Skoči na vsebino

 

Star Nissan

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#21

Lep avto. Sem mislil da so bili 3.0 ti skylini.

Kako je pa kaj zgledalo na servisu? So znali sraufat tole? Si predstavljam veselje mehanikov ko cele dneve menjas ploscice na qasqajih in micrah, pptem pa tole dobis v roke

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#22

Čaki zdej. Na drugih slikah zraven Micre je siv. A si ga prebarval?

 

Drgač pa res The stroj! Čestitam. :ok


Ne bo držalo.

 

https://www.autoscou...ldtsrc=listPage

Malo si me prehitel, sem razložil v drugem prispevku. :)

 

Fajn, sam tip je vrjetno vedu, da je Rhd preden se je odlocil, da ga kupi:-)
Hocem povedat, da bi blo malo bv, ce bi se tema razvila v smeri, kaj bi zdej kdo od Nelastnikiv lahko pozru in kaj ne...

A spero si dal drugo not, hitr zadrifta:-)

Špera je druga, pridemo do tja. :ok

 

Hud k popr :mljask ! 
Pa zdej ne vem koliko ima to veze oziroma ali si mislil tako ali ne. Ampak nekako dobra poteza s tvoje strani. Marsikdo misli, da če pride kupec 250km + stran, da je nekako že prodan oziroma ni glihanja. S tem, ko ga nisi vzel takoj si mu najbrž dal mislit...sploh, če prej ni prejemal klicev oziroma resnih ponudb  :laugh .

Takrat sem si rekel, da se ne bom zaletel v nakup in bi čakal na drugega. Če bi takrat vedel, kakšne bodo cene kot so danes, bi pa brez težav plačal zahtevano ceno, oziroma bi po tej ceni kupil dva. Namreč, če se ne bi spravil v predelave in pustil avto v stanju, kot je bil ob nakupu, bi ga danes dejansko lahko prodal za dvojno ceno, saj sem ujel še zadnji vlak za "ugoden" JDM avto. Če bi takrat obdržal S14, bi pa danes prav tako dobil x2, v zadnjih dveh letih so šle cene nenormalno gor.

 

Lep avto. Sem mislil da so bili 3.0 ti skylini.

Kako je pa kaj zgledalo na servisu? So znali sraufat tole? Si predstavljam veselje mehanikov ko cele dneve menjas ploscice na qasqajih in micrah, pptem pa tole dobis v roke

3.0 so Toyotini 2JZ motorji, RB pa 2.5 in 2.6 (GT-R). Šraufal je vodja servisa, ki sicer obvlada 350z/370z, ampak je tudi Skyline tako enostavno narejen, da ni nobenih zapletov, pa tudi servisni priročnik je dostopen z vsemi postopki in predpisanimi navori vijakov itd. Tudi rezervne dele najdejo in dobavijo brez problemov, na začetku sem še naročal sam z Japonske in Dubaja, potem sem pa originalne kose jemal kar pri njih. Glede šraufanja pa kot bo razvidno iz nadaljevanja, sem večino kasneje okrog avta postoril tudi sam. Pri tem avtu se vidi, da so Japonci mislili na vse in so zadeve enostavne ter dostopne. Zavorne ploščice recimo imaš zamenjane v 5 minutah. Kolo dol, vzmetno zaponko stran, potegneš ven 2 pina in odstraniš ploščice. Avto ima še celo samodiagnostiko (utripanje lučke za motor ti da kodo, po kateri najdeš napako). S pomočjo tega sem sam ugotovil napako na vžigalni tuljavi in nisem rabil vozit nikamor.
 


Prikaži več možnosti
    • sash, Nos in timej98 uporabnikom je všeč to sporočilo


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#23

Prvi dve sliki prikazujeta stanje, v katerem sem dobil avto, nato se je pričelo sestavljanje. Do zadnjega čepa sem vse naročil nove (cca. 600eur), saj nisem želel, da se barva čez stare čepe. Sestavljati sem ga želel sam, prvič ker v tem uživam, drugič, ker sem le tako lahko 100%, da ni bilo nobenih bližnjic in tretjič, ker le tako zares spoznaš avto in veš, kaj imaš.

 

Na tretji sliki se že vidi moj izbor platišč. Danes bi sicer izbral kaj drugega, ampak takrat so mi bile tile ROTA GT-R najbolj všeč in so mi super izgledale že na rumenem R34 iz Ljubljane. Ker je bil že takrat plan dinamična vožnja in je bil to itak vikend avto, ki bi v primeru dežja ostal v garaži, sem se odločil za semi slick gume, pa sem vzel Federal RS-R, s katerimi sem zadovoljen. Zadnji par je zdržal dobrih 8.000km, sprednje se zaenkrat držijo super, tako da spomladi zamenjam zadnji par in gasa dalje, nato pa mogoče probam še kaj drugega.

 

Na četrti sliki so vgrajena stekla, to so mi prišli uredit s Carglassa, oni so stekla tudi odstranili in hranili do ponovne montaže. Zadnja trikotna stekla sem kupil nova, saj je nanje vulkanizirano tesnilo, ki se mu je poznalo 20 let sonca in drugih vremenskih vplivov. Posledično sem moral kupit tudi ostale letvice bočnih oken, kar me je prišlo dobrih 2000eur. Prav tako je bilo potrebno zamenjati tesnilni gumi vetrobranskega in zadnjega stekla, ti dve prideta okrog 500eur. Če prištejemo še tesnila okrog vrat, pa novo plastiko pod vetrobranskim steklom, je šlo 3000eur samo za to. Škatle pod avtom so spodaj zato, ker sem povoskal notranjost pragov in je seveda teklo ven iz vseh lukenj.

 

Kdor je bil pozoren, je že prej opazil, da je na avtu drug pokrov motorja. Gre za pokrov motorja iz karbona ter steklenih vlaken in je del bodykita, ki sem ga naročil iz Japonske. Avto sicer tudi prej ni izgledal slabo, vendar sta bila odbijač in spojler slabe kvalitete, z originalnimi odbijači pa mi je avto dejansko grd. Če ne drugega, ta pokrov motorja prispeva k znižanju teže in ima režo za odvajanje vročega zraka.


Pripete slike za predogled

  • WP_20190406_11_44_10_Pro.jpg
  • WP_20190406_11_44_21_Pro.jpg
  • WP_20190407_16_19_18_Pro.jpg
  • WP_20190415_18_51_23_Pro.jpg

Urejal e60va, 30.11.2020, 00:22.

Prikaži več možnosti
    • gusti4u, RobertH, bmw330cd in 13 ostalim je všeč


Himen
Himen

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 51
  • Lokacija: Okolica Lj
  • Avtomobil: MPV 1.8T

#24

Prvi dve sliki prikazujeta stanje, v katerem sem dobil avto, nato se je pričelo sestavljanje. Do zadnjega čepa sem vse naročil nove (cca. 600eur), saj nisem želel, da se barva čez stare čepe. Sestavljati sem ga želel sam, prvič ker v tem uživam, drugič, ker sem le tako lahko 100%, da ni bilo nobenih bližnjic in tretjič, ker le tako zares spoznaš avto in veš, kaj imaš.

 

Na tretji sliki se že vidi moj izbor platišč. Danes bi sicer izbral kaj drugega, ampak takrat so mi bile tile ROTA GT-R najbolj všeč in so mi super izgledale že na rumenem R34 iz Ljubljane. Ker je bil že takrat plan dinamična vožnja in je bil to itak vikend avto, ki bi v primeru dežja ostal v garaži, sem se odločil za semi slick gume, pa sem vzel Federal RS-R, s katerimi sem zadovoljen. Zadnji par je zdržal dobrih 8.000km, sprednje se zaenkrat držijo super, tako da spomladi zamenjam zadnji par in gasa dalje, nato pa mogoče probam še kaj drugega.

 

Na četrti sliki so vgrajena stekla, to so mi prišli uredit s Carglassa, oni so stekla tudi odstranili in hranili do ponovne montaže. Zadnja trikotna stekla sem kupil nova, saj je nanje vulkanizirano tesnilo, ki se mu je poznalo 20 let sonca in drugih vremenskih vplivov. Posledično sem moral kupit tudi ostale letvice bočnih oken, kar me je prišlo dobrih 2000eur. Prav tako je bilo potrebno zamenjati tesnilni gumi vetrobranskega in zadnjega stekla, ti dve prideta okrog 500eur. Če prištejemo še tesnila okrog vrat, pa novo plastiko pod vetrobranskim steklom, je šlo 3000eur samo za to. Škatle pod avtom so spodaj zato, ker sem povoskal notranjost pragov in je seveda teklo ven iz vseh lukenj.

 

Kdor je bil pozoren, je že prej opazil, da je na avtu drug pokrov motorja. Gre za pokrov motorja iz karbona ter steklenih vlaken in je del bodykita, ki sem ga naročil iz Japonske. Avto sicer tudi prej ni izgledal slabo, vendar sta bila odbijač in spojler slabe kvalitete, z originalnimi odbijači pa mi je avto dejansko grd. Če ne drugega, ta pokrov motorja prispeva k znižanju teže in ima režo za odvajanje vročega zraka.

 

No, tako se pa polepša ponedeljkovo jutro! Fak, noro...komaj čakam naslednjo objavo  :love


“Racing is life. Anything before or after is just waiting.” - Steve McQueen
Prikaži več možnosti
    • Silvershadow je všeč


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 141
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Za iz točke A v točko B

#25

Čestitke za nakup STROJA. :)
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 918
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#26

Uf tole pa je popestritev za naše ceste, med poplavami dizlov in skoraj vsi v barvi pralnih strojev :)


Prikaži več možnosti
    • Xandrej je všeč


Leshinjo
Leshinjo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 5er

#27

Takrat sem si rekel, da se ne bom zaletel v nakup in bi čakal na drugega. Če bi takrat vedel, kakšne bodo cene kot so danes, bi pa brez težav plačal zahtevano ceno, oziroma bi po tej ceni kupil dva. Namreč, če se ne bi spravil v predelave in pustil avto v stanju, kot je bil ob nakupu, bi ga danes dejansko lahko prodal za dvojno ceno, saj sem ujel še zadnji vlak za "ugoden" JDM avto. Če bi takrat obdržal S14, bi pa danes prav tako dobil x2, v zadnjih dveh letih so šle cene nenormalno gor.

A je to razlog, da sem avto že parkrat zasledil v oglasu? želja po čem drugem(lhd), al ti ne ustreza?

Drugače pa pohvale za projekt!

*Edit ubistvu vidim da ga še prodajaš :)  pol je to bolj prodajna tema, dej jo med oglase :)

https://suchen.mobil...d7-ee8e8d967990



Urejal Leshinjo, 30.11.2020, 10:27.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#28

Avta ne oglašujem pri nas, niti ne pričakujem, da bo ostal v Sloveniji. Prav tako se za zastavljeno ceno ne bo prodal tako kmalu, če slučajno se, je seveda v igri nov projekt. Vsi plani za 2021 so zastavljeni v smeri, da avto ostane doma. Ti je pa uspelo super pokvarit temo, saj sedaj vsak lahko vidi trenutno stanje ...


Prikaži več možnosti
    • jastreb je všeč


Leshinjo
Leshinjo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 253
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 5er

#29

kako js? sej nism js oddal oglasa;) slike pa mislm da si tud že objavil tlele gor...
res pa je da nam boš zdej mogu zaupat zakaj prodajaš :) verjetno si vsi predstavljajo tko idealistično da ko enkrat kupiš skyline-a in si ga urediš po svojih željah pol to maš celo življenje...Ampak mogoče tle enako kot pri barkah drži da si najbolj vesel ko ga kupiš in ko jo prodaš? :)


Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#30

Ne skrbi ni nic pokvaril temo. Tudi ce bi na zacetku objavil trenutno stanje bi se vedno z veseljem spremljali potek obnove.

Spoliranih slikc r34 se manjka na avto netu, slik detajlnega sestavljanja in dogodivscin ob temu pa ni toliko. Sploh v slovenskem jeziku.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti
    • žorž4x4 in dogg1410 uporabnikom je všeč to sporočilo


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#31

Se strinjam s Tomom. Nimaš ga kaj "krivit", pač imaš oglas na mobile, ki je javno dostopen. Ne se jezit. Bomo spremljali ravno tako z užitkom. Zakaj ga prodaja je pa čisto njegova stvar in se nima komu kaj zagovarjat.


Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 844
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#32

Eno resno vprašanje. Kako si zadovoljen z BC gewindami? Oz. kam bi se jih dalo umestit med konkurenco glede na ceno? Se da dokaj normalno z njimi peljat tudi kam dlje?

Sem gledal za KW, pa je polna cena slabe 3k za e28. Od BC so cca 1k. 


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#33

kako js? sej nism js oddal oglasa;) slike pa mislm da si tud že objavil tlele gor...
res pa je da nam boš zdej mogu zaupat zakaj prodajaš :) verjetno si vsi predstavljajo tko idealistično da ko enkrat kupiš skyline-a in si ga urediš po svojih željah pol to maš celo življenje...Ampak mogoče tle enako kot pri barkah drži da si najbolj vesel ko ga kupiš in ko jo prodaš? :)

Si pa objavil link, na katerem je seznam vseh predelav ter slike, ki jih nisem objavil na forumu in sem jih želel predstavit postopoma. Kot sem napisal na začetku, ta avto mi je bil velika želja, še vedno uživam v vožnji z njim in komaj čakam naslednjo sezono, nisem pa nikoli rekel, da bo to avto, ki ga bom imel do smrti, je še marsikaj drugega za sprobat, zelo me vleče Lotus, ampak vse ob svojem času, Skylina se mi ne mudi prodat, zaenkrat sem s to ceno predrag (čeprav bi bil še vedno v minusu brez da štejem zraven svoje ure, niti ne štejem zraven servisov, goriva in zavarovanja kot nekateri), čeprav se cene ostalih postopoma približujejo moji in zna bit, da že do naslednjega poletja ne bom imel več najvišje cene za R34 GTT. Trenutno recimo niti na Japonskem več ne dobiš kupeja z ročnim menjalnikom in turbo motorjem pod 2.500.000YEN (cca 20.000eur, kar s prevozom in DDVjem še vedno preseže 25.000eur v katerikoli evropski državi), na evropskem trgu se pa za 20.000eur dobi samo še kakšen avtomatik ali pa swap z motorjem iz R33. To pomeni tudi, da ko enkrat prodam svojega Skylina, drugega več ne bom imel, saj je že danes nemogoče sestavit enak avto za manj kot 50.000eur. Tako da ne glede na to, ali prodam jutri, čez eno leto ali čez 5 let, se mi bo v vsakem primeru kolcalo po tem avtu.

 

Eno resno vprašanje. Kako si zadovoljen z BC gewindami? Oz. kam bi se jih dalo umestit med konkurenco glede na ceno? Se da dokaj normalno z njimi peljat tudi kam dlje?

Sem gledal za KW, pa je polna cena slabe 3k za e28. Od BC so cca 1k. 

Zaenkrat nimam pripomb in sem zelo zadovoljen, bom več glede podvozja napisal v naslednjem prispevku.
 



Urejal e60va, 30.11.2020, 19:22.

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 912
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#34

kako js? sej nism js oddal oglasa;) slike pa mislm da si tud že objavil tlele gor...
res pa je da nam boš zdej mogu zaupat zakaj prodajaš :) verjetno si vsi predstavljajo tko idealistično da ko enkrat kupiš skyline-a in si ga urediš po svojih željah pol to maš celo življenje...Ampak mogoče tle enako kot pri barkah drži da si najbolj vesel ko ga kupiš in ko jo prodaš? :)

Ko jo prodaš si bolj vesel kot ob nakupu...


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#35

Zakaj zaboga so pa r34 tako poceni??? Pizda golf5 gti lep je 10k pa je pickin dim id avta napram r34.

Kako to da jim ni cena eksplodirala? Se kot mukc se spomnim so bili okoli 25k eur, sem bil siguren da so danes okrog 50 - 60k po tamalem.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


RRoman
RRoman

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 912
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: LEPO

#36

Zakaj zaboga so pa r34 tako poceni??? Pizda golf5 gti lep je 10k pa je pickin dim id avta napram r34.

Kako to da jim ni cena eksplodirala? Se kot mukc se spomnim so bili okoli 25k eur, sem bil siguren da so danes okrog 50 - 60k po tamalem.

TOMO kok si star če ni skrivnost?


Življenje je risanje brez radirke!

Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#37

TOMO kok si star če ni skrivnost?


Mas zs da ne smetimo teme.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#38

Za prvo sezono vožnje sem avtu privoščil nekaj nadgradenj podvozja. Nastavljive camber roke spredaj in zadaj, strongflex puše na sprednji premi vključno z volansko letvijo in hicas delete.

 

Nastavljive roke so bile nuja in sem jih bil prisiljen vgraditi, ker sem želel več mesa na gumah (235 spredaj in 265 zadaj) in je bil posledično potreben večji naklon, saj je zadaj kljub povaljčkanim robovom guma ob večjih sunkih še vedno podrgnila (testirano seveda preden sem dal barvat avto). Zadaj imam sedaj -2 stopinji, spredaj pa -1,5 stopinje naklona. Prvotno smo na zadnji premi nastavili stekanje na 0, kar je bil po vsej verjetnosti tudi vzrok za povečano obrabo gum, ki se je občutno zmanjšala, ko se je stekanje na zadnji premi kasneje zaprlo. Morda bi bilo za grip bolje, da bi na zadnji osi zmanjšal naklon na nekje med -1 in -0,5 stopinje, vendar bi potem moral zamenjat platišča za nekaj z višjim ET, vendar zaenkrat še ne čutim te potrebe.

 

Strongflex je bil kupljen celotni komplet, saj sem želel osvežiti celotno podvozje ne glede na to, da ni bilo čutiti nobene zračnosti. Ker sem zamudil že več kot polovico sezone, sem se odločil, da bom zadnjo premo pustil za kasneje in se je takrat uredilo samo podvozje spredaj.

 

Hicas je zavijanje zadnjih koles, stara tehnologija, ki jo je imel že R32 leta 1989 (sicer hidravlično, v R34 je letev električna) in s katero se danes hvali Porsche ter Renault. Meni zadeva ni bila všeč, res da je bil avto v ostrih zavojih odzivnejši in agilnejši, sem imel pa v vseh drugih pogojih slab občutek, kot da zadnji del plava. Poleg tega je odzivanje zadnje volanske letve pri pometanju z zadkom zelo nepredvidljivo, saj avto ne ve, da ga načrtno pelješ pošrek in te skuša poravnati. Zadeva je bila odstranjena in vgrajeni precej močnejši končniki, ki držijo zadnje podvozje na svojem mestu.

 

Na slikah se tudi vidi, zakaj ima avto takšno lego, kot jo ima, double wishbone podvozje spredaj in zadaj, ki ga ne morem prehvalit. Avto je popolnoma stabilen tudi pri visoki hitrosti na slabi cesti (konkretno govorim o cesti, ki visi na desno stran in je valovita z dodatkom flikanja vsakih nekaj metrov), kjer je imel mlajši bratranec 350z na Bilstein podvozju že precej težav s poskakovanjem pri sicer nižji hitrosti (170 vs 150kmh).

 

Zavore so za to težo in konje ok. Niso za prehvalit, vendar mi je zaenkrat še ni zmanjkalo niti na Racelandu, niti v Dolomitih. Prvo sezono sem vgradil sprednje DBA diske in CL5 ploščice, ki jih bom sedaj uporabljal samo še na pisti, za na cesto pa DS2500, saj CL5 nenormalno obrabljajo diske pri hladnem zaviranju (skoraj 1mm v 8.000km, ki so bili sicer vse prej kot nežni). Sprednje čeljusti so 4-batne, zadnje 2-batne. Na sliki se tudi vidi, kako enostavno in hitro se lahko zamenja ploščice. Kasneje sem vgradil še HEL braided zavorne cevi.

 

Prvo sezono sem obdržal še HKS gewinde, ki so bile vgrajene še na Japonskem in vprašanje, koliko so stare. Že takrat je bil v planu nakup drugih, vendar sem se odločil, da najprej preizkusim te, ki so vgrajene, da sploh vidim pluse in minuse. Te HKS gewinde so imele kar precej minusov, največji je bil ta, da se je višino dalo nastavljat samo tako, da se je hkrati spreminjalo tudi preload, kar je neugodno vplivalo na vožnjo. So bile pa te gewinde nastavljive po trdoti, kar sem želel tudi na novih, saj sem se hotel igrati z nastavitvami in ugotavljati kako vplivajo na vožnjo. Zdaj, ko me je forumaš prehitel in z oglasom razkril, kaj jih je nadomestilo, lahko povem, da sem izbral BC Racing. Prvenstveno me je privabila ugodna cena, moram pa reči, da so se zaenkrat izkazale za odličen paket.

 

Če primerjam BC Racing s HKS - BC so v celoti iz aluminija in precej lažje od inox HKS. Drugič, višina podvozja se nastavlja posebej in sicer na pravilen način s spreminjanem dolžine ohišja, s čimer preload vzmeti pustiš pri miru in ga spremeniš šele ko in če, ga je potrebno spreminjat. Še vedno so nastavljive po trdoti in zelo se mi dopade tudi, da se jih da v celoti poservisirati. V primeru okvare ne neseš amortizerja k lokalnemu Lojzetu, da ga obnovi, ampak za ugodnih 100 in še nekaj eurov (po spominu) naročiš drugo kartušo in teraš dalje. Ker mi je bilo HKS podvozje pretrdo za naše ceste, sem se odločil za vzmeti 6/5kg namesto običajnih 8/6kg in moram reči, da se avto po zjebani cesti pelje super in nikakor ni premehak, tudi na Racelandu nisem pogrešal trših vzmeti. Se mi zdi, da sem našel pravo razmerje s predelavami podvozja, namreč zamenjal sem tudi swaybar-e, ampak to pride prihodnjič.

 


Pripete slike za predogled

  • WP_20190522_18_25_38_Pro.jpg
  • WP_20190522_18_25_43_Pro.jpg
  • WP_20190522_18_25_51_Pro.jpg
  • WP_20190522_18_26_18_Pro.jpg
Prikaži več možnosti
    • nightmare in Nos uporabnikom je všeč to sporočilo


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#39

Zakaj zaboga so pa r34 tako poceni??? Pizda golf5 gti lep je 10k pa je pickin dim id avta napram r34.

Kako to da jim ni cena eksplodirala? Se kot mukc se spomnim so bili okoli 25k eur, sem bil siguren da so danes okrog 50 - 60k po tamalem.

Cene so eksplodirale, samo napačen avto gledaš :hihi  Spomniš se GT-R, tega danes pod 70.000eur ne najdeš več, posebne verzije kot so V-spec, V-spec II, M-spec, V-spec II Nur in M-spec Nur so šle v nebo. Trenutno je na mobile.de samo en R34 GT-R za 85.000eur, pa še ta je navadna verzija, če GT-Ru sploh lahko rečemo, da je navaden. :-D

 

Američani so tako pobezljali, da so že lani začeli kupovati R34 GTR in jih imajo v hrambi do dopolnitve 25 let, ko se bodo avtomobili lahko legalno uvozili v ZDA. Ob nakupu mojega sem začel spremljati YT kanal od Garage Defend, simpatični japonski dilerček, ki je začel skromno z nekaj GT-Ri večinoma za lokalne kupce, vendar je postal svetovna senzacija in danes gradi novo halo za shranjevanje avtomobilov, ki jih je prodal, pa še niso stari 25 let. Takrat (2018) se je še dobilo R34 GTR za 5 mio YEN (40.000eur), še celo sam sem 2017 gledal R34 GTR V-spec za 60.000eur :dead Priporočam ogled kanala na YT:

 

https://www.youtube....Z69Jk-KV7NL-WgQ

Letos jim je cena v povprečju zrastla za 30%. Zadnjega pol leta skoraj vsak mesec pade nov rekord prodajne cene. Nazadnje se je na dražbi M-spec Nur z 10.000 kilometri prodal za 33,2 mio YEN (266.000 EUR), skupaj z uvozom pa je avto srečnega Avstralca prišel več kot 300.000 EUR :ok2

 

https://www.whichcar...-auction-result

 

Ker GTR postajajo nedosegljivi, posledično to vleče gor cene tudi GTTjem. Nenazadnje pa so velik razlog tudi proizvodne številke.

 

Vseh R32 (skupaj z limuzinami, avtomatiki, atmosferci) je bilo izdelanih 313.491, od tega 43.937 GTR.

 

R33 je bilo v vseh verzijah skupaj izdelanih skoraj pol manj, 180.760, od tega je bilo GTR-ov 16.668, skoraj tretjino manj kot R32.

 

R34 vseh skupaj je bilo izdelanih 67.262, od tega je bilo GTRov le 11.578. Če odštejemo limuzine in kupeje z avtomatskim menjalnikom, štirikolesnim pogonom in atmosferskim motorjem RB25DE, je bilo ročnih turbo kupejev kot je moj prav tako izdelanih nekaj več kot 11.000 primerkov.

 

Več informacij o številu izdelanih primerkov posameznih verzij pa tukaj http://gtr-registry....r34-colours.php

M Spec Nur kakršen se je zgoraj prodal za 266.000eur je bilo izdelanih le 285.



Urejal e60va, 30.11.2020, 20:55.

Prikaži več možnosti
    • ŽigecBMW525 in Nos uporabnikom je všeč to sporočilo


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#40

HUD!

Super je ker maš malo morje aftermarket delov za te avte , si ga sestavš kot želiš :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.