Skoči na vsebino

 

Lastniki N54 motorjev, katero motorno olje in kako pogoste menjave

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
35 odgovorov v temi
Sajo L
Sajo L

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 355
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e46

#1

Bližam se intervalu, kaj priporočate?


Prikaži več možnosti


johnny26
johnny26

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: koper
  • Avtomobil: bmw

#2

Jaz tankam notri original bmw twin turbo 5w30, ampak ga menjam na največ 10000km.


Prikaži več možnosti


Mario V
Mario V
  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Bmw x6 50i, 335i

#3

Tako je. Najvec 10000 km. Jaz menjam na 7000.
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 404
  • Lokacija: Slovenija

#4

Torej se držite napisanega 5w40 ali 5w30. Pa prilagajate kaj gradijacijo glede na vrjetno ze nekaj prevozenih kilometrov?


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#5

 

Jaz tankam notri original bmw twin turbo 5w30, ampak ga menjam na največ 10000km.

To olje kljub tovarniškemu priporočilu za ta motor ni primerno in ga odsvetujem. Ni primerno za visoke obremenitve, dosti motorjev je prav zaradi olja takšne gradacije že zaribalo.


Torej se držite napisanega 5w40 ali 5w30. Pa prilagajate kaj gradijacijo glede na vrjetno ze nekaj prevozenih kilometrov?

Kilometri naj na izbiro gradacije ne vplivajo. 5W-30 je primerna gradacija samo za dizle, pa še tam je boljše če izbereš 5W-40, v bencinarje pa strogo in samo 5W-40. Reševanje motorja z višjo gradacijo je samo obliž na rano in je popolnoma nesmiselno, ko motor enkrat rabi obnovo ga nobena višja gradacija ne reši, lahko pa še pospeši obrabo motorja, torej je to ravno kontra tistemu, kar ljudje pričakujejo. 


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 404
  • Lokacija: Slovenija

#6

Ja se strinjam.

Prav tako v navodilih pedlagajo 5w-30 ali 5w-40 ampak glede na to da ima ta motor dosti večjo delovno temperaturo kot 90 stopinj, torej če se ne motim je delovna okol 115 stopinj in pri priganjanju je celo lahko 130stopinj torej bi moralo biti olje vsaj 5w-40.

Že za n52b25 motorje nekateri predlagajo 5w-50 torej bi za n54 moral biti 10w-60. Samo meni osebno bo vrjetno dosti 5w-40 pac neka univerzalna formula


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#7

Ja se strinjam.

Prav tako v navodilih pedlagajo 5w-30 ali 5w-40 ampak glede na to da ima ta motor dosti večjo delovno temperaturo kot 90 stopinj, torej če se ne motim je delovna okol 115 stopinj in pri priganjanju je celo lahko 130stopinj torej bi moralo biti olje vsaj 5w-40.

Že za n52b25 motorje nekateri predlagajo 5w-50 torej bi za n54 moral biti 10w-60. Samo meni osebno bo vrjetno dosti 5w-40 pac neka univerzalna formula

5W-50 ni problem, takšno olje ima samo večji temperaturni razpon in je zato dražje, pri višjih temperaturah zagotavlja še boljše mazanje. Problem je 10W-60 in podobna olja, ki za naše razmere niso primerna. To je olje ki je za poleti OK, pozimi pa ima previsoko viskoznost in ob nizkih temperaturah ne doseže dovolj hitro vseh mazalnih mest v motorju, posledično na dolgi rok uniči motor. To je olje ki je primerno za na pisto, ne za na cesto, ali pa za res navite motorje, s tem da avto pozimi počiva v garaži, ali pa je takrat notri olje druge viskoznosti. Za celoletno uporabo je najboljša izbira 5W-40 tako kot si rekel, če znaš včasih malo bolj pritisnit na plin pa 5W-50, s tem da to velja za bencinarje, za dizle je 5W-40 polna kapa.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 956
  • Lokacija: ...

#8

Če je motor zdrav, se da pravega (po specifikacijah). Če pije olje malo, se ga da po specifikacijah in ob menjavi kupi nekaj več... če ga žge k Alfa (in hodiš na bencinsko dolivat olje in preverjat bencin) pa najcenejšega.... in prišparaj za drug motor ali obnovo.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Če je motor zdrav, se da pravega (po specifikacijah). 

Načeloma ja, ampak ni vedno tako. Če se normalno voziš to gre skozi, če imaš N54 in ga žgeš na polno se pa zna zgodit, da bo s takim oljem zaribal. To olje ni edino napačno priporočilo tovarne, tudi pri E60 naj se olje v menjalnikih nebi nikoli menjalo, pa vemo kaj se zgodi, če se olja (in karterja z O ringom in filtrom) ne menja. Priporočila tovarne so za normalno uporabo, če uporabljaš avto kot da je dirkalnik si pa oni umijejo roke, v takih primerih moraš za zaščito sam poskrbet in če mene vprašaš, jim dam delno pri tem celo prav.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 404
  • Lokacija: Slovenija

#10

Mislim pritiskal se na pisti sigurno nebo. Zaradi tega ker ga obcasno pritisnes vrjetno tudi nerabis 5w-50 ali pac? Recimo da ne gledas tistih nekaj eur razlike? Najmanj je problem kupit 5w-50 ampak ga bmw ni priporocal, cudo saj sami vedo da gre ta motor visje temperature. Sicer naj bi vecje temperature delali zaradi raznih zmanjsevanj emisij, samo ker nevemo zagotovo nemoremo vedeti zagotovo.

Pac laicno gledano vrjetno olja ki so univerzalna in z vecjim delovnim razponom imajo vec aditivov notri. Torej si takega olja ne zelis ali pac?
Itak ima ze vsako olje vstete bencinarje, dizle, pa da je primeren za dpf filtre itd. kar me ne vlece k nakupu.

Urejal RALLIART, 12.02.2021, 10:46.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Slo

#11

Mislim pritiskal se na pisti sigurno nebo. Zaradi tega ker ga obcasno pritisnes vrjetno tudi nerabis 5w-50 ali pac? Recimo da ne gledas tistih nekaj eur razlike? Najmanj je problem kupit 5w-50 ampak ga bmw ni priporocal, cudo saj sami vedo da gre ta motor visje temperature. Sicer naj bi vecje temperature delali zaradi raznih zmanjsevanj emisij, samo ker nevemo zagotovo nemoremo vedeti zagotovo.

Pac laicno gledano vrjetno olja ki so univerzalna in z vecjim delovnim razponom imajo vec aditivov notri. Torej si takega olja ne zelis ali pac?
Itak ima ze vsako olje vstete bencinarje, dizle, pa da je primeren za dpf filtre itd. kar me ne vlece k nakupu.

Jaz sem olje na Racelandu segrel na 110 stopinj, na avtocesti pa na 115. Če želiš ostati na 5w40, mislim da ga ni čez Ravenol RCS olje. HTSH vrednost ima v rangu Mobil1 5w50, pri delovni temperaturi N54 motorja ima pa še vedno zadostno kinematsko viskoznost.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Mislim pritiskal se na pisti sigurno nebo. Zaradi tega ker ga obcasno pritisnes vrjetno tudi nerabis 5w-50 ali pac? Recimo da ne gledas tistih nekaj eur razlike? Najmanj je problem kupit 5w-50 ampak ga bmw ni priporocal, cudo saj sami vedo da gre ta motor visje temperature. Sicer naj bi vecje temperature delali zaradi raznih zmanjsevanj emisij, samo ker nevemo zagotovo nemoremo vedeti zagotovo.

Pac laicno gledano vrjetno olja ki so univerzalna in z vecjim delovnim razponom imajo vec aditivov notri. Torej si takega olja ne zelis ali pac?
Itak ima ze vsako olje vstete bencinarje, dizle, pa da je primeren za dpf filtre itd. kar me ne vlece k nakupu.

Odvisno je bolj od tega kako ga pritisneš, ne kolikokrat. Tudi če ga samo enkrat je lahko že preveč, če je obremenitev takrat prehuda. Če po duši ni dirkač pa ga lahko "pritisne" tudi tisočkrat, pa še vedno ne bo škode niti s tovarniško predpisanim oljem. 

 

BMW predpisuje olje tako kot je pač zato ker so si preračunali, da se jim to najbolj splača. Par motorjev ribne v garancijskem roku, to na lastne stroške zamenjajo, potem pa prodajajo nove motorje tistim ki jim ribnejo izven garancije in zaslužijo 10x ali 100x več, kot so izgubili z reklamacijami. Enako kot z verigami ali oljem v avtomatskih menjalnikih, saj niso neumni, oni točno vejo kaj se jim splača. S tem da verige ti na novem avtu ne moreš preventivno zamenjat za močnejšo ker ne obstaja, celega verižnega sistema tudi ne moreš menjat ker je skonstruiran posebej za določen motor, olje pa lahko zamenjaš :)

 

Kar se aditivov tiče, ne vem v čemu vidiš problem. Noben aditiv ni motorjem škodljiv, škodljivi so lahko kvečjemu za partikel filtre in podobno, temu se pač izogneš na način da vzameš olje višje gradacije z isto oznako oziroma priporočilom kot jo ima tisto z nižjo. Pri bencinarjih itak ni nekih hudih omejitev glede tega, bolj je treba pazit pri dizlih. 

 

Moj nasvet za turbo bencinske motorje je torej olje gradacije 5W-50, ob prejšnjem posvetu z mehanikom, specialistom za BMW seveda. Pa ne sprašuj tega na pooblaščencu, lol. V SLO imamo dosti odličnih mehanikov, en takih je recimo Blaž Podlesnik, pa TIN tudi ve katero olje je OK in še kdo bi se našel. Njih vprašaj za nasvet in se ravnaj po tem kar bojo oni rekli, saj imajo oni največ izkušenj s temi motorji, nihče drug jih nima ;)


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 686
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#13

Jst vem da v modernega turbo bencinarja za daily use nebi nikoli dal 5w50 notr. Ni to m30 m50 m52 m54 motor ko so ble tolerance v "mm" v motorju...

Zgolj za info m2 m3 m4 oz za s55 motor je priporoceno olje 0w30 ;)
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 220
  • Lokacija: slo

#14

Jst vem da v modernega turbo bencinarja za daily use nebi nikoli dal 5w50 notr. Ni to m30 m50 m52 m54 motor ko so ble tolerance v "mm" v motorju...

Zgolj za info m2 m3 m4 oz za s55 motor je priporoceno olje 0w30 ;)

Tako je, čeprav ko so prišli ven, je bilo 0W40 :) 

 

Jaz uporabljam Motul 300v 5w40, menjam na 5-10k km. To se mi za resno uporabo najboljše obnese.

 

lp,m


“Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner!

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#15

Jst vem da v modernega turbo bencinarja za daily use nebi nikoli dal 5w50 notr. Ni to m30 m50 m52 m54 motor ko so ble tolerance v "mm" v motorju...

Zgolj za info m2 m3 m4 oz za s55 motor je priporoceno olje 0w30 ;)

Vem jaz dobro da je za S55 priporočeno olje gradacije 0W-30, sem pa imel to debato z Blažem Podlesnikom in s TIN-om in sta oba zmajevala z glavo ob tem. Vprašaj kakega profi dirkača kakšno olje oni uporabljajo v svojih dirkalnih motorjih ki so visoko obremenjeni, odgovor ne bo 0W-30.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 686
  • Lokacija: Ajdovščina oz Šmihel
  • Avtomobil: F30 335i

#16

Ne mesat hrusk in jabolk. Eno je TD eno je daily use. Dve popolnoma razlicni zadevi. Ko imas vsak dan par kratkih vozenj in cold startov je 5w50 dolgorocno smrt za lezaje enako kot 0w20 ali 0w30 na celodnevnem TD. Kot drugo profi dirkaci odpirajo motorje po vsakem ralliju ali dirki... in ja tudi jaz sem ze slisal da naj se da 10w60 v n54 n55 itd motorje. Ne ga srat no fantje za vsak dan. Sam stavim v mojga n55 0w40 prav iz tega razloga kot je napisal bmw330cd ker je prva alternativa. Dobr za hladne zagone in boljsi za visje temperature. Pa znam bit res kreten za volanom pa ni sel nikoli cez sredino... tudi ce je zunaj 40 stopinj asfalt 70 in avto 3h na blokadi...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in terier03 uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#17

Ne mesat hrusk in jabolk. Eno je TD eno je daily use. Dve popolnoma razlicni zadevi. Ko imas vsak dan par kratkih vozenj in cold startov je 5w50 dolgorocno smrt za lezaje enako kot 0w20 ali 0w30 na celodnevnem TD. Kot drugo profi dirkaci odpirajo motorje po vsakem ralliju ali dirki... in ja tudi jaz sem ze slisal da naj se da 10w60 v n54 n55 itd motorje. Ne ga srat no fantje za vsak dan. Sam stavim v mojga n55 0w40 prav iz tega razloga kot je napisal bmw330cd ker je prva alternativa. Dobr za hladne zagone in boljsi za visje temperature. Pa znam bit res kreten za volanom pa ni sel nikoli cez sredino... tudi ce je zunaj 40 stopinj asfalt 70 in avto 3h na blokadi...

Ne vem sicer komu si odgovarjal, meni ne rabiš govorit, je točno tako kot si povedal.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 908
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E46 320i

#18

Apex Nurburgring toči v celo floto svojih renacar in taxijev 5w30 (razen v gt2 rs in m3 race taxi) pa še ni noben ribnil, voženi izključno na ringu. Olje se menja na 3000 ali 4000km...

Avti so od 218i odprt na 200hp do m4...

Urejal airmike, 12.02.2021, 22:43.

Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 73 146
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Apex Nurburgring toči v celo floto svojih renacar in taxijev 5w30 (razen v gt2 rs in m3 race taxi) pa še ni noben ribnil, voženi izključno na ringu. Olje se menja na 3000 ali 4000km...

Avti so od 218i odprt na 200hp do m4...

Pa so to popolnoma serijski avtomobili? Če jim uspe med vožnjo po pisti vzdrževat relativno nizko temperaturo je očitno OK, verjetno pa tudi vejo zakaj menjajo olje na 4.000 km. Olje te gradacije je neprimerno za visoke temperaturne obremenitve, če se pregreje se prežge in ne opravlja več svojega dela, očitno so pogruntali do kje še opravlja svojo funkcijo. In verjetno so to novi avtomobili, ne taki s prevoženimi 200k km kot pri nas in z zabasanimi hladilniki. Poleg tega je vožnja po pisti eno, naši za nameček naredijo še kak burnout ali 10 in tam se olje segreje še bolj kot na pisti, ker ni pretoka zraka skozi hladilnike oziroma je ta dosti manjši. Veliko faktorjev je posredi. Katero olje dajejo pa v GT2 in v M3? Aja pa še ena stvar, Nurburgring je v Nemčiji in ta ima hladnejše podnebje kot je pri nas na Balkanu, tudi to ni zanemarljivo. Tudi če je vsega par stopinj razlike, se to na olju zelo pozna.


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك!

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 493
  • Lokacija: Slo

#20

Predvsem na Nordschleife ni toliko zaviranja in ponovnega pospeševanja kot na drugih dirkališčih, ima veliko hitrih ovinkov. Po razgibanosti in dinamiki je bolj podobna cesti, zato je tako popularna za teste in razvoj novih avtomobilov.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.