bi bilo videti tudi dejanski detajlni spisek vzdrževanja,ker če pogledaš ta grobi spisek dejansko nič kaj takega sploh ni bilo zamenjano in je čisto osnovno vzdrževanje e39ke katero vsak povprečnež tako vzdržuje. 


Podajam svoje mnenje, svojih 5 centov.

 

Res je, da avtu manjka kakšen bonbonček, dva ali tri, ampak vsi vemo, da se te bonbončke da dobit za normalen denar. In da je za nekoga, ki je konkreten ljubitelj te serije važna samo v nulo, pa tudi, če gola osnova, na kateri se splača kaj vrhunsko dodelat, zamenjat, nadgradit, potem je to ta avto.

 

V forumaški poplavi E39, tudi prodajni čedalje opažam, da se veliko forumašev raje odloča avto prodajat na avto.net, mobile.de in autoscout.... Je to z razlogom. In sicert takšnim, da se na tem forumu popljuva že vsako E39, ki se prodaja za več kot 5k eur.... Pa naj bo ta, čisto vseeno kakšna že. Originalna, sestavljena z originalnimi deli ali zloženka, pa tudi takšna, ki ima gor nametane en kup ponarejene krame ///M oddelka.....

 

Vsak svoj avto ceni na neki osnovi. Nesmiselno je te osnove primerjat in sodit po slikah sodeč kakšen ta avto je, čeprav je jasno in tudi iz slik se vidi, da precej izstopa iz povprečja.

 

Gerchy, vsaj kolikor ga jaz poznam, vem, da je picajzl ne samo pri avtih ampak tudi drugje in verjamem, da je avto, ki ga prodaja dobesedno v nulo.

Zagotovo pa je pri tej postavljeni ceni še kaj maneverskega prostora za pravega kupca.

 

lp

Glede na to da nima originalnega vzmetenja je praktično njegov avto "sestavljanka", pač ni stock.

 

Lahko je picajzel vendar kdor ne šraufa avtov sam je čisto vseeno kakšen picajzelj je lastnik ,ker ne veš kaj ti nekdo dela na/pod/v avtu,če tega ne narediš sam. Picajzel mora biti mehanik kateri si vzame čas za tvoj avto in ga vzame kot nek projekt samo to pa potem tudi stane, in nisi več v okviru zapisanih delovnih normativov(ur).



Urejal blackberet, 30.09.2020, 19:42.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#22

Natančen spisek vsega je v mapi, poleg so datumi, kilometri, kataloške številke, cene. Vse na voljo. Tako kot pogled v vse detajle. Nisem pa seveda fotografiral vsega, to je treba videti v živo. Na koncu dneva so tu seveda sorazmerno visoki kilometri. Avto ni nov, deli so obrabljeni, saj je tudi cena dosti nižja od novega.

 

Tega, da moraš avto servisirati sam, je bolj jalov argument. Najdeš kakovostnega mehanika in si s pravim odnosom zgradiš zaupanja vreden odnos. 

Če imaš malo inženirske žilice, zelo hitro vidiš, kako vestno opravlja delo. Če imaš še malo smisla za oceno ljudi, pa v kratkem vidiš, kdo je kredibilen in kdo ni. Izkušnje lahko črpaš na forumu. :-D

 

Resni interesenti se bodo oglasili, ostali pa te 'prodajalske prijeme' raje prodajajte v drugih temah. ;)


cana.png

Prikaži več možnosti
    • fp4492 je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 140
  • Lokacija: Ljubljana

#23

Imam obcutek da gerchy v resnici ne zeli prodat avta, samo mal nas heca.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 513
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#24

Saj mi smo vsi veseli da imas tako ceno, se bolj bi bili veseli če bi imel še višjo ceno,saj na podlagi tvojega svetega grala in kot imenujemo/uporabljamo pri prodaji GERCHY LESTVICO(ocenitev e39) lahko vsi ostali opravičimo cene svojih.

Tako,da ubistvu hvala, ker nam dvigujes cene SLO e39 povprečja :-D

Urejal blackberet, 30.09.2020, 21:23.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


_BuLLet_
_BuLLet_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 142
  • Lokacija: Radlje ob Dravi
  • Avtomobil: E39 M5, E24, E28, E30

#25

Saj moj komentar je bil naravnan pozitivno.. Avto je za nekoga, ki si želi nekaj več sigurnosti ob nakupu. V poplavi E39tk zaradi starosti več ni avtov, ki bi imeli pregledno zgodovino. Še manj pa takšnih, ki so imele tako dolgo enega lastnika in to samo po sebi je posebnost. Za nekoga je to pač pomembno, pomirjujoče ob nakupu takšnega avta. Vsak bo pa sam ocenil ali mu je to vredno ali ne. Ker to mu še vseeno ne kupi zagotovila, da bo avto šel naprej brez problemov. Čeprav ima res malo km... jaz namreč vedno trdim, da ima povprečna E39 danes milijon plus km. Vsaj večina... ampak so pač 3, 4 ali pa 5x že bile prevrtene. Pa verjetno je vsak mislil, da jo prvič prevrtava nazaj. 
Povprečna F10 ima danes več km kot tvoja E39  :) 

Meni osebno bi ob  nakupu bilo pomembno samo trenutno stanje avta. Za zgodovino mi je čisto vseeno.
Konec koncev, si lahko vsak šestvaljno bencinsko E39 kupi in naredi za 10k, takšno, da en čas ne bo imel skrbi.. No, vsak, ki je pripravljen v štartu vložit cca 2 tedna dela in zna kaj sam pomenjat. 
Primer:
povprečno limo z lepo karoserijo se kupi za cca 3 jurje, preostalih 7 se pa porabi za NOV kvaliteten material. Greš skozi avto top to bottom in nakupiš vse novo. 
Amortizerje, vzmeti, zavore, ležaje, vse puše in gumice na podvozju, nosilce, hardy, roke, končnike, stabilizatorje, volansko letev, zavorne cevi, cevi za dovod goriva, bencinsko pumpo, disa loputo, vanos tesnila, senzorja na odmični in senzor na glavni gredi, svečke, vsa olja, vžigalne tuljave, tesnila na sesalnem, izpušnem, pokrov ventilov, karterju, tesnilo na glavi, vijake, teflone, hladilnik, vodno pumpo, termostat, cevi, oljni separator, lmm, lambda sonde, sklopko... 
Ko imaš vse to novo, si eliminiral veliko faktorjev ki te lahko pustijo na cedilu. 

Če bi iskal šestaka za 10k bi naredil točno to, ker kar je bilo menjano na avtu pred 5 ali 10 leti itak nima več nobene veze, danes nič več ni novo.. Če jaz avto uporabljam od danes naprej mi je pa pomembno, da sem jaz tisti, ki bo ves ta material koristil od novega. Na vse zadnje na tej E39 ni bilo nič ogromnega menjanega, klasične sprotne stvari. Kljub pregledni zgodovini, so pa nekateri deli bili menjani že tako dolgo nazaj, da danes ne pomenijo nič. 

Glede agilnosti v prid 2.5 šestaku proti V8 se pa ne morem strinjat.. 4.4 V8 z ročnim je super lahkoten avto za vozit sploh  če ima še steering box od M5, je volan precej odzivnejši in bolj direkten, kot pri klasični E39. R6 motorjem predvsem v nizkih obratih manjka navor. Tam ga ima V8 za izvoz in ravno tam je najbolj uporaben. Nasplošno je E39ka lepo uravnotežen avto ravno pravih proporcij. V8 v nosi je samo pika na i. Konec koncev je za današnje standarde to manjši avto. Meodosna razdalja je skoraj ista kot na novi trojkici. 
Tako M54 kot tudi M62TU motorji imajo pa kar nekaj znanih hib za odpravit. 

Če bi bila ta tvoja E39 model 540i ostalo pa povsem enako, bi se še za več kot imaš ceno prodala hitro. 

Vem recimo za eno FL 530i limo z ročnim menjalnikom, ki je zelo podobna tej. Je bila tu v moji okolici tudi več kot 10 let pri enem lastniku, ki je skrbel za avto skoraj bolje kot zase. Nima takih zapiskov, kot ta, na avtu se ni šparalo, le da tega ne more dokazat z excel datotekami itd.. 
Nekomu je zanimivo vse to beležit, nekomu pač ni. To avta ne naredi nič boljšega. Tako kot ne narediš zase nič več, če se slikaš po telovadbi in to objaviš da drugi vidijo ali pa ne. opravljeno delo je bilo enako  :-D 

Si pa eden redkih, ki dejansko veš, kako se je skoraj nova E39 peljala  :cool  To me je vedno zanimalo... verjetno če zamenjamo vse kar sem zgoraj naštel, bi moral človek dobit nek podoben občutek od avta, kot da je skoraj nov  :) Na žalost danes nimamo več priložnosti sprobat 3 leta stare E39. 



Urejal _BuLLet_, 01.10.2020, 01:58.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


žorž4x4
žorž4x4

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 533
  • Lokacija: skopo 51
  • Avtomobil: bmw m3

#26

Podajam svoje mnenje, svojih 5 centov.

 

Res je, da avtu manjka kakšen bonbonček, dva ali tri, ampak vsi vemo, da se te bonbončke da dobit za normalen denar. In da je za nekoga, ki je konkreten ljubitelj te serije važna samo v nulo, pa tudi, če gola osnova, na kateri se splača kaj vrhunsko dodelat, zamenjat, nadgradit, potem je to ta avto.

 

V forumaški poplavi E39, tudi prodajni čedalje opažam, da se veliko forumašev raje odloča avto prodajat na avto.net, mobile.de in autoscout.... Je to z razlogom. In sicert takšnim, da se na tem forumu popljuva že vsako E39, ki se prodaja za več kot 5k eur.... Pa naj bo ta, čisto vseeno kakšna že. Originalna, sestavljena z originalnimi deli ali zloženka, pa tudi takšna, ki ima gor nametane en kup ponarejene krame ///M oddelka.....

 

Vsak svoj avto ceni na neki osnovi. Nesmiselno je te osnove primerjat in sodit po slikah sodeč kakšen ta avto je, čeprav je jasno in tudi iz slik se vidi, da precej izstopa iz povprečja.

 

Gerchy, vsaj kolikor ga jaz poznam, vem, da je picajzl ne samo pri avtih ampak tudi drugje in verjamem, da je avto, ki ga prodaja dobesedno v nulo.

Zagotovo pa je pri tej postavljeni ceni še kaj maneverskega prostora za pravega kupca.

 

lp

mislim da tak avto mogoče prodaš na mobile ali autoscout če je cena vsaj pol manjša

 

 

bi še razumel tako ceno, če bi mogoče imel 100.000 km

 

mogoče se vse motim, ampak mislim da ne


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 676
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#27

Kaj se zdaj petelinite ljubitelji e39.
Če hocete odličen avto je zdaj tukaj.
Če se ne proda, nikoli ne bom več verjel, da je to tak superioren avto kot nekateri pišete.
Prikaži več možnosti
    • MiranK, Bavarec fan in gade uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 140
  • Lokacija: Ljubljana

#28

Jest sem ze mel avte s 300.000 km pa so bli kante proti e39, ampak nisem zamenjal niti ene od zgoraj zapisanih stvari. Mislim da sem na nissanu enkrat menjal lmm pa dve prednji zarnici. Nisem si mislil da tok stvari sploh obstaja za zamenjat na avtu...
Prikaži več možnosti
    • Cdriver in magic man uporabnikom je všeč to sporočilo


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 676
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#29

ti pa res čisto nič ne razumeš.

Lepa baba ali vsaj tista, ki se ima za lepo, potrebuje čisto drugačno vzdrževanje, kot grda baba.


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#30

@_BuLLeT_

Saj to je to. Zakaj bi kupil nekaj za par jurjev, gor vrgel še 7 in porabil kup časa (ki ga je treba ovrednotiti), da bi prišel do podobnega (praviš celo povprečnega) rezultata?

Pa kje bi dobil karoserijo brez ličarskih popravkov? Pa motor, ki še danes teče enako tiho in ne porabi nič olja?

To so stvari, ki se jih težje ovrednoti. Ni težava kupiti nekaj, kar je na voljo v vsaki trgovini.

Čisto verjamem, da nekomu to bolj odgovarja, ampak tak vsekakor ni kupec, ker ima drugačne prioritete in standarde.

 

Šestvaljnik je bolj agilen, to je dejstvo, ki ga podpirata teorija in praksa. Je lažji in z drugim podvozjem spredaj. Pa z drugačnim volanskim mehanizmom, ki ne more nuditi istih povratnih informacij. 

 

Pa še to: večina delov je bila zamenjanih pred 100.000 ali manj km, zelo veliko preventivno (DISA, lambda sonde, separator, bencinska črpalka, hladilni sistem (tudi kondenzator), zavore - vse OE). Tako da je "manevra" kar nekaj.

 

 

@leonT

saj si prav ugotovil, kaj si vozil. Kante. :hihi

Sicer pa, E39 ni nikoli slovel kot nepokvarljiv avto. Prednost je v tehniki. Pardon, ker sem Audiju ukradel slogan. :-D


cana.png

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 140
  • Lokacija: Ljubljana

#31

To sem se hecal, kante so zame avti ki jih je treba skos nekaj rihtat da delajo. Si predstavljas da obstajajo avti ki jih samo vozis pa enkrat na leto zamenjas olje? Cisti dolgcas :/)
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 140
  • Lokacija: Ljubljana

#32


Drugac pa se strinjam da je lepa e39. Samo s temi kilometri bo tezka da se proda. Ce pa se, pa svaka cast. V nemciji bi jo lahko prodal za tak denar ce bi mel max 50.000km, vse servise na pooblascencu in ce bi bil seveda nemski avto na njihovih tablicah. Avtov iz moldavije ali kosova nemci ne kupujejo. Mi smo za njih kosovo, tega se je treba zavedat na zalost.
Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 005
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#33

Gerchy, prvo naj ti recem, dobro prodaj :ok

Drugic, sam ves da se glede agilnosti ne bova strinjala :ok2

To mojo 540iA, ce si jemal kot merilo agilnosti po ovinkih, je to zelo slab primer. Ko sem jaz avto dobil (nedolgo potem ko je sel iz @vigy-evih rok, ceprav je zamenjal kar nekaj lastnikov od takrat, gledam po kilometrih), se je avto peljal za moje pojme zelo slabo. Ko se mi je na odbijacu vozil Golf II, na spustu iz Velebita sem si rekel, tu nekaj ne stima :laugh

1. Podvozje je rabilo eno konkretno obnovo

Sem zadeve pomenjal, se vedno ni bilo veliko boljse, kar zadeva agilnost

2. Sama visina vozila je bila kot bi vozil traktor, posledicno se mi je zdelo da imajo amortizerji nek "mrtev hod", tezko je to opisat.

Sem zamenjal vzmeti za nizje in trse, pa je bilo malo boljse. Se vedno ni to to.

Potem se pa zamenjal se kar nekaj stvari, da se avto pelje za moje pojme kot se mora. Je pa res, da so samo 3 neserijske modifikacije na mojem podvozju.

To so nizje vzmeti, drugacne sprednje roke in debelejsi zadnji stabilizator (iz 13mm sem sel na 14, nisem hotel 15 ali 16 zaradi udobja). Potem je se tu optika malo drugace nastavljena in ti povem da se avto pelje malo drugace kot se ga ti spomnis iz tistih casov ;)

Cak, preden ga prodas se vedno velja voznja Octavia & E39? :ok2

Urejal MajoR, 01.10.2020, 06:51.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


fp4492
fp4492

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 060
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 330d F31

#34

...

Sicer pa, E39 ni nikoli slovel kot nepokvarljiv avto. Prednost je v tehniki. Pardon, ker sem Audiju ukradel slogan. :-D

Si mislil reči: Prednost je v veselju ob vožnji :)

 

Dobro prodaj.

 

P.S.: a si potem zadnjič ugotovil, da je pa F31 vseeno OK za tvoj poligonček in si z olajšanjem dal E39 v prodajo?  :-D  hec, hec

 

Sva se namreč srečala, jaz na dvokolesu, ti pa v karavančku.



Urejal fp4492, 01.10.2020, 06:50.

Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#35

@leonT, 

Vem, da obstajajo, sem imel tudi to. Ampak je tako prekleto dolgočasna vožnja, da ta prednost čisto zbledi. :-D

 

@MajoR,

Ne govorim konkretno o tvojem, pač pa o dejanskih razlikah v konceptu avtomobila. Če boš malo pobrskal po tujih forumih, boš naletel na podobna opažanja.

Ne vem sicer, kdaj sva se kaj dogovorila, v spominu imam primerjavo adaptivnega podvozja, ampak tega E39 nima. :)

 

@fp4492,

Hvala. ;) Saj veš, da se v F31 vozi pretežno lepša polovica, morda je ona kaj testirala. :obrvi

Ampak ja, drži, F31 se pelje odlično. Nekega posebnega užitka pa ne nudi. Preenostaven je. :kava

Tega avta ne bom nikoli prodal z olajšanjem, saj to je menda jasno. :)



Urejal gerchy, 01.10.2020, 06:59.

cana.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 005
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#36

Vedno si pravil da si razocaran nad tem kako se RS pelje po ovinkih, pa sva lani rekla, ok greva te na eno voznjo. Ni to misljeno kot dirkanje, temvec izmenjava imformacij o G-silah :laugh in kava.

Se preden ga dam na zimake spet.

De repliciram zadnji del:

@Res ne rabim brskat po tujih forumih, ker razlike poznam v nulo. Kot ves, si pa tudi lastim se enega sestaka na sportnem podvozju (je pa res da je karavan in dizel) :)

Urejal MajoR, 01.10.2020, 06:55.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#37

Aja, ja, saj res. Pozabil. Ja, z veseljem, za take teste sem vedno. :ok

Saj ideja za letošnje Dolomite je "Family" varianta - da gremo s karavani in preverimo, kako se vsakdanji avtomobili obnesejo pri občasnih adrenalinskih izpadih. :ok2



Urejal gerchy, 01.10.2020, 07:01.

cana.png

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 005
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#38

Kdaj je to? Ne bodo mi letne gume zdrzale...
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 10 914
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#39

Ne vem, ko bo vreme v redu (kar ta vikend ni) in ne bo karantene. :laugh


cana.png

Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 404
  • Lokacija: Slovenija

#40

 Avtov iz moldavije ali kosova nemci ne kupujejo. Mi smo za njih kosovo, tega se je treba zavedat na zalost.

Se popolnoma strinjam, ampak ce pravi bullet da mu za rdeco z deli od m5 pri postavljeni ceni 12keur ponujajo iz nemcije brez da avto vidijo ze 8keur, potem Gerchy le ni toliko stran od postavljene cene ali pac?

 

Sicer se mi zdi da so te cene iz danes na jutri x2 ,vec ali manj odraz testiranja trga po prodaji crne m5 za 28keur pred kratkim



Urejal RALLIART, 01.10.2020, 08:53.

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.