Clovek ve, kaj je pristen bolid. Kapo dol tako za nakup, kot rihtanje samega avta
Meni osebno najjaci avto na forumu in verjetno tudi v celi slo
#42
Danes naredim korak nazaj in pokažem, kakšen bodykit je bil prvotno v planu. Izbiral sem med dvema, Uras Type R ter East Bear. Pri bodykitu je hec, da je vse izdelano po naročilu, Japonci si vzamejo 4-6 tednov za izdelavo, nato pa ti pošljejo z ekspresno pošto in vse skupaj pride iz Osake v Ljubljano v 3 delovnih dneh za 1500eur. Druge opcije ni, da bi na primer za 1000eur bilo dostavljeno v 14 dneh, vzami ali pusti. Težava je v tem, da se potem DDV plača od skupnega zneska z bodykitom. Tako pride Uras Type R okrog 3000eur, East Bear pa 4500eur. Kopijo sprednjega odbijača Uras Type R je imel avto gor ob nakupu in mi je bil takrat všeč, tako da sem se odločil za "cenejšo" izbiro.
Kupi poceni kupi dvakrat. Bodykit prišel, sem ga zmontiral na avto in ugotovil, da to ni to. Dokler je imel avto stock prage in zadnji odbijač ter GT-R repliko spojlerja, je bil skladen in je izgledal dobro. S kompletnim bodykitom in stock spojlerjem pa je izgledal debelo in s sprednje strani niti malo všečno. Seveda sem razmišljal, da bi šel na izgleda kakršen je bil ob nakupu, torej da bi zmontiral samo Uras Type R sprednji odbijač ter poiskal originalni GT-R spojler, vendar sem ugotovil, da novih ne delajo več, rabljeni pa so 2000eur+, če ga sploh dobiš, saj se proda prej kot v eni uri od oddaje oglasa. Bodykit sem dal v oglas za malo nižjo ceno in na moje začudenje se je prodal v nekaj dneh na Norveško, tako da sem potem naročil East Bear.
Za razliko od Urasa, ki je imel oba odbijača in oba praga iz enega kosa, je pri East Bear sprednji spojler ločen, prav tako so ločeni podaljški zadnjega odbijača in stranskih pragov. Poleg tega prednji odbijač bolj sledi GT-R dizajnu in ima povišan prednji del ter posledično krajši pokrov motorja. Danes mi je žal, da sem ga pobarval, namesto da bi ga pustil v karbonu, ampak sem zaradi policajev želel, da avto čimmanj izstopa. Takrat sem imel še slabe izkušnje, dokler je bil bel, so me ustavljali vsakič, ko so me videli. Odkar je siv, sem očitno neviden
Slika 1 & 2 test fit Uras Type R.
Slika 3 in 4 test fit East Bear.
Slika 5 in 6 bodykit brez podaljškov in pragov zmontiran po barvanju.
Slika 7 - Aerocatch na pokrovu motorja.
Bodykit sem vpasal sam in moram pohvalit kvaliteto (za poliester). Še vedno je to poliester, sicer obdelan na drugačen način kot kitajski in poljski izdelki, kakršen je bil na avtu, ko sem ga kupil. Pri East Bear ni bilo nobenih mehurčkov med steklenimi vlakni, debelejši, linije lepe in brez posedanja, vpasovanje ni bilo tako zahtevno, lufti pa še kar uredu, poliester pač nikoli ne more biti v nulo in tukaj sem že rekel dobro, avto je itak za vozit Urejal e60va, 01.12.2020, 19:36. |
Prikaži več možnosti
|
#43
Najlepše zgleda stock za moje pojme.
|
Prikaži več možnosti
|
#44
Youtuber tommyfyeah je pred kratkim delal neo swap v r32 GTST, če slučajno že ne spremljaš. On ima fetiš na nismo old logote, Gtr variacije... |
Prikaži več možnosti
|
#45
Z barvo sinpa zadel
![]()
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Tole na belem je res overstyled |
Prikaži več možnosti
|
#47
Meni ob Skylinih vedno poskoči srce, sanjski avto zagotovo
Tega srebrnega sem imel priložnost občudovati na Avtonostalgiji letos, kar je bilo zelo kul, samo NEO glava mi pa ni tako lepa kot starejše verzije. Pa nekam tih se mi je zdel ko je speljal, ampak mogoče je to bilo iz obzirnosti do obiskovalcev, za razliko od nekaterih nas divjakov
Me prav zanima kako se pelje napram E46, ker po dimenzijah in teži sta približno enaka. BMW je imel večjo prostornino in M3 v osnovi več konjev, Skyline pa seveda turbino in vesoljsko podvozje (R34 mislim da tudi torque vectoring). |
Prikaži več možnosti
|
#48
Nisem hotel komentirati ampak moram. Eden in edini japonec, ki je meni lep je tale, avto je res hud ko poper. Z barvo si pa zadel da bolj nebi mogel. Me pa zanima zakaj imate vsi ljubitelji japonskih vozil fetiše ne te body kite. Dizajnejri so vedeli kaj delajo, avto je bil v originalu lep in skladen zdaj je pa rižota. Brez zamere, vsakemu svoje ma to ni to.
Bog se vozi v e39 |
Prikaži več možnosti
|
#50
To je point in car japonske JDM kulture & avtov. Custom, custom in se 1x custom OEM friki pac tega ne boste nikoli razumeli. Vsakemu svoje |
Prikaži več možnosti
|
#51
Tommya sem nekaj časa spremljal (zelo kratek čas), vendar se mi žal ne dopade je prepoln samega sebe. Bolj spremljam kanale kot so AdamLZ, Dustin Williams, Throtl ...
Hvala.
Pa moram reči, da na koncu je pri novem lastniku izpadlo precej bolje kot sem pričakoval, je pa res, da veliko prispevajo 19" platišča, GT-R spojler in pa Hasemi lip na pokrovu motorja. Tole je bil končni izdelek.
MINES bi bil tudi moja prva izbira, druga pa MCR. Z MINES predelavo se RB26 vrti res nerealno, zvok je tudi vrhunski.
Če na Avtonostalgiji misliš mene, se nisem hotel metat ven, prav tako je bilo s strani organizatorja jasno rečeno, da je kakršnokoli huliganstvo nezaželjeno. Me je pa tisti dan kolega sprovociral v predelavo, s katero ima avto sedaj zvok takšen, kot mora biti, pridemo do tja.
Serijski GTT mi je grd, v R34 sem se primarno zapičil zaradi legendarnega izgleda, kar pa je GT-R in tudi ko omeniš R34 ali GT-R, vsak najprej pomisli na tole iz Fast & Furious 4:
Narejen sicer na hojladri in totalno zgrešen barvni odtenek za Bayside Blue, ampak ko ga je po koncu snemanja nekdo odkupil in porihtal ter naredil malo boljše slike, je ta isti avto izgledal enako kot Hero car, seveda če nisi pozoren na zadnje boke.
Nekaj časa sem imel še idejo zamenjati samo sprednji odbijač s tovarniškim Altia odbijačem, pa sem si premislil. Če bi se danes projekta lotil ponovno, bi definitivno menjal samo sprednji odbijač in prihranjen denar porabil za kaj drugega. Ampak bodykit je kupljen in zmontiran, še enkrat pa se avta ne bom lotil. Meni izgleda bolano dober me pa motijo druge stvari, sprednji odbijač je nepraktično nizek in kljub temu, da sem bil zelo pazljiv, bom moral dat čez zimo popravit spodnji spojler. Prav tako so nizki podaljški pragov in moraš ob vstopanju pazit, da ne obrišeš s hlačami umazanije, ker se ga takoj dotakneš. Povrhu vsega naredijo avto zelo nepraktičen za dvigovanje, saj roka dvigalke že zapne podaljšek, do dvižne točke je pa še več kot 5cm lufta ...
Hvala.
Se strinjam, jaz nikoli nisem bil rižar in tudi na BMWje nikoli nisem tlačil neoriginalnih dodatkov. Na tem avtu so vse predelave funkcionalne, kar se bo videlo tudi v nadaljevanju, saj pride nekaj drastičnih posegov, ki jih 99% ljudi ne bo odobravalo. Ampak eno je tudi res, še vse kar sem na avtu naredil je brez težav reverzibilno. Urejal e60va, 01.12.2020, 23:14. |
Prikaži več možnosti
|
#52
Ne vem s čim dviguješ in kako pride dvižna točka, ma verjetno s kako prilagojeno dvigalko in dodatno podloženo dvižno točko bi moral tole dvignit BP, varno in brez srkbi, da poškoduješ ne ravno poceni bodykit. |
Prikaži več možnosti
|
#53
Hvala za pohvalo, če se boš kdaj ustavil ne bom nič grizel
|
Prikaži več možnosti
|
#54
Jaz sem si en podstavek zavaril za take primere, na spodnjem delu sem naredil da se mi vsede na dvigalko, zgoraj pa na avto. Na enem avtu sem pa na dvižne točke navaril podaljške in jih označil s puščicami da mi ne prežvečijo praga pri menjavi gum.
The Truth is Out There
|
Prikaži več možnosti
|
#55
Nekaj podobnega imam v planu za naslednje leto. Spredaj imam že sedaj lift pads, vendar nisem čisto zadovoljen s sistemom pritrditve, zadaj ga pa dvigujem na diferencialu, ki je tovarniško predpisana dvižna točka. Še vedno pa ga ne bi mogel dat brez poškodb na klasične jackstand-e. Na ojačanem delu, na katerega se opre priložena serijska dvigalka, je na vseh 4 dvižnih točkah luknja, tako da bom dal notri slepe matice z navojem, kolega mi bo pa naredil nastavke, ki se bodo privijačili v slepe matice in bo imel avto 4 dvižne točke, ki bodo čisto neodvisne od pinch railov in se ga bo lahko dvignilo s katerokoli dvigalko in katerimkoli dvigalom brez poškodb. |
Prikaži več možnosti
|
#56
Notranjost je bila deležna temeljitega čiščenja. Talno preprogo sem dal globinsko očistit in poslal originalne tepihe Konstilu, da mi je izdelal nove (sedaj imajo v katalogu tepihe za R34 Skyline
Zunanjost sem sestavil do konca, dodal stranske podaljške pragov in zadnjega odbijača, nova stekla žarometov, nove Nismo bele kotne in bočne smernike ter vzvratno luč in meglenko. Originalni spojler mi po vgradnji podaljškov nikakor ni več deloval skladno, tako da sem iskal zamenjavo in na Croooober (japonska bolha za avto dele) po naključju naletel na Tommy Kaira spojler (1/163 izdelanih). 900eur kasneje je bil zmontiran na avto in kar se tiče zunanjosti je bilo za leto 2019 to to.
Za konec še slika kako izgleda pod pokrovom motorja, nič posebnega pravzaprav, vse stock in na svojem mestu. Urejal e60va, 02.12.2020, 18:57. |
Prikaži več možnosti
|
#57
|
Prikaži več možnosti
|
#58
Števec je hud prav tako sedeža. Kaj pa kakšen original gtr volan , verjetno zelo redka zadeva? |
Prikaži več možnosti
|
#59
Kupiti ga je misija nemogoče, ker so vsi oglasi bodisi iz UK, Avstralije ali Japonske in gre vse preko zračne ali ladijske pošte, kjer je prepoved pošiljanja eksplozivnih sredstev (airbag). |
Prikaži več možnosti
|
#60
A Vesna ima se vedno rumenega? |
Prikaži več možnosti
|