Skoči na vsebino

 

Star Nissan

* * * * * 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#61

Aha , make sense. 
Menjalnik je verjetno na ''zajle'' , da si se odločil za plastično ročko?


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#62

Zaradi boljše preglednosti bom slike lepil preko shrani.si in ne bodo dodane več kot priponke.

 

Med prejšnjo zimo sem se odločil, da se avto nadgradi in z njim obišče tudi kak trackday, tako sem do pomladi nabiral dele, nato pa šel v akcijo. Seveda ni šlo brez zapletov, najprej korona, zaradi katere sem avto lahko registriral šele maja, nato pa se je med samim projektom (tako kot ponavadi) izkazalo, da manjka še to in ono ... vmes je bil dopust, tako da je bil avto zmapiran šele konec avgusta. Ampak pojdimo po vrsti.

 

Najprej nekaj karoserijskih ojačitev od Ultra Racing in Whiteline prednji ter zadnji stabilizator, oba nastavljiva po trdoti.

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

 

Nato je bilo na vrsti hlajenje. Majhen stranski intercooler je nadomestil 3x večji Blitz intercooler. Prvovgradni hladilnik vode je začel rositi po 22 letih, nadomestil ga je Mishimoto alu hladilnik z lifetime garancijo. Dodatno sem vgradil tudi Mocal hladilnik olja, za optimalno hlajenje sem ga montiral pred hladilnikom vode, vsem skupaj pa na drugi strani pomaga GKtech visko ventilator, ki ustvari 70% večji pretok od serijskega. Rezultat - motorno olje (izbral sem Ravenol RCS 5w40) mi še ni uspelo spraviti preko 110 stopinj.

 

5.jpg

 

Zaradi pomanjkanja prostora je bila potrebna relokacija hup, ker so imele originalne pederski ton, sem vzel Hella z zvokom tipičnem za nemške avtomobile.

 

PS: Ghetto dvigovanje avtomobila, ko ni na voljo dvigala :-D

 

6.jpg

 

Silikonske cevi zraka so od FMIC, prav tako sem vse stare gumijaste vakumske cevke v motornem prostoru zamenjal s silikonskimi.

 

7.jpg

 

Če še ni očito iz prejšnjih slik, avto nima več klime. Žal ni prostora zaradi dodatnih hladilnikov. Lahko bi hladilnik olja in servo volana montiral drugam, vendar ne bi bilo optimalno. Sem pa shranil vse komponente in se klimo lahko kadarkoli vgradi nazaj. Tudi priključek na požarni steni sem blindiral z aluminijasto ploščico s tesnilom, da se prepreči kontaminacija cevi. Brez klime se da normalno preživeti, šipe spustim na 3/4 in uživam v zvoku iz izpuha, švicaš pa v vsakem primeru zaradi adrenalina :ok2

 

8.jpg

 

Motorni računalnik se je nadgradil z Nistune ploščo, ki omogoča mapiranje. Tuner potrebuje podatek o mešanici zraka in goriva, zato je bilo potrebno vgraditi širokopasovno lambdo sondo. Innovate MTX-L, če koga zanima.

 

9.jpg

 

10.jpg

 

Ko je bil avto že ravno razstavljen, sem v barvo karoserije pobarval še prednjo traverzo.

 

11.jpg

 

12.jpg

 

Odbijač je bilo potrebno malenkost predelati (povečati spodnjo levo odprtino) zaradi cevi intercoolerja.

 

13.jpg

 

Za kratek čas je bil nazaj montiran plastičen pokrov motorja, ki pa ga po vgradnji Mishimoto lovilca oljnih hlapov zaradi cevi ni bilo več možno namestiti.

14.jpg 15.jpg

 

Vmes sem pobarval zavorne čeljusti, ne vem kje se je izgubila slika zadnjih.

 

16.jpg

 


Prikaži več možnosti
    • imprezoo, Eddy, nightmare in 5 ostalim je všeč


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#63

Potem sem se lotil najbolj zoprne stvari - dovod goriva. Vgradil sem Walbro 255lph bencinsko črpalko in naredil prevezavo z akumulatorja preko releja na pumpo, da le-ta dobiva konstantnih 13v (serijska deluje preko upora med 9 in 11v, kar je za Walbro 255 premalo). Slike žal nimam nobene, ker so mi roke smrdele po bencinu in nisem šlatal telefona. Potem je bilo potrebno vgradit injektorje, serijske 350cc so zamenjali R35 GTR 570cc ki podpirajo do 600 konjev. Ter obvezno je bilo potrebno vgradit regulator pritiska goriva, vzel sem Turbosmart FPR800.

 

17.jpg 18.jpg

 

Ker serijski merilec pretoka zraka deluje samo v območju do 300 konjev, je bila tudi tukaj potrebna nadgradnja. Na vsak način sem se želel izogniti konusnim zračnim filtrom in obdržati serijski airbox. Našel sem podjetje, ki izdeluje 3D adapter za R35 GTR merilec pretoka zraka, ta v cevi s premerom 3,5" prav tako podpira do 600 konjev in je plug&play na stock airbox.

 

19.jpg

 

Že od samega začetka mi ni bil všeč način montaže sprednjega odbijača, kakršnega si je zamislil East Bear. Zgornje nosilce, katere sem dobil iz aluminija mi je že lani kolega izdelal iz titana. Ker se titan manj zvija, je bil odbijač bolj fiksen, še vedno pa nisem bil zadovoljen s spodnjim nosilcem, želel sem nekaj, kar bo dobro držalo odbijač na svojem mestu, vendar še vedno omogočalo malo "dihanja", da se prepreči pokanje poliestra (stress cracks). Tako sem iz aluminija izdelal spodnji nosilec, ki paše direktno na nosilec hladilnika olja, ki sem ga izdelal že prej.

 

20.jpg21.jpg

 

Dodal sem še hladilnik servo olja, spet Mishimoto. Ta način pritrditve je začasen, spomladi naredim samostojne nosilce.

 

22.jpg

 

Končni izgled motornega prostora in podvozja na spodnjih slikah. Aja, ker serijska visko špera svojega dela ni opravljala zadovoljivo (na serpentinah pri vzponu mi je notranje kolo še vedno vrtelo v prazno) sem kupil KAAZ 1.5-way špero. Gre za dirkalno clutch plate špero, ki je out of the box zelo agresivna, namreč nastavljena je na do 100% zapore in če se prav spomnim 16kg preloada. Navodila tega ne omenjajo, prav tako niti v navodilih niti v oglasu ali na strani proizvajalca ni omenjeno, da je nastavljiva. Tako sem bil na začetku zelo razočaran, saj mi je notranje kolo preskakovalo že v manjšem krožišču in nasploh je bila zaradi visokega preloada zelo zelo glasna (kot da mi trga zadnjo premo). Proizvajalcu sem poslal mail, ali je možno zadevo kako omiliti in poslali so mi dodatna navodila za drugačno razporeditev 20 plošč, s katerimi lahko nastaviš, da zaklepa do 100%, 80% ali 65%. Odločil sem se, da nastavimo na 65%, prav tako se je znižal preload, mislim da na 11kg, tako da je sedaj špera glasna samo še pri manevriranju ko je hladna in sem super zadovoljen, je civilna kolikor je pač lahko za dirkalno špero, na cesti je pa fenomenalna. Za razliko od visko špere, ki je prijela različno (odvisno od temperature olja), ta prime vedno enako in je tako predvidljiva, da sem drugi dan Dolomitov vozil s stalno izklopljeno elektroniko in se igral pošrek čez ovinke, čeprav sem imel s tem avtom za seboj šele dobrih 4000km. Več na to temo v naslednjih prispevkih.

 

23.jpg24.jpg25.jpg

 

Nadgradil se je tudi izpuh, sedaj je od turbine nazaj 3" inox. Ker serijski izpuh ni imel gibljive cevi, je tudi na novem nisem pogrešal, vendar so zelo hitro prišle težave, po kakšnih 100km mi je zaradi raztezanja inoxa pometalo ven vse vijake na downpipe. Rešitev je bila vgradnja gibljive cevi.

 

26.jpg

 



Urejal e60va, 02.12.2020, 20:41.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#64

A Vesna ima se vedno rumenega?

Kolikor mi je znano, ga ima še.

 

Aha , make sense. 
Menjalnik je verjetno na ''zajle'' , da si se odločil za plastično ročko?

Ne, shifter gre direktno v menjalnik, kjer se zatakne v vzvodovje. Pri ročkah imaš dve skrajnosti - obtežena, s katero gre lažje v prestavo, vendar imaš manj občutka, kaj delaš; ter lahka, s katero si kontra od obtežene lahko bolj natančen. Razmišljam še o shortshifterju, ampak zaenkrat ga ne bom dal na spisek stvari za naslednje leto, ker bi se rad vozil in se ne bom šel dodatnih predelav, sploh če se bi avto prodal, nima smisla. V kolikor ostane, pa pride tudi to na vrsto.
 


Prikaži več možnosti
    • dylan_dog je všeč


Lebn47
Lebn47
  • Uporabnik
  • Sporočil: 537
  • Lokacija: Mengeš
  • Avtomobil: 330 xi

#65

Zanimivo , sam sem dal težjo cca pol kile s titana , mi je veliko  boljše kot lahka. Short shifter je zakon pa tudi ni tak strošek za par 100 evrov bi verjetno dobil vredu zadevo. Všeč mi je da se to ornk predeluje , da ni samo šminka . Barva mu tudi pristoji , sam bi verjetno raje izbral midnight puprle.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#66

Pri lažji prestavni ročki je potrebnega več občutka, ampak ko se navadiš, je boljše. Z obteženo je lažje, ker ne rabiš biti tako natančen, odvisno od posameznika kaj komu bolj ustreza.Shortshifter bi dal IRP, 450eur, baje je prestavljanje fenomenalno, hkrati zamenjaš tudi vzmet, ki vrača shifter na sredino, za močnejšo.

Tudi o midnight purple sem razmisljal, ampak na tej barvi bi se res vse poznalo in še poretuširat se ne da raznih pik od kamenja itd. Sem dal pa spojler v midnight purple 2, je lepa barva, ampak preveč zahtevna zame.
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 632
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#67

Določenih slik v zadnjem postu se ne da ogledat v polni resoluciji, le thumbnaili so.
 

Hvala za pohvalo, če se boš kdaj ustavil ne bom nič grizel :-D Dvigalko imam podobno kot si jo prilepil, le da tvoja je še nižja. Ni pa težava v tem, namreč če pogledaš spodnjo sliko boš mogoče razumel. Prej roka zadane prag, kot pa podstavek dvigalke zadane dvižno točko na karoseriji. Višina med podaljškom praga in karoserijo je prevelika in bi moral podlagat s ta visoko gumijasto podlogo kot na dvigalu.

Ma vedno ko sem šel mimo, sem šel z nekim namenom, sem moral nekam, drugače bi se. Že več kot leto sem precej na slabem s časom. Potem sem pa vseeno kar pohupal, pa če slišiš, slišiš. :-D
Za dvigalko sem tuhtal nekaj podobnega kot pravi sash, te večje imajo v dvižni točki pogosto luknjo za most povezavo, da dvigujejo na dveh točkah, ipd. In bi lahko zimproviziral nek nastavek, ki bi ga bočno dodal mimo praga, da premostiš višino. Tiste večje gumijaste kocke so ok, ma če je preveč višine za dodat... jaz sem si poleg nizkih kupil še dvigalko ki dvigne na 80cm, z nizkimi nisem mogel več dvignit terenskega kombija, podlaganje je pa tko...
Nima veze, sem videl na sliki pragov spredaj lift padse, načrt, ki ga imaš v planu je pa ipak najboljša ideja, da mirno in sigurno dvigneš avto s čimerkoli brez sekiranja in zibanja. :ok

Bodykit naredi čisto drug avto v primerjavi z rumenim makaronarjem, precej bolj masivno, resno izgleda.

- kdo je sestavljal izpuh, sosed iz Žabnice? Zgleda lično!
- lepo videt konkretne objemke za silikonske cevi. Mikalor supra, fego ali kaj tretjega? Imam cel set Venair za zmontirat v syncrota, nekoč, ko bo čas za to, objemk še nisem kupil. Pri fegotu mi je čudno, inox verzija ima navaden pocinkan vijak, prej ali slej rjavi. Jih pa delajo po meri.
- rdeče hupe so sigurno za velike nemške nepederske avte? :-D


Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 804
  • Lokacija: ...

#68

Inox objemka in inox vijak pomeni, da bo pod obremenitvijo zaribalo na naležni vijaka in objemke (hladni var). Vijak je lahko iz medenine ali pocinkan, tako se da objemko normalno uporabljati.

Obstajajo tudi premazi, vendar površinski pritisk ne sme biti prevelik. Glede na majhno naležno površino pri objemki inox/inox to ne bi veliko izboljšalo situacije.

to velja za ta tip objemke https://www.akvavent...1122003290.html

 

ta tip pa je lahko tudi inox/inox s premazom https://mm-eshop.si/...a-cev-z-vijakom



Urejal RobertH, 03.12.2020, 05:36.

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#69

Bodykit naredi čisto drug avto v primerjavi z rumenim makaronarjem, precej bolj masivno, resno izgleda.

- kdo je sestavljal izpuh, sosed iz Žabnice? Zgleda lično!
- lepo videt konkretne objemke za silikonske cevi. Mikalor supra, fego ali kaj tretjega? Imam cel set Venair za zmontirat v syncrota, nekoč, ko bo čas za to, objemk še nisem kupil. Pri fegotu mi je čudno, inox verzija ima navaden pocinkan vijak, prej ali slej rjavi. Jih pa delajo po meri.
- rdeče hupe so sigurno za velike nemške nepederske avte? :-D

Od katalizatorja nazaj je Kakimoto, turbo elbow in downpipe sem pa vzel Japspeed (kitajc), ker je itak samo cev in ni nobene znanosti, čeprav varjeno je pa vse robotsko in nivoju, le po barvi vidiš, da ni ista kvaliteta. Kakimoto samo pozlati, Japspeed je pa pokroman slabši inox in krom pomodri. Dodelave na izpuhu mi je pa delal kolega, tudi nekdaj zaposlen pri Akrapoviču. On mi je tudi izdelal nosilce odbijača iz titana.

 

Objemke so T-Clamps od FMIC. https://fmic.eu/en/108-t-clamp

 

Hupe itak, da so tudi rdeče pederske, ampak ko je havba zaprta jih ne vidiš, imam pa v planu izdelat cooling panel in bodo potem očem skrite. Na Hellini strani slišiš kako katere hupe zvenijo in ravno te so še najbolj normalne, žal pa se jih ne dobi v črni. https://www.hella.co...s/en/index.html

 

Za slike pa vidim ... Jih bom doma še enkrat naložil kot priponke.

 

Inox objemka in inox vijak pomeni, da bo pod obremenitvijo zaribalo na naležni vijaka in objemke (hladni var). Vijak je lahko iz medenine ali pocinkan, tako se da objemko normalno uporabljati.

Obstajajo tudi premazi, vendar površinski pritisk ne sme biti prevelik. Glede na majhno naležno površino pri objemki inox/inox to ne bi veliko izboljšalo situacije.

to velja za ta tip objemke https://www.akvavent...1122003290.html

 

ta tip pa je lahko tudi inox/inox s premazom https://mm-eshop.si/...a-cev-z-vijakom

Uporabljam izključno tip T-Clamps, kjer to ni možno in sem potreboval manjšo dimenzijo (cevi za gorivo, servo, itd.) pa SGB. Ta tip objemke, ki si ga nalepil v prvem linku je dober edino za kakšna hitra hišna popravila, brez skrbi da ni niti ene takšne na avto :ok


Prikaži več možnosti
    • Octopus je všeč


rockson
rockson

    zaplankan trmast bogaboječ™

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 777
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: FWD, RWD, AWD

#70

Super, da si se odločil predstaviti. Bom z veseljem spremljal. :ok


Električni avtomobili so isto, kot gledanje porničev na “mute”! by Juraj Šebalj
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#71

Pripenjam še slike, ki jih zgoraj ne odpre.


Pripete slike za predogled

  • 20.jpg
  • 21.jpg
  • 22.jpg
  • 23.jpg
  • 24.jpg
  • 25.jpg
  • 26.jpg
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#72

Poleg prej omenjenih nadgradenj je avto dobil še hibridni turbo (serijska turbina z veternicami in ležaji iz boljših materialov, ki prenesejo večji boost), pa za vsak slučaj sem zamenjal še blow off ventil z GFK BOV-om, saj sem od te firme vzel tudi boost controler in bil zadovoljen s ceno in kvaliteto. Avgusta letos je bil potem avto končno pripravljen na mapiranje. Po priporočilu lastnika rdeče S14 v eni izmed prejšnjih objav, sem mapiranje zaupal istemu človeku, ki je zmapiral tudi RB25DET motor v S14. Kolega je bil zadovoljen z njegovim delom in tudi jaz sem zadovoljen, izkoristil je poln potencial turbine, ki ima rating 350 konjev pri 1.2 bar.

 

Končni rezultat je okroglih 350konjev in 470Nm pri 1.1bar, s tem da ima že pri 3000rpm 400Nm navora. Za primerjavo, E46 330i, lepo vleče že iz nizkih vrtljajev ima 300Nm pri 3500rpm, medtem ko ima R34 sedaj 300Nm že pri 2500rpm, turbo luknje skoraj ne čutiš in zvezno vleče že iz nizkih obratov pa skozi celotno območje. Zanimivo je tudi to, da avtu do blokade na 6800 (vem, slikan je samo graf do 6500rpm, žal sem šele kasneje opazil) moč sploh ne pada in bi lahko z višjo blokado iztisnil še kakših 10 konjev. Takrat sem rekel, da je dovolj, vendar sem kmalu ugotovil, da bi višja blokada zelo prav prišla, saj sem prej po upadu moči vedel, da se bližam blokadi in sem prestavil v višjo. Sedaj pa vleče, vleče, vleče ... in se oglasi blokada, ker on bi še naprej vlekel :ok2 Tako da spomladi mi bo tuner popravil mapo in dvignil blokado na nekih 7200-7500rpm. Za motor v R34 je 7500rpm še popolnoma varno, nenazadnje ima tudi Nismo števec rdeče polje od 7500rpm dalje, pri starejšem R33 pa bi znale biti kakšne težave s hidravličnimi dročniki (NEO motor iz R34 ima že solid lifters - ne vem kakšen je slovenski izraz za to). So pa fantje rekli, da je tale dyno precej konzervativno kalibriran, drugi dynoti naj bi na istih avtomobilih pokazali do 10% večje vrednosti, tako da jaz vzamem te številke za realne.

 

wp20200820154034rich.jpg 118339923376619875340920.jpg

 

Še en utrinek z mapiranja z malo ropotanja:

 


Prikaži več možnosti
    • imprezoo, sash, axaQ4 in 6 ostalim je všeč


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 076
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#73

Si kaj razmisljal o rb26?

 

lp


its all about thrill....
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#74

Nikoli, RB25DET NEO je boljši motor od RB26DETT iz R32 in R33, s tem da za ceno kateregakoli RB26DETT bi dobil boljši paket, če bi ta denar vložil v svoj motor. Dodatni potencial RB26 se pokaže šele od 600 konjev dalje, kar pa nikoli ni bil moj cilj.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 426
  • Lokacija: Slo

#75

V Dolomitih so vse predelave prišle do izraza in sem imel priložnost dobro preizkusit nov karakter avta. Odgovor na vprašanje, kot ti kdo tečno reče "pa saj ne rabiš vseh teh predelav in moči, kje boš pa to izkoristil", je TUKAJ. Z avtom kot celotnim paketom sem bil zelo zadovoljen, odrezal se je 10/10 in kot tak je sedaj idealen, ničesar mu ne bi dodal ali odvzel. Itak, +50 konjev in -50kg bi bilo najbrž še boljše, ampak glede na vložek, ki bi bil potreben, se ne splača in bi lahko rekel, da je sedaj v tistem sweet spotu, ko lahko izkoristiš vso moč da ne vrti v prazno in da nisi takoj prehiter ter posledično več na bremzi kot pa na gasu. Poleg tega imam možnost drugačnih nastavitev podvozja in diferenciala, tako da se je tudi s tem možno poigrati, npr. po vrnitvi domov sem nastavil trdoto prednjega swaybara iz predzadnje na zadnjo, torej najmehkejšo nastavitev, da je avto sedaj še vedno nevtralen, vendar gre z lahkoto v oversteer, če to želiš. Pri prejšnji nastavitvi, kot se tudi vidi iz videa, ki ga bom prilepil, avto ni hotel izgubiti oprijema na zadnjih kolesih tako enostavno, ker je bil nastavljen na grip.

 

2.jpg wp20200912113904rich.jpg

wp20200912113820rich.jpg 1.jpg

3.jpg org1fdebaa4c6f2e21215999.jpg

 

In še nekaj utrinkov v videu:

 


Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 646
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#76

Če bi bil RTVslo sposoben tak prispevek sestavit bi jim pa tudi 13eur msečno plačal. Odlično


The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Apolon
Apolon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 569
  • Lokacija: Dolenjska

#77

Kar ne vem katera guza je jača na tretji sliki :-)

Urejal Apolon, 05.12.2020, 11:31.

Prikaži več možnosti


E39-530d
E39-530d

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 844
  • Avtomobil: E12 & E28 & E32 & E61

#78

Upam, da je tisti, ki je izumil pajkice, med nobelovimi nagrajenci.  :hihi


Prikaži več možnosti
    • RRoman je všeč


mihaing
mihaing

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 644
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Suši

#79

Ta tema brez Leona je čist nesmiselna :)

Še vedno lepše videti maske na naših ustih, kot pa maska na novih BMW-jih

Prikaži več možnosti


srcnik
srcnik

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 404

#80

wp20200912113820rich.jpg


Nism vedu, da maš dolge lase :-D


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.