Skoči na vsebino

 

Chevrolet Corvette - vse o tej ameriški ikoni

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
209 odgovorov v temi
powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#101

Žiga- jaz sem jih zdej prvic videl pa so res cool. Full funkcij kazejo. Aja pa tabela na standgasu laufa na 580-600 rpm:-)
Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 949
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#102

A pfl so že imeli te števce? Zanimivo :)

Verjetno je imela vpliv na tako odlocitev takrat zelo popularna serija Knight Rider.



Urejal dylan_dog, 17.10.2020, 16:05.

Prikaži več možnosti
    • fantastic five je všeč


ŽigecBMW525
ŽigecBMW525

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 200
  • Lokacija: Tam kjer se avta ne kupuje...
  • Avtomobil: OPC

#103

Jaz sem bil že 100posto prepričan, da si grem po C3, ker sem mislil, da so ti števci samo v kasnejših c4 serijah, se pravi še ne oldiji.
Zdaj pa spet nevem. Samo zaradi števcov. Ti me tako lepo spominjajo na staro računalniško igrico Lotus, ki sva jo z bratom preigravala xD

Zakaj že ti nočeš c4 pfl? :)

Urejal ŽigecBMW525, 17.10.2020, 16:13.

BMW e39 525d /// BMW e85 Z4 2.5i /// BMW e53 X5 3.0d /// BMW e36 M3 /// BMW e65 LCI 3.0d /// Hrošč 1200 /// BMW e31 850ci /// BMW e46 320d /// Renault Megane Grandtour 1.5dci /// Opel Astra H OPC

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 802
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#104

Corvetta C4 je bila za svoje case zelo sodoben, napreden & zmogljiv avto. Prisle so ven leta 83, prve dobave kupcem so bile leta 84.

Pomislite, kako so izgledali avti takrat... Golf II je ravno prihajal ven, e34 je bila se cca 5 let oddaljena...

Urejal Eagle46, 17.10.2020, 16:25.

:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 678
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#105

Kdo to sraufa, komu se te c3, c4 pelje pogledat pred nakupom.
Al si to v praksi kupujejo samo hobi mehankarji, k majo prostor, znanje in veselje sraufat..
Prikaži več možnosti


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#106

Jaz sem bil že 100posto prepričan, da si grem po C3, ker sem mislil, da so ti števci samo v kasnejših c4 serijah, se pravi še ne oldiji.
Zdaj pa spet nevem. Samo zaradi števcov. Ti me tako lepo spominjajo na staro računalniško igrico Lotus, ki sva jo z bratom preigravala xD

Zakaj že ti nočeš c4 pfl? :)

Jaz sem pa igral Test drive na commodore 64 in nato pc486, pa sploh na pc je bila FL notranjost. Sploh pa mi je vizualno FL notr zelo podoben npr. e36 oziroma modernejši (90s) ter s tem lepši. Tudi FL zunanjost mi je posrečena posodobitev sicer vrhunske klasike. Ravno prav polikane ostrine ter vizualni preskok v pozna 90ta. Za bonus še močnejši motor (sicer tudi kaka hiba zraven) oziroma sekundo hitrejši do stotke (kar pa itq ni tolk važno pri starodobniku).

Zanima me še, kako bo z novejšimi (npr. l. 92-96) c4 uvoženimi iz Evrope (dmv,.....).

 

A ni pred leti en formaš povedal, da ima njegov prjatu doma mint (vijolično 96?) C4 že nekaj let? Se (karkoli takega) prodaja?


Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti
    • Borut30 in ŽigecBMW525 uporabnikom je všeč to sporočilo


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#107

Kdo to sraufa, komu se te c3, c4 pelje pogledat pred nakupom.
Al si to v praksi kupujejo samo hobi mehankarji, k majo prostor, znanje in veselje sraufat..

Po pogovoru z @stratosom je to bolj ljubiteljska zadeva, sicer te hitro ucolajo. Moj nasvet/recept - taki kontakti (kolegi) kot so mic70, stratos, v8 scena.. so zlata vredni. Veliko vedo, po pogovorih so zelo prijazni, pripravljeni pomagati. Skupni izleti, kaka fešta, pivička, srečanja.. To vidim kot neki način življenja ter vse kar pride zraven.

 

Pred 20 leti je blo pri meni to z bmw-ji, sčasoma pa bo kaka sprememba ;)


Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti
    • sash, Borut30 in ŽigecBMW525 uporabnikom je všeč to sporočilo


mic70
mic70

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 92
  • Lokacija: hiša /03
  • Avtomobil: BMW E39

#108

Po pogovoru z @stratosom je to bolj ljubiteljska zadeva, sicer te hitro ucolajo. Moj nasvet/recept - taki kontakti (kolegi) kot so mic70, stratos, v8 scena.. so zlata vredni. Veliko vedo, po pogovorih so zelo prijazni, pripravljeni pomagati. Skupni izleti, kaka fešta, pivička, srečanja.. To vidim kot neki način življenja ter vse kar pride zraven.
 
Pred 20 leti je blo pri meni to z bmw-ji, sčasoma pa bo kaka sprememba ;)

..verjetno imaš kaj takega v mislih..

Pripete slike za predogled

  • 20200912_113012.jpg
  • 20200912_112705.jpg
Prikaži več možnosti
    • soulfly, ŽigecBMW525 in SILVEKK uporabnikom je všeč to sporočilo


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#109

..verjetno imaš kaj takega v mislih..

:love  :respect  :woohoo  :bow  :clap  :dance  :driver  :fotograf  :jezk  :slin  :ok


Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 802
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#110

A to so vsi v slovenskem lastnistvu?
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 433
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#111

Ja. Tale rumenko je pripeljal miran ki v celju ljubiteljsko V8 šraufa in pomaga z nasveti.
Celo cromaman ga pozna, ker je bil njegov avtošola inštruktor tistih 85 ur.
Šala-mala.

Urejal antasi, 17.10.2020, 20:16.

Prikaži več možnosti
    • Eagle46 je všeč


mic70
mic70

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 92
  • Lokacija: hiša /03
  • Avtomobil: BMW E39

#112

A to so vsi v slovenskem lastnistvu?


..ja,sam to nas je blo sam enih par...dost jih pa ni imelo časa takrat.
Prikaži več možnosti
    • Eagle46 je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 283
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI

#113

C4 je super, sam jaz bi imel FL verzijo. Luči, armatura, to mi prevaga.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • powerslide je všeč


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#114

Še malo o (!) 1990 letniku ZR-1 . Superiornost ter vzdržljivost tega avta je prieplajal do podrtja 50 let starih endurance rekordov. poklon...

 

Although the ZR-1 was extremely quick for its time (0-60 mph (97 km/h) in 4.4 seconds, and onto over 180 mph (290 km/h)), the huge performance of the LT5 engine was matched by its robustness. As evidence of this, a stock ZR-1 set seven international and world records at a test track in Fort Stockton, Texas on March 1, 1990, verified by the FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) for the group II, class 11 category:[11][12]

  • 100 miles (160 km) at 175.600 mph (282.601 km/h)
  • 500 miles (800 km) at 175.503 mph (282.445 km/h)
  • 1,000 miles (1,600 km) at 174.428 mph (280.715 km/h)
  • 5,000 km (3,100 mi) at 175.710 mph (282.778 km/h) (World Record)
  • 5,000 miles (8,000 km) at 173.791 mph (279.690 km/h) (World Record)
  • 12 Hours Endurance at 175.523 mph (282.477 km/h)
  • 24 Hours Endurance at 175.885 mph (283.059 km/h) for 4,221.256 miles (6,793.453 km) (World Record)

Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 433
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#115

Tako so že stari mojstri govorili.
Z Ferrarijem iz 80tih in 90tih si težko prišel do morja brez kakega popravila, z Corvetto pa brez problema.
Prikaži več možnosti


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#116

Ko se takole poglabljam v svet Corvette (v mojem primeru C4), spoznavam nove in nove zanimivosti ter predvsem tudi krasne ljudi, prave slovenske lastnike/simpatizerje teh avtomobilov.

 

Ena od novih stvari pri razlikah PFL/FL C4 je ta, da sem imel napačno predstavo, da so z FL-jem notranjosti (in zunanjosti) prišli tudi novi LT1 motorji (namesto L98).

Podatki naj bi bili približno taki - v letu 1990 je prišla ZR-1 (edina z LT-5 motorjem ter ? FL zunanjost - samo to sem zasledil ?) ter z njo FL notranjost, s tem da so bili L98 motorji tudi še v letnikih 1990 (PFL zunanjost ter PFL/FL notranjost) ter 1991 (FL zunanjost/notranjost). Novi LT-1 je prišel v letniku 1992, kjer je bil do 1995, ko ga je zamenjal LT-4 z 330 konji namesto 300.

 

Sem kar zmeden - torej če je moj ciljni FL z LT-1, mora bit 1992+ :) .

 

V začetku omenjeni lastniki/poznavalci Corvette - počasi razumem vaša čustva/navdušenja/druženja. Z lastništvom lahko prideš v novi svet. Se veselim....


Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti
    • AVTONOSTALGIJA 80 & 90 je všeč


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 023
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#117

Še malo o (!) 1990 letniku ZR-1 . Superiornost ter vzdržljivost tega avta je prieplajal do podrtja 50 let starih endurance rekordov. poklon...
 
Although the ZR-1 was extremely quick for its time (0-60 mph (97 km/h) in 4.4 seconds, and onto over 180 mph (290 km/h)), the huge performance of the LT5 engine was matched by its robustness. As evidence of this, a stock ZR-1 set seven international and world records at a test track in Fort Stockton, Texas on March 1, 1990, verified by the FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) for the group II, class 11 category:[11][12]

  • 100 miles (160 km) at 175.600 mph (282.601 km/h)
  • 500 miles (800 km) at 175.503 mph (282.445 km/h)
  • 1,000 miles (1,600 km) at 174.428 mph (280.715 km/h)
  • 5,000 km (3,100 mi) at 175.710 mph (282.778 km/h) (World Record)
  • 5,000 miles (8,000 km) at 173.791 mph (279.690 km/h) (World Record)
  • 12 Hours Endurance at 175.523 mph (282.477 km/h)
  • 24 Hours Endurance at 175.885 mph (283.059 km/h) for 4,221.256 miles (6,793.453 km) (World Record)

24 ur 283 kmh na uro đizs in pol da jenkiji ne znajo motorja nardit.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti
    • powerslide in sash uporabnikom je všeč to sporočilo


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 516
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#118

Vozniki so se morali zamenjat in tudi nekaj bencina dolit...pa vseeno kapo dol.


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 802
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#119

Ko se takole poglabljam v svet Corvette (v mojem primeru C4), spoznavam nove in nove zanimivosti ter predvsem tudi krasne ljudi, prave slovenske lastnike/simpatizerje teh avtomobilov.
 
Ena od novih stvari pri razlikah PFL/FL C4 je ta, da sem imel napačno predstavo, da so z FL-jem notranjosti (in zunanjosti) prišli tudi novi LT1 motorji (namesto L98).
Podatki naj bi bili približno taki - v letu 1990 je prišla ZR-1 (edina z LT-5 motorjem ter ? FL zunanjost - samo to sem zasledil ?) ter z njo FL notranjost, s tem da so bili L98 motorji tudi še v letnikih 1990 (PFL zunanjost ter PFL/FL notranjost) ter 1991 (FL zunanjost/notranjost). Novi LT-1 je prišel v letniku 1992, kjer je bil do 1995, ko ga je zamenjal LT-4 z 330 konji namesto 300.
 
Sem kar zmeden - torej če je moj ciljni FL z LT-1, mora bit 1992+ :) .
 
V začetku omenjeni lastniki/poznavalci Corvette - počasi razumem vaša čustva/navdušenja/druženja. Z lastništvom lahko prideš v novi svet. Se veselim....


Ko je prisla ZR-1 ven, je dejansko imela zadnji del od FL, prednji del pa je bil PFL. Notranjost je bila v zadnjem letniku PFL ze od FL, takrat je PFL dobil tudi 6 stopenjski rocni menjalnik (kot so bili v FL).
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


powerslide
powerslide

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 451
  • Lokacija: LJ - okolica
  • Avtomobil: Megane, Mondeo, Scarabeo

#120

Ko je prisla ZR-1 ven, je dejansko imela zadnji del od FL, prednji del pa je bil PFL. Notranjost je bila v zadnjem letniku PFL ze od FL, takrat je PFL dobil tudi 6 stopenjski rocni menjalnik (kot so bili v FL).

@eagle46 - waw, hvala. Mistery solved :)


Objavljena slika

Drifting and burning rubber is all that matters...
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.