Skoči na vsebino

 

Menjava motorja pri E30

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
122 odgovorov v temi
eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#61

Pa tudi odvisno je od tega kako so prejšnji vozniki vozili. Razno sunkovito speljevanje in voženje z malo ali brez olja in podobne stvari ki se v toliko km lahko dogodijo jasno vplivajo na take zadeve.

Je pa drugače možno da imaš tudi luft v polosevinah ali na kardanu. Če se kardan ne premika in imaš diff pri miru, kolo ima pa luft je to polosevina...
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#62

Pa tudi odvisno je od tega kako so prejšnji vozniki vozili. Razno sunkovito speljevanje in voženje z malo ali brez olja in podobne stvari ki se v toliko km lahko dogodijo jasno vplivajo na take zadeve.

Je pa drugače možno da imaš tudi luft v polosevinah ali na kardanu. Če se kardan ne premika in imaš diff pri miru, kolo ima pa luft je to polosevina...


ja seveda je na to vplivalo veliko stvari :jok
sem pa 1001% da imam luft v polosovinah (beri:diferencialu), ker sem pregledal.

Nevem, a ima mogoče dif. kako varianto, da se kaj zategne (primer: volanska gred) in bi se luft odpravil :confused ....sanjam :laugh
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#63

Diffa pomoje ne moreš nič nastavljat če je izrabljen. Itak pa je verjetno večji luft v polosevinah kot pa v samem diferencialu.

Poskusi tako da kolesi blokiraš, recimo da ti jih nekdo drži, menjalnik daš v ler in potem poskusiš zadaj kardan levo in desno. Na ta način boš videl koliko je lufta v diferencialu med piramido in kronskim zobnikom. Glede tega pomoje ne moreš nič.

Druga možnost pa je da blokiraš eno kolo in kardan da sta čisto pri miru potem pa probaš drugo kolo levo in desno, in na ta način boš videl koliko je lufta v polosevini.

To ni nek mehankarski postopek, ampak čisto po moji logiki :laugh
Prikaži več možnosti


PiLLLe
PiLLLe

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 200
  • Lokacija: lublana
  • Avtomobil: 535i e39

#64

Metod a si sure da je luft v diffu. Mozno so tut slabi nisilci al pa clo slabe roke, sicer se da diff malce "natunat" z razlicnimi podloskami katere damo med diff in polosi oz "notranje peste" sepravi tistih do diffa, ker imajo konus v katerega se nasloni konusni lezaj in tanjsa kot je podlozka bolj stisne lezaj. Da se ga tudi levo in desno premikat, ampak jst dvomm da je luft v njemu, bos meu brej kj druzga zjebanga


Edit: Moznost tudi slaba Hardi sajba :P
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#65

...sicer se da diff malce "natunat" z razlicnimi podloskami katere damo med diff in polosi oz "notranje peste" sepravi tistih do diffa, ker imajo konus v katerega se nasloni konusni lezaj in tanjsa kot je podlozka bolj stisne lezaj. Da se ga tudi levo in desno premikat, ampak jst dvomm da je luft v njemu, bos meu brej kj druzga zjebanga


Je že PiLLLe veliko povedal, dodajam še to:
S tem lahko rešiš samo lufte v ležajih in položaj levo desno, ne moreš pa pomakniti glave bolj naprej. In če sta izrabljena piramidni zobnik in pa kronski bi jih moral približati to bi se pa dalo samo če bi podkladal piramido na ležajih, vendar pa je to skoraj mission impossible.

Če je za luft zares kriv diferencial potem je najceneje dati drugega če je to res nujno. Popravljanje diferencialov je zelo težka stvar in zaradi veliko dela postane drago, tako da je ceneje drugega rabljenega dat.
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#66

našel sem toliko časa in zadevo postavil na kanal... dvignil eno stran in preprobal.

Primem kolo in jo premikam, medtem pa sem kardan blokiral(klešče.press) :laugh . NO in kolo se na koloteku premika 1 cm v prazno. Na zglobu, pri diff. pa se premika obod zgloba kake 1-2 mm. (manjši obseg :-D ).

Če pa primem za zglob (ki gre iz diff.)pri polosovini pa mi tudi malo miga v vse smeri. Sam zglob je brez lufta, tk da sklepam da jih je diff. dobil (čas naredi svoje) po p****.

Zanima me pa tudi kako olje je v diff. Al je kaj bol posebnega. Jaz bi dal za diff.- 85 ali 90, zaradi velikih obremenitev :confused
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#67

Če nima špere daj v diff samo Castrol SAF-XO, če ima špero pa samo Castrol SAF-XJ.
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#68

Če nima špere daj v diff samo Castrol SAF-XLS, če ima špero pa samo Castrol SAF-XJ.


in kje naj to dobim.

Sicer še nevem če ga kaj manjka, ampak morem še pogledat. Sicer je malenkost masten, tk da ga je verjetno nekaj tudi izgubil (ni pa nikol kaj kapljalo)
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#69

trgovina z avtodeli Saming, BTC, Lj. Dobiš v litrski embalaži :ok

Če boš že dolival, priporočam raje menjavo :ok Je pa vsaj SAF-XJ svinjsko drag :blackeye
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#70

ja mislim ga zamenjat, če se bom za to odločil. Mislim da ga več kot 2 l ne gre :confused
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#71

Pogleda in videl :laugh ,da ga manjka mogoče 1dl. Tk da ga ne bom dolivav.
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#72

No ja, upam da ne bom širil kakšne krive vere, ampak bistveno kakšno je olje je samo če imaš špero. Posebno za lamelno in posebno za visco špero.
Če imaš pa navaden diff daš pa lahko pomoje katerokoli tisto gosto olje za diferenciale, pa pomoje ne bo nič narobe.
Če pa kdo ve zakaj je dobro samo Castrolovo olje naj mi pa prosim razloži.
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#73

tema je ratala :crazy (po moji krivdi)

A je kardan iz dvah delov. :confused sem ga prijel od spredi pri getribih in ga malo probal zmigat in res...miga kot da bi bil na sredini prelomljen. :confused
Prikaži več možnosti


Metod
Metod

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 773
  • Lokacija: Koroška-MB
  • Avtomobil: E39 525d

#74

pogledam etk ... in res :laugh Ampak vseeno migat verjetno NE bi sme(po moje) ??
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#75

pogledam etk ... in res :laugh Ampak vseeno migat verjetno NE bi sme(po moje) ??


Malo mora migat, na sredini je sredinski ležaj, ki je vpet v gumo, ki ima kar precej možnega prostora premikanja, zato da se pač ne prenašajo vibracije, tako da to kar si migal je verjetno normalno. Se pa lahko ta ležaj, oziroma guma v katero je vpet strga in potem lahko pride do vibracij in kasneje tudi do tolčenja kardana.
Prikaži več možnosti


racer80
racer80

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 014
  • Lokacija: meje med notransko in primorsko
  • Avtomobil: 3xe32,e34,e30 3??e36cab.

#76

Cist tko stari, avto je ze sam po seb nesmisel, ampak kaj cmo ko je nujno zlo, dnar k ga zmeces v avto nikoli nedobis nazaj :) eni so se tega naucili hardway, nice example ti je eddy, toliko enega dnarja je ze slo, ampak preprosto nima srece in te jebe kot je njega.

Kar se pa dela samega tice, ni problem, mu nrdim to jst, sam v mehaniki je tko da nikol negre kot preberes, vedno neki zajebe, al pa te fuka. Ze sama demontaza kakega koncnika ti uzame lahko morje zivcov in pa casa. Take zadeve se rado zavlecejo, se posebi okoli stromarije. In ce realno pogleda so vedno neka odstopanja na koncu od dogovorjene cene, ampak noben noce placat tistega viska, noben neve kako si se fuku.......

Anyway :) dost pacanja po topicu :P :-D



:clap
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#77

No ja, upam da ne bom širil kakšne krive vere, ampak bistveno kakšno je olje je samo če imaš špero. Posebno za lamelno in posebno za visco špero.
Če imaš pa navaden diff daš pa lahko pomoje katerokoli tisto gosto olje za diferenciale, pa pomoje ne bo nič narobe.
Če pa kdo ve zakaj je dobro samo Castrolovo olje naj mi pa prosim razloži.


Kratek odgovor? Ker fabrika tako pravi :laugh.
Metodu sem pač napisal najbolj preprosto rešitev :ok2 Mislim, pa da tudi enakovredna olja ostalih proizvajalcev cenovno niso nič ugodnejša... :confused

Brezveze se bi bilo kregati z diffdoctorjem :-D, res je, za diff brez špere ni panike. Da sem pa dobil olje za takega s špero, sem se pa namatral že da sem dobil original, kaj bi bilo šele, če bi hotel kopijo :crazy
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


eraserr
eraserr

    Diff doctor

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 239
  • Lokacija: Cerklje
  • Avtomobil: E30

#78

Kratek odgovor? Ker fabrika tako pravi :laugh.
Metodu sem pač napisal najbolj preprosto rešitev :ok2 Mislim, pa da tudi enakovredna olja ostalih proizvajalcev cenovno niso nič ugodnejša... :confused

Brezveze se bi bilo kregati z diffdoctorjem :-D, res je, za diff brez špere ni panike. Da sem pa dobil olje za takega s špero, sem se pa namatral že da sem dobil original, kaj bi bilo šele, če bi hotel kopijo :crazy


No saj kar se tega tiče se popolnoma strinjam. Glede na to da je cena verjetno zelo podobna ima res smisel noter dati kar Castrola, bi pa verjetno bilo vse ok tudi s kakšno drugo firmo.

Kar se pa tiče olja za špere sem ga pa jaz dosedaj vsega kupoval kar lepo original pri Molku.
Prikaži več možnosti


RALLIART
RALLIART

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 346
  • Lokacija: Slovenija

#79

K smo malo off topic,je kdo studiral kaksen je crash test v e30 z e36 motorjem?No sej ze nasploh ni dober,sam studiral sem ce je treba zaradi viscota se pozarno z macolo krivit,ce se zadeva poslabsa.
Prikaži več možnosti


iKst
iKst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 910
  • Lokacija: _
  • Avtomobil: Fiat

#80

Če te skrbijo crash testi pol se lahko samo obrneš od 20 let starega pleha. Sploh take stare kište z 200 konji. Če se razlimaš ti pomaga samo čudež pomoje.

Btw...kaj imaš ti fetiš na ta visco ? :) Zakaj bi na vsak način rad kompliciral pa dal visco not, če je električni ventilator boljša in veliko bolj enostavna rešitev. Visco pobere nekaj moči in odzivnosti motorju, pa še težko ga je stlačit not. Hladi pa lahko električni celo boljše.
wLJVSAz.jpg
 

 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.