Skoči na vsebino

 

Star Nissan

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
67 odgovorov v temi
e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 341
  • Lokacija: Slo

#1

Odločil sem se predstaviti avto, ki je bil moja dolgoletna želja in po kratkem lastništvu modela 200SX S14 z RB25DET motorjem, ki mi je dal malo okusa kako izgleda star japonski R6 turbo, sem se odločil, da si jo izpolnim. Avto si sedaj lastim že tretje leto, tako da bo predstavitev potekala za nazaj. Upam na konstruktivno debato, saj bo le tako avto predstavljen do aktualnega stanja.

 

Glede na to, da je ponudba R34 v Evropi precej slaba, nisem imel dosti izbire. Iskal sem kupeja z ročnim menjalnikom in RB25DET NEO motorjem, ki je zadnja verzija RB motorjev in torej tisti, ki je za imet. Pri tem je zelo pomembno, da gre za tovarniški model s turbo motorjem in ročnim menjalnikom, swap nikakor ni prišel v upoštev, saj v primeru morebitnih težav pri nas nimamo človeka, ki bi rešitev stresel iz rokava in si nisem želel nakopati polovičarskega projekta, nad katerim je prejšnji lastnik obupal. Prav tako je pri teh avtomobilih potrebno biti pozoren na rjo in iskal sem avto, ki je nima.

 

Primernega kandidata za nakup sem našel v Italiji. Avto je bil sicer registriran v UK, vendar ves čas od uvoza (2015) vožen v Italiji, kar je bil dober znak, da bo karoserija zdrava. Tako sem se odpravil na 250km dolgo pot v San Vendemiano na ogled avtomobila o katerem sem vedel bolj malo. Lastnik je bil Španec, ki ni znal angleško, jaz pa sem znal malo špansko, kolikor sem se še spomnil od srednje šole. Nekako sem s pomočjo google translatorja na telefonu uspel izvedeti osnovne stvari, ki so me zanimale, torej avto je bil karoserijsko zdrav, kolikor sem uspel ugotoviti z merilcem laka nikoli karamboliran (lak je bil bogi, ampak glavno mi je bilo, da ni bil deležen kakšnih japonskih ali italijanskih kiparskih del), motor suh kot poper, in v skoraj originalnem stanju - nihče ni šaril po motorju in elektroniki ter nikakršnih delov, ki bi oteževali homologacijo. Avto je bil tisto, kar sem iskal, vendar žal nisva prišla skupaj s ceno, tako da sem se vrnil domov, vseeno bogatejši za eno izkušnjo, kako izgleda soliden primerek avtomobila, ki ga iščem.

 

Kljub temu so se planeti nekako poklopili in čez slabih 14 dni me je prodajalec kontaktiral, če me avto še vedno zanima. Prišla sva do cene, ki je bila za oba sprejemljiva in še isti dan sem šel takoj po službi na banko po denar in v Italijo po avto.


Pripete slike za predogled

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg

Urejal e60va, 29.11.2020, 17:41.

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 701
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#2

Desni volan?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 449
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#3

Desni volan?


Drugih ni
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 343
  • Lokacija: Ljubljana

#4

To je zato, da lazje prehitevas po desni in po odstavnem pasu :-)
Prikaži več možnosti
    • veloce in andy uporabnikom je všeč to sporočilo


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 455
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab, Mazda, Honda

#5

Hudobija!

AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 701
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#6

Mene bi desni volan odvrnil od nakupa...lep in všečen avto gor ali dol.

 

To je zato, da lazje prehitevas po desni in po odstavnem pasu :-)

:laugh  :ok


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Rally fan
Rally fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 261
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kr'dajo v službi

#7

Čestitke za nakup (in pogum za tak projekt :) ).

Avto je z eno besedo "hud za popiz#***" :ok  :ok  :ok  :ok  :ok  :ok

Priznam pa, da bi tudi mene (kot enega od predhodnikov) desni volan odvrnil od takega nakupa.

Z veseljem bom spremljal vsako novo objavo.


:evillaugh"When you see the tree you're about to hit, it's called understeer. When you can only hear and feel it, it's oversteer" (W. Röhrl):evillaugh
Prikaži več možnosti


Seby
Seby

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 183
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: Z3 1,8 roadster

#8

Nekoč sem avto z desnim volanom samo premaknil po parkingu.....bolj glupega občutka za volanom še nisem doživel.
Svaka čast, da te to ne zmoti. Jaz ga tudi zastonj ne bi vozil. Pa ne zameri, zgolj moje osebno mnenje.
Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 801
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#9

Avto je hud. Videl v zivo..drift masina. Dolomitske serpentine so mu bile pisane na kozo:-)
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 586
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Alfa 166

#10

Čaki zdej. Na drugih slikah zraven Micre je siv. A si ga prebarval?

 

Drgač pa res The stroj! Čestitam. :ok


Drugih ni

Ne bo držalo.

 

https://www.autoscou...ldtsrc=listPage


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


gepl
gepl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 481
  • Lokacija: Dolenjska
  • Avtomobil: 330i, C4 Picasso, Touran

#11

Tudi jaz tega ne bi požrl. V sosednjem podjetju ima možak toyoto supro. Skor sem z trdim okrog hodu, dokler nisem ugotocil da je RHD
Prikaži več možnosti


Team Cabrio Slovenija
Team Cabrio Slovenija
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 801
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: e85 3.0i, Smax, e87

#12

Fajn, sam tip je vrjetno vedu, da je Rhd preden se je odlocil, da ga kupi:-)
Hocem povedat, da bi blo malo bv, ce bi se tema razvila v smeri, kaj bi zdej kdo od Nelastnikiv lahko pozru in kaj ne...

A spero si dal drugo not, hitr zadrifta:-)
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 895
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#13

Pravi old school pristen stroj :metalc :metalc :metalc


Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 449
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#14

Čaki zdej. Na drugih slikah zraven Micre je siv. A si ga prebarval?
 
Drgač pa res The stroj! Čestitam. :ok

Ne bo držalo.
 
https://www.autoscou...ldtsrc=listPage


Swap. Nissan ni nikoli delal lhd
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


Himen
Himen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51
  • Lokacija: Okolica Lj
  • Avtomobil: MPV 1.8T

#15

Hud k popr :mljask ! 
Pa zdej ne vem koliko ima to veze oziroma ali si mislil tako ali ne. Ampak nekako dobra poteza s tvoje strani. Marsikdo misli, da če pride kupec 250km + stran, da je nekako že prodan oziroma ni glihanja. S tem, ko ga nisi vzel takoj si mu najbrž dal mislit...sploh, če prej ni prejemal klicev oziroma resnih ponudb  :laugh .


“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Prikaži več možnosti
    • jocker je všeč


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 876
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#16

Uff to temo pa sm čakal.... HVALA
Prikaži več možnosti
    • bmw330cd je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 341
  • Lokacija: Slo

#17

Skyline je bil delan za Japonski trg, nekaj primerkov se je novih prodajalo še v UK, Avstraliji in Novi Zelandiji, v vseh naštetih vozijo po levi strani. Tovarniški RHD Skyline ne obstaja. Za razliko od Supre, kjer obstaja LHD in RHD verzija in bi tudi sam hotel imeti LHD, če že obstaja, pri tem avtu druge možnosti ni. Najde se nekaj predelanih, vendar še nisem zasledil izdelka, ki bi bil zadovoljiv. Vgradi se bodisi armaturna plošča iz drugega modela (v R33 paše npr. od 200SX S14), obstajata pa dve podjetji, kjer izdelujejo zrcalno sliko armaturne plošče iz steklenih vlaken. Težava je v tem, da druge opcije kot oblačenje v usnje ali alkantaro nimaš, kar pa se potem tepe s preostalo notranjostjo. R34 je bil namreč izdelan v času krize, kar se pozna na materialih, s tega vidika je plastic shitbox, kamor luksuzna komponenta, kot je usnjena armaturna plošča pač ne sodi. Da bi šel celotno notranjost potem problačit v usnje je pa potem drag projekt, ki ga niti ne potrebujem, niti nočem, saj je potem popolnoma drug občutek v avtu in se izgubi oldschool JDM atmosfera. Druga stvar je pa volanska letev. Ker ne obstaja enaka letev za LHD, bi moral naredit kompromis in vgradit letev z drugega modela, kar pa pomeni, da občutek na volanu ne bi bil več enak in bi pokvaril eno izmed stvari, ki ta avto naredijo poseben za vozit. 

 

Glede na dejstvo, da so ti avtomobili v svetu tako popularni, pa kljub temu velika večina ostaja v RHD in nisem našel nobenega podjetja, ki bi ponujalo ugodno in kvalitetno rešitev za predelavo na LHD (zgoraj omenjeno podjetje računa od 25.000eur za predelavo, končni izdelek pa je porazen) nekako prevladuje mnenje, da Skyline mora biti RHD. Na slikah spodaj se vidi, da sredinski števci, konzole in zračniki so še vedno obrnjeni v desno proti vozniku, sovoznikov predal ima smešno linijo, ker je prestavljen na drugo stran, usnje ni skladno s preostalo notranjostjo.

 

https://www.kageki-r...kyline-r34.html

 

Najboljši kompromis je torej, da se navadim vozit z volanom na desni. Ali to, ali pa sploh ne kupit avta. In dejansko sem se ga zelo hitro privadil. Tudi moja ga brez težav vozi. Kolega, ki je bil zagrizen zagovornik volana na levi in sem mu dal avto za en krog, je po prevoženih 10km priznal, da ni nobena težava in bi se lahko privadil. Pri prehitevanju si moraš pustiti malo več prostora, da se ti poveča vidni kot, kar pri tem avtu ni težava, saj je dovolj zmogljiv, da si hitro mimo in nadoknadiš tisto razdaljo.

 

Nazaj na avto. Gre za 1998 letnik, motor je 2.5 R6 turbo z 280 konji, avto tehta 1430kg z voznikom in polnim tankom (stehtan na homologaciji). Po občutku bi rekel, da se pelje zelo podobno kot E92 335i, le da je lažji, občutek na volanu še boljši (če je 335i kot nož, je tale skalpel), avto se odzove na vsak minimalen premik volana, po performansah (pospešek, elastičnost, turbo luknja), če primerjamo serijska avta, seveda malo zaostaja in je pač stara japonska gajba, kar je v tem primeru zame plus, saj to pomeni da na račun slabše izoliranosti hitrost dojemaš drugače kot pri desetletje mlajšem E92, ker pri 250kmh ni nobene drame. Kot zanimivost, avto si lastim že več kot dve leti, več kot 210kmh se še nisem peljal ... morda naslednje leto. Drugi fun fact, avto je bil ob mojem nakupu še vedno omejen na 180kmh in tudi števec kaže do 180kmh. Japonska zakonodaja tistega časa je predpisovala omejitev vseh avtomobilov na 180kmh. Če se kdo spomni F&F Tokyo Drift - zato Han na avtocesti reče, da te policija ne bo lovila, če si hitrejši od 180kmh. Takrat tudi policijski avtomobili niso šli več, danes je seveda drugače.

 

Ima pa avto že kar nekaj tehnologije, kar so imeli tudi premium evropejci tisti čas. ABS, TSC (traction stability control - vmeša se zelo pozno!), električni pomik stekel, xenon žarometa. Še ena zanimivost, nosilec registrske tablice ima zgoraj pante, tako da lahko tablico privzdigneš navzgor in onemogočiš, da bi voznik (po vsej verjetnosti policaj) prebral registrsko številko. Japonci pogostjo presenečajo s svojimi idejami.

 

Po vrnitvi domov je šel avto v serijsko stanje. Stock sprednji odbijač in stock spojler, pa 17" platišča s pnevmatikami, ki ustrezajo dimenzijam na stebričku, da je bil pripravljen na homologacijo. Po uspešni homologaciji in registraciji je šel avto na temeljit servis k Nissan Krulc Moravče, kjer se je zamenjal zobati jermen z vodno črpalko, termostatom in ostalimi stvarmi v garnituri, pa vsa olja (motor, menjalnik, diferencial, servo volan, zavorno olje) in hladilna tekočina ter svečke. Kljub temu, da je bil v tip top kondiciji, me je prehitela zima, tako da sem ga konec oktobra odjavil in pospravil v garažo. Ker doma ne gre v garažo (prenizko podvozje) sem nekaj časa imel v najemu garažo na drugi lokaciji, potem pa prišel do zaključka, da jo je bolj smiselno kupiti. Kakorkoli, spomladi, ko se je zaključilo zimovanje, sem pričel s projektom.

 

Sprva je bil plan spraviti avto v čimboljše stanje (vizualno in tehnično), na pol poti projekta pa je šlo nepričakovano v popolnoma drugo smer. Lahko bi rekli, da je to avto, s katerim tudi sam zrasteš kot voznik in čeprav tega sploh nisem planiral, me je avto sam usmeril v to, da ga izkoristim za to, čemur je namenjen. Vsakič, ko je avto dobil nove nadgradnje, sem se hkrati naučil kaj je namen te nadgradnje, kako deluje in kako se občuti. Na začetku me živ bog ne bi mogel prepričati, da bi s tem avtom kdaj zapeljal na dirkališče, danes pa razmišljam samo še to, kdaj bo pomlad in bom šel lahko na kak trackday. Seveda, če bi to vedel na začetku, bi si prihranil marsikateri strošek, ker avto ne bi rabil izgledati tako lep, ampak dobro, je kar je.

 

Spomladi sem torej sam na dvorišču razstavil avto praktično do golega, v nulo (tudi z zobno ščetko, kjer je bilo treba) očistil vse demontirane dele in jih spravil v stanovanje. Do konca sem zapolnil dve sobi, kjer sta danes kuhinja in spalnica, nekaj kosov je šlo pa na podstreho, vse zaščiteno v folijo, medtem ko je bil avto pri ličarju. Ker je bil lak v slabem stanju, sem se odločil za barvanje celotnega avtomobila v drugo barvo. Izbral sem Sparkling Silver, gre za Nissanovo barvo, ki je na R34 GT-R in pa 350z. Razmišljal sem o čem bolj pisanem, vendar sem se na koncu odločil za to, saj res lepo poudari linije avtomobila.

 

 


Pripete slike za predogled

  • IMG_20180716_171408.jpg
  • IMG_20180716_171419.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
Prikaži več možnosti
    • gusti4u, sash, nightmare in 9 ostalim je všeč


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 701
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#18

Skyline je bil delan za Japonski trg, nekaj primerkov se je novih prodajalo še v UK, Avstraliji in Novi Zelandiji, v vseh naštetih vozijo po levi strani. Tovarniški RHD Skyline ne obstaja. Za razliko od Supre, kjer obstaja LHD in RHD verzija in bi tudi sam hotel imeti LHD, če že obstaja, pri tem avtu druge možnosti ni. Najde se nekaj predelanih, vendar še nisem zasledil izdelka, ki bi bil zadovoljiv. Vgradi se bodisi armaturna plošča iz drugega modela (v R33 paše npr. od 200SX S14), obstajata pa dve podjetji, kjer izdelujejo zrcalno sliko armaturne plošče iz steklenih vlaken. Težava je v tem, da druge opcije kot oblačenje v usnje ali alkantaro nimaš, kar pa se potem tepe s preostalo notranjostjo. R34 je bil namreč izdelan v času krize, kar se pozna na materialih, s tega vidika je plastic shitbox, kamor luksuzna komponenta, kot je usnjena armaturna plošča pač ne sodi. Da bi šel celotno notranjost potem problačit v usnje je pa potem drag projekt, ki ga niti ne potrebujem, niti nočem, saj je potem popolnoma drug občutek v avtu in se izgubi oldschool JDM atmosfera. Druga stvar je pa volanska letev. Ker ne obstaja enaka letev za LHD, bi moral naredit kompromis in vgradit letev z drugega modela, kar pa pomeni, da občutek na volanu ne bi bil več enak in bi pokvaril eno izmed stvari, ki ta avto naredijo poseben za vozit. 

 

Glede na dejstvo, da so ti avtomobili v svetu tako popularni, pa kljub temu velika večina ostaja v RHD in nisem našel nobenega podjetja, ki bi ponujalo ugodno in kvalitetno rešitev za predelavo na LHD (zgoraj omenjeno podjetje računa od 25.000eur za predelavo, končni izdelek pa je porazen) nekako prevladuje mnenje, da Skyline mora biti RHD. Na slikah spodaj se vidi, da sredinski števci, konzole in zračniki so še vedno obrnjeni v desno proti vozniku, sovoznikov predal ima smešno linijo, ker je prestavljen na drugo stran, usnje ni skladno s preostalo notranjostjo.

 

https://www.kageki-r...kyline-r34.html

 

Najboljši kompromis je torej, da se navadim vozit z volanom na desni. Ali to, ali pa sploh ne kupit avta. In dejansko sem se ga zelo hitro privadil. Tudi moja ga brez težav vozi. Kolega, ki je bil zagrizen zagovornik volana na levi in sem mu dal avto za en krog, je po prevoženih 10km priznal, da ni nobena težava in bi se lahko privadil. Pri prehitevanju si moraš pustiti malo več prostora, da se ti poveča vidni kot, kar pri tem avtu ni težava, saj je dovolj zmogljiv, da si hitro mimo in nadoknadiš tisto razdaljo.

 

Nazaj na avto. Gre za 1998 letnik, motor je 2.5 R6 turbo z 280 konji, avto tehta 1430kg z voznikom in polnim tankom (stehtan na homologaciji). Po občutku bi rekel, da se pelje zelo podobno kot E92 335i, le da je lažji, občutek na volanu še boljši (če je 335i kot nož, je tale skalpel), avto se odzove na vsak minimalen premik volana, po performansah (pospešek, elastičnost, turbo luknja), če primerjamo serijska avta, seveda malo zaostaja in je pač stara japonska gajba, kar je v tem primeru zame plus, saj to pomeni da na račun slabše izoliranosti hitrost dojemaš drugače kot pri desetletje mlajšem E92, ker pri 250kmh ni nobene drame. Kot zanimivost, avto si lastim že več kot dve leti, več kot 210kmh se še nisem peljal ... morda naslednje leto. Drugi fun fact, avto je bil ob mojem nakupu še vedno omejen na 180kmh in tudi števec kaže do 180kmh. Japonska zakonodaja tistega časa je predpisovala omejitev vseh avtomobilov na 180kmh. Če se kdo spomni F&F Tokyo Drift - zato Han na avtocesti reče, da te policija ne bo lovila, če si hitrejši od 180kmh. Takrat tudi policijski avtomobili niso šli več, danes je seveda drugače.

 

Ima pa avto že kar nekaj tehnologije, kar so imeli tudi premium evropejci tisti čas. ABS, TSC (traction stability control - vmeša se zelo pozno!), električni pomik stekel, xenon žarometa. Še ena zanimivost, nosilec registrske tablice ima zgoraj pante, tako da lahko tablico privzdigneš navzgor in onemogočiš, da bi voznik (po vsej verjetnosti policaj) prebral registrsko številko. Japonci pogostjo presenečajo s svojimi idejami.

 

Po vrnitvi domov je šel avto v serijsko stanje. Stock sprednji odbijač in stock spojler, pa 17" platišča s pnevmatikami, ki ustrezajo dimenzijam na stebričku, da je bil pripravljen na homologacijo. Po uspešni homologaciji in registraciji je šel avto na temeljit servis k Nissan Krulc Moravče, kjer se je zamenjal zobati jermen z vodno črpalko, termostatom in ostalimi stvarmi v garnituri, pa vsa olja (motor, menjalnik, diferencial, servo volan, zavorno olje) in hladilna tekočina ter svečke. Kljub temu, da je bil v tip top kondiciji, me je prehitela zima, tako da sem ga konec oktobra odjavil in pospravil v garažo. Ker doma ne gre v garažo (prenizko podvozje) sem nekaj časa imel v najemu garažo na drugi lokaciji, potem pa prišel do zaključka, da jo je bolj smiselno kupiti. Kakorkoli, spomladi, ko se je zaključilo zimovanje, sem pričel s projektom.

 

Sprva je bil plan spraviti avto v čimboljše stanje (vizualno in tehnično), na pol poti projekta pa je šlo nepričakovano v popolnoma drugo smer. Lahko bi rekli, da je to avto, s katerim tudi sam zrasteš kot voznik in čeprav tega sploh nisem planiral, me je avto sam usmeril v to, da ga izkoristim za to, čemur je namenjen. Vsakič, ko je avto dobil nove nadgradnje, sem se hkrati naučil kaj je namen te nadgradnje, kako deluje in kako se občuti. Na začetku me živ bog ne bi mogel prepričati, da bi s tem avtom kdaj zapeljal na dirkališče, danes pa razmišljam samo še to, kdaj bo pomlad in bom šel lahko na kak trackday. Seveda, če bi to vedel na začetku, bi si prihranil marsikateri strošek, ker avto ne bi rabil izgledati tako lep, ampak dobro, je kar je.

 

Spomladi sem torej sam na dvorišču razstavil avto praktično do golega, v nulo (tudi z zobno ščetko, kjer je bilo treba) očistil vse demontirane dele in jih spravil v stanovanje. Do konca sem zapolnil dve sobi, kjer sta danes kuhinja in spalnica, nekaj kosov je šlo pa na podstreho, vse zaščiteno v folijo, medtem ko je bil avto pri ličarju. Ker je bil lak v slabem stanju, sem se odločil za barvanje celotnega avtomobila v drugo barvo. Izbral sem Sparkling Silver, gre za Nissanovo barvo, ki je na R34 GT-R in pa 350z. Razmišljal sem o čem bolj pisanem, vendar sem se na koncu odločil za to, saj res lepo poudari linije avtomobila.

?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 449
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#19

Zatipkal se je no, lhd je mislil.
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 792
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#20

Me veseli, da še obstajajo ljudje, ki si dejansko izpolnijo take želje in ne obstane vse skupaj pri gostilniških debatah.
Pohvalno. Lep avto, prepričan sem, da se da z njim uživat.


Prikaži več možnosti
    • _BuLLet_ je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.