Skoči na vsebino

 

1994 E36 M3 Coupé, dakargelb

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
181 odgovorov v temi
airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#161

Jaz sem s svojim BBK izredno zadovoljen na Miniju, od V maxx. So sicer 4 batne čeljusti, 330 mm plavajoči diski, ampak z Minijem jih na grobniku ne morem pregreti, originalne bi takoj. Res sem pozitivno presenečen in je must have za kakšne track day-e. Imam tudi pletene cevi in Castrolovo react SRF racing olje.

Tud tepeš fura tole na octaviji pa baje špila v nulo. Pa še TUV ma pa lahko homologiraš :)


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 912
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#162

Da ima TUV? Zanimivo. Čeprav na tehničnem mi nič ni rekel.


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 837
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#163

Tole si se pa zatipkal in to kar mocno.
 
Disk je se kako pomemben. Materijal, kaljenje le tega zeleza je ZELO razlicno in tukaj prihaja do razlik. Zareze ali luknje so na disku iskljucno in samo zaradi ciscenja zavornih ploscic. Najboljsi so dvo delni - plavajoci, ker se temperatura iz nabe prenasa na sam disk manj, zaradi drugacnega materijala. Najbolj pomembno je seveda hlajenje, ki mora bit vedno iz cim bolj sredine diska na ven. Materijal, debelina, ventilacija je tisto kar dela diske boljse in seveda velikost do neke mere saj se temperatura bolj razporedi in se posledicno zaradi tega manj segreva.
 
Sama vec batna celjust pa je pomembna zaradi razporedtive pritiska zavornega bata na disk in se ob tem ustvarja manjse trenje (zopet temperatura) kot ce je samo eno batna! Moc zavorne celjusti ne igra faktorja zaviranja, saj kot vemo je navadna eno batna celjust iz vsakega BMW sposobna blokirat kolo.
 
BBK pa seveda poleg cene prinese se nekoliko druge 'nevsecnosti' kot so vecja kolesa, kjer pa so zopet plusi in minusi. 18" je zaenkrat kar dimenzija za imet, saj je kompleten paket dalec najboljsi. Na taki M3 je to verjetno najboljsa kombinacija, saj imas lahko primerne zavore, ogromna paleta gum posledicno vec gume na cestiscu...
 
Vsak dober disk mora zdrzat minimalno 12h priganjanja na polno na dirkaliscu in to brez prestanka! Po domace to pomeni, da lahko z dobrim kompletom naredis celotno sezono z lahkoto.
 
Samo dobra ploscica in olje zal ni dovolj, je pa nujna seveda!

Seveda, pozabil sem napisat da to velja za civilna vozila ki se vcasih udelezijo track daya, to ta m3 tudi je... Full race dirkalniki jasno da rabijo dirkalne zavore kot tudi ostale stvari ki nimajo nic skupnega z tovarniskimi komponentami.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 647
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#164

Mogoče je prišlo do zamika pri zaviranju zaradi vlažnega diska in ploščic? Je mogoče takrat deževalo?

V vecini primerov ja, ne pa vedno. Najslabse je blo, ko sem avto peljal Pocesnku in je snezilo. Vedno je blo zelo mrzlo, cim je malo topleje problem zgine, mokro ali ne. Je pa fora ta da se mi to na nobenem avtu se nikoli ni zgodilo.

Za sedaj sem dal pletene cevi in pa olje dot 5.1, diski in ploscice majo se ogromno mesa, tako da jih bom pac zgonu, pozimi ne pretiraval pa bo. Drugo leto bomo pa kaj boljsega nabavli.

Mi je dal Rockson namig za celjusti od Leona 1M Cupra R, ki so plug&play, pa bom malo zacel brskat. Za moj stil voznje itak overkill, samo z bremzami, gumami in podvozjem nikoli nisem sparal, pa tudi ce je avto bil totalna kanta, je to blo vedno nadstandardno urejeno :ok


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 505

#165

Seveda, pozabil sem napisat da to velja za civilna vozila ki se vcasih udelezijo track daya, to ta m3 tudi je... Full race dirkalniki jasno da rabijo dirkalne zavore kot tudi ostale stvari ki nimajo nic skupnega z tovarniskimi komponentami.


Kot ves glede na to da ti menjas moje ploscice konstantno pozdim cez zavore…zamenjal si ploscice pred 15k km za original in je vse skupaj kurac palac! Ploscice so se ok sam po ta tretjem pritisku zavore je zvok pregretih zavor neverjeten! Po cesti pri jebenih 70k km! Torej disk ni vreden nic, pa ima 374mm pa 4 batno celjust!

Zavore pri BMW se vedno niso na nivoju. Zal!
Prikaži več možnosti


sssimon
sssimon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 912
  • Lokacija: Vzhod
  • Avtomobil: Sort of a BMW

#166

Gledam te dot oznake na zavornem olju, na mojem SRF racing olju piše dot 4, 3, kaj pa je potem 5.1 ki ga omenjate?


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Heilbronn,DE
  • Avtomobil: Suzuki Swift Sport

#167

Pomembno je suho in mokro vrelišče....


Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 741
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#168

In na kateri bazi je olje narejeno. Za avtomobile se uporablja dot 4 in 5.1, to so mineralna olja. DOT 5 je silikonsko in ni primerno. Ima pa 5.1 povprečno višje vrelišče kot DOT4. Ne velja za vsa olja, ker so tudi DOT 4 racing zadeve z visokim vreliščem. 

Najbolj pomembno je mokro vrelišče, ker mineralno olje je zelo hidroskopično. 


Prikaži več možnosti


TIN
TIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 837
  • Lokacija: CELJE
  • Avtomobil: E30,Mpower,Dizelpower....

#169

Kot ves glede na to da ti menjas moje ploscice konstantno pozdim cez zavore…zamenjal si ploscice pred 15k km za original in je vse skupaj kurac palac! Ploscice so se ok sam po ta tretjem pritisku zavore je zvok pregretih zavor neverjeten! Po cesti pri jebenih 70k km! Torej disk ni vreden nic, pa ima 374mm pa 4 batno celjust!
Zavore pri BMW se vedno niso na nivoju. Zal!

ja pa ne zarad diska,ampak ploscic katere morajo biti primerne za vse vrste kupcev, ne smejo cvilt, morajo delat hladne, ne smejo prevec prasit in na koncu se zdrzat 60k km... Ce smo realni.
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 74 974
  • Lokacija: Ponoreli svet
  • Avtomobil: 530iA, 330Ci, 635CSI

#170

Kaj si pa montiral na Leona?
Ker jst sem pozimi mel tezavo na AC, ko so ble bremze zelo hladne mi niso takoj prijele ampak sele po 2-3 sekundah, pa ne vem v cemu je fora, ker se mi to se ni nikoli zgodilo.
Sem skoraj koncal v riti od kamjona, ker nisem pricakoval ta zamik :crazy
Zdaj gledam za kakimi drugimi diski in ploscicami za drugo leto, trenutno sem samo pletene cevi od HEL dal in olje dot 5.1. Bi pa pasale se kake 4 batne celjusti, boljsi diski in ploscice. Velikost diska ne bi vecal, ker so itak ze 312mm, kar je po moje dovolj.

Se opravicujem za smetenje teme :ok

Jaz sem imel enak primer na E39 cca 8 let nazaj in sem za razliko od tebe dejansko končal v riti od nekoga, ker sem ignoriral problem. Sicer sem se ga praktično samo dotaknil, na avtocesti mi je uspelo zbremzat od cca 100 km/h do nule (pred mano je bila stoječa kolona, zadnji pa ni imel vklopljenih vseh štirih smernikov, kar je v takih situacijah pametno - vsaj jaz jih vedno prižgem, če sem zadnji v stoječi koloni), le malenkost sem bil prepozen in sem ga malo butnil. Seveda za to ne krivim diskov, idiot sem bil sam ker sem vedel da hladni ne primejo in jih nisem prej ogrel, lesson learned. V glavnem, rešitev je bila v menjavi diskov, ko sem dal gor zavore drugega proizvajalca je problem izginil, ne spomnim pa se kaj sem imel gor na začetku in kaj po tem. Lahko povem le to da so ATE zavore zanič, govorim za navadne verzije, kake specialne če jih delajo so mogoče OK, ampak sem testiral par kompletov in bol zelo razočaran, čeprav sem dve desetletji prisegal na to znamko me ne vidijo več. 


Najbolj pomembno je mokro vrelišče, ker mineralno olje je zelo hidroskopično. 

Higroskopično, z "g".


IF YOU LIKE MY COMMENT PRESS THE SUBSCRIBE BUTTON BELOW! THANK YOU! MUCHAS GRAZIAS! SALAMAT! 謝謝你! ขอขอบคุณ! اشكرك! :priklon

Prikaži več možnosti


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 738
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#171

@Compact3
Ne sekeri se , men tud prvo bremzanje gre avto kr naravnost sekundo dve. Ploščice zdržijo 15-20kkm oz eno poletno sezono. Zraven poberejo še disk je treba še to menat. Cviljo kot , da nimam za bremze pa so ploščice 170 evrov za 262mm disk. Mi je čist vseen kaj si misljo ljudje nej cvil. AMPAK ko je se je pa treba ustavt na hitr , mi je pa vse poplačan in me tole gor sploh ne briga.
Mi je pa jasno kako se počutiš na AC , sam namenoma bremzam na vsake tok. Kako bi bilo pozimi to vozit je pa drugo.


Drgač pa mislm , da sm enkrat vidu ta avto in je res kulturno zrihtan , vse pohvale.

Urejal Lebn47, 17.09.2021, 06:10.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 59 766
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#172

Jaz imam sicer z ATE zaenkrat dobre izkušnje, se mi je pa na enih prejšnjih (ne ATE) dogajalo to da prvo sekundo niso prijele. Res zoprn občutek.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


damirkos1
damirkos1

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 926
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: new age e39

#173

Na e91 se je to dogajalo v mokrem ja. Nor občutek
Prikaži več možnosti


rok46
rok46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 830
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: OOOO

#174

Priporocam EBC. So res drazji, ampak vredni vsakega €. Ravno vceraj menjal komplet na F36 z EBC turbo GR diski in yellow stuff ploscicami. Nisem si mislil da je taka razlika v primerjavi z OEM
podpis
Prikaži več možnosti


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 071
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#175

Bo treba mal popuscat temo, se mi zdi.


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 201

#176

Priporocam EBC. So res drazji, ampak vredni vsakega €. Ravno vceraj menjal komplet na F36 z EBC turbo GR diski in yellow stuff ploscicami. Nisem si mislil da je taka razlika v primerjavi z OEM

Tudi jaz sem zadovoljen z EBC tako na e85 kot f31, spet komu drugemu pa niso po godu, tako pač je. :) Lepo jih uvozi in upam da ti bodo služili tako kot meni. Niso pa nič draži od originala, mene so prišli če se ne motim še malenkostno ceneje. Imam pa na obeh avtih kpl spr. + zad. TGR diske kot yellow ploščice.  

 

in ja držimo se teme naslova  :ok



Urejal Taucher, 17.09.2021, 10:51.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer und Porsche 4S triber

Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 741
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#177

 

Higroskopično, z "g".

Res je, zračna vlaga je higro. Ko na hitro pišem, potem pa bedarije pišem =)


Prikaži več možnosti
    • Jerry je všeč


jelo46
jelo46

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 599
  • Lokacija: Trbovlje
  • Avtomobil: F31 330d, MCS R53 JCW

#178

Jaz sem letos na Minija montiral Tarox diske in sem zaenkrat zadovoljen. Jih kar mesarim pa zaenkrat nič ne tresejo, tudi zdržali naj bi x2 proti navadnim diskom. 


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in PussyWagon uporabnikom je všeč to sporočilo


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 815
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#179

Fino ste se razpisali.

 

In na kateri bazi je olje narejeno. Za avtomobile se uporablja dot 4 in 5.1, to so mineralna olja. DOT 5 je silikonsko in ni primerno. Ima pa 5.1 povprečno višje vrelišče kot DOT4. Ne velja za vsa olja, ker so tudi DOT 4 racing zadeve z visokim vreliščem. 

Najbolj pomembno je mokro vrelišče, ker mineralno olje je zelo hidroskopično. 

Nebi moral bolje povzeti. t.i. DOT oznaka ne pove dosti o tem kakšne so karakteristike olja. Za to je potrebno pogledati suho ter vlažno vrelišče. Po mojih izkušnjah je od komercialno dosegljivih zavornih olj najboljši Castrol SRF, saj ima tudi vlažno vrelišče relativno visoko - z drugimi besedami, tudi ko nase zveže vlago, kar je generalno značilnost vseh dirkaških zavornih olj, še vedno deluje zelo dobro. Ostala "sportska" olja je potrebno bistveno pogosteje menjati, ker vlažna izgubijo svoje lastnosti, SRF pa se kar nekako obdrži.

 

Priporocam EBC. So res drazji, ampak vredni vsakega €. Ravno vceraj menjal komplet na F36 z EBC turbo GR diski in yellow stuff ploscicami. Nisem si mislil da je taka razlika v primerjavi z OEM

Če primerjaš z OEM je marsikaj po občutku boljše. EBC je po mojih izkušnjah zelo hit&miss... od štirih primerov so trije imeli težave, en pa jih ni moral prehvaliti. Yellowstuff sem videl kako so se ploščice odlepile, spremenile v puter, prah, vse, samo prijele niso. Po občutku EBC še nekako deluje na manjših, lažjih avtomobilih, težjih in hitrejših pa bolj ne kot ja. 

 

Jaz sem letos na Minija montiral Tarox diske in sem zaenkrat zadovoljen. Jih kar mesarim pa zaenkrat nič ne tresejo, tudi zdržali naj bi x2 proti navadnim diskom. 

Po zaslugi Underdoga imam tudi jaz sedaj zadaj tarox. Že ko primeš disk v roke je videt izdelava na drugem nivoju kot ostali športni diski. Pravijo da je tarox zadnja stopnica pod racing programom. Bomo videli, če zdržijo kaj več mučenja od ostalih. 


He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti
    • rokomah je všeč


PussyWagon
PussyWagon

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 815
  • Lokacija: Ljubljana-Bežigrad
  • Avtomobil: Porschejäger, 1275 turbo

#180

Sicer pa... pred časom sem se dokopal do original e36 GT sprednjega splitterja. Ker sem ga imel zgolj izposojenega, sem se odločil pobrati kalupe z njega, da izdelam karbonskega. 

 

IMG-7165.jpg
 
IMG-7167.jpg
 
IMG-7192.jpg
 
IMG-7193.jpg
 
IMG-7194.jpg
 
IMG-7196.jpg
 
IMG-7212.jpg
 
IMG-7213.jpg

He who shall be last, shall be sideways and smiling :-D
Prikaži več možnosti
    • Martin ///M, Nixxon, rockson in 11 ostalim je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.