Nakup 325i da ali ne?
#1
Nak jo avtomobilu...
325i. Prevoženih 270.000 Letnik 2009 Kako se obnese? Stroški servisov? Trpežnost avtomobila? Kakšni so ti motorji? Izkušnje?. Hvala in lep pozdrav vsem |
Prikaži več možnosti
|
#2
Če je motor oznake N52 je še zadnji pravi BMWjev 6cyl atmosferski motor brez visokotlačne navlake.Žrejo pa 2.5i olje.(pri teh kilometrih ga sigurno) Glej za 3.0i kateri imajo ta problem odpravljen(drugi batni obročki). Gnijejo karterji.... VIjaki so več ali manj ALU tako da so vedno ob demontaži potrebni menjavi. Katalizatorji gredo rada v večna lovišča... itd.itd.itd.
Bolj glej na to ob nakupu BMWja ,da imaš v žepu vedno par vijolic viška ter dobrega mehanika kateri ve kaj dela,še boljše je če imaš kar svojo delavnico. Urejal blackberet, 25.12.2020, 17:53. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Brez temeljite preverbe ne iti v nakup (priporočam pregled pri Schumiju ali kakšnem podobnem maherju, pred nakupom), ker ta vozila so kar delikatna. |
Prikaži več možnosti
|
#4
Sem tudi sam imel pred leti takrat se dokaj mlado e92 2007 325i z dokaj malo prevozenimi in lahko recem, da glede na to, da je bencinar imajo ti motorji en kup napak, sploh pa so dalec od varcnih. Z malo bolj dinamicno relacijsko voznjo sem bil celi cas na 11-12l porabe.
|
Prikaži več možnosti
|
#6
Si vsaj vozil dinamično in takemu avtu primerno.
Drži se raje traktorjev. ETK pravi drugače.... Urejal blackberet, 25.12.2020, 18:52. |
Prikaži več možnosti
|
#7
Hvala za jasne odgovore.
Sicer si lastim vw touareg. 2.5 tdi In sem izredno zadovoljen. Vanj vložil 7800€ in vem kaj vozim. No torej toliko o tem. Iskreno vam hvala za te hitre odgovore. Ste me spravili na realna tla. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Vem da ne sodi sem..
Pa vseeno. Glede 730?.. Priloga povezava. Prevoženih 320.000 Hvala vam. https://www.avto.net...527&display=BMW serija 7: 730Ld Avt. |
Prikaži več možnosti
|
#9
Ne se kregat, fantje. Od septembra 2007 dalje so v E92 325i vgrajevali N53 motorje, ne vem kje si ti gledal, ampak N52 ne more bit.
Varčni res niso, napak pa ne sme bit dosti, če je avto vzdrževan. Jaz imam E60 530iA z N52B30 in v letu in pol lastništva niti ene resne napake. Kaj je bilo pri tebi tako groznega?
P.S.: 11-12 litrov na relacijo je vseeno nora cifra, to je možno samo če si ves čas vozil vsaj z 200 km/h, s tvojim motorjem je bilo nekaj narobe. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#10
Tudi sam sem mislil isto kot ti pa. ETK pravi drugače.
Aja pa N52 motor se lahko tudi vžge oz. sesalni kolektor se stopi. Naš iz USA je imel vpoklic,EU pa ne. Še en plus za Američane. Urejal blackberet, 25.12.2020, 23:13. |
Prikaži več možnosti
|
#11
V EU je od 03/2007 do 2011 leta N53 motor in ne N52.
V USA in nekaterih drugih državah s slabšimi gorivi pa so imeli pa 3 različice N52 oziroma N51. |
Prikaži več možnosti
|
#12
ETK pravi drugače. Za e90 do 2010 e92 celo do leta 2013. Kje kaj zakaj je bilo to nevem. Naprej se mi pa ne da prepucavati. Urejal blackberet, 25.12.2020, 23:35. |
Prikaži več možnosti
|
#13
Glej na mobile.de so vsi na primer 2008 letniki e92 330i 272ps. To je N53 motor.
Lahko da je v ETKju napaka. |
Prikaži več možnosti
|
#14
Pomojem bo tole pravilno. Motorja sta popolnoma različna, en je 2.5 litrski in drugi 3.0, tako da ju nikakor ne moreš zamešat. Kolikor sem jaz gledal te avtomobile na avtonetu in na mobile je vse kar je do 07/09 N52, kar je od 07/09 naprej je pa N53, govorim za E9x. USA je druga stvar. In na ETK se nima smisla zanašat, ker je v njem ogromno napak.
Blackberet, ne gre za prepucavanje, to so pomembni podatki, ker če kupuješ še zdaleč ni vseeno kateri motor dobiš. Je treba te stvari razčistit. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#15
Jerry 2.5 ali 3.0 sta lahko tako N52 kot tudi N53. Blackberet res ne želim nič slabega N53B25 The 2.5 L (153 cu in) version of the N53 produces 140 kW (188 bhp) and 235 N⋅m (173 lb⋅ft).[5] It has a bore of 82 mm (3.23 in) and a stroke of 78.8 mm (3.10 in). Applications:[7]
N53B30 (150 kW) A 150 kW (201 bhp) version of the N53 was used in the pre-facelift F10 523i. Applications:[8]
N53B30 (160 kW) This 3.0 L (183 cu in) version of the N53 produces 160 kW (215 bhp),[5] the same figure as the 2.5 L (153 cu in) version of its N52 predecessor. However, peak torque increased from 250 to 270 N⋅m (184 to 199 lb⋅ft).[9] Applications:
N53B30 (190 kW)[edit] A 190 kW (255 bhp) version of the N53 was used in the pre-facelift F10 528i.[10] Applications:
N53B30 (200 kW)[edit] The most powerful version of the N53 produces 200 kW (268 bhp) of power and 320 N⋅m (236 lb⋅ft) of torque.[5][11] Applications:272 hp 200 kw
Urejal BMW_V10, 25.12.2020, 23:57. |
Prikaži več možnosti
|
#16
Ja, ampak v E6x, v E9x pa ne. K sreči imajo različno število kW oziroma KM da se jih da lepo ločit, poleg litraže seveda. The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#17
Aha kul vidim da res. Pa tudi zanimivo da obstaja 190kW verzija N53.
|
Prikaži več možnosti
|
#18
Ja, ampak v F10, ki so jih itak delali samo od 2010 dalje. Jaz se zato zanašam na letnice, od 2005 do septembra 2007 je vse N52, kar je novejše je pa N53. Ampak Mihold pravi da so bili N52B30 tudi še v X3 ki so tam nekje okoli 2010 ali novejši, tistega pa nisem preverjal oziroma podrobneje raziskoval, ker me ti letniki ne zanimajo The Best Never Rest |
Prikaži več možnosti
|
#20
Do 170.000km so bile 2x tezave z vzigalnimi tuljavami, pokrov ventilov je odpovedal in ga je bilo treba zamenjati z novim, ko se je avto segrel ni vec sel, veckrat je ugasnil med samo voznjo ko sem stisnil sklopko. Ta problem so resevali na Selmarju v Mariboru tudi kasneje pri naslednjem lastniku in koliko vem je takrat zmetal v avto se cca 3500e in avto ni nikoli sel kot bi moral, sploh ce je bilo zunaj vec kot 20 stopinj. |
Prikaži več možnosti
|