Skoči na vsebino

 

Star Nissan

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 149
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#41

Clovek ve, kaj je pristen bolid. Kapo dol tako za nakup, kot rihtanje samega avta  :respect :respect :respect  

Meni osebno najjaci avto na forumu in verjetno tudi v celi slo :metalc :beer :ok


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#42

Danes naredim korak nazaj in pokažem, kakšen bodykit je bil prvotno v planu. Izbiral sem med dvema, Uras Type R ter East Bear. Pri bodykitu je hec, da je vse izdelano po naročilu, Japonci si vzamejo 4-6 tednov za izdelavo, nato pa ti pošljejo z ekspresno pošto in vse skupaj pride iz Osake v Ljubljano v 3 delovnih dneh za 1500eur. Druge opcije ni, da bi na primer za 1000eur bilo dostavljeno v 14 dneh, vzami ali pusti. Težava je v tem, da se potem DDV plača od skupnega zneska z bodykitom. Tako pride Uras Type R okrog 3000eur, East Bear pa 4500eur. Kopijo sprednjega odbijača Uras Type R je imel avto gor ob nakupu in mi je bil takrat všeč, tako da sem se odločil za "cenejšo" izbiro.

 

Kupi poceni kupi dvakrat. Bodykit prišel, sem ga zmontiral na avto in ugotovil, da to ni to. Dokler je imel avto stock prage in zadnji odbijač ter GT-R repliko spojlerja, je bil skladen in je izgledal dobro. S kompletnim bodykitom in stock spojlerjem pa je izgledal debelo in s sprednje strani niti malo všečno. Seveda sem razmišljal, da bi šel na izgleda kakršen je bil ob nakupu, torej da bi zmontiral samo Uras Type R sprednji odbijač ter poiskal originalni GT-R spojler, vendar sem ugotovil, da novih ne delajo več, rabljeni pa so 2000eur+, če ga sploh dobiš, saj se proda prej kot v eni uri od oddaje oglasa. Bodykit sem dal v oglas za malo nižjo ceno in na moje začudenje se je prodal v nekaj dneh na Norveško, tako da sem potem naročil East Bear.

 

Za razliko od Urasa, ki je imel oba odbijača in oba praga iz enega kosa, je pri East Bear sprednji spojler ločen, prav tako so ločeni podaljški zadnjega odbijača in stranskih pragov. Poleg tega prednji odbijač bolj sledi GT-R dizajnu in ima povišan prednji del ter posledično krajši pokrov motorja. Danes mi je žal, da sem ga pobarval, namesto da bi ga pustil v karbonu, ampak sem zaradi policajev želel, da avto čimmanj izstopa. Takrat sem imel še slabe izkušnje, dokler je bil bel, so me ustavljali vsakič, ko so me videli. Odkar je siv, sem očitno neviden :)

 

Slika 1 & 2 test fit Uras Type R.

 

Slika 3 in 4 test fit East Bear.

 

Slika 5 in 6 bodykit brez podaljškov in pragov zmontiran po barvanju.

 

Slika 7 - Aerocatch na pokrovu motorja.

 

Bodykit sem vpasal sam in moram pohvalit kvaliteto (za poliester). Še vedno je to poliester, sicer obdelan na drugačen način kot kitajski in poljski izdelki, kakršen je bil na avtu, ko sem ga kupil. Pri East Bear ni bilo nobenih mehurčkov med steklenimi vlakni, debelejši, linije lepe in brez posedanja, vpasovanje ni bilo tako zahtevno, lufti pa še kar uredu, poliester pač nikoli ne more biti v nulo in tukaj sem že rekel dobro, avto je itak za vozit :-D  Najbolj me je skrbelo, da ne bi česa zajebal in uničil pokrova motorja, ko je bilo potrebno izrezat odprtino in izvrtat luknje za aerocatche, ampak mi je uspelo. Baje, da so na takšnih lahkih pokrovih motorja nujni, saj obstaja možnost, ko je pri višji hitrosti odtrgalo zaklop ključavnice na sredini in se je med vožnjo pokrov odprl. Ne glede na to, ali je v tistih primerih šlo za slab material ali kopijo, better safe than sorry sem hudiča zmontiral in sedaj ne bo šlo nikamor :ok2


Pripete slike za predogled

  • 43376031_2328515180510910_6959785746282577920_o.jpg
  • 43429881_2328515363844225_5079130678168125440_o.jpg
  • IMG_20190216_155442.jpg
  • IMG_20190216_155513.jpg
  • WP_20190526_19_46_30_Pro.jpg
  • WP_20190526_19_45_40_Pro.jpg

Urejal e60va, 01.12.2020, 19:36.

Prikaži več možnosti
    • alexvuk, zlatajama in Strejt6 uporabnikom je všeč to sporočilo


Nos
Nos

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 516
  • Lokacija: jenrejtneŠ
  • Avtomobil: Saab, Mazda, Honda

#43

Najlepše zgleda stock za moje pojme. 


AHOEjZi.jpg Turning unacceptable GM platforms into beautiful Swedish Machinery

Prikaži več možnosti
    • magic man je všeč


Scared
Scared
  • Uporabnik
  • Sporočil: 142

#44

Youtuber tommyfyeah je pred kratkim delal neo swap v r32 GTST, če slučajno že ne spremljaš. On ima fetiš na nismo old logote, Gtr variacije...


Prikaži več možnosti


_T_O_M_O_
_T_O_M_O_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 467
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Becikl

#45

Z barvo sinpa zadel :ok zgleda odlicno.

sasasasa.jpg    Smrt feminizmu, svoboda zdravi pameti. 

Prikaži več možnosti
    • jastreb je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#46

Tole na belem je res overstyled


Prikaži več možnosti


Strejt6
Strejt6
  • Uporabnik
  • Sporočil: 78
  • Avtomobil: E46 320Ci B30, MR2 AW11

#47

Meni ob Skylinih vedno poskoči srce, sanjski avto zagotovo  :cool . Ultimativna verzija se mi zdi MINES tuned R34 GTR:

 

 

Tega srebrnega sem imel priložnost občudovati na Avtonostalgiji letos, kar je bilo zelo kul, samo NEO glava mi pa ni tako lepa kot starejše verzije. Pa nekam tih se mi je zdel ko je speljal, ampak mogoče je to bilo iz obzirnosti do obiskovalcev, za razliko od nekaterih nas divjakov :-D .

 

Me prav zanima kako se pelje napram E46, ker po dimenzijah in teži sta približno enaka. BMW je imel večjo prostornino in M3 v osnovi več konjev, Skyline pa seveda turbino in vesoljsko podvozje (R34 mislim da tudi torque vectoring).


Prikaži več možnosti


kristijan123
kristijan123

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 291
  • Lokacija: Pivka
  • Avtomobil: BMW e39 528i & e32 735i

#48

Nisem hotel komentirati ampak moram. Eden in edini japonec, ki je meni lep je tale, avto je res hud ko poper. Z barvo si pa zadel da bolj nebi mogel. Me pa zanima zakaj imate vsi ljubitelji japonskih vozil fetiše ne te body kite. Dizajnejri so vedeli kaj delajo, avto je bil v originalu lep in skladen zdaj je pa rižota. Brez zamere, vsakemu svoje ma to ni to.

Bog se vozi v e39 :skrbast

Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in Nos uporabnikom je všeč to sporočilo


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 646
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#49

Odličen avto, narejen tako kot je treba.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Compact-3
Compact-3

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 149
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mk4 anti Greta

#50

Me pa zanima zakaj imate vsi ljubitelji japonskih vozil fetiše ne te body kite. Dizajnejri so vedeli kaj delajo, avto je bil v originalu lep in skladen zdaj je pa rižota. Brez zamere, vsakemu svoje ma to ni to.

To je point in car japonske JDM kulture & avtov. Custom, custom in se 1x custom :metalc :metalc :metalc 

OEM friki pac tega ne boste nikoli razumeli. Vsakemu svoje :ok


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#51

Youtuber tommyfyeah je pred kratkim delal neo swap v r32 GTST, če slučajno že ne spremljaš. On ima fetiš na nismo old logote, Gtr variacije...

Tommya sem nekaj časa spremljal (zelo kratek čas), vendar se mi žal ne dopade je prepoln samega sebe. Bolj spremljam kanale kot so AdamLZ, Dustin Williams, Throtl ...

 

Z barvo sinpa zadel :ok zgleda odlicno.

Hvala.

 

Tole na belem je res overstyled

Pa moram reči, da na koncu je pri novem lastniku izpadlo precej bolje kot sem pričakoval, je pa res, da veliko prispevajo 19" platišča, GT-R spojler in pa Hasemi lip na pokrovu motorja. Tole je bil končni izdelek.

 

2011735499976.jpg 2011111482516.jpg 201469727881.jpg

 

Meni ob Skylinih vedno poskoči srce, sanjski avto zagotovo  :cool . Ultimativna verzija se mi zdi MINES tuned R34 GTR:


 

Tega srebrnega sem imel priložnost občudovati na Avtonostalgiji letos, kar je bilo zelo kul, samo NEO glava mi pa ni tako lepa kot starejše verzije. Pa nekam tih se mi je zdel ko je speljal, ampak mogoče je to bilo iz obzirnosti do obiskovalcev, za razliko od nekaterih nas divjakov :-D .

 

Me prav zanima kako se pelje napram E46, ker po dimenzijah in teži sta približno enaka. BMW je imel večjo prostornino in M3 v osnovi več konjev, Skyline pa seveda turbino in vesoljsko podvozje (R34 mislim da tudi torque vectoring).

MINES bi bil tudi moja prva izbira, druga pa MCR. Z MINES predelavo se RB26 vrti res nerealno, zvok je tudi vrhunski.

 

 

Če na Avtonostalgiji misliš mene, se nisem hotel metat ven, prav tako je bilo s strani organizatorja jasno rečeno, da je kakršnokoli huliganstvo nezaželjeno. Me je pa tisti dan kolega sprovociral v predelavo, s katero ima avto sedaj zvok takšen, kot mora biti, pridemo do tja.

R34 GT-R je tisti, ki ima pogon večinoma na zadnjem paru koles, ko elektronika zazna zdrsovanje, pa aktivira še prednja kolesa. ATESSA se imenuje, moj je pa RWD in ko zmanjka oprijema, greš pošrek :ok2

 

Nisem hotel komentirati ampak moram. Eden in edini japonec, ki je meni lep je tale, avto je res hud ko poper. Z barvo si pa zadel da bolj nebi mogel. Me pa zanima zakaj imate vsi ljubitelji japonskih vozil fetiše ne te body kite. Dizajnejri so vedeli kaj delajo, avto je bil v originalu lep in skladen zdaj je pa rižota. Brez zamere, vsakemu svoje ma to ni to.

Serijski GTT mi je grd, v R34 sem se primarno zapičil zaradi legendarnega izgleda, kar pa je GT-R in tudi ko omeniš R34 ali GT-R, vsak najprej pomisli na tole iz Fast & Furious 4:

paul-walkers-fast-furiou.jpg

Pa ti takoj povem, da zunanjost je razen platišč in pokrova motorja serijska. Avto ima Nissan R-tune sprednji odbijač z V-spec spojlerjem ter Nismo podaljške na pragih in moral bi jih imeti tudi na zadnjem odbijaču (so v kompletu). Na sliki je Hero car, z njim so bili posneti prizori, ko je avto miroval na mestu, za vse ostalo pa se je uporabilo GTT-je z East Bear bodykitom. Ustavi na 3:02 in boš videl, da nima tako poširjenih zadnjih bokov kot GT-R, nenazadnje z GT-R ne bi mogli snemati drift prizorov.



Tole pa je avto, ki je bil uporabljen za snemanje, oz. eden izmed njih.

r34-nissan-skyline-gt-r-.jpg r34-nissan-skyline-gt-r-.jpg

 

Narejen sicer na hojladri in totalno zgrešen barvni odtenek za Bayside Blue, ampak ko ga je po koncu snemanja nekdo odkupil in porihtal ter naredil malo boljše slike, je ta isti avto izgledal enako kot Hero car, seveda če nisi pozoren na zadnje boke.

 

wallpaper2you333866.jpg

 

Nekaj časa sem imel še idejo zamenjati samo sprednji odbijač s tovarniškim Altia odbijačem, pa sem si premislil. Če bi se danes projekta lotil ponovno, bi definitivno menjal samo sprednji odbijač in prihranjen denar porabil za kaj drugega. Ampak bodykit je kupljen in zmontiran, še enkrat pa se avta ne bom lotil. Meni izgleda bolano dober me pa motijo druge stvari, sprednji odbijač je nepraktično nizek in kljub temu, da sem bil zelo pazljiv, bom moral dat čez zimo popravit spodnji spojler. Prav tako so nizki podaljški pragov in moraš ob vstopanju pazit, da ne obrišeš s hlačami umazanije, ker se ga takoj dotakneš. Povrhu vsega naredijo avto zelo nepraktičen za dvigovanje, saj roka dvigalke že zapne podaljšek, do dvižne točke je pa še več kot 5cm lufta ...

 

 

 

Odličen avto, narejen tako kot je treba.

Hvala.

 

To je point in car japonske JDM kulture & avtov. Custom, custom in se 1x custom :metalc :metalc :metalc

OEM friki pac tega ne boste nikoli razumeli. Vsakemu svoje :ok

Se strinjam, jaz nikoli nisem bil rižar in tudi na BMWje nikoli nisem tlačil neoriginalnih dodatkov. Na tem avtu so vse predelave funkcionalne, kar se bo videlo tudi v nadaljevanju, saj pride nekaj drastičnih posegov, ki jih 99% ljudi ne bo odobravalo. Ampak eno je tudi res, še vse kar sem na avtu naredil je brez težav reverzibilno.
 



Urejal e60va, 01.12.2020, 23:14.

Prikaži več možnosti
    • kristijan123 je všeč


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 632
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#52

Ne vem s čim dviguješ in kako pride dvižna točka, ma verjetno s kako prilagojeno dvigalko in dodatno podloženo dvižno točko bi moral tole dvignit BP, varno in brez srkbi, da poškoduješ ne ravno poceni bodykit.
Recimo, RH151, niti ni draga:
RH151_profile-left.jpg
Prednja kolesa so 8cm visoka, porineš spodaj, bočno dodaš podlogo na dvižno točko in bi moralo it.

Avto pa itak, se pogosto vozim mimo, omejitev hitrosti je nizka in še malo upočasnim in pošpegam kaj se dogaja (parkrat ko si skakal okoli sem kem kar malo na blef pohupal) in sem mel priliko videt transformacijo. :metalc  Sicer nisem ravno ljudbitelj JDM, ampak spoštujem vse avto sfere in je videt zelo kvaliteten primerek tega stila, barva je nerealno hudo izpadla in cel projekt je zavil v hudo smer, avto je res hud. + JDM izpušni sistemi so mi zmeraj bili nekako rahlo komični, sem pa vesel, da je avto tudi to dobil tako, kot se k stilu zagre in je cel paket hud, spoštovanja vreden!


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#53

Hvala za pohvalo, če se boš kdaj ustavil ne bom nič grizel :-D Dvigalko imam podobno kot si jo prilepil, le da tvoja je še nižja. Ni pa težava v tem, namreč če pogledaš spodnjo sliko boš mogoče razumel. Prej roka zadane prag, kot pa podstavek dvigalke zadane dvižno točko na karoseriji. Višina med podaljškom praga in karoserijo je prevelika in bi moral podlagat s ta visoko gumijasto podlogo kot na dvigalu.

 

 


Pripete slike za predogled

  • $_57.jpg
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 646
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#54

Jaz sem si en podstavek zavaril za take primere, na spodnjem delu sem naredil da se mi vsede na dvigalko, zgoraj pa na avto. Na enem avtu sem pa na dvižne točke navaril podaljške in jih označil s puščicami da mi ne prežvečijo praga pri menjavi gum.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#55

Nekaj podobnega imam v planu za naslednje leto. Spredaj imam že sedaj lift pads, vendar nisem čisto zadovoljen s sistemom pritrditve, zadaj ga pa dvigujem na diferencialu, ki je tovarniško predpisana dvižna točka. Še vedno pa ga ne bi mogel dat brez poškodb na klasične jackstand-e. Na ojačanem delu, na katerega se opre priložena serijska dvigalka, je na vseh 4 dvižnih točkah luknja, tako da bom dal notri slepe matice z navojem, kolega mi bo pa naredil nastavke, ki se bodo privijačili v slepe matice in bo imel avto 4 dvižne točke, ki bodo čisto neodvisne od pinch railov in se ga bo lahko dvignilo s katerokoli dvigalko in katerimkoli dvigalom brez poškodb.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#56

Notranjost je bila deležna temeljitega čiščenja. Talno preprogo sem dal globinsko očistit in poslal originalne tepihe Konstilu, da mi je izdelal nove (sedaj imajo v katalogu tepihe za R34 Skyline :ok2 ). Vratne tapete in armaturno ploščo sem očistil s krtačko in milnico, da sem se znebil svetleče umazane površine in povrnil tovarniški satin izgled v vinil oblečenih delov. Strop sem večkrat prebrisal z vlažno mikrofibro in je kot nov. Plastike sredinske konzole mi je ličar pobarval v podobno sivo kot zunanjost, le malo temnejša siva je, takšna v kakršno so obarvani R35. Spotoma sem tovarniške zvočnike zamenjal za nove Pioneer z integriranimi tweeterji, kar igra precej boljše, vendar še vedno ni noben presežek, saj ima avto vse skupaj le 4 zvočnike, ampak to je itak postranska stvar pri Skylinu. Ko sem kupil avto je bila notri kopija Nardi volana, ki sem jo nadomestil z originalnim Sparco L360 volanom, prestavna ročka pa je Tomei iz duracon plastike in je po občutku zelo podobna BMW Performance ročki. Originalni sedeži so kljub izraziti bočni opori porazni, saj so bočne opore tako mehke, da je skoraj enako, kot če jih ne bi bilo, tako da so jih nadomestili školjkasti Cobra Nogaro Circuit, ki so po dizajnu zelo podobni E46 CSL sedežem, pa tudi zelo udobni, saj so dobro podloženi s peno. Obenem sem lepo spet prihranil nekaj kilogramov, tako da ima avto sedaj pod 1400kg. Za piko na i sem dal zadnjo klop in tapete obleči v črno usnje, ki se ujema z usnjem na sedežih, delal mi je Šetina, izdelek pa 10/10. Originalni števec kilometrov je imel skalo le do 180kmh, tako da je bila potrebna zamenjava z novim Nismo števcem s skalo do 300kmh. S tem je bila notranjost za leto 2019 končana.

 

Zunanjost sem sestavil do konca, dodal stranske podaljške pragov in zadnjega odbijača, nova stekla žarometov, nove Nismo bele kotne in bočne smernike ter vzvratno luč in meglenko. Originalni spojler mi po vgradnji podaljškov nikakor ni več deloval skladno, tako da sem iskal zamenjavo in na Croooober (japonska bolha za avto dele) po naključju naletel na Tommy Kaira spojler (1/163 izdelanih). 900eur kasneje je bil zmontiran na avto in kar se tiče zunanjosti je bilo za leto 2019 to to.

 

Za konec še slika kako izgleda pod pokrovom motorja, nič posebnega pravzaprav, vse stock in na svojem mestu. :)


Pripete slike za predogled

  • WP_20190526_19_49_22_Pro.jpg
  • WP_20190526_19_49_59_Pro.jpg
  • WP_20190622_15_49_37_Rich.jpg
  • WP_20190622_15_50_03_Rich.jpg
  • WP_20190608_19_50_41_Pro.jpg
  • WP_20190727_14_01_09_Rich.jpg
  • WP_20190727_14_01_34_Rich.jpg
  • WP_20190727_14_01_55_Rich.jpg
  • WP_20190727_14_02_25_Rich.jpg
  • WP_20190622_15_48_49_Rich.jpg

Urejal e60va, 02.12.2020, 18:57.

Prikaži več možnosti
    • nightmare, krtinovec, Nos in 3 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#57

Še nekaj utrinkov iz 2019 z rdečo S14, ki sem jo imel pred R34 ter rumenim R34, ki ga je želel kupiti kolega, vendar je zadeva žal padla v vodo.


Pripete slike za predogled

  • WP_20190810_11_00_40_Rich.jpg
  • WP_20190810_11_01_00_Rich.jpg
  • WP_20190810_11_02_38_Rich.jpg
  • WP_20190914_13_10_39_Pro.jpg
Prikaži več možnosti
    • krtinovec, Nos in AsdAsd uporabnikom je všeč to sporočilo


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#58

Števec je hud prav tako sedeža. Kaj pa kakšen original gtr volan , verjetno zelo redka zadeva?
 


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#59

Kupiti ga je misija nemogoče, ker so vsi oglasi bodisi iz UK, Avstralije ali Japonske in gre vse preko zračne ali ladijske pošte, kjer je prepoved pošiljanja eksplozivnih sredstev (airbag).


Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 591
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#60

A Vesna ima se vedno rumenega?


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.